1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

BIDEN: Putin prohrává válku v Iráku!

Přeřeknutí upomíná na jedno z nakonec prohraných vojenských dobrodružství Spojených států, při nimž bylo krajně nepříjemné mluvit o takzvaných úspěších na válečném poli, a současně nemoci zatajit vlastní vzrůstající ztráty na životech při těchto (nelegálních) operacích na výsostných územích cizích států.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Suchodol 23.7.2023 17:31

Vyborny a pravdivy clanek.

D. Laurencikova 22.7.2023 15:22

Velmi rada. :-)

M. Těhanová 22.7.2023 14:53

Vidím, že máte stejné zkušenosti jako já. Za totáče se ke mě otáčeli zády, když byl poblíž šéf, aby si nemyslel, že mají stejné názory na socialismus jako já. mentalita lidí se opravdu nezměnila. Zase si nechávají diktovat, co mohou a co ne. Ale jsem ráda, když najdu lidi, kteří jsou sví. Díky.

D. Laurencikova 22.7.2023 14:35

Presne tak to je. Ze jsou lidi hrozni zbabelci, to jsem poznala fakticky uz ve skole. Vsichni jsme se domluvili, ze neco na protest udelame, nebo neudelame a nakonec jsme to udelali nebo neudelali jenom ja a jeste jeden/jedna. Vsichni ostatni sklonili hlavy a poslechli. Takovych zkusenosti jsem udelala v zivote jeste hodne. Clovek je vtsinove tvor zbabely a prizpusobivy, Punkt. Proto se nedivam ani vpravo ani vlevo, nic necekam, na nikoho nespoleham a mluvim sama za sebe.

Byly doby, kdy lidem slo za odvahu o krk! Dnes jim o krk nejde, dokonce ani o teplejsi mistecko mnohdy ne. Dnes by lidi neztratili nic, co by melo smysl si ponechat. A stejne se nicemu nepostavi. Jakoby se jim snad o jejich veci postaral nekdo jiny, kdyz oni sami k tomu nejsou ochotni!

P. Hák 22.7.2023 12:46

To taky může být - že ti vzdělanější mají více co ztratit.

I já Vám.

M. Těhanová 22.7.2023 11:52

Lidi jsou hrozní zbabělci, to jsem poznala za totáče a bylo mi z toho zle. Nemají odvahu projevit svůj názor, proto to vypadá, že většina souhlasí s tím oficiálním. A to je právě to zlé. Hezký den přeju.

D. Laurencikova 22.7.2023 11:34

Ne, vubec ne. Samozrejme, ze by se clovek musel stydet, mluvit tak, jako oni. Vsechno se da rict inteligentneji. Nebo dat aspon do uvozovek, aby bylo jasne, ze citujete to, co rekli oni. Kdyz oni druhe tituluji tak jak je tituluji, pak by pro ne melo byt samozrejme, ten samy titul prijmout. "Wer austeilen kann, muss einstecken können", rikaji Nemeci... Jenze neni tomu tak. Je velmi zabavne pozorovat, jak se takovi Ilsnerove a Jirkovsti zpravidla zhrouti a volaji o pomoc, kdyz na ne promluvite jejich vlastni reci. To je velke kino!

D. Laurencikova 22.7.2023 11:24

Kdo z toho bude mit profit? "Vojensko-prumyslovy komplex, ktery uz oskubal tutu krajinu o stovky miliard a bilionu dolaru", rika American Jimmy Dore, ktery oznacuje USA dokonce za "svetoveho teroristu".

USA Rozdmychavaji uz 20 let ohen na Blizkem vychode a ted vedou "proxy-valku" na Ukrajine, kterou spolu s NATO vyprovokovaly. Ted to zkouseji s Cinou. "Cina neni nepritel, nechysta se nikoho napadnout. Jde o hospodarskou valku, o kapalny plyn o to, aby Nemecko a Rusko nemohly spolupracovat, protoze se bojime kombinace ruskych prirodnich zdroju a lidske sily s nemeckym kapitalem a technologiemi. To je duvod, proc jsme odpalili Nordstream. Je to cele o hegemonii, imperialismu a ekonomice. Behem toho, co vsichni rvou, jak Putin je zly, okupuji Spojene staty tretinu Syrie. Tu tretinu, ve ktere je ropa! Jak vim, ze jsme tam kvuli rope? Vim to, protoze to rekl sam prezident"!

