1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

BIDEN: Putin prohrává válku v Iráku!

Přeřeknutí upomíná na jedno z nakonec prohraných vojenských dobrodružství Spojených států, při nimž bylo krajně nepříjemné mluvit o takzvaných úspěších na válečném poli, a současně nemoci zatajit vlastní vzrůstající ztráty na životech při těchto (nelegálních) operacích na výsostných územích cizích států.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 21.7.2023 20:28

Notabene v době, kdy jeho manželka rodila.

J. Vlček 21.7.2023 20:53

Trumpa řešte až bude, jestli bude, prezidentem. Jinak tu řádíte zbytečně, podobna pavlačové drbně. ;-D

D. Laurencikova 21.7.2023 21:19

Mne pripomina Vaclavikova vic nez nevinnou pavlacovou drbnu skutecny bolsevicky kadr! Soudruzku sekyrarku, neco jako Berija nebo Jagoda... Je to stejny typ cloveka, jaky se nasel i v prednich radach NSDAP. To je muj osobni dojem.

J. Vlček 21.7.2023 21:34

Jakožto pracovnice neziskovky má pro ideologickou práci předpoklady. Ta by za komoušů byla jistě zasloužilá a tvrdá politručka.

Takto je pouze a jen ideově zažraná a zuřivá pavlačová křapna. ;-D

D. Laurencikova 22.7.2023 10:28

"Zažraná a zuřivá pavlačová křapna", to uz mi zni trefneji, nez obycejna "pavlacova drbna" - celkem neskodna husa. ;-)R^

T. Kohout 21.7.2023 21:39

Tak jak to měl řešit, když "manželka rodila"??? Nějaké "východisko" snad musel najit, ne? Nebo? Je to bezva polemika, tohle...

J. Vlček 21.7.2023 20:49

Na jedné straně je Trump, který chce údajně kandidovat, ale nikdo neví zda zvítězí, zatímco současný prezident Biden má takového synáčka jakého má, za kterého jako milující tatíček musí hasit jeho prohřešky, přičemž se mu chudákovi plete páté přes deváté.

Je toho, jak jistě uznáte, na něho proklatě moc, a takovýto stařeček má rozhodovat o světovém dění, přičemž neví, co se děje v jeho vlastní rodině, ve které si plete i členy této rodiny.

Taková je tedy váhová bilance těchto dvou informací, milá paní Václavíková. :-)

J. Farda 21.7.2023 18:34

Putin už otevřeně vyhrožuje Polsku. Mluví o dárku od Stalina

Mluvil o tom, že západní část polského území byla "darem od Stalina" a tamní vláda na to má pamatovat.

Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/514319-putin-uz-otevrene-vyhrozuje-polsku-mluvi-o-darku-od-stalina

Ten tupý, drzý, velkorusáckobolševický durak Vrah Vrahovič Pútin nějak zabudol na to, že východní část předválečného Polska, Stálinův dárek od Hitlera (dogovor Molotov/Ribentrop) si s bolševickou nenažraností nechal! :-(Rv

P. Brecík 21.7.2023 19:06

Fardo - ty jsi vrchol primitivů ..... Ten tupý, drzý, velkorusáckobolševický durak Vrah Vrahovič Pútin nějak zabudol na to, že východní část předválečného Polska, Stálinův dárek od Hitlera (dogovor Molotov/Ribentrop) si s bolševickou nenažraností nechal! Všechno platí na tebe. Jo - KTEROU část Polska si Putin nechal. Ty jsi ve škole dost chyběl = Zeměpis, že. Mezi POlskem a Ruskem je totiž Celé pobaltí - Bělorusko - a Ukrajina. Kup si glóbus.

J. Farda 21.7.2023 20:20

Brichu - Puti si nenechal žádnou část Polska, a ani žádnou nedal. Dal a vzal si Stálin - takže až se naučíst číst a čtené v makovici vstřebat, začni mluvit - no potom idi v pútinskuju žopu, durak Brichuj! ;-)

P. Brich 21.7.2023 17:29

R^!! Pane Kopecký, dobréR^

L. Zídek 21.7.2023 17:22

Sleepy Joe zase mluvil bez papíru ! Buďte ohleduplní k senilnímu starci ! O má tak autoritu bránit svého syna Huntera před tím , aby ho zavřeli. Jinak nic...

J. Farda 21.7.2023 14:34

V Rusku zadrželi Girkina

Vyšetřovací výbor Ruské federace zadržel v pátek okolo poledne ruského vojenského důstojníka Igora Girkina. Mělo se tak stát údajně kvůli extremismu. Informuje o tom ruský server RBC.ru. Girkin v poslední době ostře kritizoval ruské vedení včetně prezidenta Vladimira Putina.

