8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vzpomínka na minulost

Před pár dny jsem si vzpomněl na antiamerickou rétoriku z dob mého mládí, Američané byli nepřátelé našeho socialistického zřízení, byli to nepřátelé číslo 1. Přičítala se jim vina za kdeco, i za mandelinku bramborovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Popovský 31.7.2016 18:39

Re: Na mládence tak mladého

Děkuji Vám, pane Juraxi. Vaše pochvala mě potěšila.

K. Frauknecht 31.7.2016 9:48

Re: No baže!

Viz můj příspěvek panu Prokopovi.

S tou slepotou a láskou musím souhlasit :-)).

K. Frauknecht 31.7.2016 9:45

Re: No baže!

Jasně, že jo. Měl jsem na mysli onu zmiňovanou invazi z roku 1989. Velmi podobné: území v cizím státu, smluvně ošetřeno, ochrana svých zájmů pod vzletným heslem o ochraně svých občanů...

J. Jurax 30.7.2016 13:56

Re: Autore, ten "jediný správný názor" můžete

"Německo je právní stát, který má v demokraticky přijaté legislativě i zákon, který zakazuje šířit nenávist a podněcovat k násilí."

Ano. Nicméně paragraf je to gumový a může být všelijak vykládán. A výklad je už pak závislý mj. i na politickém tlaku. Nedělejte si iluze. Ani o nezávislých soudcích - jen je třeba najít toho pravého.

Nakonec ono stačí třeba napsat, že islám je náboženství vraždících cvoků nebo napsat dávejte si bacha na muslimy, občas vybuchují v metru - což obé není nepravda, byť to zase není úplná pravda - a co myslíte, nespadnu pod paragraf o šíření nenávisti? Když bude dobrá vůle, tak se obávám, že ano. Se všemi důsledky ... koneckonců my starší to známe docela dobře.

A ještě k dobře podloženým a ověřeným faktům - jsou jimi články z oficiálních médií? Ne vždy. Média fungují na politickou objednávku - i ta opoziční. Ta opoziční ovšem riskují, že spadnou pod nějaký paragraf, protože zlobí; nebo hůř - pod tlakem odřeknou inzerenti a médium buď zajde na finanční úbytě nebo se poddá; je to demokratické a nepostižitelné.

A která dobře podložená a ověřená fakta tato média nešíří, neb by to bylo politicky nekorektní, resp. šířit nemohou, protože by mohla být nařčena ze šíření nenávisti a podněcování k násilí nebo přijít o ty inzerenty?

V. Klepetko 30.7.2016 10:15

... a proto budeme provolávat to co ten pekař?

http://www.ceskaliteratura.cz/texty/capek.htm

V. Klepetko 30.7.2016 10:11

Re: Autore

Jsem spíše pesimista, s tou nežalovatelností. Stačí si vygooglit "i kdyby na housle hrál", a žaloba je na stole :-)))))))

J. Jurax 30.7.2016 0:27

Re: Historie bude dnešní dobu popisovat jako DEMOKRATISMUS!

No, to je demokracie. Lid si zvolil, co si zvolil a dobře mu tak.

A nebojte se, i když ten zvolený dělá hovadiny, jeho partaj má furt nejvyšší preference.

J. Jurax 30.7.2016 0:25

Re: Souhlasím s autorem,

Ano. Máte-li již klapky sundány, zahrňte nás těmi pozitivními zprávami o Rusku.

J. Jurax 30.7.2016 0:23

Re: Autore

Obdivuji, jak kulantně a mnoha slovy zaručeně nežalovatelnýmými dokážete sdělit panu Rudolfovi prostou skutečnost, že je blbec.

Nicméně nemohu s Vámi nesouhlasit :-)

J. Jurax 30.7.2016 0:19

Na mládence tak mladého

je to pozoruhodně dobře napsáno :-)

Mně bylo při sametu čtyřicet ...

A. Reček 29.7.2016 23:56

Re: Autore

Máte pravdu. Neuvedl jak to řešit.

V. Klepetko 29.7.2016 22:27

Chtěl jsem říci

"politicky korektní" :-)))))

A. Trick 29.7.2016 21:29

Re: Historie bude dnešní dobu popisovat jako DEMOKRATISMUS!

Kývací panáček Sobotka ví, že volby nevyhraje a poohlíží se po sesli v Bruselu.

A. Trick 29.7.2016 21:27

Re: Souhlasím s autorem,

Sundejte klapky.

M. Prokop 29.7.2016 20:50

Re: Není mi úplně jasné, co vlastně oficiální propagandě vyčítá

Mně to nepřipadá moc přehnané. Skoro bych řekl, že na poměry v Rusku je to docela mírné.

Jiná věc je, jaké poměry v Rusku mohou být. Klasické demokracii to tam moc nesvědčí, "nejsou na ni lidi". Takže mi vadí jen ten tlak na sousedy, přesně v duchu brežněvovy doktriny.

M. Prokop 29.7.2016 20:47

Re: Historie bude dnešní dobu popisovat jako DEMOKRATISMUS!

On Dluhoslav ví, že by to byl jeho konec, kdyby sem vecpal větší než malé kvantum oné verbeže. Tak lavíruje, aby moc nenasral ani voliče, ani Andělínu.

