1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 17.7.2006 15:59

Re: Re: Re: Re: Honem chvála!

já taky nepíšu, že v Česku žijí Češi

ok 17.7.2006 15:58

smutny pohled

Je to smutny a zroven bohuzel velmi smesny pohled, kdyz za diletantstvim a nevzdelanosti ceskych novinaru vidite antisemitismus. Cesti novinari jsou lini tupouni, kteri to proste nekde opisou a jdou na pivo aby zahnali nudu.

Ja bych od chytreho zidovskeho naroda cekal chytrejsi akci nez bombardovani Bejrutu. Koho to probuh napadlo? To to nemohli alespon konzultovat s medialnimi experty? To opravdu nikoho nenapadlo, jaky to vytvori medialni obraz?

ok 17.7.2006 15:51

Re: Nemelo by zapadnout:

Neni nad to pouzivat svuj vlastni rozum, padni komu padni.

Samozrejme k tomu je potreba mit co nejvic ideologicky nezatizenych informaci, coz je dost tezke, kdyz se musime spolehat predevsim na postkomunisticky lina ceska media.

P.M. 17.7.2006 15:48

Nemelo by zapadnout:

"Novinářská práce prostě přitahuje většinou levicové intelektuály – spasitele světa a kazatele dobra. Protiizraelský, protiamerický a levicový postoj je vstupenkou do tohoto klubu. " rika dole Rik. A ma pravdu.  

Historik 17.7.2006 15:45

Re: Re: Re:

Mašínové a jejich spolubojovníci uprchli, když už se kolem nich stahovala smyčka. Z pětičlenné skupiny se na Západ probojovali tři (Mašínové a Paumer, ten s kulkou v břiše), zbylí dva  (Švéda a Janata) byli chyceni a pověšeni.

Lada.Haksna 17.7.2006 15:44

Re: Re: Re: Článek nečlánek,

Skupince!!!! Libanon se stal ze země převážně křesťanské zemí převážně muslimskou (v důsledku populační exploze a migrace víme koho; jsou i v Evropě). Věřím, že mnoho libanonských muslimů se se zalíbením dívá na snažení bojovníků pravé víry a nezasahuje proti Hizbaláhu (nebo kýho čerta) z pozice policistů, vojáků, celníků, přestože je to jejich povinností, pokud je Libanon civilizovaný a nezávislý stát (v Euroatlantickém pojetí), o čemž pochybuji. Pokud jsem urazil muslimy, je mi to jedno, pokud má někdo přesnější informace a trošku utlumí mé nadšení, děkuji.

almond 17.7.2006 15:43

je to tak jak popisuje autor

Jara London 17.7.2006 15:42

Re: Jde o to, zda byl Hitler levičák či pravičák

Jako Paroubek, až na ty Židy. Ti jsou v ČR substituováni "podnikateli" a "bohatými".

Historik 17.7.2006 15:40

Re: Re: A zrovna teď,

Hizbaláh představuje jednu z válčících skupin v libanonské občanské válce a má podporu části obyvatelstva. A hlavně, nebyl nikdy odzbrojen.

V Německu byl po válce okupační režim a chycené Werwolfy stříleli bez pardonu i Američané. A to i třeba sedmnáctileté.

Stojí též za zmínku, že Němci, kteří při ofensivě v Ardenách působili v americkém týlu převlečeni do amerických uniforem byli v případě dopadení zastřeleni. Bez vyjímky.

Jara London 17.7.2006 15:37

Re: Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

Vy jste Žid, clayi? Pokud ne, jste chud duchem, neboť je to i o vás.

Jara London 17.7.2006 15:34

Re: Re: Re: Honem chvála!

Ani v České republice nežijí jen Češi.

Historik 17.7.2006 15:33

Jde o to, zda byl Hitler levičák či pravičák

Nicméně název Národně socialistická německá strana pracujících něco napovídá. A Hitler také hlásal kolektivismus a výslovně odmítal individualismus. Nacistické Německo bylo rovněž pro své nežidovské obyvatele takřka vzorovým sociálním státem, Hitler byl též proti větším rozdílům v příjmech atd.

liberal shark 17.7.2006 15:33

Re: A zrovna teď,

Bohužel, vláda Libanonu je příliš slabá a jeho vnitřní stailita tak křehká, že nebyla schopna eliminovat Hizballáh a zarazit mohutnou podporu, které se mu dostává ze strany Iránu a Sýrie. Když pak někdo toleruje nebo podporuje útočící teroristy, ocitá se se automaticky ve válečném stavu.

liberal shark 17.7.2006 15:29

výborný článek

Fungování našich "veřejnoprávních" médií připomíná nejvíce objektivní zpravodajství Voelkische Beobachter.

Historik 17.7.2006 15:27

Re: Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

No, on ten vztah Židů k ostatním národům byl v minulosti ambivalentní.

