5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

BIG BEN: Integruje Evropa islám nebo islám Evropu?

Naši islamizátoři ve vládě, médiích nebo neziskových nadacích se nás stále snaží přesvědčovat, jak snadno a harmonicky se islám v Evropě integruje. Místo zdlouhavé argumentace a usvědčování ze lží se krátce podívejme, jak tato integrace vypadá v ulicích britských měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rudolf 7.10.2016 16:16

Já jsem toho Kurase nečetl

neb takový průvan v hlavě ještě nemám, ale podle většiny reakcí pod jeho článkem vidím, že se do vkusu na NP perfekně trefil.

Chce to na Psu více Kurasů.

J. Cervenka 7.10.2016 16:13

Sobotka

ctu prispevky k diskuzi - ale nikde nectu SOBOTKA a spol. To je nejvetsi nebezpeci pro Cechy ( ne nejakej Zeman, co nema zadnou legislativni moc). Take smutne-- pres tisic polointelektualu co podepsalo petici vitajici muslimske imigranty do Cech.

K. Novák 7.10.2016 16:02

O islám nejde.

Jde o to, aby bylo v Evropě víc lidí a tím se toho víc prodalo, bylo vyšší HDP (=zisky nejbohatších). Tento názor mi může vyvrátit ten, kdo mi prokáže, že v no-go zónách se neprodává zboží dodávané nadnárodními firmami, ale že si ho tam muslimové vyrábějí sami nebo ho muslimské společnosti dováží z muslimských zemí. Zatím si spíš myslím, že ty hidžáby a nikáby dodávají nadnárodní obchodní firmy a vyrobeny jsou v Číně, Bangladéši nebo tam někde.

J. Vintr 7.10.2016 15:49

Re: Pane Kurasi

Pan Hrbek ovšem nehledá analogii nestranně, ale cíleně háže křesťanství do jednoho pytle s Islámem, k čemuž používá citáty z Bible a evangelíí, aniž by bral zřetel na současnou praxi křesťanství a Islámu. Tento přístup je velice nebezpečný, protože relativizuje učení Islámu a zastírá jeho pravou podstatu. Tohle právě dělají všichni sluníčkáři a oficiální politicky korektní kašpaři, čímž umetají cestu Islámu k tomu, aby zachvátil Evropu.

J. Fridrich 7.10.2016 15:13

No myslím, že za souseda by ty bubáky co nám

No myslím, že za souseda by ty bubáky co nám ukazují nechtěli ani " vítači " naši, ani ti Evropští. A to zatím řežou hlavy, upalují, kamenují jen doma, v Evropě jen znásilňují ženy a děvčata a zapalují auta, vybíjí výkladní skříně, převrací popelnice a podobně " dovádějí " - prostě po muslimsku Evropu obohacují.." Zákaz islámu je nesmysl " píše Aston v jednom svém příspěvku.. No nevím.. Odsouzení a zákaz fašizmu, nacismu, komunismu ( u komunismu se to jaksi nedaří ) je dle něho nesmysl ? Tolerance je skvělá věc - ale ne ke všemu - toleranci k jasnému ZLU jistě nechceme.

Že je islám zlo, to všichni normální lidé se zdravým rozumem víme - neví to bohužel ta současná squadra v Berlíně, Bruselu, Paříži, Římě a vede Evropu k rozvratu..Ted' vážně - oni se z Afriky a Asie chystají do Evropy - ale zapomíná se na odedávnou pravdu, že na to musí být vždy dva - ten kdo někam chce jít - a ten, kdo ho chce přijmout.. A my je přijmout prostě nechceme, jejich integrace není možná - to víme za těch 70 poválečných let velmi dobře co v Evropě dělají a jak se integrovat nechtějí, oni přichází Evropu rozvrátit a zničit. Když pomoc, tak u nich doma a i to opatrně, aby se nepřemnožili...

J. Pospíšil 7.10.2016 15:08

Re: Islám je jako rakovina.

Ty peníze jsou darem od Allaha, ne od nějakého Dientsbiera a Marxové. Proto je musí s díkem Allahovi přijmout. Ostatně nevěřící jsou povinni platit zvláštní daň za nezabití. To, že jí ti nevěřící říkají sociální dávky je jejich neznalost islámské termninologie.

J. Kanioková 7.10.2016 14:49

Re: 1*****.... díky

Multikulti = řízená destrukce naší civilizace, fandění multikulti je jen intelektuální pozérství...

Kdo ještě neviděl ROZSTŘEL, stojí to za to - Jiří Pehe a Alexander Tomský - ROZSTŘEL: Evropa páchá sebevraždu, z Francie bude islámská zem, míní politolog - http://zpravy.idnes.cz/diskuze-rozstrel-duel-pehe-tomsky-d5x-/domaci.aspx?c=A161005_130843_domaci_jkk

Až poslední video je hodinové..

Zákon o islámu? - http://blog.aktualne.cz/blogy/stanislav-krecek.php?itemid=28106

Z. Lapil 7.10.2016 14:47

Re: Pane Kurasi

Možná. Tedy možná, že je hňup. Z tohoto jeho příspěvku to ale nevyplývá.

Mezi námi: hledat analogii není samo o sobě projevem hňupství, zůstaneme-li si vědomi rozdílů a nepokoušíme se jíst plody brambor a kořeny rajčat jen proto, že jsou to rostliny lilkovité čili v mnohém podobnější než třeba "rajčoně" a jabloně, přestože u obojích jíme plody. Naopak - odmítat analogii jevů jinak nepodobných by za hňupství leckdo považovat mohl (slon není železobetonový panel, ale spadne-li ten či onen někomu na hlavu, lze jistou až tragickou podobnost následků očekávat).

Teď jsem si uvědomil "staromoravský" název brambor "zemský jabka", ale převymýšlet příspěvek kvůli tomu nebudu :-).

J. Kanioková 7.10.2016 14:38

1*****.... díky

„Mluvit pravdu v čase všeobecného klamu je revoluční čin.“ – George Orwell

Evropská komise proti rasismu a intoleranci (ECRI)- Odborníci proti rasismu zdůrazňují rostoucí projevy nenávisti a rasistického násilí ve Velké Británii - http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Library/PressReleases/GBR-PR-V-2016-226-EN.asp

Evropští šéfové LP uložili britskému tisku neprozrazovat, když jsou teroristy muslimové, je to zákrok proti svobodě projevu - http://www.dailymail.co.uk/news/article-3823706/European-human-rights-chiefs-orders-British-press-NOT-reveal-terrorists-Muslims.html

Bílý dům chce přidat novou rasovou kategorii pro lidi Středního východu - http://www.usatoday.com/story/news/politics/2016/09/30/white-house-wants-add-new-racial-category-middle-eastern-people/91322064/

USA SČÍTÁNÍ LIDU: Záznam 42.4M imigranti, muslimové největší skok - http://pamelageller.com/2016/10/census-record-42-4m-immigrants-muslims-biggest-jump.html/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Z. Lapil 7.10.2016 14:33

Re: No právě.

Souhlasím, samozřejmě. Asi se tu pokoušíme škorpit nad otázkou "Vejce nebo slepice".

Z. Lapil 7.10.2016 14:28

Re: Asi jste mladý a

Skoro mám chuť reagovat, že atomové dopady zakreslovali pouze spolehliví, které k tomu pustili, a já že byl u stavebního praporu. Z Vašich příspěvků mám ale pocit, že bych Vás nesmyslně urazil. A o sobě zase vím, že to s mou nespolehlivostí nebylo tak slavné, abych to potřeboval veřejně rozebírat :-).

Každopádně moje představa o účincích není tak úplně zcestná - přinejmenším mám jakousi představu o Hirošimě a Nagasaki: účinky bomb se nepřelily daleko mimo město a taky nevím nic o nějaké mnoho let neobyvatelné krajině. Předpokládám, že v normalizační a perestrojkové škole by si takové skutečnosti nenechali ujít, i kdyby to byla pravda z deseti procent.

Stejně si ale myslím, že ve Vašem scénáři jsou atomovky spíš na straně měst, než na straně vesnic.

J. Vintr 7.10.2016 14:27

Re: Pane Kurasi

Pan Hrbek je přesně ten hňup, který hledá analogii mezi Islámem a křesťanstvím a nevidí zásadní rozdíl. Tento přístup naprosto ignoruje nebezpečí, které pro nás znamená Islám, protože předpokládá, že muslimové se budou chovat stejně jako křesťané nebo vyznavači jakékoliv jiného náboženství. To znamená, že si budou hledět svého a nebudou se montovat do života ostatním. Tohle právě u Islámu absolutně neplatí a v zemích, které jsou už zamořeny Islámem, to lidé už pociťují. A bude to horší a horší.

J. Vintr 7.10.2016 14:15

Pan Kuras zapomněl zmínit

poslední veřejný výrok londýnského starosty, tohoto "umírněného a civilizovaného" muslima. Vyhlásil, že muslimové se nemají přizpůsobovat evropanům, ale evropané mají povinnost se přizpůsobit muslimům ...

J. Vintr 7.10.2016 14:08

Re: Hrozbou není islám, ale chamtiví EU politici.

Pokud takhle uvažují, pak jsou to idioti, kteří neví nic o Islámu. Představa, že jim muslimové pomohou lépe vládnout, je zcela idiotská. Je to podóbné, jako kdybyste chtěli vyhnat z domu myši tím, že si tam nasadíte desítky chřestýšů.

J. Mrázek 7.10.2016 14:05

Juncker už znovu ....13.35h

Předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker v pátek znovu apeloval na členské státy Evropské unie, aby plnily unijní plán na přerozdělování uprchlíků podle kvót. Jinak by to podle něho byl "začátek konce" unie.

A. Alda 7.10.2016 13:58

No právě.

A písmo i počty si vymysleli úředníci a školily to církevní instituce. Asi tak 4 tisíce let před křesťanstvím to takto začalo fungovat.

A. Alda 7.10.2016 13:55

Asi jste mladý a

dopad atomové bomby jste na mapě nikdy nezkresloval. A tak o tom máte falešné představy.

