29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Kazatelská klání

Kázání Petra Piťhy v katedrále sv. Víta proti Istanbulské úmluvě (Rady Evropy) by českou veřejnost nijak nezaujalo a týden o něm nikdo ani nevěděl, kdyby tolik nerozčílilo feministky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirský 21.10.2018 8:40

Pořád se nejde k jádru věci.

Homilie je určena účastníkům mše. Kolik jich bylo? Tak pár stovek. Jistě byli hlavně z Prahy. A těmto zcela konkrétním lidem (tj. paní Novákové z Libně, panu Svobodovi z Vinohrad atp.) jeden z představitelů RKC řekne: •Vaše rodiny budou roztrženy a rozehnány. Bude k tomu stačit, že dětem řeknete, že muž a žena nejsou totéž. Vezmou vám děti a zatají vám, kam je zašantročili, kam je prodali, kde je vězní. Postačí k tomu křivé obvinění. Určení pohlaví vašich novorozenců podle pohledu do jejich klína bude zrušeno.

•O svém pohlaví rozhodne dítě samo, a proto budete povinni je vychovávat bezpohlavně a potažmo mu nebudete moct dát ani jméno.

•Za každý nesouhlas budete deportováni do nápravně-výchovných pracovních táborů vyhlazovacího charakteru.

•Homosexuálové budou prohlášeni za nadřazenou vládnoucí třídu, vy budete patřit k podřadné výpomocné třídě a pracovat podle pokynů mocných elit, které budou určovat, co se smí a co se nesmí říkat.

•Budete postaveni pod všechny živočichy, kteří se pohlavně rozmnožují, protože pro kočky, žáby ani hmyz zaváděné zákony neplatí.

P. Han 21.10.2018 9:00

Re: Pořád se nejde k jádru věci.

Inu, zdá se, že se text rozšířil i mimo účastníky mše.

D. Stirský 21.10.2018 9:14

Re: Pořád se nejde k jádru věci.

I šestileté děcko jej dnes najde. stačí zadat "vaše rodiny".

J. Anděl 21.10.2018 12:50

Re: Pořád se nejde k jádru věci.

No jo, no, chcete-li obrátit loď, musíte zabrat mocně do protisměru, a i tak může být pozdě, viz Titanic ;-).

Ś. Svobodová 21.10.2018 9:18

Re: Pořád se nejde k jádru věci.

Istanbulská výzva ve své důvodové zprávě, která je její součástí praví, že děti se mají od nejútlejšího věku vychovávat v rámci gender ideolodie. Tzn. ne jako holčičky a chlapci, ale jako bezpohlavní. Negenderová výchova může být vyhodnocena jako nebezpečí pro dítě, rodina může být sankcionována a dítě může být i odebráno.

Piťha jasně nadsazoval. Na druhou stranu známe důsledky ideologií. Na počátku krásná slova a vznešené ideály, na konci koncentráky v Německu, uranové doly v Čechách, gulagy v Rusku.

O čem se profesor nezmínil je i požadavek na rušení místních tradic a obyčejů neslučitelných s gender ideologií.

J. Honců 21.10.2018 5:39

Jak to vidím já?

Trestní oznámení na názorového oponenta znamená nedostatek argumentů na straně žalujícího. Já jen doufám, že soud smete ono oznámení s odkazem na Ústavou zaručenou svobodu slova. Pokud by tak snad neučinil, vrátili bychom se zpět do doby, kdy byla pouze svoboda projevu, ale svoboda po projevu nebyla zaručena. Je smutné, jak náš život negativně ovlivňují malé skupinky křiklounů a ještě smutnější je, že nedokážeme svým voleným zástupcům důrazně sdělit, že si nepřejeme, aby jim popřávali sluchu. V demokracii má rozhodovat většina, ne ti nejhlasitější.

J. Kanioková 21.10.2018 5:05

Istanbulská úmluva –

celým názvem: Úmluva Rady Evropy o prevenci a potírání násilí vůči ženám a domácího násilí je mezinárodní smlouva prosazující nulovou toleranci k tomuto typu násilí.

Úmluva byla přijata Výborem ministrů rady Evropy dne 7. 4. 2011. Dne 14. 3. 2012 jako první ratifikovalo úmluvu Turecko [ha, ha, ha], ke kterému se k březnu 2017 připojilo dalších 21 států.

Samková vidí hlavní problém Istanbulské úmluvy ve zřízení zcela nového úřadu. „Ten si bude usurpovat dohled nad státními úřady – půjde tedy o rozvrat státu,“ obává se právnička. To je podle ní ještě větší nebezpečí než rozklad rodiny, o kterém mluvil profesor Piťha. Všechno, o čem ta smlouva hovoří, už je dávno zahrnuto v právním řádu ČR,“ říká juristka.

