6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vypatlanost ze svobody

Ti, kteří v neděli hrubě verbálně napadali Václava Klause mladšího, který byl na Národní třídě se svou dcerou, se odkopali téměř dokonale. Já jsem slyšel opakovaně ve veřejnoprávní bedně blábolené, jak lidé důstojně oslavují na Národní výročí 30 let od událostí 17. listopadu 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 20.11.2019 11:53

Pokud si o sobě VKml myslí, že je stbák a bolševik a pokud zároveň je psychopat (osoba, která klidně ohrozí své dítě, předpokládajíc, že bude davem napadán), pak má Vaše argumentace nějaké opodstatnění...

Podle VAšeho názoru by měl VKml vyhodnotit, že o státním svátku nás všech, který jemu přinesl tolik dobrého (a pro který něco udělal) bude rozumnější nevylézat z domu?

J. Svoboda 20.11.2019 11:57

Vědomě počítal se svojí kontroverzí, aby na sebe zase upozornil.

Pěkný den.

R. Langer 20.11.2019 12:00

Ano, kdežto ti, co na něho pokřikovali počítali s čím, Hnusný dne? Kdyby to nedělali, tak by na něj přece nikoho neupozornili, a nebylo by o čem psát, takže je to všechno jejich chyba. ;-D

R. Brzák 20.11.2019 12:09

Pane Svobodo, napadám Vaše tvrzení - "vědomě počítal" - a používám toto připodobení - Vy jste telepat, pane Svobodo? Já ne, takže nevím, co měl VKml v hlavě. A proto soudím podle sebe (já bych tam šel ukázat dcerce sváteční atmosféru a památné místo a neobával bych se zuřícího davu, jinak bych ji tam s sebou nebral) a tudíž je pro mne nepravděpodobné (natož abych něco s jistotou tvrdil), že následný vývoj byl jeho plán...

V. Kain 20.11.2019 12:16

Svobodo vy jste patologický duševní mrzák.To vaše zkryté nenávistné blití se nedá číst.

J. Svoboda 20.11.2019 12:23

Podle vašeho výraziva jste člen nebo příznivec Trikolory, že se nepletu, sprostý hulváte?

Pěkný den.

R. Langer 20.11.2019 12:28

Inu, jeho Pěkný den = pro všechny slušné lidi Hnusný den. Dává to všemožně a zcela nepokrytě najevo. ;-)

R. Brzák 20.11.2019 12:36

tohle přeháníte - stejně jako on, nesedí v hlavě svých oponentů, nesedíte ani VY v hlavě pana Svobody.

nenechme se unášet strachem z možných zlých záměrů našich oponentů - pro cestu do pekel stačí i ty nejlepší...

R. Langer 20.11.2019 12:41

Nepřeháním, na tom se u mě musí dlouho pracovat. Je to u mne zasloužilý Hnusný den, a tak to u mne už zůstane. :-/

R. Brzák 20.11.2019 12:48

můj pohled - prostě jste pod dlouhodobým vlivem "diskuze" z mladým progresivistou a socialistou Svobodným podlehl své obavě z jeho případného nenávistného záměru...

já za jeho urputnou snahou zase vidím jeho podlehnutí jeho strachu, že když nebude korektní, nebude pravdivý. Což je jeho sice roztomilý, ale omyl... - protože o pravdivosti rozhoduje rozumová analýza, která je strachem omezena.

R. Langer 20.11.2019 13:06

Ne, pro mě je to už prostě Hnusný den, do čehož se sám nominoval. Ale možná že popisujete totéž jinými slovy. Je pravda, že z projevů Páté kolony, Zeleného bolševika a Hnusného dne mne opravdu jímá hrůza, a proto na ně výslovně upozorňuji, vidím to ovšem zcela jako POZITIVUM. ;-)

Ś. Svobodová 20.11.2019 12:24

Neoblíbení veřejně činní lidé by měli mít vstup na veřejnost jen na povolenku. Jinak bude jejich konání prohlášeno za provokaci a náležitě potrestáno. Nechcete to iniciovat zákonem? :-/

M. Moravcová 20.11.2019 13:43

Aha, tak to vy jste ten zastánce lůzy.

J. Svoboda 20.11.2019 11:24

Lidé na Národní zdaleka nepískali jen na VKjr, v tomto smyslu není ničím výjimečný. Politik prostě musí strpět víc, než běžný občan.

Pěkný den.

R. Brzák 20.11.2019 11:31

s tím souhlasím.

S čím nikoliv, jsou okolnosti toho jevu. Jde o svátek nás všech. Kdo píská v tento svátek na politiky, který nijak nezpochybňuje odkaz tohoto svátku, je trubka.

I. Hendrych 20.11.2019 11:20

Dítě si vzal coby rukojmí...nicméně v principu je nutno chování jeho odpůrců odsoudit ve smyslu no class.

F. Doušek 20.11.2019 11:19

Holásku, dobře jste udělal s tou Tričkolorou. Vy s vaším slovníkem zapadnete mezi své.

I. Hendrych 20.11.2019 11:21

S tím lze pouze souhlasit.

