1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Gandalf 17.7.2006 12:45

Re: Re: oprava

No, jestli je ruda Cina za nami, mela by hruza jimat spis nas.

jaryn 17.7.2006 12:42

Re: Re:

R^

honzak 17.7.2006 12:42

Re: Re: Re: oprava

to si ve stáří pamatuješ. Proč, to nevím. Ze stejné doby si pamatuju text z obrazu v první třídě:

Alenko stůj, auto houká, na něm v pytlích bílá mouka. Auto mouku rozváží z velikého nádraží. Co jsem měl včera k obědu ovšem nevím....

Sch.glosátor 17.7.2006 12:32

Mezi lokomotivy.

Sch.glosátor 17.7.2006 12:32

Re: Autoři zahraničních zpráv v ČRo 1 opravdu již delší dobu jednostranně lžou

Ano. Fuj. Lhát by se mělo objektivně a vyváženě.

pavel 17.7.2006 12:30

Re:

on ten ucpaný přechod, to je něco, co si našinec umí představit..... to je opravdu tragédie, že.

Ale bránit svou zem, to už asi v této středoevropské kotlině si uměli představit naposled někteří příslušníci II. odboje a pak už jen bratři Mašínové.

gerontusinza 17.7.2006 12:26

Taky tam Re: Re: Re: autor to taky upravuje

Em 17.7.2006 12:26

Re: Re: oprava

...co se v mládí naučíš..;-D

muf 17.7.2006 12:25

pane Slupecký, díky za pěkný článek !

VV

XXL 17.7.2006 12:25

Re: Re: autor to taky upravuje

A kam byste zařadil Mašína?

Švrk 17.7.2006 12:25

Re: Na tento článek se dá říct jen jedno:

Nejsou voni vůl, voni Abc??

Em 17.7.2006 12:24

Re: Re: Neukradli. koupili!

Oni to navíc prodávali arabové ne místně příslušný, ale vlastnící, takže jim to bylo fuk.

pavel 17.7.2006 12:23

ano, máte pravdu

netroufám si spekulovat, nakolik je to spiknutí a nakolik je to skrytý nepřiznaný antisemitismus či antiamerikanismus. Nicméně, pokud hlavním bodem zpráv je mimo jiné další tři body hlášení o situaci v Israeli ( česká TV někdy v pátek či v sobotu) informace, že jsou strašně přecpané hraniční přechody z Libanonu do Syrie......... tak už nevím. Přičítám to absolutní průměrnosti, lenosti a neprofesionalitě novinářů, kteří pokud by referovali o něčem víc než o snůšce vytržených blábolů a museli by obhájit údernější a zasvedčenější komentář, tak a) by si jej museli obhájit a za b) museli by pracovat a sledovat všechny dostupné zdroje a hodnotit a pracovat a pracovat...

Švrk 17.7.2006 12:23

Re: Média

No tohle tak zhruba odpovídá mému názoru, pracně vykličkovanému ze změti všech levicových sraček tvářících se jako zaručené zprávy v našem postkomunistickém ale nikoliv nekomunistickém tisku, rozhlase a televizi.

Švrk 17.7.2006 12:17

Re: autor to taky upravuje

Jde-li o ozbrojený přepad teroristy, jde vždy o sprostou vraždu.

Švrk 17.7.2006 12:16

Re: Nejsem expert

Problém v dezinformaci je i ten, že zamlčuje, že Hizballáh má svá centra v hustě obydlených místech a proto izraelci shodili nejdříve letáky s varováním a výzvami k evakuaci. Pak picli své rakety na ona centra. Proto ti mrtví civilisté. Já furt říkám, nevěřte jak slepé ovce všemu, co naši hlídací psi demokracie nablejou na papír a do éteru. Zkusme prosím sami hledat informace a dělat si svůj názor. V domácí politice nám již ani nepříjde, že slyšíme většinou jen ty dezinformace.

Radek 17.7.2006 12:09

Re: Neukradli. koupili!

No, nejsem si jist, zda Vas koupě půdy opravňuje ke změnám z hlediska státoprávnosti. Dokonce bych řekl, že každý stát by se na Vaši snahu na koupené půdě vyhlásit nezávislý stát koukal dost nevraživě. A je úplně jedno jestli tu půdu budete kupovat na Slapech nebo v Severní Dakotě. ;-P

Hacker Rudolf 17.7.2006 12:06

Re: Hledající

:-D:-D:-D:-DR^

XXL 17.7.2006 12:05

autor to taky upravuje

No, ta formulace .....Při prvním únosu izraelského vojáka do pásma Ghazy z hlídky na izraelské straně byli navíc zavražděni dva další izraelští vojáci..... kterou pouzil autor clanku je taky zavadejici. Tady neslo o vrazdu ale o zabití pri ozbrojenem prepadu. Sice to nakonec vyjde na stejno, ale uplne jinak to zni.