Tolik Jimmy Dore, politicky komentator. Mne se to zda velmi trefne!

H. Lukešová 22.7.2023 10:48

Já upřímně a vážně netuším, v čím zájmu je pokračující rusko-ukrajinská válka? Zbraňovým koncernům, které mají kam vyvážet zbraně, nebo některým americkým předákům, kteří chtějí co nejvíce oslabit Rusko? Co já vím.

H. Lukešová 22.7.2023 10:46

Víte, paní Laurenčíková, já bych se upřímně styděla mluvit tak, jak mluví někteří lidé zde. Ústa by mi upadla, asi jsem moc mírná, což bude asi má slabina.

D. Laurencikova 22.7.2023 10:28

"Zažraná a zuřivá pavlačová křapna", to uz mi zni trefneji, nez obycejna "pavlacova drbna" - celkem neskodna husa. ;-)R^

D. Laurencikova 22.7.2023 10:25

Joe Biden vubec nic neridi. Joe Biden je rizen. Dokonce i velikonocnim zajicem: Bizarres Video: Der Osterhase kontrolliert, mit wem Joe Biden reden darf | Exxpres

D. Laurencikova 22.7.2023 10:19

Velmi dobre jste to shrnula a poukazala na bezvychodnost, nebo spis stav situace. Stav, ktery je chteny a de facto bezalternativni... Qui bono? Tuto otazku by si mel kazdy polozit.

P. Hák 22.7.2023 8:54

Podle mne ta nenávist tam už byla a jen si našla kanál. Za přispění médií a teď už i vládnoucí moci.

Státem podporovaná etnická nenávist (posledních pár měsíců je k tomu solidně našlápnuto, včetně výroků veřejně činných osob) je další krok.

P. Hák 22.7.2023 8:47

Každé bláto časem to vysychá.

Nemylím, že by ztráta přehrady stála za krátkodobou výhodu, zvlášť v době, kdy intenzita bojů byla nízká.

P. Hák 22.7.2023 8:45

Nojo, ale ono to zasahuje i vzdělané lidi. Dokonce bych řekl, že vzdělaní jsou náchylnější, protože mají tendenci věřit "ověřeným pramenům".

Míň náchylní jsou technici, takže to bude mít souvislost s kritickým myšlením a ověřováním faktů in natura, ne "ze zdrojů".

Taky to ve mně vzbuzuje obavy.

P. Hák 22.7.2023 8:42

Tam to asi proběhlo taky, ale tady to začalo už před několika lety. Minimálně pěti.

H. Lukešová 22.7.2023 8:39

Ovšem jakákoliv jiná možnost, než bezpodmínečná kapitulace Ruska, stažení Rusů z veškerého území, vydání svých vedoucích předáků do Haagu, je odmítána..., takže se bude bojovat a tisíce dalších mužů přijde o život, protože Rusové dobrovolně kapitulovat nebudou. To je tedy můj názor. Protože jakýkoliv kompromis s Ruskem je považován za Mnichovskou zradu, kapitulaci Rusku a to se nesmí dopustit.

D. Laurencikova 22.7.2023 7:46

Presne tak to je, pane Vlček. Uz padlo 350 tisic Ukrajincu, 350 tisic zbytecne zmarenych zivotu! Kolik jich jeste musi padnout, nez budou ti "chcivalkove" mit dost? Na tuto otazku mi dosud nikdo neodpovedel. Kdyz se nad tim zamyslite, ta nahla vrela pseudolaska k Ukrajincum oproti nesmirne nenavisti k Rusum od lidi, kteri jeste do nedavna jednoho od druheho vubec nerozlisovali, to je take vykon!

Z. Lapil 22.7.2023 7:17

Teze o proxy-valce a zápalná munice se vzájemně nevylučují.