M. Prokop 29.7.2016 20:45

Re: Souhlasím s autorem,

Neprožívejte to tolik, jako ti Hujeři, vidící jen čisté zlo a čisté dobro.

Nikde není dáno, že pokud EU blbne (což blbne), že je Rusko a Putin alespoň v rámci ruských mezí v pořádku. Jen těžko zveřejňovat o Rusku jiné zprávy než negativní - vy víte o nějakých positivních?

M. Prokop 29.7.2016 20:42

Re: Autore

Eurofašista Rudolf/Hofman a korektní?

V. Klepetko 29.7.2016 20:29

Re: Autore

Pane Rudolfe, alternativní býk zůstane alternativním býkem, i kdyby na housle hrál. I kdyby uměl latinsky! :-)

Lidské kvality nejsou dány bohatstvím, barvou pleti aní vzděláním. Jsou dány jeho charakterem! Tento Váš komentář ještě sám o sobě nic neznamená, ale zamyslel bych se nad tím... jestli to bylo opravdu korektní...

P. Rudolf 29.7.2016 20:03

Autore

vy jste obyčejný nedovzdělaný tlachal. Ale tady na Psu jste doma.

L. Popovský 29.7.2016 19:23

Re: Bylo a je to tak,

Až si z toho budu dělat srandu, tak to samozřejmě bude černý humor.

Mám takové heslo: "Prohrát můžeš, bojovat musíš." Držte se.

J. Kanioková 29.7.2016 19:13

Re: Asi nevíte,

Nevím, o čem to píšete. Můžete přiblížit, oč jde ?

J. Kanioková 29.7.2016 19:10

Príma komentáře, souzním :)))

J. Kanioková 29.7.2016 18:59

:)))))

J. Kanioková 29.7.2016 18:59

Souhlasím s autorem,

je to zajímavý článek, a v podstatě vnímám mnohé podobně, byť jsem na světě o hodně déle. A PRÁVĚ PROTO, že pamatuji tisk a informace za totáče, kdy za všechno zlo mohli západní imperialisti a mozek nám proplachovali neustále ... právě proto vnímám, jak se současnost tomu čím dál víc přibližuje, podobá. Nejen z oficiálních míst, ale neobjektivita lomcuje i mezi jednotlivci. Černá / bílá, nic mezi tím.. Spousta lidí mentálně zastydla v normalizaci. Jenže Rusko není Sovětský svaz, Obama není Reagan a Putin není Brežněv.

Rusko (Putin) je ideální strašák, většina zpráv o Rusku v "západních" médiích může mít prakticky jen negativní obraz. Spousty Evropanů přece VÍ, že "bojují" za čiré Dobro, a Rusko je přece čiré Zlo. Jak jednoduché, téměř jak v komixech o Batmanovi.

Putin je ale démon... zvláštní je, že ti, kdo tak cítí, jsou většinou titíž, co podobně démonizují a dehonestují Klause. Vnímám už delší dobu, že se nám to nějak rozbilo. Uvnitř. Sami si to rozbíjíme, a nepotřebujeme k tomu ani ISIL, ani Putina...

Je mi téměř jedno, jakým "diktátorem" je Putin, dokud zůstane mimo našich hranic, i proto mi vadí ukázky šíleností a slabosti Západu

i NATO. Ale sakra mi není jedno, v co se změnila a nepřestává měnit EU. Protože v tom žiju a budu žít, natož mí potomci. V Rusku ne.

J. Kanioková 29.7.2016 17:56

Souhlas..

V. Klepetko 29.7.2016 17:47

Re: Jenže chovat se přátelsky k Putinovi v jeho

P.S . Nevidíte tu souvislost s "ever closer"? Dokážu si představit! Ukrajinu jako nějakou součást zóny volného pohybu zboží, služeb, kapitálu a ano, i osob. Ale chci mit s Ukrajinou společnou armádu? Ne. Ani dnes, ani za 20 let. A o tom to je:-)). Nemůžeme současně rozšiřovat a federalizovat, a o to se právě ta naše slavná EU snaží a tím vlastně blokuje jak cestu Ukrajinců na Západ, tak smysluplnou transformaci sebe sama!

J. Kanioková 29.7.2016 17:42

Ano, přesně..

J. Václavíková 29.7.2016 16:44

Re: Autore, ten "jediný správný názor" můžete

....zakazuje podněcování k násilí......

V. Klepetko 29.7.2016 16:42

Re: Jenže chovat se přátelsky k Putinovi v jeho

Myslím, že má. O tom, zda budou například Ukrajinci v Unii, nerozhodují ani samotní Ukrajinci, ani Putin a jeho mužíci. Rozhodují o tom především stávající členové klubu. Nizozemci nesouhlasí ani s asociační dohodou, plné členství je nereálné v nejbližších 20 letech, bude vůbec v té době nějaká Unie ještě existovat!? Obelhali jsme Ukrajince, oni to dodnes netuší, že je vlastně nikdo do Evropy moc nechce. Myslí si že Ukrajina ce Jevropa... A ty co šílené úvahy o zaintegrování Turecka?