Diskuse
ÚVAHA: Boží soudy v 21. století
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z. Jaromír
Nesuďte...
Milosrdný Bůh jistěže "nevyslyší" výzvy jako "ponech jim zavilé srdce". Spíše dá na ty, kdo prosí "stvoř mi čisté srdce, Bože,", anebo : "Ježíši, přetvoř srdce naše podle srdce svého"...
L. Písařík
Pane autore,
víte, že svatý to muž, arcibiskup z Canterburry, pravil: Každý slouží Bohu tak, jak je mu dáno.
Myslíte, že se to týká i těch milionů nevěřících číňanů?
J. Muller
Nic nového pod sluncem
Z citací bible je zřejmé že chování lidí se od jejího vzniku nezměnilo.
T. Kočí
Boží soudy v 21. století zpět na článek..
Ale co 20.století.Kde byl Bůh v 30.letech,kdy se jedli děti na Ukrajině.V letech 39-45,kdy byly koncentráky atd.Přitom se uctíval Bůh nepřetržitě.
A. Reček
Re: Boží soudy v 21. století zpět na článek..
Kde byl Bůh ve 20.století? Byl všude. A pokud lidé uvěřili tehdy na určitých místech novému náboženství - komunistickému nebo nacionalistickému - byl jim ponechán čas na vlastní poznání a sklízení plodů oné nové víry. S dospělými lidmi je to stejné jako s malými dětmi, pokud se na něčem nepopálí, pak dobrým radám neuvěří. A podobně tak také končívali kdysi i vladaři.
I. Nápravníková
Děkuji
Pane Drápale, váš text mne velmi oslovil. Najdu někde vaš další texty?
K. Kužel
Euroatlantická civilizace
je založena na židovsko-křesťanské náboženské tradici. Nyní víra v Boha dostává trhliny, což Mu dává právo se na svoji chasu zlobit a potrestat ji. Co ale s civilizací čínskou, která v Něj nikdy nevěřila a tudíž se od Něj nemohla odklonit? Uzná Bůh, že tohle už není jeho rajon a nechá Čínu na pokoji nebo to vezme jako sapér Vodička ve Švejkovi - vinnej, nevinnej, všechno jedno?
V. Běhal
Re: Euroatlantická civilizace
V Číně roste, přes perzekuci, počet křesťanů, odhaduje se na 100 milionů. V Jižní Korei je už víc křesťanů než budhistů, staví se kostely pro 10 000 věšících a JIžní Korea vysílá 1200 misionářů.
J. Kovaříček
Boží trest na ně.
Bůh nejen soudí, ale také trestá a radí. Bible, tedy slovo boží, nám dává pěkný návod jak nakládat s hanebníky. Tak třeba Žalm 137,
odstavec 8. Ó dcero Babylonská, zkažena býti máš. Blahoslavený ten, kdož odplatí tobě za to, což jsi nám zlého učinila.
odstavec 9. Blahoslavený, kdož pochytí dítky tvé, a o skálu je rozrážeti bude.
Tak tady to máte přímo z úst božích, jaká to milosrdnost!!! Jen tak na ně. Tož postavme proti sobě křesťany a muslimy, to bude blahoslavených!!!!
O. Kadlec
Já autorovi,
ač rozumím jeho terminologii, východiskům, i rozpoložení, prostě nerozumím.
Důsledky zavilosti lidského srdce, a vnímavým lidem zjevný soud, jsou to po generace a generace. Žádné "co nevidět." Někteří křesťané vždycky takhle psali! V každém století. Autor to musí vědět, vždyť je dobře obeznámen se světovou literaturou a dějinami.
Kromě důsledků zavilosti lidského srdce však vnímaví lidé vidí i důsledky jednání těch lidí, kteří mají srdce z masa a jdou proti proudu. Copak žily někdy děti Boží v lepším světě? Nosíme Krista do světa, který není v pořádku, ale nad kterým se Bůh smiloval. Křesťané, kteří vidí za každou povodní Boží soud, to prostě nevidí. Měli by si protřít oči. Mast je k dostání v Hospodinově lékárně.
T. Bílek
Re: Já autorovi,
Těžko říct... Jednomu kamarádovi, který se zamýšlel nad tím, zda novozélandské město Christchurch postihl Boží soud, jsem napsal:
"Je docela možné, že právě v tomto případě mohlo jít o Boží soud. Ale "celý svět leží ve zlém," a tudíž mohlo jít o podobný případ, jako v Siloe, kde spadla na 18 lidí věž. Ptali se tehdy Ježíše, čeho se ti lidé dopustili (za co ten soud přišel) a Ježíš odpověděl poněkud jinak, než se všeobecně čekalo. Co z toho plyne? Bez konkrétního duchovního vhledu a modlitby nelze říct, zda šlo o projev Božího soudu za nějaký konkrétní hřích. A nebo se jen projevila skutečnost, že v tomto světě nemáme jistotu jinou než spasení pro život věčný."
Opatrně důvěřuji Danovi, že přináší nejen rozumové poznání, ale i duchovní vhled. Proto jsem nakloněn jeho dnešnímu poselství věřit.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz