5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dvd 5.6.2006 13:38

Re: Maj dobrou paměť

Já mám taky doboru paměť: třeba jak ČSSD na přímluvu labouristického premiéra Blaira prodala Mittalovi Novou Huť za 650 megakorun, zatímco on si ji cení na 25 miliard. Ach jo...

Ivana Dvorská 5.6.2006 14:21

Re: Maj dobrou paměť

V Dánsku mají zaměstnanci pětkrát vyšší platy než u nás (jeden příklad ze sta). Proč? Protože nikdy nedopustili socialismus. Jděte si budovat světlé zítřky k Lukašenkovi a neubližujte svým vlastním dětem!

Jarka 5.6.2006 23:52

Re: Maj dobrou paměť

Ano, máme dobrou paměť, jak se tady beztrestně kradlo v 90. letech! Protože ti,co vytunelovali banky, nebyli nikdy odsouzeni a potrestáni. Vždyť v kapitalismu  "Co není zakázáno, to je dovoleno"  A  " Když to nevyužijete Vy, udělá to někdo jiný." To je z jedné přednášky  pana profesora Klause na VŠE.

RomanL 6.6.2006 13:47

Re: Re: Maj dobrou paměť

Vám něco zmizelo z banky?

Jarka 6.6.2006 21:02

Re: Re: Re: Maj dobrou paměť

Nezmizelo mi nic, já jsem žádné úspory v bance neměla. Nám všem zmizely z vybraných daní ty miliardy, které z našich daní stát potom následně musel do většiny bank nalít, aby je mohl privatizovat.

Dušan 5.6.2006 11:27

Pravda,

jen detail: ten projev nebyl zahořklý (to by bylo pochopitelné), ale žlučovitě bolševický. Ještě že už bolševici nemají Lidové milice!

xyz 5.6.2006 10:33

Paroubkovi na cestu

Vážený pane Polák, k Vaší poznámce není co dodat.Nebo jenom něco málo.Patřím ke generaci,která zažila r.1968, viděla zde ruské tanky, které nás přijely "osvobodit od kontrarevolucionářů".Zažila dobu, kdy se  lidé v šedesátých letech s podlomeným zdravím vraceli ke sým rodinám z bolševických lágrů (připomínající - Arbeit macht frei) a zažila dobu, kdy se dnes, v pohledu zpět, musí stydět za to, že jsme se takto chovali.Ale byla jiná možnost? Ano byla, stát se hrdinou, nechat se zavřít. Ale naši prarodiče a rodiče, kteří prošli protektorátem, padesátými léty, kdy se kolem nich zatýkalo a vraždilo v zájmu zvrácených ideologií měli pud sebezáchovy.Nebyla to zbabělost, ale strach o své rodiny  o své blízké. To zřejmě pan Paroubek nevnímal, když slovník bolševických zrůd použil. Pokud se cítí česká soc.demokracie opravdu demokratickou stranou,měla rychle svého současného předsedu poslat tam kam patří - do politického skansenu,kde se budou naši vnuci chodit dívat jak se nemá v moderní - demokratické společnosti chovat nikdo, zejména ne premiér země.Pane Paroubku,stydím se za  vás, nevážím si vás,nemám proč.Nejste mým premiérem.Jste jen vykopávka z dob, na kterou s nostalgií vzpomínají Stalinovi pohrobci pod vedením Grebeníčků a jim podobných.Vy k nim patříte.

cipísek 5.6.2006 10:43

Re: Paroubkovi na cestu

Poslat předsedu tam kam patří je ostatně jediná možnost ČSSD,jak se stát přijatelnou pro jakékoliv jednání (kromě s KSČM).

občan z kraje města 5.6.2006 10:15

cítím to podobně, ale daleko hůř

Jsem si téměř jist, že totalita se vrátí i když bude vypadat jako demokracie. Socialisté vytvořili systém, který je založený na okrádání menšiny, většinou, která je drží demokraticky u moci. To nelze snadno zastavit, socialistům stačí zvýšit nezaměstnanost, počet pobíračů dávek a zákonitě v demokratických volbách zvítězí. Pro fomu se pak mohou střídat dvě levicové strany, které se perou o "koryta"-okamžitý profit plynoucí z řízení rozpočtu.

Dramon 5.6.2006 10:01

Bylo mi blivno

celkem 2x a to jsem volby skoro nesledoval.

Poprvé, když ČT předala slovo svému reportérovi u KSČ v jejich sídle na ulici Politických vězňů a podruhé když jsem slyšel Paroubka (RIP) s jeho projevem. To první beru jako výsměch a to druhé mě vrátilo v myšlenkách o pár let zpět (Y)

Hanako 5.6.2006 12:15

Re: Bylo mi blivno

Ano taky sem se skoro pozvracela, kdyz sem zjistila ze komunisti sidli v ulici Politickych Veznu. Vzpomenal sem si na strycka, ktery se udrel v uranovych dolech i na zbytek pribuzenstva co uz se domu nikdy nepodival. Po druhe, rovnez kdyz sem slysela toho aparatcika vykrikovat neco o agentech prisluhovacich...Sakra ta PRENOSILKA se s tim Mussolinim fakt trefila.