K. Zelený 20.11.2019 11:12

Tak mu to zase vyšlo! Ani v nejmenším nepochybuji, že ze strany VKml šlo o chladný kalkul – věděl, že mu to při oslavách změny, ve kterou tolik lidí vkládalo tolik nadějí, které jeho otec ve jménu svého egoismu a ambicí zhatil a v jehož díle sám s ještě větší bezskrupulózností pokračuje, dají lidi sežrat. Pro větší efekt přibral tudíž roztomilé dítko a dílo se podařilo – může frustrátům ve vesnických hospodách vykládat, jaká že je pravá tvář jeho elitářských kritiků neštítících se verbálního lynče bojovníka za jejich práva a dokonce i nevinného děcka.

R. Brzák 20.11.2019 11:15

jo jo, je Vám to zcela jasné...já bych nic takového, jak popisujete jednání VKml neudělal, takže mi to vůbec tak jasné není. A totiž proto, že nedokážu soudit jinak, než "podle sebe". Jsem totiž člověk a ne bůh, nedokážu soudit jinak, než ze své perspektivy...

Ještěže mám Vás, který toto dokážete...

J. Zvoníček 20.11.2019 11:20

Brzák.Možná to není pravda a pan šéf Hnutí to jen myslel upřímně, ale vypadalo to tak.

R. Brzák 20.11.2019 11:29

Dobrý den, pane Zvoníčku, to máme hezký den? Ale k Vašemu "vypadalo to tak" - co jak vypadá, závisí často na tom, kdo se dívá... Já se dívám tak, že srovnávám sám se sebou (když vidím něco, co se mi nelíbí, je to proto, že v tom vidím něco, za co bych se sám u sebe styděl, ale co si tedy logicky dokáži u sebe představit). Proto, když nad nějakým obrazem uvažuji, spíše předpokládám, že je "vytvářen" pohnutkami mi blízkými...

Pro mne je pohnutka - veznu dcerku na místo, kde uctíváme události, jichž jsem se sám zúčastnil, abych si mohl se svými spoluobčany zavzpomínat - tedy mnohem zřetelnější, než - půjdu provokovat zuřící dav a abych tomu dodal grády, zaštítím se tělem svého dítěte... Pro Vás je tento obraz zjevně přirozeně bližší...

J. Uzel 20.11.2019 12:20

Ta nenávist ze všech bojovníků proti nenávisti přímo kape.

R. Langer 20.11.2019 12:31

Ano, nejvíc pěny u huby je tady vidět u těch kovaných "bojovníků proti nenávisti" a u Hnusného dne. ;-D

J. Zvoníček 20.11.2019 11:20

Brzák.Možná to není pravda a pan šéf Hnutí to jen myslel upřímně, ale vypadalo to tak.

K. Zelený 20.11.2019 11:39

Asi bych se měl cítit polichocen, že z „vaší perspektivy“ mě vidíte jako boha ale dlabu na to. Jinak, neschopnost nahlédnout na jednání jiného jinak, než po svém je prostě nedostatek empatie. Jedna pomůcka pro vás: Occamova či Hanlonova břitva, po lopatě: Když něco vypadá chodí a kejhá jako kachna, je to kachna.

R. Brzák 20.11.2019 11:50

Empatie předpokládá především porozumění sám sobě - jinak jde jen o podléhání strachu...

Occamova břitva je i můj argument. Zde jej lze uplatnit i z této perspektivy - Klaus mladší je otec, miluje své děti (o tom nepochybuji), je tedy méně pravděpodobné, že své dítko bude brát na místo, kde mu potenciálně něco bude hrozit...

Svou první větou prozrazujete velkou nesoudnost, pane Zelený...anebo neschopnost číst text, čemuž ale nevěřím.

K. Zelený 20.11.2019 11:55

Empatie je podléhání strachu? A už jste s tím byl u lékaře?

No, když ve světle Klausova veřejného vystupování a jednání věříte, že přišel uctít svátek pravdy a lásky a že ho ani nenapadlo, že se to někomu nebude líbit, tak vám neumím pomoci (a že byste jí sakra potřeboval!).

R. Brzák 20.11.2019 12:13

empatie naopak vyžaduje strachu nepodléhat - být si tedy vědom jeho vlivu, ale nestahovat se pod jeho vlivem do obrany, či pod jeho vlivem neútočit...

Je to dobrý, pane Zelený, já si pomáhám sám - tím, že o věcech diskutuji s druhými lidmi, kteří, pokud dobře argumentují, často rozbíjejí moje omyly. Takže na Vás to opravdu není...

K. Zelený 20.11.2019 12:27

Ciwe s tím strachem a empatii - nemusíte k doktorovi, zkuste to nanést na nějaké psychologické konferenci, po mém soudu by to mohl být celkem průlomový referát a kdyby ne, tak správná pomoc by byla nablízku.

Nějak se vám v té samochvále vytratila odpověď na mou otázku zda vskutku věříte, že VKml přišel uctít svátek pravdy a lásky a že ho ani nenapadlo, že se to někomu nebude líbit,