26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 17.7.2007 15:00

Re: Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

Ale měl byste ... :-(

Brmboš 17.7.2007 15:31

Re: Re: Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

K čemu jednoho vyřeším a druhý se urazí.

Bohuš 17.7.2007 16:40

Re: Re: Re: Re: Je třeba se ale taky zamyslet nad tím,

Proč bys něco řešil, raději se ohlédni, taháš kačera ležícího naboku.

H.K. 17.7.2007 17:20

Re: Pane Vlku starší jste...........

Pane Brmboši s kterými myšlenkami pana Koháka souhlasíte? Které myšlenky, v článku pana Vlka považujete za nejhloupější?

Pete Brich 17.7.2007 12:52

Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla,

tu pořádnou základnu armády USA potřebujeme jako sůl!!

PB

GRUNTORÁD 17.7.2007 12:37

Hloupost je nakažlivá a nákazotechnik Vít nato nic!

je to nákaza hodná řešení pro HVS (hlavní veter. správa) to řešení navrhuji provést stejnou metodou i prostředky, jinak se těch enviromentníchoranžovorudýchlevoručků není možné zbavit. Veškeré reakce jsou nepřípustné - hovg.

nepolitik 17.7.2007 12:15

Pane Vlku, vynikající. Moc děkuji

opravdu pěkné počteníčko. Zvláště ta kohákovština se Vám povedla. To je pitomec non plus ultra. Asi mu v USA dali malý důchod a tak na ni pořád nadává. Já jsem si ho pracovně nazval Kohátem, což je kerkonošském nářečí pořádný pařez. ;-)R^R^R^

Charlie 17.7.2007 14:05

Re: Pane Vlku, vynikající. Moc děkuji

R^R^R^

Harazim Kejhák 17.7.2007 19:49

Musím se kolegy zastat.

Podle jména mu každý přišívá židovského Kohna. To bylo ale už před dvěma generacemi, mezitím je náš kolega už evangelíkem. Samozřejmě jej takový rasismus žere, i v Americe nemají Židé na růžích ustláno, pokud nejsou zrovna miliardáři.

Snad proto ta nenávist vůči Židům, třeba Reinhard Heydrich byl v podezření, že měl židovskou babičku a jak kvůli tomu řádil! Zajímavé je však i to zatloukání, jeho tatínek žil s křesťanskou manželkou, byl sice Němci pronásledován, ale na jeho zavraždění si Němci netroufli. V Kohákově životopise byl pronásledován kvůli svému přesvědčení. To jsme byli ale všichni, kdo nekolaborovali.

neuropan 17.7.2007 11:56

Dobrou chuť, pokud právě obědváte.

Dneska jsem si pane Vlku Vaším článkem při obědě pěkně smlsnul. Není co dodat. Kde to mohu podepsat ?

Buvol 17.7.2007 11:52

Velmi dobrý článek! Bohužel co čekat, když takový "intoš" nám dělal třináct let presidenta ....

Přitom nás zásoboval takovými moudry a činy, že když se náhodou některý pokusil uskutečnit, došlo skoro vždy ke katastrofě, viz např. generální amnestii, potlačení zbrojní výroby na Slovensku plus pomlčkovou válku apod.... Symptomatické bylo také brojení tohoto pána proti poválečnému odsunu sudetských Němců. Že by se v roce 1993 při jejich přítomnosti zde pravděpodobně opakoval Mnichov 1938, ho zřejmě ani v nejmenším nenapadlo ....  

I.M. 17.7.2007 12:03

Maiso,

jsem sice k panu H. dost kritický, ale ta pomlčková válka, to Vám asi ulítlo. Slováci byli manželka, která zahýbala a chtěla se rozvést. Pithart a podobní jí pořád všechno odpouštěli a prosili ji, aby zůstala. To Havel nedělal, ale taky "ji" pořád omlouval. A Klausovi zůstane provždy (kdyby nic jiného) nehynoucí zásluha, že byl první a jediný, kdo té manželce vyměnil zámek od bytu a odmítl ji platit ze své šrajtofle. Na to se nikdo předtím nezmohl. No to je vedlejší, ale Havel nezavinil pomlčkovou válku.