Kvetla 5.6.2006 9:51

Zůstal,chudák,jak kůl v plotě,na tu novinářskou sebranku naprosto sám.Nikdo se ho nezastane,nepohladí po tvářičce,nikdo nepofouká bebííí...!

Tomik 5.6.2006 8:52

Tak to znám

V osmé třídě (rok 1989) řekla třídní mým rodičům, že nedostanu doporučení na studium na gymnázium. Pak to škola změnila, že na gympl můžu tehdy, když se budu hlásit na technický obor (matfyz). Nakonec mě vzali, protože přijímačky jsem měl za 1.

Nicméně si pamatuji, když jsem měl v sedmé třídě "průšvih," že jsem se někde zmínil o poslechu SE a HA. To si mě naši doma zavolali a poprosili mě, ať si dávám bacha na jazyk.

Ve druhé třídě jsem byl na regulérním výslechu v ředitelně. V sedmi letech jsem naštěstí neměl ještě z toho rozum, tak jsem se zachoval maximálně rozumně - mlčel jsem.

Když jsem později popral rozum a vědomosti, tak jsem byl rád, že jsem nebyl ani jiskra, pionýr nebo svazák - ještě v r. 1989 mě na gymplu přesvědčovali...

Takže s tím dějepisem autora chápu víc než dobře.

cipísek 5.6.2006 9:37

Re: Tak to znám

I já.

jirka 5.6.2006 10:10

Re: Tak to znám

A já si říkal, že nás muselo být asi víc...

Ale dlouho jsem nemohl uvěřit, že v roce 1984 mohlo někomu vadit to, že bych se hlásil na gymnázium. A přeci...

A i já skončil podmínkou matematika-fyzika. ;o))) A jsem tomu rád.

Ladislav N. 5.6.2006 8:45

Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo zažil rok 68 a následující období "normalizace", musel mít nejspíš podobný pocit při poslechu Parobkova výlevu, jako autor článku. Normalizační slovník bolševiků se jen tak zapomenout nedá. Paroubek jej ovšem ovládá aktivně!

Žulový Aston 5.6.2006 8:56

Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Schválně, Ladislave, v Klausově projevu se objevil obrat: Kdo seje vítr...atd......kdopak se tímto výrokem proslavil ???? 

Veruna 5.6.2006 9:05

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

to bylo hloupé. Ty asociace jsou u nás starších příliš živé.  Šlo říct: jak se do lesa volá,...

ev. Čím kdo zachází

a našlo by se jich víc.

Škoda

Flasi 5.6.2006 9:32

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

To by se nenaslo, protoze ty ostatni prislovi rikaji, ze kdo dela neco, tak se mu to vrati. Kdo seje vitr - sklidi bouri rika, ze kdo dela neco, tak se mu to vrati silneji. Nechci se vyjadrovat k tomu, jestli to co se Paroubkovi vratilo bylo silnejsi, nebo stejne silne jako to co zasel, ale prezident si asi mysli, ze to silnejsi bylo, tak pouzil to prislovi, co pouzil.

Me pripada uplne silene, ze dneska budeme kadrovat stara prislovi, jestli je nekdy nevzalo za sve Rude pravo.

Veruna 5.6.2006 9:54

Re: Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

máte pravdu, dymamika je u Klausem použitého přísloví vyšší. A kádrovat přísloví je nesmysl. Jen bylo příliš jednoduché odpálit zpět a Paroubek to využil.

Flasi 5.6.2006 9:26

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo seje vitr... je velmi stare prislovi, ktere se pouzivalo, pouziva a pouzivat bude bez ohledu na to, ktery Kojzar to kdy pouzil za titulek.

Agenti prisluhovaci jsou z uplne jine kategorie.

tom 5.6.2006 10:16

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo seje vítr se jmenoval i jeden velmi zajímavý americký film.Paroubek,ale zneužije vše.Já si na to,že toto přísloví použil bolševik vůbec nepamatuji.A to jsem v té bolševické hrůze prožil celý svůj řivot.Snažil jsem se vždy ty nejhnusnější okamžiky igniorovat .Ono by se to jinak nedalo ve zdraví přežít.

Flasi 5.6.2006 11:08

Re: Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Kdo seje vitr, byl nadpis v rudasovi v roce 1989, kde se autor (Kojzar?) vyporadava s petici nekolik vet.

Mamut 5.6.2006 9:35

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Že by to byl S. Kramer ve svém velmi dobrém filmu Kdo seje vítr? Mimochodem americkym:-/

Tomas Koci 5.6.2006 11:09

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Ano,to byl skvělý filma s tímto filmem mám toto rčení spojeno.

cipísek 5.6.2006 9:46

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Patrně někdo z bolševiků,ti ale ukradli všechno.Jestli se nemýlím,je to z Bible.

Veruna 5.6.2006 9:58

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Oz 8,1-14

Kdo seje vítr, sklidí bouři

MRKEV 5.6.2006 11:02

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Oz 8,7... chytráku

Banjo 5.6.2006 11:08

Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

"Kdo seje vítr, sklízí bouři" je citát z Bible.

Banjo 5.6.2006 11:11

Re: Re: Re: Bolševik Paroubek se projevil...

Jo pardon, já měl napřed číst reakce a až pak psát. Takže sorry.