10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
DedaJaga 18.1.2008 2:54

Re: Re: podle všech vědeckých výpočtů prostě čmelák nemůže létat....

jj a normy plnime na 120 procent;-D

doktor 9.1.2008 10:50

Tentokrát plný souhlas s panem Brezinou,

a jako kuriozitu uvádím, že první, kdo veřejně protestoval proti výrobě bionafty a bioethanolu pro možnost následných hladomorů v Jižní Americe, byl loni Fidel Castro. Soudím, že i to  vynášení "bio potravin" nebo dokonce "biovína" do nebes je jenom reklama kvůli větším ziskům jejich výrobců. Chybí nám ještě biopervitin a bionikotin.

Alef 9.1.2008 11:14

Re: Tentokrát plný souhlas s panem Brezinou,

RvRvRv

Stredocech 9.1.2008 10:47

Cílem zelených jsou Pol Potovské "venkovské komuny," které zelený

protagonista Jan Keller překřtil na "bioregiony s fyzicky náročným zahradničením." Myslím, že tím naplňuje definici "hnutí, směřujícího k potlačení práv občanů."

Politika zelených, pokud by se realizovala, překonává Stalina, Hitlera, Maa a možná nakonec i toho Pol Pota (pro cíle "hlubinných ekologů" to platí určitě). Je to i jasná cesta ke světové válce, plné genocid obludných rozměrů, viz Rwanda.

Vše, co nakonec komunisté prováděli, bylo popsáno v dílech jejich věrozvěstů. Hitler se řídil plány, popsanými v jeho knize Mein Kampf. Proč si po těchto zkušenostech pořád myslíme, že propagátoři šílených ideologií se jimi nebudou řídit a vezmou v potaz zdravý rozum??!!

S/kepticus M/aximus 9.1.2008 11:09

Brezina je zase věrozvěstem drancování, které i Vy máte za "právo" občana.

eTony 9.1.2008 11:13

Re: Brezina je zase věrozvěstem drancování, které i Vy máte za "právo" občana.

o jakémže drancování to hovoříte ?

S/kepticus M/aximus 9.1.2008 11:16

Kdy jste přistál na této planetě?

Stredocech 9.1.2008 11:20

Re: Re: Brezina je zase věrozvěstem drancování, které i Vy máte za "právo" občana.

Také mi to není jasné. Těžba uranu není tak devastující, jako těžba uhlí, protože té rudy je potřeba o dva řády méně i při použití současných reaktorů a bez recyklace plutonia. Při použití množivých reaktorů s recyklací stoupne množství získané energie ještě 60 krát.

S/kepticus M/aximus 9.1.2008 11:32

Zkuste ještě nějakou pohádku o studené fúzi :-)))

eTony 9.1.2008 11:40

Re: Zkuste ještě nějakou pohádku o studené fúzi :-)))

tak můžete mi sdělit něco o drabcování planety nebo budete jen blbě pindat ?

S/kepticus M/aximus 9.1.2008 12:08

Můžete zkusit otravovat banalitami někoho jiného?

emersonskej 9.1.2008 12:27

Re: Můžete zkusit otravovat banalitami někoho jiného?

Jste zelený ubožáček !!!:-D

Stredocech 9.1.2008 12:22

To není "studená fůze," tady existují funkční prototypy

zelení je ovšem nenávidí ještě více, než současnou generaci jaderných reaktorů.

Mimochodem, bomba svržená na Nagasaki byla plutoniová, takže ta reakce 238U + n = 239U -> 239 Np -> 239Pu funguje. Ale neutronovou bilanci tak aby se na jeden rozštěpený atom 239Pu získalo tolik neutronů, aby se mohl rozštepit další atom 239Pu a ještě zůstalo dost neutronů na předvedení nejméně jednoho 238U na 239Pu zvládne jen rychlý reaktor. Analogický cyklus s 232Th namísto 238U by mohly realizovat i těžkovodní reaktory, pracují na tom Indové.

To celé je ovšem hi-tech i na dnešní dobu.

Alef 9.1.2008 11:44

Re: Re: Brezina je zase věrozvěstem drancování, které i Vy máte za "právo" občana.

sosat a sosat dokud vrty daji  a hlavne nic nemenit ... jedeme dal, mame zpozdeni , dneska uz ani nepribrzdujeme :-)

eTony 9.1.2008 11:49

Re: Re: Re: Brezina je zase věrozvěstem drancování, které i Vy máte za "právo" občana.

sosání je vlastní Zeleným Khmerům a jinak zabarvených sosanů.

balance 9.1.2008 12:01

Konečně - Konečně

Kde jsi flákal Septiku? Pobav nás svými rudohnědými ekologickými bláboly.

eTony 9.1.2008 10:39

zaklínání se

oxidem uhličitým je jedna strana zelené mince, copak ale vzniká spalováním biopaliv - čistého rostliného oleje, MEŘA nebo biolihu ?

pozorovatel123 9.1.2008 10:50

Ještě bych dodal

Mám pro ty moudré zelené otázku. Co absorbuje za jeden rok více CO2? 1Ha smrkového lesa nebo 1 ha louky nebo řepky olejné? Kolik CO2 se uvolní při péči o tyto dva různé hektary?