Pete Brich 17.7.2007 12:49

Máte asi špatné informace.

Se "spojovníkem" v parlamentu, možná na něčí přímluvu, přišel první TEN, kterého nám celý svět závidí.

PB

I.M. 17.7.2007 13:13

Re: Máte asi špatné informace.

Možné to klidně je, to jsem nevěděl. Ale ať už to řekl nebo neřekl, v kladném ani záporném smyslu to nemělo žádného vlivu na otáčení zeměkoule. Na celém Slovensku prostě nikdo aktivně nechtěl zachování společného státu. Politici ani občané. Jak politici, tak moji slovenští příbuzní jenom uhýbali, mlžili a říkali "no hej, ALE". Vyčítat českým politikům rozbití státu a "rozpoutání pomlčkové války"  je kolosální blbost, která mě opakovaně naštve ještě teď.

Buvol 17.7.2007 13:43

Re: Re: Máte asi špatné informace.

Byla to ta příslovečná kapka, po které pohár vždy přeteče .....před tím ovšem ještě byly takové kopance, jako první presidentská cesta nikoliv do Bratislavy, ale do Mnichova  další, dokonce i heraldické pokusy se státním znakem ....  na to si velmi živě pamatuji.

I.M. 17.7.2007 14:20

Re: Re: Re: Máte asi špatné informace.

Maiso, podle mě na to máme oba dva velmi podobný názor. Pokusím se o závěrečné komuniké: V.H. nadělal ve vztahu ke Slovákům spoustu hovadin - naprostý souhlas. Ale v roce 1989 byl společný stát mrtvý nezávisle na Havlovi, a i kdyby byl presidentem místo Havla zvolen některý ze sokolů na Kráľovej Holi v mlieku kupávaný. O tom se přesvědčil můj nebožtík tchán, který tam "šířil světlo vzdělanosti". Všichni ho zdravili na pět metrů. V roce 1938 z jednoho dne na druhý utekl a jenom tím si zachránil kejhák. To bylo přece jenom ještě dost brzo před Havlem.

Xaver 82.117 17.7.2007 15:02

Kampak s rozumem na Psu, IM....

;-)

zajíček8 18.7.2007 9:34

Re: Re: Re: Re: Máte asi špatné informace.

Ano, můj děda má stejnou zkušenost. Večer s ním hráli karty a ráno ho Čehúna chtěli zastřelit.

Moje zkušenost z roku 1983, kdy se Slováci chtěli s Čechy pobít kvůli recipročnímu zastoupení v pětičlenném výboru spolku o 25 lidech. Češi čuměli jak puci, protože absolutně netušili o čem to ti druzí melou, protože národnost je nezajímala.

Sch.glosátor 17.7.2007 11:47

USA a NATO balkánskou intervencí otevřeli další zločinecký a extremistický kanál do Evropy.

To co provedli, je druhé Kosovo pole. Bombardování Srbska, připomínám televizi,  byl zločin. Tenhle nůž do zad Srbové nikdy, nikdy nezapomenou.

Charlie 17.7.2007 14:07

Re: USA a NATO balkánskou intervencí otevřeli další zločinecký a extremistický kanál do Evropy.

Souhlas. Bohužel máte recht.

Buvol 17.7.2007 15:43

Re: Re: USA a NATO balkánskou intervencí otevřeli další zločinecký a extremistický kanál do Evropy.

Ano, v tomhle šlápli Američané naprosto vedle! A jest-li tím měli zarazit to vraždění, tak jenom na chvíli! A jsem zvědav, co budou dělat a koho budou bombardovat, až začne vznika velká Albánie .. Řecko, Bulharsko ? 

miláno 17.7.2007 11:20

moc dobrý

Velice dobrý článek , děkuji a zdravím

Milda 17.7.2007 11:01

Vážený pane Vlku, velmi jste mě před dvěma lety popudil svým článkem o Technoparty,

kde jste ještě ke všemu "podlehl" podvrženým fotografiím. Naopak dnes bych Vám chtěl poděkovat. Nebude nikdy dost článků polemizujících s levicovými názory. Levičáci byli bohužel vždy "psavější" než lidé odlišných názorů, asi je to také tím, levičáci píší a učí, kdežto ostatní pracují... Jinak z názorů vždy hysterické a nyní také klimakteristické pí Marty bych si mnoho nedělal (a prosím nejsem žádný macho), otázkou ovšem zůstává proč LN tyto blbiny tisknou... Zřejmě se opravdu vytváří jeden mediální blok zvaný Lidové Právo Dnes.

