4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

UKRAJINA: Nebezpečná hra s ohněm

Co myslíte, že je nebezpečnější – kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války na Ukrajině? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Křivan 28.4.2024 16:03

Vzhledem k tomu, jak obrovské množství informátorů mají Rusové mezi Ukrajinci, není pro ně problém najít kde jsou žoldáci a zlikvidovat je.

P. Diviš 28.4.2024 17:01

Nebo prohlásit každé trefené civilní zařízení za hnízdo žoldáků. :-P

K. Křivan 28.4.2024 17:17

Blbost !

A. Teplý 28.4.2024 22:20

Předně - máme jen velmi "filtrované" informace.

Osobně si nemyslím, že by Rusové plýtvali cennými raketami útokem na bezvýznamné cíle.

Ale může se taky stát, že mají špatné zpravodajské informace, netrefili se, nebo byla raketa sestřelena.

Takže pravda může být tam i tam.

J. Jurax 28.4.2024 9:29

Časy se mění.

Ještě před rokem by se takový článek neobjevil ani na Psovi, jenž slyne rozhodně větší svobodomyslnosti než média tzv. mainstreamu.

P. Diviš 28.4.2024 9:42

Což může mít více příčin. Jedna z nich je (auto)cenzura, druhá, podle mne pravděpodobnější, že když válka rychle nějak neskončila, tak se v některých lidech rozmáhá pesimismus. Další možnost je něco jako "Stockholmský syndrom".

J. Jurax 28.4.2024 11:01

Možná.

Možná taky realisticky střízlivé posouzení situace.

P. Diviš 28.4.2024 11:44

Nic proti realismu, ale psal jste o svobodomyslnosti.

Proruské výlevy vymizely tak asi první týden po napadení Ukrajiny v roce 2022. To se i velcí propagátoři Ruska trochu zarazili. Velmi brzy se ale "oklepali" a začali zase šířit ruskou propagandu. Brání jim v tom jen pitomá cenzura debat v soukromých médiích, ve veřejnoprávní ČT se běžně objevují.

L. Novák 28.4.2024 15:37

?

P. Diviš 28.4.2024 17:05

Třeba u VeMeNe Moravce nebo večer v Událostech komentářích nějakého "chcimíra" z SPD.

A. Teplý 28.4.2024 22:45

SPD je parlamentní strana a součást opozice, takže veřejnoprávní medium je nemůže zcela pominout.

Nicméně chování redaktorů - skákání do řeči, přerušování, obecně snaha tyto politiky "znemožnit" je více než zjevná - o nějaké nestranosti ČT nemůže být vůbec řeč.

Velice pěkně je to vidět u "komentátorů", kdy dostávají slovo jen Ti, kteří jsou přesvědčeni, že Rusko je darebácký stát.

A. Teplý 28.4.2024 15:41

Z Vašeho pohledu každý, kdo necítí nehynoucí nenávist k Rusku, je propagátorem Ruska.

To jako že v ČT jsou běžní propagátoři Ruska ? Jedině snad jako příklady "bídáků".

P. Diviš 28.4.2024 17:06

Nenávist? To si do mne projektujete sebe.

A. Teplý 28.4.2024 22:48

Vy že máte k Rusku neutrální pohled ?

Tak to ty komentáře musí někdo falšovat...

A. Teplý 28.4.2024 11:11

Souvislost se Stockholmským syndromem mne nenapadá ani vzálená.

Ten by se snad mohl projevovat na území obsazeném ruskou armádou - ale v EU ?

V. Cícha 27.4.2024 23:53

Dosud jsem se nedozvěděl informace o tom, jak si tito pokušitelé představují situaci, kdy by se snad podařilo Rusko porazit. Jakpak že by vypadal svět? A co s Putinem? Obráceno o 180 stupůn....válečnými štváči jsou dneska země NATO, To sou pardoxy, panečku!

J. Dlouhy 28.4.2024 2:53

Nikomu nejde o porazeni Ruska. naopak, nikdo to nechce. Jde jen o vyhnani Ruska z Ukrajiny. To je velky rozdil.

J. Jurax 28.4.2024 11:11

Jenže vyhnání Ruska z Ukrajiny je porážka Ruska. Ne totální, ale porážka to je.

Stejně jako porážkou byl třeba odchod Sovětů (a později Američanů taky) z Afghánistánu.

K. Křivan 28.4.2024 11:33

Vyhnání Ruska z Ukrajiny je velice ilusorní. Blbečkům to ale stačí ke kecání.

P. Diviš 28.4.2024 11:47

Blbečci tvrdí, že je to nemožné.

Skutečnost je, že je to obtížné a nemusí se to podařit dokonale.

L. Zídek 28.4.2024 18:27

Jo , hned potom co se zazelená Sahara...Nebo Kosovo bude zase Srbské....

P. Diviš 28.4.2024 11:46

No ano, porážka to je, ale tehdy to sověti (dnes Rusáci) přežili, Američani také a Putin je mistr toho, udělat z porážky vítězství.

J. Jurax 28.4.2024 12:30

Nejen Putin.

A. Teplý 28.4.2024 15:23

Detektiv Nick Carter:

Uznat porážku, je taky svým způsobem vítězství.

Komisař Lednina:

Takže jsme to vlastně vyhráli.

K. Křivan 28.4.2024 11:41

Rusko nemá zájem na obsazení Ukrajiny. Chce je vrácení Leninem ukradených ruských území. Takže není odkud Rusko vyhánět. ;-D

P. Diviš 28.4.2024 11:48

Putin a ještě více Medveděv ovšem tvrdí něco jiného.

A ať tvrdí kdokoliv cokoliv, je to stejně vše jen recidiva ruského imperialismu.

K. Křivan 28.4.2024 12:07

Ano, Putin se snaží obnovit Ruské Imperium v jeho původních hranicích. Na tom není nic špatného.

P. Diviš 28.4.2024 13:23

Vzhledem k "úspěšnosti" (a přínosnosti) toho impéria je to celé špatně.

K. Křivan 28.4.2024 21:52

To si myslí nějakej Diviš. Ruský národ si myslí opak.

A. Teplý 28.4.2024 22:52

U imperiálních národů je běžné, že si myslí, že to jejich impérium je to nejlepší - Američané, Rusové, Britové, Němci, Francouzi...

U Čechů ale existuje taková úchylka, že velebí impérium svých současných vládců. Dříve SSSR, nyní USA.