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-ruska-fsb-zadrzela-girkina-40438425

A už je to tady - včera jsem se o něm jako hodnotiteli "... enfant terrible ruské válečné scény Strelkov/Girkin ... by to mohl podat hodnocením Švejka u Palivce o následcích Sarajevského atentátu "bude se to řezat, víc vám nepovím! ..." zmínil a pravil že "Tak to jsem vážně žádostiv na další pokračování této story ..." takže situace se, ale asi ne pro něj, vyvíjí dál! ;-)

J. Farda 20.7.2023 20:45

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-girkin-predpovida-primy-vojensky-stret-ruska-s-tureckem-40438066

V. Čermák 21.7.2023 17:03

A? ;-D

J. Farda 21.7.2023 18:28

B! ;-)

P. Hák 21.7.2023 13:02

Off topic, ale ne zas tak moc:

Pamatujete doby, kdy se na Psu převážně diskutovalo, ostře, ale k věci? Není to tak dlouho, tak 5 let. No a teď... posuďte sami.

Kolik procent této diskuze tvoří bezvýznamové invektivy? Je to urážení a nálepkování opravdu za peníze, nebo je to dobrovolná aktivita? A co bývalí diskutéři, dnes už jen obviňovači, nadávači a vyhrožovači, dříve vystupovali jako rozumní lidé, jak se to stalo?

Kam to půjde dál? Co je cílem toho všeho?

H. Lukešová 21.7.2023 13:20

Ano všimla jsem si toho. Stačí napsat jenom něco, co se někomu nelíbí, a už se na Vás snese spousta osobních urážek. Pan Neff ví, proč diskuse nečte, sám říká, že jsou diskusní fóra mnohdy špína, stoka a hnus a má pravdu.

P. Hák 21.7.2023 13:29

Máte pravdu, psal to, ale od té doby to šlo ještě o dost níž. Proč? Co se v lidech objevilo?

H. Lukešová 21.7.2023 13:42

To vážně nevím, pane Háku. To je snad záležitost psychiatrie.

P. Hák 21.7.2023 14:01

Myslím, že spíše sociologie.

Ale takový posun mne znepokojuje. V minulosti se to už stávalo a nikdy z toho nebylo nic dobrého.

H. Lukešová 21.7.2023 14:09

Jistěže, nebylo. Přijde mi, že hon na pro-ruské dezinformátory a dezinformace vyústil až v hysterii a davové šílenství. Také mě z toho mrazí.

P. Hák 22.7.2023 8:54

Podle mne ta nenávist tam už byla a jen si našla kanál. Za přispění médií a teď už i vládnoucí moci.

Státem podporovaná etnická nenávist (posledních pár měsíců je k tomu solidně našlápnuto, včetně výroků veřejně činných osob) je další krok.

D. Laurencikova 21.7.2023 14:46

Ja to pricitam snad nejakemu zareni, kteremu jsou lide vystaveni. Nebo nejaka chemie... Nekdo je odolnejsi, jiny mene. Reknu to bez obalu: Hlupaci byli vzdycky, ale takovou hulvatskou zblbelost, jakou pozorujeme v dnesni dobe, jsme pred tim jeste nazazili, at byly casy jakekoliv.

H. Lukešová 21.7.2023 16:30

Člověk nemůže za to, když je hlupák, pokud je slušný, za svou inteligenci přece nikdo nemůže, ať je jakákoliv, ale pokud je někdo agresivní hlupák, tak tím hůř, protože za agresivitu již člověk může.

D. Laurencikova 21.7.2023 16:41

Presne tak, pani Lukesova. Ja nemam vubec nic proti lidem dobromyslnym, i kdyz neoplyvaji zrovna chytrosti jedne "Intelligenzbestie". A vzdycky do svych prani zahrnuji "vsechny lidi dobre vule", nikoliv vsechny chytre lidi. ;-)

P. Hák 21.7.2023 17:17

R^

M. Těhanová 21.7.2023 19:27

Máte pravdu. Ti honci chtějí donutit lidi, kteří používají vlastní mozek a vytvářející si vlastní názory k tomu, aby neměli odvahu ty své názory projevovat. aby se vyhnuli jejich urážkám. Je to ubohé z jejich strany.

D. Laurencikova 21.7.2023 20:30

Je. Podle meho nazoru se takovym lidem nesmi uhybat!

M. Těhanová 21.7.2023 20:58

Já jim tedy rozhodně neuhýbám, i když jsem už byla nazvána lecčím. Jsou to ......

D. Laurencikova 21.7.2023 21:05

Nejlepe je porazit je jejich vlastnimi zbranemi. To se clovek casem nauci a take je nazve leccim. Akorat ze my, pani Těhanová, my to umime lip!;-)