29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
SID 26.11.2008 9:15

Re: Ano, až na jednu maličkost.

je zajímavé, že se vždycky vyrojí spoustu užitečných idiotů jako jste vy a pro ně argumenty znamenají perly, které jakožto prasata zašlapávají do bláta, takže diskuze s vámi by byla úplně zbečná;-D

daimonion 26.11.2008 9:18

Re: Ano, až na jednu maličkost.

argumentum ad hominem ... chudinko - na argumenty se nezmůžeš a tak ti zbývají jen nadávky ... :-D

SID 26.11.2008 9:22

Re: Ano, až na jednu maličkost.

chudinkové pokládají za argumenty přívaly silných slov ... ;-)

tosek 26.11.2008 9:27

Re: Ano, až na jednu maličkost.

Moc tedy nevím, co to je zbečná diskuse, ale to je konec konců detail. To důležité ve vašem slovním průjmu je to, že lidi rozdělujete na ty, kterým se zjevené pravdy mohou sdělovat a na ty, pro něž jsou argumenty perlami, zašlapanými do bláta. A kdo je či není hoden diskuse rozhodujete vy. I vy jeden demokrate a liberále!

H.K. 26.11.2008 9:24

Re: Ano, až na jednu maličkost.

Nic k článku jste nenapsal. Není na co reagovat.

Dalo by se doplnit samozřejmě ještě mnoho dalšího, vcelku ale souhlas s autorem.

Co Vám chybí v článku pana Payna?

tosek 26.11.2008 9:30

Re: Ano, až na jednu maličkost.

Měl jsem na mysli skutečnost, že definic liberalismu je samozřejmě více a diskuse o jeho znacích byla a je velmi košatá. VCelku ale autorův text považuji za konzistentní a proto nepovažuji za důležité rozšiřovat jeho argumentaci.

H.K. 26.11.2008 10:08

Re: Ano, až na jednu maličkost.

..... autorův text považuji za konzistentní..... 

Zdá se mi, že se jedná o článek plný definic a názorů různých, autorem cíleně vybraných lidí. Život lidí se nedá vtěsnat do nějaké škatulky levicové, pravicově, liberální nebo konzervativní. Už vůbec ne v pojetí nějakých "čistých" politologický definic.Mluví autor mapř. o liberalismu pravicovém nebo levicovém? 

SID 26.11.2008 9:12

Re: Ano, až na jednu maličkost.

Co takhle nějaké věcné argumenty. Nebyly by?

jendatichy 26.11.2008 8:45

demokracie

Papa Tunelovi se stejská po bolševických časech.Podle mého úsudku,by chtěl od Velikého Putina další metál,proto se snaží EU rozbít,zrovna tak schvaluje napadení Gruzie.Holt každý národ má takové představitele,jaké si zaslouží.

Dušan Streit 26.11.2008 8:43

To ani nestojí za komentář

Jste zmatený. Slova prostě znamenají, co znamenají. Nesmí se zaplevelovat účelovými výklady:

http://streit.blog.idnes.cz/c/59205/Uvidime-zda-Ustavni-soud-umi-cist.html

Dnes jsem napjatý jak panna před první nocí:

http://streit.blog.idnes.cz/c/59248/Ustavni-soude-zdali-zhynouti-chces-vlastnim-rozhodnutim.html

Nezávislý demagog 26.11.2008 8:36

Osvědčený model grafomanství

když už někoho nesnesitelně svrbí dlaně a musí usednout ke klávesnici, je nejlépe si jako nepřítele definovat Klause, zformulovat názory, které nemá, a pustit se s nimi do boje. Úspěch je zaručen.

Mimochodem, jedna z nejzajímavějších myšlenek v Klausově včerejším vystoupení před Ústavním soudem byla, že shledá-li Ústavní soud soulad mezi Lisabonskou smlouvou a naší ústavou, zruší sám sebe, neboť už nebude nejvyšší instancí při posuzování ústavnosti. Tak jsem zvědav.

Tatar 26.11.2008 8:35

Demokracie

Smím hlasovat pouze Ano, pak není demokracie, smím hlasovat i Ne, pak je demokracie, ale není LS. Jak prosté!

Stanislav Ševeček 26.11.2008 8:30

Staré české slovo

pan president Václav Klaus je prostě VLASTENEC.

Otázkou je, jak dobrovolnou ztrátu suverenity vysvětlí vládní vlastizrádci svým předkům.

A je to 26.11.2008 8:30

K článku

nevím o co autorovi v článku jde,zda o to kopnout si do Klause nebo o stát ČR.Pokud vím Klausovi jde o suverenní stát Česká Republika se zákonodárným sborem voleným českým lidem ,s ústavou ČR,s vládou vzešlou z demokratických voleb.Podpisem LS pulka z toho nebude platit.evropské instituce NIKÝM NEVOLENÉ  převezmou zíkonodárnou iniciativu jejich právo bude jaksi ´mít větší váhu před naším,toto se dotkne i ústavyČR.Tím se to dotýká i ostatních institucí jako je ústavní soud který v tom končí v okamžiku podepsání LS.Vláda,parlament i senát a prezident se stanou nepotřebnými.Vládnout se bude z Bruselu.

tosek 26.11.2008 8:48

Re: K článku

Ano, ano, co je české to je hezké. Já když vidím výsledky i mentální úroveň českých politiků na čele s Václavem Klaunem tak říkám: Už aby se o nás rozhodovalo v Bruselu a ne na Malé Straně. 

