22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hledajíci 23.5.2006 10:13

Vážené dámy, vážení pánové

Google na zadání hesla „Karl Marx“ poskytl přibližně 12400000 odkazů. ----- Karl Marx byl theoretikem kapitalismu 19.století, nemůže za to co s jeho myšlenkami udělal Lenin, Stalin a Gotwald a podobní vykukové. Nemůže zato co bylo z jeho spisů přednášeno na VUML, a hlavně jak to bylo přednášeno. Tvrdím že nynějši čeští kritikové Marxe načerpali své myšlenky na VUML. Měli by si svoje myšlenky poopravit  studiem originálů, jestli je to ovšem zajímá. ---- Na zadání hesla „August Friedrich von Hayek“ poskytl Google pouhých 257 odkazů. Na zadání hesla „Friedrich von Hayek“ poskytl Google přibližně 148000 odkazů. ---- Pro neznalé : August Friedrich von Hayek je Prorok božstva nazvaného Svobodný Trh. Mezi jeho vyznavače patří například president Klaus a Kajan – Karel Janyška, a ostatní přivrženci ODS. Základní myšlenku „Spontáního Řádu“ opsal pan Hayek od činského myslitele Lao Tse, sám to ve svých pojednáních přiznává. Pan Hayek napsal několik set pojednání, knih atd, mnohé z nich nejsou pro normální čtenáře dostupné. A jako u všech takto plodných spisovatelů, ranné myšlenky pana Hayek si někdy protiřečí s jeho pozdějšimi myšlenkami. Což je úplně normální, neboť i proroci se vyvíjí. Což opět jeho fanatičtí přivrženci nechtějí přiznat, jejich Prorok se jako Prorok již narodil, a byl již jako student geniální,a nikdy se ve svých vývodech nemýlil. Ale tento fanatismus jim nebrání nadávat na jiné theoretiky ekonomie, nebýt tolerantní k omylům. ----  Studium spisů pana Hayek zabere roky. Bez tohoto studia,  studia stovky referencí z kterých pan Hayek čerpal, studia kritiků pana Hayek se vydáváte stejnému omylu jako při studiu Marxe na VUML. ---- Ale to je českým fanatickým anti-bolševikům jedno, oni chtějí pouze nadávat na bolševiky. . ---- České vyznavače Svobodného Trhu čeká ještě jedno zklamání, a to přijde když poznají že ten Svobodný Trh sice vyřešil problémy socialismu a komunismu, ale přinesl jiné problém o kterých se jim předtím  ani nezdálo. ---- Mnoho zdaru..

otakar 23.5.2006 10:12

Zahynul komunizmus ??

Bylo by možná dobré připomenout, že největším myslitelem posledního tisíciletí byl v GB zvolen K. Marx. Taky bych se rád těch, co nazývají komunizmus blábolem zeptal, zda přečetli celý Marxův kapitál ? Netvrdím, že řada jeho tehdejších závěrů je již překonaná, ale což veliký Newton má být zavržen jen proto, že Einstein dohlédl dále ?? Další otázka : jak nazvete společenské zřízení v izraelský kybucech ( či kibutzech..nevím) . Skutečně komunizmus zahynul ??? Jednali tedy nejvyšší představitelé USA i ČR s kapitalistickým, či komunistickým Čínským prezidentem. Není on náhodou předsedou KS Číny ??  Není snad komunistická Čína 6 největší ekonomika světa s nejvyšší dynamikou ?? Pravda, o všelidovém vlastnictví výrobních prostředků se tam již nemluví, ale o rovnosti všech druhů vlastnictví. Že je komunizmus zločinný systém. Čož jste slepí ke každodenímu zabíjení Iráckých civilistů Američany ? Což si už nepamatujete na barbarské bombardování Bělehradu schválené naším demokratem Havlem ??  Přemýšlejte lidi rozumem a nenechte se opět ideologicky masírovat.

