27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vypatlanost ze svobody

Ti, kteří v neděli hrubě verbálně napadali Václava Klause mladšího, který byl na Národní třídě se svou dcerou, se odkopali téměř dokonale. Já jsem slyšel opakovaně ve veřejnoprávní bedně blábolené, jak lidé důstojně oslavují na Národní výročí 30 let od událostí 17. listopadu 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Labaj 20.11.2019 12:31

Je to nehezké, ale nepřekvapivé. Demokraté se tak chovají vždy a asi všude.

Copak jsme tohle neviděli mnohokrát v koncentrované podobě z USA, kde praví demokraté po zvolení Trumpa podobně (ale radikálněji) dávají průchod své hluboké demokratičnosti?

F. Doušek 20.11.2019 12:31

Klaus ml. se zachoval jako naprostý politický diletant - pokud to nebyla z jeho strany provokace.

R. Brzák 20.11.2019 12:33

anebo se zachoval jako otec, co chce děcku ukázat sváteční místo, které je spojeno i s jeho mládím...

R. Langer 20.11.2019 12:39

A jak se takový diletantismus o svátcích projevuje? Mohl byste to nějak rozvést? A jaká provokace a koho? Někoho, kdo chce uctít svátek obnovení demokracie v naší zemi? Nebo koho jako?

Š. Hašek 20.11.2019 14:37

Přestanu chodit v určité dny na hrob rodičů, příbuzných. Hrozí obvinění z diletantismu, vytloukání kapitálů všech možných, udělají ze nebezpečného gaunera zákeřného .....

Rozhodne komise ve složení: Valenta, Doušek, Stirský, ..... poradcem bude Pehe/Halík.

Hlavně si nevzít na hřbitov vnouče!!!!!!!!!!!!

L. Kubeš 20.11.2019 12:41

Ano, pokud by předpokládal, že to označení části občanů za tupé idioty je smutná realita.

V. Povolný 20.11.2019 12:42

Jojo, jít na 17. listopadu položit kytku na Národní, to je typický diletantismus nebo provokace. ;-)

P. Harabaska 20.11.2019 12:57

Provokace je to pro ty, kteří to jako provokaci chtějí vidět. Jinými slovy: Oni sami by rádi - pokud by nebyli posraní až za ušima - provokovali. Což takhle variantní pohled: V. Klaus Jr. věřil ve slušnosti lidí, kteří se shromáždili na místě, odkud prý vzešla nově svoboda a demokracie? Vy dokazujete, že byl odsouzeníhodně naivní, protože tam byli lidé jako vy.

R. Woloszczuk 20.11.2019 12:28

Je to tragicky jednoduché - Je pro vás důležitější svoboda důstojně uctít státní svátek, nebo svoboda sprostě nadávat někomu, kdo jde důstojně uctít státní svátek?

Během posledních 30-ti let mne opravdu nenapadlo, že budu muset klást podobné otázky. Během posledních 30-ti let mne opravdu nenapadlo, že někdo bude obhajovat podobné chování jakého se dopouštěli StB při uctění památky TGM či E.Beneše. Během posledních 30-ti let mne opravdu nenapadlo, že lidé budou dohonestaci a urážky vydávat za projev demokracie. No nic, člověk se učí pořád.

D. Müller 20.11.2019 11:55

Uznávám, nemilé uvítání VKm moc šťastné nebylo. Ale řešíme důsledky nějakého stavu a nikoliv příčinu. Prezident označuje nemalou část občanů idioty, premiér podnikatele za zloděje, zloděje, bývalý prezident Klaus svou aroganci dává najevo, že si obyčejných lidí také neváží... ministryně financí své ideové odpůrce špínou..... a autor článku své ideové odpůrce za vypatlance. A tito všichni mají na možnost to hlásit do televize, do novin, v rozhlase ... Jakou mají možnost občané označení za idioty, zloděje, špínu... dát najevo svůj nesouhlas? Naše současná politická špička sklízí, co sází.Sami otevírají Pandořinu skřínku a pak jsou překvapeni, co z ní leze.