Nová sociálka z kuchyně EU s názvem GREVIO? - http://tradicniceskarodina.cz/wp-content/uploads/2018/05/Nov%C3%A1-soci%C3%A1lka-GREVIO.pdf

Profesor Piťha varoval hned na úvod kázání v katedrále sv. Víta. „Jsme nepoučitelní, a podle toho dopadneme“.

J. Kopis 21.10.2018 16:07

Re: Istanbulská úmluva –

přesně tak, jen je nutno dodat, že nový "úřad" bude mít pouze práva, nikoliv odpovědnost a povinnosti. Pokud se ten Istanbulský nesmysl podaří ratifikovat, tak je to pro neziskovky naprosto luxusní zajištění bezstarostné budoucnosti, lecjaký státní úředník by zbledl závistí!

J. Minarčík 21.10.2018 3:28

Penězovod

Ale vždyť známe velmi jednoduchou obranu proti těmto šílencům-nevolit a hlavně neplatit z peněz daň.poplatníků,pokud tak nečiníme-dobře nám tak,kolik je feministek a gender fanatiků,daleko menší procento než lidí se zdravým rozumem-jenže ty slyšet není,což je největší chybou,další je školství a hlavně učitele vyučující toto šílenství,inkluze a gender výuka nás vede zpět do jeskyně,čemu se divíme-bez odporu to nejde,vždy se prosazovali ti nejhlasitější,zdravý rozum nekádruje a neposílá za mříže-ale může tyto šílence odstavit od penězovodu a v ten moment je do roka a do dne klid,dotace zkazily a kazí celý svět,máme málo starostí?,že musíme dotovat vydřiduchy,přece bez práce nejsou koláče-toto práce není,společnosti to nic nepřináší-jen rozkol!

J. Hanzlík 20.10.2018 22:41

Volný pád

Gravitace je neúprosná a vždy vás připlácne zpět k planetě Zemi. Vzdorovat můžete buď vlastní vůlí a silou svých svalů, nebo musíte mít nějaký vehikl s účinným mechanismem a zdrojem energie. Přeneseno na kulturní rovinu lidstva je volný pád tou nejméně namáhavou cestou návratu k primitivní existenci, i když vyzdobenou špičkovou elektronikou, a to všechno jen pro utopii akademických homofobů, kteří, v úzkém kruhu svých příznivců a kývačů, se chtějí „nezištně podělit“ o svoje vize s ostatním „zaostalým“ lidstvem a rozehrávají nebezpečnou hru křečovitých ignorantů.

To se však netýká pana prof. Petra Piťhy. Tento ctihodný a moudrý muž by neměl být vystavován ve slušné společnosti hloupým útokům těch, kteří nejen že lajdácky čtou, ale ani nejsou schopni vnímat přednášený text. I kdybych nesouhlasil, ocenil bych jeho kázání jako varování před zneužíváním údajné ochrany poškozených vstupem státu do lidských vztahů a jeho svévolným zásahem do práv rodiny a manipulaci s jejími členy a tím degradaci jejího základního významu pro společnost.

Kazatel Petr Piťha především upozornil na předcházející dokumenty této úmluvy, které vymezují, resp. rozšiřují významová východiska hodnocení údajného násilí. Dále vůbec nenapadal homosexuály, ale zdůraznil, že má na mysli homosexualisty, tj. osoby, které prosazují mocenský vliv a propagaci této lobby, což vlastně znamená, že nemusí jít ani o osoby této orientace. To vidíte i u aktivistů, kteří je podporují, aniž by sami s homosexualitou měli něco společného.

J. Jurax 20.10.2018 22:33

Dobře nakladená slova

D. Stirský 20.10.2018 21:41

A máme tu další ismus.

Takže: Genderismus. Homosexualismus. Humanrightismus. NGOismus. Havlismus. Alarmismus. Neomarxismus. V ismech si libovali (vedle umělců) také komunisté: trockismus. Titoismus. Bonapatrismus. Revizionismus. Pravicový oportunismus. Ještě ve vztahu k presidentu Zemanovi navrhuji: kunXismus a zmrXismus.

M. Prokop 20.10.2018 22:13

Re: A máme tu další ismus.

Jo. V té přemoudré EU není nic tak blbé, aby z toho nemohl být ... ismus.

J. Jurax 20.10.2018 22:27

Re: A máme tu další ismus.

Ano.

A ty Vámi v první větě jmenované - genderismus, homosexualismus, humanrightismus, NGOismus, havlismus, alarmismus, neomarxismus - jsou zhovadilé, svrchovaně škodlivé a naši civilizaci ohrožující.

Ty ostatní, které jmenujete a s nimiž ty první vcelku nepřípadně, ba blbě srovnáváte, si schovejte pro komunisty; ty už jsou spolu s nimi v propadlišti dějin.

R. Langer 21.10.2018 6:42

Re: A máme tu další ismus.

Nejsou. Bohužel.