Kylchap 23.5.2006 9:38

"Komunismus"

nelze zakázat. Co bychom potom neustále zakazovali?

Em 23.5.2006 9:02

Pane Reiniš, odkundapák nám to píšete?

Komunismus není zdejší problém, zapamatujte si to už projednou. Už proto, že ho nikde nikdo nikdy nezažil. Zdejší problém je to co nám naši politici nabízí.

Zahoďte ty příručky z "Vokovický Sorbony " a to co jste se tam naučil a věnujte se tomu, čemu rozumíte. Politika to ale asi nebude.

L 23.5.2006 8:22

OMYL DEFINICE KOMUNISMU

Citoval jsem Chruscovovu definici komunizmu. Tam je jasne receno, ze kazdy pracuje podle svych schopnosti a je odmenovan podle svych potreb. Neni to omyl.

Kdysi jsem delal zkousku "Dejiny KSC a mezinarodniho delnickeho hnuti" a neudelal jsem ji na prvni pokus. Ta soudruzka svine komunisticka, co me vyhodila, jeste za mnou kricela: "soudruhu, Vy nerozumite souvislostem." Tak se stalo, ze jsem se to musel opravdu naucit, takze to umim. To odmenovani podle zasluh patri do etapy prechodu z rozvinute socialisticke spolecnosti ke komunizmu. To je to prechodne obdobi nez komunizmus zvitezi na celem svete a nebudou uz nikde zadni tovarnici a zadna burzoazie.

Jina otazka je, co si ten Slansky asi myslel, kdyz ho vedli na sibenici. Hehehe. Takovy marxleninsky teoretik a dostal to, co si zaslouzil. Hehehe, hihihi.

Karel Janyška - Kajan 23.5.2006 8:11

Máte v tom hokej, pane autore. Komunismus je snaha instalovat komunní, tedy kmenovou, společnost, která stojí na altruismu ! Není to však možné, neboť civilizace, tedy

individualizce a subjektivizace jednotlivců, prostřednictvím obchodu, jako vlastnosti lidské mysli, je neodvratná. To by nejprve ten obchod musel někdo zakázat. Což vždy komunisté, dostanou-li se k moci,  udělají  a bída a  hlad je na světě!  Komunismus, jako institucionalizovaný politický systém, je nutno zakázat prostě proto, protože je technickým ohrožením lidí. Jsem na tohle téma schopen vést dalekosáhlé diskuze, končící například označením Ransdorfa, ze nevzdělance ! Dzp.

ringo 23.5.2006 8:09

"časem přejde sama od sebe jak spalničky"

- mýlíte se. To jsme si mysleli po revoluci taky. Nepomůže, že je nebudeme volit, protože se najde vždycky hodně nových, co je volit budou. Komunismus je stále skrytá hrozba, protože oslovuje naštvanou spodinu, která ctí používání ručních argumentů á la Macek.

 

Borek@Exil 23.5.2006 8:06

Re: Re: Varovani

Neděkujte...rozšiřujte...k srdci si berte...

jepice 23.5.2006 8:05

Re: Inu, ty splaničky už trvají jaksi dlouho

Máte pravdu, že rozdíl není patrný. Společnou mají také snahu mít všechno pod palcem - rozhodovat o lidech od mateřské školky až po funus podle myšlenky, že vlastní rozhodování lidem škodí, tudíž oni to obětavě vezmou za ně. Liší se možná jen v představě, jak zatočí s těmi,  kterým se jejich kuratela nebude líbit.

Alex Juchelka 23.5.2006 7:59

OMYL DEFINICE KOMUNISMU

Mylite se v definici: KOMUNISMUS JE .... ODMENOVANI PODLE PRACE / ZASLUHY --- a nikoliv podle Potreby! Byl to veliky vudce Stalin kdo zmenil tuto definici blaznu z "Potreby" na "Praci".