S/kepticus M/aximus 9.1.2008 11:15

To je stejně pitomá otázka jako: Kolik skleníkových plynů vyprodukuje králík v přírodě a nosorožec v zoo :-)))

Nebyla to sice otázka pro mě, ale takovými hovadinami jen zeleným pomatencům nahráváte na smeč.

tane 9.1.2008 10:16

počítáte s tím, že text čtou i informovaní?

na 50 litrů biolihu se spotřebuje 135 kg obilí, každá chybná informace shazuje důvěryhodnost článku

Al 9.1.2008 10:45

1 barel je 159 litrů ropy

1 barel je 159 litrů ropy za 100 USD, tzn. 1 litr ropy je za 0,7 USD.

1 litr ROPY tedy asi za 11 Kč. Při zohlednění zem. dotací a za cenu cca 5-6 Kč za 1 kg obilí je tedy 1 litr biolihu za 15 Kč tedy asi o 40% dráž.

V obou případech nepočítáme cenu za rafinaci - v případě biolihu je nákladová i eneretická náročnost znatelně a opět VYŠŠÍ.

Takže - chápete, proč už všude po Evropě a USA nejezdíme na bio-paliva????

Stredocech 9.1.2008 12:28

Ještě něco, výhřevnost 1l lihu je menší, že výhřevnost 1 l benzinu

není to moc velký rozdíl, ale je to natolik velké, že to pozorovatelně zhorší vaši bilanci.

tane 9.1.2008 13:38

Re: 1 barel je 159 litrů ropy

další nepřesnost - ve Stokholmu městské autobusy jezdí na biolíh a mnoho aut na liho benzinovou směs. Aby nebylo mýlky, nejsem zastánce biopaliv, jen mě štve, že autoři uveřejňovaných textů si nedají práci se sháněním podkladů a sami si snižují hodnotu své práce

Al 9.1.2008 10:05

Doporučení a představy zelených... Že by měl ten Klaus přece jenom pravdu????

Nejde ani tak o přírodu nebo o CO2. Jde vám o moc.

Takže když človíčkové začnou "žít ekologicky" - v malých bytech, chodit pěšky a snad jen vyvolení na kole, pracovat na poli a dělat ekologické košíky, jíst předražené kopřivy (na bio-paliva z obilí budou jezdit v autech jen zelení dozorci a papaláši). VŠICHNI lidé a človíčkové se k tomu DOBROVOLNĚ a radostně připojí -  a ty co by snad remcali, už nějak přinutíte NEDOBROVOLNĚ.

Že by měl ten Klaus přece jenom pravdu????

:-/Mám pocit, že už to začíná být opravdu vážné.>-

dr Turnovský 9.1.2008 10:08

Re: Doporučení a představy zelených... Že by měl ten Klaus přece jenom pravdu????

něco jako u  PolPota, nebo kulturní revoluce v Číně?

www racek 9.1.2008 10:12

Re: Re: Doporučení a představy zelených... Že by měl ten Klaus přece jenom pravdu????

no, ono to tak asi nakonec dopadne. sežerem a vypijem všechnu ropu a plyn a spálíme všechno uhlí a nepostaráme se díky vlivu zelených na vládu o náhradu. pak nám už nic jiného prostě nezbyde.

prostě, jak stanoviska klausovců tak zelených vedou do pekla. v jejich úsilí vidím jednotící prvek ... jak jsem napsal nahoře.

dr Turnovský 9.1.2008 10:15

Re: Re: Re: Doporučení a představy zelených... Že by měl ten Klaus přece jenom pravdu????

ale racku tak to nedopadne......jde o to být připraven a neplejtvat prostředkama tam, kde se to nevyplatí.....o nic víc nejde. A co je velmi podstatné, chovat se slušně, jak k lidem, tak i přírodě. Nic víc, nic méně.

Stredocech 9.1.2008 10:59

Atom to může zvládnout, proto ho zelení tolik nenávidí

Mimochodem, vývoj jaderných elektráren byl svého času zdůvodňován nutností NAHRADIT zdroje fosilních paliv, které jednou dojdou. Při použití množivých reaktorů je tu uran a thorium na tisíce let.

JP 9.1.2008 9:57

Pro genderosoudruha Kotce

Kecy, kecy, kecy... sama zeleno-ruda propaganda. Uz jen cekam, kdy nas ve jmenu prirody, postizenych, homosexualu, cikanu  a dalsich udajnych mensin zacnete veset na kandelabrech nebo strilet v piskovnach. O nic jineho nez o MOC nad lidmi totiz vam prestrikanym bolsevikum nejde. Musim ale uznat, ze to mate daleko lepe vymyslene nez komunisti, protoze ti meli jako zakladnu jen udajnou delnickou tridu, ktera se casem vycerpala a hlavne vetsinou za nimi az tak nestala. Vy jste mnohem flexibilnejsi.

www racek 9.1.2008 10:08

Re: Pro genderosoudruha Kotce

no, asi nejblbější příspěvek zde. něco komnkrétního by nebylo? třeba ?