Ovšem atomová nebo neutronová bomba malé ráže je přímo ideální pro likvidaci větší městské čtvrti, zaplněné nepřáteli.

M. Moravcová 7.10.2016 13:34

Re: Přečetl jsem

obávám se, že naše děti (pod 30 let) prožívají virtuální realitu, jako na počítači. Předvídavost, obava, opatrnost - neví, co to je. Nikdy to nepotřebovaly.

L. Popovský 7.10.2016 13:13

Re: Přečetl jsem

Knihu jsem ještě nečetl, ale ouzko je mi už teď. Celá západní Evropa je na tom vojensky lépe, než my. Velká Británie i Francie jsou jaderné mocnosti. Německo také není žádné ořezávátko. I když my odoláme, na což to zatím (podle mě) moc nevypadá, tak je budoucnost hodně chmurná. A náš establishment z našich dětí vychovává ovce.

Nicméně přes to všechno musíme bojovat a věřit...

H. Lukešová 7.10.2016 12:38

Re: Přečetl jsem

Ano, muslimové nejsou vůbec úspěšní, jsou často negramotní, pobírají sociální dávky a páchají kriminalitu vůči rodilým bílým Evropanům. Každý den muslim zaútočí na bílou ženu, ale o tom mainstreamová média nepíší. Jedinou záchranu naší země je, nepustit sem žádný islám. Jeden každý nový muslim v v naší zemi je moc a moc.

R. Gramblička 7.10.2016 12:32

Re: Přečetl jsem

obávám se, že dostatečnou fantazii nedisponuje, to už by si musela opravdu cucat z prstu

I. Schlägel 7.10.2016 12:31

Re: Přečetl jsem

Nevím, zda jste tak hloupá nebo musíte zůstat v opozici i za cenu nejvyšší, neprostá duše?

Z. Lapil 7.10.2016 12:29

Re: Hluboce se mýlíte.

Tím rozdílem mezi ústním a písemným závazkem si nejsem jist. Spíš mi připadá, že ten rozdíl je mezi slibem člověka a slibem instituce. Příklad: královský ústní ani písemný slib "přivezeš-li mi TO, dostaneš ONO" je k ničemu, když je král mrtev nebo aspoň odstaven od moci. Slib "přivezeš-li TO, vyplatí ti království (vesnice, banka...) ONO" je platný bez ohledu na konkrétní osobu. A samozřejmě - v tom máte pravdu - bez nějaké písemné podoby se takový slib vlastně neobejde.

H. Lukešová 7.10.2016 12:25

Re: Ale já je chápu, že už jim ruply nervy.

Je to hrozné žít s pocitem nenávisti k bílé civilizaci a podporovat muslimskou živelnou teroristickou náplavu.

H. Lukešová 7.10.2016 12:25

Re: Přečetl jsem

Víte co, napište sama knihu o krásách islámu a jak se islám integroval do společnosti a jak jsou muslimové úspěšní.

Z. Lapil 7.10.2016 12:14

Re: Asi jste mne nepochopil.

Nepochopil, a tentokrát se odvážím tvrdit, že chyba není na mé straně.

Měl jsem za to, že je řeč možná o četných, ale určitě lokálních konfliktech na relativně malých územích. Možná něco na způsob selských bouří nebo Palestinsko - izraelského konfliktu, když se vám nechtělo do pojmu "občanská válka". Z čehož mi vyšlo použití nanejvýš nějakých tanků proti partyzánům, a naopak partyzánských raket a přepadů a sabotáží proti výrazně mocnějším centrům.

Atomová bomba by to sfoukla všechno do jednoho mračna. Čímž neříkám, že se nemůže najít blb a jestřáb v jedné velitelské osobě.

J. Zaorálek 7.10.2016 11:56

Jistě, máte pravdu. Je velmi důležité, jak se otázka/ky postaví. Nicméně rozpoznat rozdíl mezi křesťanstvím a islamem je snad otázka inteligence. Tedy - měla by být. Bohužel se do toho v poslední době primichava několik dalších faktorů - politická korektnost, relativismus a jiné. Někdy jsou na vině i ty koryta. Kazdy ať sam zpytuje sve svědomí.

M. Moravcová 7.10.2016 11:51

Re: Ale já je chápu, že už jim ruply nervy.

vy už jste jak svíčková bába - s takovým vzděláním a jen lomíte rukama.

J. Lepka 7.10.2016 11:51

Re: Pane Kurasi

Poněkud jste, pane Hrbku ignoroval šest století vývoje křesťanství. Zkuste je odečíst od našeho letopočtu a ejhle máme tu husitství, resp. brutální náboženské války s nastupujícím protestanstvím. Ovšem je třeba také objektivně dodat, že v patnáctém století už má islám za sebou cca osm set let lokálních válek každého proti každému, jen slabé maskovaných za náboženské.

M. Moravcová 7.10.2016 11:50

Re: Přečetl jsem

"tak nezbývá než říct, že kolaborace s nepřítelem se vždy trestala nejvyšším trestem.A není pro ně omluva, oni musí vidět, musí slyšet co se děje" 100% souhlasím