L 23.5.2006 7:44

BEZTRIEDNI SPOLECENSKE ZRIZENI

Komunizmus nezna krestanske pojmy, ktere cituje autor. Naopak, komunista krestany nenavidi a zabiji je. Definice komunizmu zni takto:

Komunizmus je beztridni spolecenske zrizeni s vselidovym vlastnictvim vyrobnich prostredku, ve kterem kazdy pracuje podle svych schopnosti a je odmenovan podle svych potreb.

Takova je tedy definice predlozena samotnymi komunisty. Cili oni chteji zabavit vsechen majetek. Oni chteji donutit vsechny k praci a davat jim jen tu minimalni odmenu jen podle zakladnich potreb a ne vic. Ani krajic chleba navic. Vsak uz to predvedli a neni o cem diskutovat, krome toho, jak se jich zbavit.

Kdyz nekdo obesi komunistu, nevadi mi to. Kdyz ale komunista obesi komunistu, to mi opravdu dela radost. Tak jako soudruh Klement Gottwald zatocil s tou Slanskeho zradcovskou bandou. Byli popraveni na vlastni zadost i na zadost vselidovych mas pracujiciho lidu. Hehehe.Tak to je dalsi vec, ktera patri ke komunizmu. Poprava na vlastni zadost. Hehehe, hihihi.

polit 23.5.2006 7:12

Re: Komunismus jednoznačně zakázat a vyhladit. Je zákázáno krást, vraždit lidi apod.,

zákazy nikdy nic nevyřešily ,chce to líp znát dějiny, i jiné ideologie a náboženství vraždily a kradly včetně katolické církve

Lišák 23.5.2006 6:54

Re: Varovani

Děkujeme za reklamu z USA :-)))

Pavla B. 23.5.2006 5:46

Inu, ty splaničky už trvají jaksi dlouho

Ale je fakt, že kromě oblasti zahraniční politiky (odpor komunistů k NATO a EU) nevidím mezi PRAKTICKOU politikou současné ČSSD a KSČM valných rozdílů. Napoví mi někdo?

A že by takový Dolejš nebo Filip toužili v skrytu duše postavit bohaté podnikatele a restituenty ke zdi... no nevím. Chtějí je připravit o majetek a zproletarizovat, což sociální demokraté chtějí méně nápadnou formou provést taky.

Mejla 23.5.2006 5:33

Komunismus jednoznačně zakázat a vyhladit. Je zákázáno krást, vraždit lidi apod.,

nevím tedy, proč by tedy neměl být zakázán i komunismus.

Mejla 23.5.2006 5:31

Komunismus není žádný světový názor. Je to jen snůška blábolů sloužících jako zástěrka

k tomu, jak se dostat k neomezené moci.

EVa 23.5.2006 5:26

Ono je to v podstatě jedno

jak se ta partaj nazývá. Ten název "komunistická" je jenom zástěrka a ideologie slouží jenom k oblbnutí potenciálních voličů. Ale už Lenin hlásal cosi o diktatuře proletariátu a o něco později (a jenom v rámci tehdejšího ÚV) o diktatuře nad proletariátem. Nevím, jestli to byl už jenom výplod syfilitického měknutí mozku, ale Stalin to převedl dost důkladně do praxe. Takže tihle noví komunisté nechtějí žádný komunismus, ale jde jim prostě o nekontrolovanou moc a používají k tomu všechny dostupné prostředky.

Cesilko 23.5.2006 5:26

A jeje, Reinish je tu zas!

8-o;-€8-o8-o!!

Lišák (is back :-))) 23.5.2006 2:36

Tuhle mě tak napadlo....

Že Francouzská revoluce byl taky pěkně krvavej bordel, a přece se dnes oslavuje. Možná ten "vítěžný úmor" jednou taky vezmem na milost VV

Vodník 23.5.2006 0:43

Trochu rychlá a zkratkovitá analysa

ale správný závěr. Ne zakazovat, nýbrž nevolit. Nelhat a nestrašit novým Únorem, protože až se ty lži provalí, bude to s podporou komunistů o to horší.