D. Stirský 20.10.2018 20:36

Piťha?

Přísný pán ve Švejkovi: "Kněz? Fuj tajxl!"

J. Kombercová 20.10.2018 21:15

Re: Piťha?

Halík?

:))

M. Vondráček 20.10.2018 21:33

Re: Piťha?

Ta Vaše poznámka o Vás dosti vypovídá :-)

J. Kanioková 21.10.2018 4:38

Přesně !

V. Církva 20.10.2018 19:46

Piťha jako kněz musí varovat před smlouvou s ďáblem

Platí to i pro úmluvy.

M. Pivoda 20.10.2018 20:18

V. Církva

To zdůvodnění od V. Církva je docela přijatelné.

Jenže kdo rozhodne, že větším odborníkem na Bibli (a z ní plynoucí doporučení pro praktický život) je pater Halík, nebo pater Piťha?

Kdyby na této zemi spolehlivě fungoval nějaký středověký "Boží soud", pak by to bylo pro křesťany dobré. Jenže tak dobré to není.

J. Sova 20.10.2018 22:13

Re: V. Církva

Takový Boží soud soud existoval, bylo to smočení ruky v roztaveném olovu. Od toho je rčení "poctivého nepálí".

Oba pánové by ho mohli podstoupit, když mají plná ústa Boha.

J. Jurax 20.10.2018 22:33

Re: V. Církva

Ehm ... profesor Piťha vyslovil správné varování opíraje se o bibli. Neznaboh jako já by se pří formulaci obdobného varování o bibli holt neopíral.

Spor není o bibli, jejím výkladu a toho plynuvších doporučení pro praxi. Spor je o těch doporučeních.

M. Pivoda 20.10.2018 19:28

Měl by český kostel být diskusním fórem?

Posláním kázání v kostele by snad měla být správná interpretace Bible.

Konec Tomského článku, který začal zmínkou o proslovu církevního hodnostáře v českém kostele a skončil gendrovou ideologií, je tento:

"... lze debatovat jen ztěží. A tak se všichni dnes bohužel stáváme kazateli."

Takže co?

D. Rucker 20.10.2018 19:47

Takže nic Pivodo. I kdyby Ti to někdo vysvětlil tisíckrát, tvé IQ to nezvládne. Takže toč vrtulku a usmívej se, vždyť zítra máj v Lídlu znovu otevřeno...

J. Anděl 20.10.2018 20:00

Re: Měl by český kostel být diskusním fórem?

Na to mají sami věřící různé názory. Což je myslím fajn.

V. Církva 20.10.2018 19:21

Tomský přesný a skvělý

Pokud by byl Halík jediný kněz, konvertuji k Židovství. Velká škoda že lidé Realisty neznají či nevolí. Proč už nepotřebujeme žádnou takovou úmluvu s ďáblem píše právě pan Tomský

"Na humanitních západních univerzitách se běžně svoboda projevu považuje za nepřípustný buržoazní přežitek podvracející pokrok. Cenzuru politické korektnosti podporují zuřivé miniaturní lobbistické (agitační) skupiny a vyvíjejí ideologický vliv na vládu a zákony státu.....Genderismus totiž nadále bojuje z neexistujícím patriarchátem a jako každá budovatelská ideologie se opírá o pseudovědu."

Jinak reakce pana Piťhu musela jen utvrdit, že už je to jako za komunistů. Cenzura toho co se říká v kostele, toho si kněží užili až až.

D. Rucker 20.10.2018 19:49

Souhlas bez výhrad. Díky!

P. Aron 20.10.2018 18:06

Istanbulská úmluva

Pavel Hasenkopf k Istanbulské úmluvě:

"Istanbulská úmluva je především politický manifest genderismu. Představte si, že by se Marxovi s Engelsem podařilo protlačit komunistický manifest do formy zákona či mezinárodní smlouvy, a budete zhruba vědět, o co se tady dnešní předvoj pokroku pokouší, jakou hru hraje"

Istanbulská úmluva hýbe ČR. I já si ji musel aspoň prolistovat ... a zde je mé "dobrozdání":

Na Istanbulskou úmluvu jsem se nejdříve, cca rok zpět, když se poprvé objevila hysterie kolem ní, díval zhruba stylem: vždyť vlastně o nic nejde, jen další legislativní ..., aby bylo co podepsat. Jenže ... když o nic nejde ... proč tak hysterčí i nositelé, v tomto případě zejména nositelky (či za co se považují) pokroku? Proč nad tím prostě nemávnou rukou, když vlastně vše, co po nás Istanbulská úmluva chce, už v právním řádu máme?

Proč se tak vyhýbají odpovědi na otázku, co hrozného by se stalo, kdybychom tuto úmluvu prostě neratifikovali?

M. Prokop 20.10.2018 18:08

Re: Istanbulská úmluva

Zrovna jsem to nakopíroval níže.