A reakce VKm? Slyšeli jsme to všichni. Kdyby nebyl tak sebestředný, tak by to celé uchopil jako státník ve stylu... "Občané jsou rozlobeni na současnou politickou reprezentaci, pokrytectví a urážlivý způsob jednání s voliči nevládních stran. Mrzí mne, že mne mezi ně zahrnují, ale rád bych se zaměřil na jejich frustraci a stal se jejich zastupitelem, protože nám jde o stejnou věc.... ". Jenže bohužel VKm není státník, svou příležitost propásl. Jen přilil olej do ohně.

R. Brzák 20.11.2019 12:04

Holásek kritizuje své ideové oponenty, nebo lidi, kteří ve své zlobě verbálně v davu útočí na otce s děckem, co přišel zavzpomínat na své mládí?

Jsou občané rozlobeni na současnou politickou reprezentaci? Urážlivý způsob jednání s voliči nevládních stran? A to se projevuje tím, že na VKml křičí invektivy ohledně jeho zrádcovstí a proputinovství?

D. Müller 20.11.2019 13:19

To že lidé křičí není o tom, že jsou vypatlanci, ale tom, že jim nikdo nenaslouchá. Nemají přístup do médií, do sněmovny... snaží se upozornit na na svou nespokojenost, jejíž příčiny kolikrát ani neumějí správně pojmenovat. Chápu, že byl VKm z toho otrávený a překvapený. Ale měl to podchytit pozitivním způsobem. Myslím si totiž, že i když se to nezdá, tak právě o tyto nespokojené voliče usiluje. Ale určitě si to uvědomí, není hlupák.

V. Kain 20.11.2019 12:10

Müllere jste ubožák a lhář.Můžete uvést jediný příklad kdy Václav Klaus ml.svojí arogancí dával najevo,že si neváží obyčejných lidí?Nebo se měl zařadit mezi Kalousky,piráty a další vypatlané všiváky a hulákat tam s nimi?Nikdy se vám nepodaří dostat na hrad převlékače uniforem ani Jiřího nevím Drahoše.

D. Müller 20.11.2019 13:09

Přesně o tomto jsem psal... neznáte mne, nevíte, co dělám, kolika lidem jsem pomohl, co jsem v životě udělal. Vyjádřil jsem svůj názor, ale najednou jsem ubožák a lhář.

Je to takový starý trik, když bych o někom prohlásil, že je blbec, v podstatě tím říkám, jsem lepší člověk než on. Ale protože nechodím ve vašich botech, nemohu vás soudit... neznám pohnutky vašich činů. A tak bych si nikdy nedovolil říci to, co o vy o mně. V čem se tedy liší vaše reakce od těch, co vykřikovali na VKm? Nikde jsem nezmínil ani Drahoše, ani Kalouska nebo piráty... proč máte pocit, že je obhajuji nebo velebím? Jen jsem se snažil dobrat příčin problému. Protože je lepší odstranit příčiny než plakat nad následky. Příště to můžeme spolu zkusit znovu a lépe :-)

J. Vlček 20.11.2019 13:47

Pane Müllere, mluvíte široce, ale jaksi od věci a hloupě. Říkáte, jinými slovy, že všichni ti, co se nepočítají ke chvilkařům, že se mohou obrátit na televizi a tam si stěžovat?

Proč ta nestranná televize nekontaktovala ty, kteří napadali a nadávali VKml s dítětem? Proč jenom tupě přihlížela a natáčela? Prosím vás, zamyslete se nad svými názory, než je vypustíte z úst.

S. Donát 20.11.2019 13:47

Zkuste nejdřív odpovědět na tu první otázku.

D. Müller 20.11.2019 15:32

O aroganci jsem mluvil v souvislosti s prezidentem V. Klausem.... a jeho oblíbené... na takovou otázku, vážně, ale vážně nebudu ani odpovídat... nebo ... toto je pod mou rozlišovací schopností... si asi povětšinou pamatujeme.

