18.4.2024 | Svátek má Valérie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jaso 17.7.2007 18:33

Re: Re: Intelektuál

Mluvíte mi z duše! Jinak doporučuji všem, kteří mají stejný názor knihu Paula Johnsona :

Nepřátelé společnosti.

-ferry- 17.7.2007 10:33

Já myslel ...

... že korekskou válku začala provokace ze strany jižní Koreje,příp. i Američanů... Leda že by tv.stanice Via SAT History byla komunistická a navíc řízená ze Severní Koreje... Dneska jw ovšem možné všechno ! Pan Vlk starší. Bude možná pamatovat dobu Husákovu.Zajímalo by mě,čím se tehdy živil.Možná,že byl v emigraci,to je dneska vůbec nejvyšší kvalifikace... ;-€

Papouch 17.7.2007 12:25

Re: Já myslel ...

ovsemze je to mozne

treba BBC je levicaky prolezla a o normalni slusne bile lidi se zajimaji jen v souvislosti s poplatkem za "TV licence"

Wombat 17.7.2007 14:06

Re: Re: Já myslel ...

......vazeni, dovoluji si vas ujistit, ze BBC je ovladana levicaky. Musim zde ovsem podotknout, ze to, co se vam, byvalym komunistum v Cesku muze nekdy jevit jako pravicovy komentar, zde na zapade, je tento komentar oznacovan coby "mirne levicovy". Politicke spektrum je zde odlisne. Toliko na vysvetlenou. Preji vam hezky letni den!  

I.M. 17.7.2007 14:29

Souhlas. Dovolím si to tvůrčím způsobem rozvinout:

Je komické, například, obviňovat ODS z pravicovosti. Pokud se na nekonečné pravolevé ose vydáme od Kim Čong Ila přes Grebeníčka a Paroubka směrem doprava, potkáme nejprve ODS, pak evropskou levici, pak evropskou pravici, pak dlouho nic, pak tři kopky hnoje, načež se na pravém obzoru vynoří americká levice, po ní pak americká pravice, pak zase dlouho nic a pak Komunistická strana Číny neuznávající nemocenské ani důchody.

Hans 17.7.2007 10:31

blbi Americani

Kdyby se nepletli do Evropy a nechali nas si to vyridit sami, tak bych dneska mel tri ceske sluzky.

Lubomír Ptáček 17.7.2007 10:49

Re: blbi Americani

Na ja, warum nicht? Adolf, topra führer. Jenom oni, ty schmutzigen Amerikanci, na něho byli zuviel frecht, nicht war?

Starý J. 17.7.2007 10:51

Re: blbi Americani

R^R^

Vlado 17.7.2007 10:25

pane Vlku, děkuji

R^

Psí vrah Čumil 17.7.2007 10:18

Ano, pane Vlku, předpokládám, že vy osobně byste těch 100 tisíc vrátil,

ale moc pěkné je, jak otevřeně říkáte, proč nechcete referendum o radaru...:-)

ŽA 17.7.2007 10:17

Ano, předpokládal jsem, že budu číst Dnes budu chitrí jako Steigerwald a Salzman dohromady....

sec973 17.7.2007 10:15

Super

Není co dodat.

BOMBON 17.7.2007 9:48

ne ze by to melo vztah k clanku,

ale po rusku rozlohou druha nejvetsi evropska zeme je ukrajina.

to jen tak pro poradek....

Jura Jurax 17.7.2007 10:57

Re: ne ze by to melo vztah k clanku,

Jenže tohle nějaká Davouze ve Francii nemůže vědět ... ostatně podle citací jejích mouder zde uvedených by po mém soudu bylo s podivem, kdyby to věděla, to by bylo na ni moc ... :-D

RomanL 17.7.2007 12:40

Re: ne ze by to melo vztah k clanku,

Ve Francii se Ukrajina spolu s ČR řadí na dálný východ a ne do Evropy...

Ivan Brezina 17.7.2007 9:44

Ad Kohak

Stoji za pripomenuti, ze kdyz 11. zari 2001 letadla unesena islamisty narazila do WTO, Kohak jim tleskal, ze pry si to zla Amerika "zaslouzi". A s nim i Vaculik a Patocka.

xtl 17.7.2007 10:16

Re: Ad Kohak

Nebyl by pro toto odvážné tvrzení nějaký odkaz? Pokud vím, za "schvalování zločinu terorismu" byl popotahován jen jeden člověk a Kohak to nebyl. Mám totiž dojem, že lživě překrucujete fakta.

Hans 17.7.2007 10:31

Re: Re: Ad Kohak

Kohak tvrdil, ze to je trest za prilis vysoke mrakodrapy. Odkaz nemam, ale na vlastni usi jsem to slysel.

Starý J. 17.7.2007 10:37

Re: Re: Ad Kohak

Bohužel, přesný odkaz nedám, ale ta zrůdná slova Kohákova byla otištěna v rozhovoru s ním v Reflexu. Mohu tedy potvrdit slova pana Březiny. Nebylo to bezprostředně po 11.září, ale o něco později.