Starý J. 17.7.2007 10:49

Ono stačí si zde na PSU

číst příspěvky právě těch podivných "emigrantů", kteří údajně před bolševikem utekli na západ (někteří prchali již jako batolata) a dnes se vrátili nás poučovat přesně stejným způsobem, jaký pan Vlk popisuje. Nebudu jmenovat, ale najdete je pod úvodníkem dnes a denně.

Většina z nich trpí onou Kohákovštinou a vůbec nerespektuje, že naše "nadšení" je vzhledem k prožitým 40 letům pochopitelné a omluvitelné, i když nakonec není vše růžové. Ovšem s nadřazeností a přehlížením, s jakým nás poučují, dosahují přesného opaku.

A ti, co onou "Kohákovštinou" trpí, těch je dobré se zeptat, proč vlastně emigrovali. Mohli si ten socialistický ráj zde pěkně prožít se vším všudy a nemuseli mít onu špatnou zkušenost z kapitalistického západu.

huhu 17.7.2007 11:09

Re: Ono stačí si zde na PSU

jo hezké holky a pitomci jsou na celém světě, pan vachmajstr..R^;-)

Hans 17.7.2007 10:39

Jakub Patocka

"Je to výzva pro intelektuální prostředí, pro intelektuály, aby se zamysleli nad tím, zda přece jenom není ta stávající praxe západní civilizace v některých ohledech neudržitelná a zda nemá být reformovaná." (TV 3, 11. 9. 21.50 h)

Starý J. 17.7.2007 10:51

Re: Jakub Patocka

Patočka a "intelektuál"! Není co dodat.

Jura Jurax 17.7.2007 10:53

Re: Jakub Patocka

Jojo, on tenhle Patočka je ten pravý intelektuál k zamyšlení - pochopitelně v intelektuálním prostředí, jak jinak. Já bych si to pro něj vhodné intelektuální prostředí představoval tak nějak jako léčebnu s mírným režimem, leč uzavřenou, s neustálou nevtíravou péčí psychiatrů a psychologů ...:-D

I.M. 17.7.2007 11:13

Re: Intelektuál

Ono by bylo dobré začít tím, co vlastně intelektuál je. Za mých mladých let byl intelektuál prostě ten, kdo se živil duševní prací. Později se trošku vydělovali spíš vzdělanci nepřesně označovaní jako humanitní (ve skutečnosti ti, kterým jde špatně matematika, ale umějí dobře mluvit o filosofii, politice a vůbec o ničem). V té době jsem vnímal slovo "intelektuál" pozitivně, protože tím slovem komunisté nadávali těm, kteří s nimi nesouhlasili. Bohužel časy se mění. Jestliže dnes lidé typu pana Patočky a Koháka mluví o výzvě k intelektuálům, pak to označení  bohužel zůstane vyhraženo pro sebestředné trotly s nadutým sebevědomím, mesiášským komplexem, levicovým (správněji zlodějským) vztahem k majetku a ve jménu sociálního inženýrství schopné jakéhokoliv zla. Jinými slovy, "intelektuál" se stává větší nadávkou, než byl za komunistů.

huhu 17.7.2007 11:37

Re: Re: Intelektuál

ano terminologie je vždy důležitá, ale platí to zejména pokud jde o socialisty. Tam je třeba přesně definovat co mají na mysli, jinak je to jeden o voze, druhý o koze. Intelektuálem obvykle levičák myslí jinak mu sympatického leč "nepracujícího ynteligenta" ;-)