Ś. Svobodová 20.11.2019 12:11

Nesouhlas se vyjadřuje nejlépe ve volbách, lidé kteří někomu hrubě nadávají nejsou slušní a chtěla bych vidět Vás stát proti přesile zfanatizovaného davu a státnicky řečnit.

D. Müller 20.11.2019 13:33

Myslíte, že je to možné? Nechat emoce čekat několik let? Když mi na schodech domu někdo řekne, že jsem "vypatlanec" , mám čekat až na domovní schůzi s reakcí?

Chtěl jsem naznačit, že za stav věcí mohou politici... politici lidem nenaslouchají. Váš názor zastává V. Klaus, M. Zeman, A. Babiš... o volbách jsme vám pověsili bulíky na nos, tak teď 4 roky buďte zticha. Ale to mi přijde hodně pohodlné a alibistické. V dnešní rychlé době ty 4 roky je dlouhá doba.

Je to chyba politiků, že nenaslouchají. Lidé se budou ozývat více a více, dokud je někdo z politiků neuslyší. A bude to méně a méně příjemné...

R. Langer 20.11.2019 15:06

Ne že je to možné, ale je to ZCELA NORMÁLNÍ. :-P

D. Müller 20.11.2019 15:25

To bychom museli být všichni andělé, ale to nejsme. Stále si myslím, že politici sklízejí, to co zaseli A že lidé přestávají rozlišovat mezi "Petrem a Pavlem", je sice smutné, ale myslím si, že to není překvapující.

L. Kubeš 20.11.2019 12:37

Na té Národní třídě se předvedli právě ti občané-idioté, kteří se sice chovají jako idioté, ale označit se tak nesmějí, že? Ale i přes to idioty zůstávají. Howgh!

D. Müller 20.11.2019 13:56

Nemohu s vámi souhlasit. Politici mají jako hlásnou troubu všemožná média. I přesto, že se o médiích vyjadřují nelibě, tak ty jejich názory tak jako tak roztroubí do širého světa. Ale ti nespokojení tuto možnost nemají, nikdo za nimi nepřijde s žádostí o rozhovor, o názor. Tak si musí najít místo a chvíli, kde slyšet jsou. Je potřeba se zaměřit na jejich pohnutky a ne projev. A říci o nich, že jsou idioti nebo vypatlanci, to je dle mého hodně velká zkratka.

J. Pokoutný 20.11.2019 14:29

Že byste nesledoval ČT? Ta dělala chvilkařům takové píár, že se o tom mohlo leckterému politikovi (krom Míry) jen zdát.

R. Langer 20.11.2019 15:09

A kteří že to jsou politici, jaká to jsou média, a kolikrát tam byl například právě V. Klaus jr.? ;-D

D. Müller 20.11.2019 15:44

Máte pocit, že vlastník dvou největších deníků nebo prezident s možností vystupovat pravidelně na TV Barrandov, mají stejné výchozí mediální pozice? Nemají. To není nespravedlnost, tak to prostě je. Nespokojení občané to nějakým způsobem chtějí dát vědět. A protože to na procházce v parku se psem není efektivní, tak jdou na Národní třídu 17. listopadu. Co je na tom překvapujícího? Proto tam šli, aby zvedli politikům mandle.

B. Pešek 20.11.2019 13:14

Souhlas.

M. Marek 20.11.2019 11:37

Loni si přisvojili právo rozhodovat o tom, kdo smí přinést kytici. Teď už začínají rozhodovat o tom, kdo smí přijít. Šel přirozeně se svým potomkem a nepředpokládal, že tam budou konstáblové, tlustý servírky, maséři dějin ... a zejména veškeří lidští klokani.

J. Svoboda 20.11.2019 11:40

Po tom, co někdo loni někdo vyhodil bolševické a STBácké kytky, tak si VKjr zcela úmyslně šel pro osobní reklamu.

Pěkný den.

R. Langer 20.11.2019 11:45

Ano, že vy si to myslíte není nijak překvapující. :-P