Em 17.7.2006 15:26

Re: Re: Re: Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

 Když to má někdo takhle jednoduše rozparcelovaný tak pak je "radost žít":-). Ne však v jeho okolí.

Historik 17.7.2006 15:25

Re: Re: Neukradli. koupili!

Palestina byla součástí Osmanské říše a po jejjí porážce ve WW1 měla být rozdělena na část Židovskou a část Arabskou. Toto dělení se opět mělo konat roku 1948. Ale Arabové chtěli všechno. Takže Židé koupili půdu a byli usedlí v této oblasti už při rozdělení Osmanské říše. Samozřejmě, někteří Židé Palestinu nikdy neopustili a velká spousta se jich do Izraele přestěhovala z Arabských !! zemí, ze kterých byli bez majetku vyhnáni. Kdyby tyto státy namísto vyhnaných Židů přijali palestinské Araby, bylo by po problému, počty totiž původně odpovídaly. Viz Indie a Pakistán, Řecko a Turecko - dva precedenty s "výměnou," více méně násilnou, obyvatelstva.

clay 17.7.2006 15:22

Re: Re: Re: Článek nečlánek,

Petře, vy jste ten článek snad ani nečetl :-(

G. Pašek 17.7.2006 15:21

Re: Re: Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

Já tomu rozumím, že Karel008 v tomto případě považuje za "perly" pana Slupeckého článek a "svině" jsou lidé, čtenáři, komentátoři, kteří považují stát Israel a židy za teroristy a fandí mohamedánům teroristům . . . . a já s Karlem008 souhlasím.

 

clay 17.7.2006 15:18

Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

ano, svině už kvičej

clay 17.7.2006 15:18

Re: Re: Honem chvála!

v Izraeli nežiji jen Židé

clay 17.7.2006 15:08

co se divíte

z ČRO se k nám připojuje nejen soudruh čumil

Jara London 17.7.2006 15:07

Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

No, je mi jasné, že tohle je pohled Židů na ostatní národy světa. Ovce a svině, které je třeba obrat a zahnat do stád. Takže Váš názor mě nijak nepřekvapuje. A ani neuráží. Nápodobně.

Jara London 17.7.2006 15:03

Re: Honem chvála!

No nevím, vzhledem k tomu, že v Izraeli žijí Židé (míněn národ, nikoliv vyznavači židovského náboženství), nevidím důvod, proč by bombardovat nemohlo židovské letectvo. Myslím, že když se píše o českém letectvu, nikoho to nezarazí. Ačkoliv podle vaší logiky by mělo být českorepublikové. Totéž platí o letectvech mnoha dalších států. Jaký je podle vás rozdíl mezi židovským a izraelským letectvem? Termíny "Izrael" a ˇžidovský stát" jsou ve světě vnímány jako homonyma, zpravidla bez pejorativního nádechu, tak proč se snažíte hledat projevy rasismu za každou cenu a v každé prkotině? Z tohoto pohledu je stejně tak rasismem hovořit o "arabských teroristech"!

Charlie 17.7.2006 15:02

Jaká státnost ?

osmanská říše padla, britský mandát skončil,... žádná státnost tam nebyla.

AeroKarel 17.7.2006 15:02

Ano,

R^

Sch.glosátor 17.7.2006 15:00

Když může být "americké letectvo".....

Nebo   "Šma Jisrael"se vůbec netýká Židů...? A vůbec, debata nám pěkně košatí. Jako mezi fanoušky fotbalových klubů. Za chvíli si navzájem začnou kopat  do pradědečků....A co na to Kohn, kdyby se ho zeptali na názor ? "Na to já nemám kdy, musím vydělávat..", odpověděl by. A měl by recht.

Em 17.7.2006 14:57

Re: Re: Pane Slupecký, BRAVO, jen jestli to není "házení perel sviním".

Mohu se otázat? Kdo háže ty perly a kdo je svině?

J. Mach 17.7.2006 14:54

Re: Charlie, Harpyje a spol

Hledající, možná že opravdu jste islámo fašista (některé vaše komentáře tomu nasvědčují), svinský bolševik (asi ano, zvonku to tak vyzerá), ale určitě nejste levicový intelektuál, na to máte malé vzdělání a moc jste toho nepřečetl. Ale to by pořád nevadilo. Co vadí, nejsou vaše názory, ale právě neschopnost mít svůj vlastní názor a zamořování diskuse neustálým uváděním stejných, převzatých materiálů. Takže až někde naleznete nějaký názor, sem s ním, ale neobtěžovat cizím peřím.

Jakub S. 17.7.2006 14:48

Re: Moravské letectvo napadlo Rakousko!

To je paráda - gratuluju k takové invenci! Jen kdyby to všecko nebylo v podstatě zoufale smutné...