Z. Lapil 22.7.2023 7:12

Ano, spravedlnost musí platit univerzálně. Univerzálně je předání území nepříteli (dobrá tak sousedovi) bez souhlasu většiny občanů vlastizrada.

Stále trvám na tom, že okupace a spolupráce s jednou ze stran občanského konfliktu je natolik různá věc, že zatahovat jedno do debaty o druhém není možné.

Argument "je obecně známo" je ukázkový diskusní faul. V případě Zelenskeho chtejicigo s Ruskem uzavřít mír jsem taky zatím nikde nepotkal relevantní zdroj lepší, než právě "je znamo". Podle mě tahle fáma vznikla tím, že-podle mě nepochybně- proběhla možná už po obsazení Krymu a určitě při obsazování Luhansku a Donecku jednání na téma, jestli v tom Ukrajina zůstane sama nebo může počítat s pomocí.

A jestli vzpomínáte, 8 let v tom sama byla a otevřenou podporu dostala až při otevřeném napadení.

Připomínám, že Rusko má jaderné zbraně, což je dobrý důvod neposlat na Ukrajinu nic, co by Putina mohlo příliš rozrušit.

K. Křivan 21.7.2023 22:44

Americký instruktor Eric Kramer pro server Newsweek popsal, že Ukrajinci mají nyní na živé síle trojnásobné ztráty a nesprávně používají drahou západní techniku, což se nelíbí sponzorům.

»Ukrajina má před sebou zavírající se příležitost vyhnout se ‚věčné válce‘ s Ruskem,« uvedl veterán amerických speciálních sil, který nyní cvičí kyjevské vojáky.

Chudák drahá západní technika. ;-D

K. Křivan 21.7.2023 22:37

Jak chce ovládat (řídit) USA, když nezvládá ani svého spratka ?

J. As 21.7.2023 22:32

scss

<a href="https://www.idnes.cz/">scss</a>

J. As 21.7.2023 22:31

asfsaf

K. Křivan 21.7.2023 22:17

Může Putin prohrát, když USA a tím i NATO vede někdo tak pitomý ?

J. Farda 21.7.2023 22:12

KOMENTÁŘ: Otec Green Dealu opouští Evropu. Půjde Green Deal s ním?

Současná Evropská komise (EK) má jednu hlavu a tři ruce. Tou hlavou je předsedkyně Ursula von der Leyenová. Pomyslné ruce tvoří tři výkonní místopředsedové. Jedním z nich je Frans Timmermans zodpovědný za Zelenou dohodu pro Evropu, který čerstvě oznámil záměr stát se novým nizozemským premiérem. Pokud jeho straníci kandidaturu podpoří, unijní politiku opustí nejvýraznější postava spojená se zelenou agendou EU. Odejde s ním i Zelená dohoda pro Evropu?

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/komentar-evropa-green-deal-frans-timmermans.A230721_122837_domaci_vajo

Tedy pokud tenhle maník konečně odpakuje dopryč, lze konstatovat, že dobrých zpráv není nikdy dost - God save the Europe! ;-)R^

J. Jurax 21.7.2023 21:57

No, druhá světová by nestačila? Proti Japonsku prakticky samotné a bez jejich přispění by den D nebyl. A bez materiálové pomoci tehdejšímu SSSR ze strany USA by měla Rudá armáda s dojitím až do Berlína patrně jistý problém.

No a pak korejská válka, již nelze nazvat prohrou, a konečně válka studená.

A ano, Irák, Vietnam i Afghánistán se opravdu nepovedl. Zejména druhé dvě jsou jasné prohry.

T. Kohout 21.7.2023 21:56

Taky se říkalo, že 1) někdo to dělá za peníze, 2) druhý z blbosti. To je snad z JW, tak z forbín z 50. let

J. Vlček 21.7.2023 21:50

Kdyby měla soucit s chudáky ukrajinskými vojáky, kteří jsou naháněni na smrt v boji za zájmy svých i cizích oligarchů, stavěla by se za zastavení bojů a nastolení spravedlivého míru.

Ona je ale hlavně pro vyhubení Rusů v hrdinném boji Ukrajinců do posledního ukrajinského vojáka. Ideologie u ní vítězí nad rozumem a soucitem. ;-O