Starý J. 17.7.2007 10:38

Re: Re: Re: Ad Kohak

P.S. Dvoustránkový rozhovor, těch neuvěřitelností tam bylo plno a jen se divím, že někdo takovému člověku vůbec dělá publikaci.

Ivan Brezina 17.7.2007 12:13

Re: Re: Ad Kohak

"Nemyslím, že jsou to na jedné straně americké hodnoty a na druhé straně nějaké jiné, řekněme afghánské nebo co. Tady je to myslím konflikt mezi dvěma přístupy a i Amerika je rozpolcená. A tak je to útok, myslím si, právě na tu imperiální stránku americké mentality, která tam vlastně je už od dobývání kontinentu před sto lety. Tak bych to nečetl jako útok na Ameriku, byl to útok na moc velkého kapitálu, byl to útok na moc vojenskou. …Mnoho lidí v USA říká, že je třeba změnit zahraniční politiku. Ta násilnická politika, kterou se vyznačovali oba Bushové, prostě není produktivní. …Jestliže se Američanům, tedy americké vládě podaří najít nějakého nepřítele a říct´, že je to jejich vina, pak nebudou muset zkoumat své vlastní svědomí, svou vlastní politiku v Palestině, podporu budování osad na palestinském území, podporu toho násilného přístupu vůči Palestincům, nebudou muset zkoumat vlastní svědomí…To zkoumání vlastního svědomí, to není otázka hledání viníka vně nebo uvnitř, ale položit si otázku, co vedlo k tomuto útoku, je něco na americké zahraniční politice, co vyprovokovalo či pomáhá provokovat útoky?…Už od vietnamské války si myslím, že Amerika zápasí s pokušením své vlastní síly. …Moc je velice nebezpečná věc. A Amerika je dneska nesmírně mocná. Proto měl být v USA zvolen zkušený prezident. Tady je potřeba si klást otázku, jaký chceme budovat další svět a trest, jaký je smysl trestu? Jestliže smyslem trestu je jen vyvážit jedno zlo druhým, pak nemá smysl. Smyslem trestu musí být náprava." (Erazim Kohák v BBC, 12. 9., 17.29 h)

Jana V., 17.7.2007 14:32

Re: Re: Ad Kohak

Žádná fakta tady nikdo nepřekrucuje, já jsem to slyšela v CT na vlastní uši v debatě, která probíhala těsně po zřícení WTC a do níž byli zváni různé "osobnosti" včetně Koháka, Štampacha a dalších. Odkaz nemohu bohužel dát, bylo to živé vysílání. Dnes, kdy mám DVD s HDD a pořady tohoto typu si nahrávám, poslala bych vám vypálené DVD. Mně div oči nevylezly z důlků, když jsem tyto dva pány poslouchala, do té doby jsem je nikdy neslyšela takhle se projevovat. Byla to síla!!!!

MK 17.7.2007 15:34

Re: Re: Ad Kohak

„A tak je to útok, myslím si, právě na tu imperiální stránku americké mentality, která tam vlastně je už od dobývání kontinentu před sto lety. Tak bych to nečetl jako útok na Ameriku, byl to útok na moc velkého kapitálu, byl to útok na moc vojenskou. Ale Amerika je víc.“      http://www.bbc.co.uk/czech/interview/us_attack.htm

MK 17.7.2007 15:35

Re: Re: Re: Ad Kohak

Vidím, že jsem přišel s křížem po funuse, pan Brezina byl první.

ŽA 17.7.2007 10:18

Re: Ad Kohak

Bez jasně citovaného odkazu nevěřím......

Lubomír Ptáček 17.7.2007 10:39

Re: Re: Ad Kohak

Ne. Když se to přihodilo, jen jsem pocítil znovu to, co jsem už věděl. Podívejte se, většina z nás tady -- každý v různé míře -- dává najevo nespokojenost s rozpínavostí amerických způsobů a kultury. Přitom jsme v podstatě ze stejného těsta jako ti Američané. A teď si představte, jak strašně musí to samé vadit národům, které stojí na úplně jiném náboženství a kultuře. Jsou zoufalí, protože nevědí, co proti tomu dělat. S označením "terorismus" tady nevystačíme. To jsem taky napsal a hned se na mě obořil jeden muž, jehož tu nehodlám jmenovat. Navíc: mám za to, že my jsme nadělali po světě teroru mnohem víc.

http://ludvikvaculik.cz/index.php?pid=6&sid=30

Cuc 17.7.2007 9:43

Marta je Marta

Chyťe se s Martou za ručičku, máte stejné myšlenkové ražení.

míša mýval 17.7.2007 9:41

55 osobností?

Ještě 44 a bude jich jako pragováků

Arab. 17.7.2007 9:37

Souhlas.

Pane Vlku je to balzám na duši,když je někdo objektivní a nelže.

huhu 17.7.2007 9:23

naprostý souhlas

R^