Jenda 26.11.2008 10:02

Re: K článku

Ono se do znacne miry vladne z brusele uz ted. Podivejte se jen na zakon o vydirani z pozice clena libovolne vhodne zvolene mensiny. Chci rict antidiskriminační zákon.

richard 26.11.2008 8:23

Pro pana Payneho

Vážený pane Payne. Vy jste asi lisabonskou smlouvu vůbec nečetl. Je nejméně 50 dalších významných oblastí, kterých se po podpisu Lisabonské smlouvy budeme muset zříci. A nemluvte o tom, že Václav klaus jde proti přáním většiny čechů. Mluvte sám za sebe. Proti mým zájmům Klaus nemluví. Já jsem pro suverenitu, demokracii bez toho, že by nám nikým nekontrolovaná "elita" v Bruselu říkala co máme dělat. Váš článek je bezcený.

daimonion 26.11.2008 8:29

Re: Pro pana Payneho

Človíčku, a cos dělal, když tu byli dvacet roků ruská vojska? Žes byl ještě cucák? Pak chápu tvé postoje nyní ... :-D

Mephisto 26.11.2008 8:36

Re: Pro pana Payneho

Absolutně nechápu ten argument?! Já byl taky v době Ruské okupace ještě na houbách, a co jako? Jak z toho proboha logicky plyne, že teď si mám od Bruselu nechat diktovat co smím a co ne, a to prosím bez možnosti zvolit do vedení EU někoho jiného (!!!), jak velmi správně řekl Klaus!

Souhlas s Klausem: Já hlasoval pro vstup do Evropské unie s volně průchozími hranicemi, s volným trhem, s maximální svobodou, ... ale nikoliv pro vstup do byrokratického nedemokratického superstátu s nevoleným vedením, který nám diktuje i jak velké máme mít okurky první jakosti.

FUJ!!!

JOPO 26.11.2008 8:43

Re: Pro pana Payneho

Já byl taky na houbách a taky jsem hlasoval pro EU, volné hranice, volný trh..... ale na rozdíl od vás chápu že praktická realizace jakéhokoliv vyššího organizačního útvaru (stát, monarchie, republika - dosaďtesi co chcete ) bez byrokracie možný není . NENÍ. Anarchie je utopie. Jakýkoliv chaos se počase utvoří do struktury - přírodní zákon ! EU je byrokratická a bude byrokratická , jako USA, Rusko nebo třeba Madagaskar. Otázkou je jenom jak moc ?

Mephisto 26.11.2008 9:34

Re: Pro pana Payneho

Jenže důkazem, že to jde, je, že doteď to bez Lisabonské smlouvy fungovalo! NENÍ pravda, že bez ní by to nešlo... Přijde vám snad, že jsme tu doteď měli anarchii? Jediný důvod, proč máme schválit Lisabonskou smlouvu, je, aby měl Brusel víc moci, a to na náš úkor...

Jenda 26.11.2008 9:59

Re: Pro pana Payneho

Tak tak. Otazka je jak moc. A EU je pokus experimentalne zjistit kolik byrokratu je obyvatelstvo schopne uzivit.

Poloněmec 26.11.2008 17:25

Re: Pro pana Payneho

Bohužel jste v roce 2004 hlasoval o své představě o Evropské unii, nikoli o realitě. Četl jste smlouvy zakládající Unii? Smlouvu z Paříže, obě Římské a z Maastrichtu, Amsterdamu a Nice? Já vím, že jsem vynechal Bruselskou. Víte jaké jaké marginálie přídávala tzv. Ústava a Lisabonská smlouva? Jinak pro informaci, volné hranice to je tzv. Schengenská smlouva (mimo EU), volný trh je programovým cílem WTO a míra svobody zavisí na domácí politice, z vnějšku vám ji nikdo nedá.

Co máte proti technickým normám?

batys62 26.11.2008 8:20

Tak teď mě mrzí.

Že jsem to dočetl až do konce. Ztráta času,  jen blábolení hlupáka, co se cítí důležitej!

batys62 26.11.2008 8:17

Tak teď měmrzí

daimonion 26.11.2008 7:57

Vtip je v tom ---

Vtip je v tom, že spíš se obejde EU bez ČR než ČR bez EU ... ;-D;-D;-D

PROKOP BUBEN 26.11.2008 8:16

Re: Vtip je v tom ---

Říkejte to zákeřnému volovi....

Kecal. 26.11.2008 9:11

Re: Vtip je v tom ---

Teď jste se dva sešli.:-D

No... 26.11.2008 7:53

Payne rozumu mdlého,nebo navedený?

Těžko se to rozeznává, spíše kombinace obého, s jistotou se dá pouze konstatovat, že parciální negace totální kontinuity v jeho informacích hraničí s "rozvinutým Alzheimrem" ....

Petr Kohout 26.11.2008 7:34

Pane Payne, donekonečna omíláte, že rozhodující je vůle občana. Tj. Irské, Francouzké a Nizozemské referendum

by pro vás mělo být svaté (protože Lisabonská smlouva a Euroústava jsou totéž, je nutno brát referenda všechna). Čili, skoro všude, pokud se politici zeptali občanů, byly vyhozeni. A třeba Francouzi a Nizozemci na názor občanů demonstrativně se...u.