Vilém 17.7.2006 12:04

Re: Re: Streicher mrtev jest

Za názor samotný jistě ne, ale věci nejsou tak jednoduché. Pokud někdo "názorem" podporuje probíhající vraždění s plným vědomím, že probíhá a že ho podporuje, nejde o nějaký akademický teoretický názor. Jistě to není totéž jako vražda, ale napomáhání to je určitě, a neměl by být beztrestný.

honzak 17.7.2006 12:02

Re: oprava

zcela mimo mísu bych doplnil heslo, které si pamatuji z prvomájových průvodů z konce padesátých let:

"Ameriku hrůza jímá, za námi je rudá Čína!"

Hacker Rudolf 17.7.2006 12:01

Vřelý

souhlas

MAPACORP 17.7.2006 11:56

Re: Pergille jenom pro upresneni

Drahy " historiku",

Spojovat  vraha francouzskeho naroda a uhlavniho nepritele Francie DE GAULLE s jeho narodu nebezpecnou gaullistickou sebrankou ( viz Foccart , Pasqua a jini, afery S.A.C. a dalsi ) ktera mimochodem stale jeste uzurpuje moc ( Jacques Chirac) s obyvateli teto zeme je poburujici ( tak jsem ten vas prispevek pochopil s tim " zabila armada..".  V Alziru se proti temto darebakum postavila cast armady a polovojenska organizace OAS, byli vsak rozdrceni. Francie mohla odejit s cistym stitem, De Gaulle a jeho pochlebovaci vsak nikoliv. Desitky let po techto udalostech Francie stale jeste ceka na bilanci zlocineckeho Gaullistickeho rezimu.

Co bych francouzum neodpustil by byla mnichovska zrada kolem ktere se vytvoril v tehdejsi dobe ve Francii narodni konsensus, coz je skandalni !!!  Dav ktery vital Daladiera po priletu z Mnichova ( viz dokumenty Pathé ktere se povaluji po emule) ..to je naprosto bez komentare.

Dnes je vsak situace ponekud rozdilna : mimoevropska emigrace se uz davno promenila na kolonizaci ( colonisation de peuplement )a okupaci ( quartiers sensibles, zones de non-droit )francouzskeho uzemi a vsem tu dochazi ze bude potreba zaplatit vysokou cenu za zrady a liknavost minulosti. Coz samozrejme jeste nedoslo zadnemu americanovi ( uz jsem tu o tom psal) a taky dobre radce obcanu Israele.

jepice 17.7.2006 11:51

Á, oblíbená kojzarovská otázka

Řekla bych, že pisatelé mají smlouvu s vydavatelstvím a ta zní, že budou psát články, a to nikoli zadarmo, ale za peníze. A peníze jim pak posílá mzdová účtárna. To, že spoustu lidí štvou stejné věci a stejní lidé, není nic divného. Ani že mnohé novináře napadají podobné formulace, když si o to situace přímo říká. S obsahem článků někdy souhlasím, někdy ne. A když nesouhlasím, nedomnívám se hned, že je za tím spiknutí.:-P

Dag Badman 17.7.2006 11:51

Re: Re: Divný přístup

ovšem stejně tak je to možné chápat jako humanitární pomoc lidem postiženým židovským pojetím kolektivní viny.

Em 17.7.2006 11:47

Re: Re: autore, vzpamatujte se!

Nějak se tam připletly taky elektrárny, to bude asi zřejmě nějaká mejlka. Jako ve Švejkovi , viď.:-) 

I-Worm 17.7.2006 11:46

Re: Re: Streicher mrtev jest

nutné to není, ale dělá se to.

Dag Badman 17.7.2006 11:42

Re: Streicher mrtev jest

je otázka, jestli je nutné zabít člověka jenom pro jeho názor. A ještě se tvářit, že to bylo spravedlivé.

Cizinec Nenasinec 17.7.2006 11:40

Zadna zahada

Neni to nenavist k Izraeli jako takova, evropska levice ktera kontroluje vetsinu medija v Evrope snazi se pres Izrael poskodit zajmy Spojenych statu, a za takovym pokusum, kdyz to trochu zjednodusime, samozreme nejvic stoji urputne usili socialistickych zlodeju dostat se jeste hlubse do kapes tech kteri poctive pracuji, vydelavaji a zivi cely evropsky socialni cirkus. Nastesti, to neni zadne tajemstvi, takze nikdo normalni takovy zpravy davno nebere vazne (i kdyz, musim se priznat, stejne budu mit radost kdyz prvni rozumni vlada zprivatizuje "verejnopravni" levicacky propagandny stroj za nase penize, alespon spousta parazitu zustane bez prace).

Znechucený posluchač 17.7.2006 11:39

Autoři zahraničních zpráv v ČRo 1 opravdu již delší dobu jednostranně lžou

 a to od nástupu Miroslava Konvaliny coby ředitele ČRo 1.  Ten kariéristický mládenec zřejmě zformoval tamní zahraniční redakci  podle svého  založení, které  průkazně předvedl v předchozí funkci nenávistného zpravodaje českého rozhlasu v USA . Vůbec mě netěší, že  to šídlo vykouklo z pytle ven  tak rychle.  Ještě teď se mi zvedá žaludek nad "reportéry" československého rozhlasu ve válce vELKÉ bRITANIE