18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
peepeppek 2.10.2008 12:30

????

8-o!:-D:-P;-P;-(jak vypada neviditelny pes a obřízka>->->-(Y)(Y)(Y)(Y)

Markus 3.10.2006 19:42

zajimavy clanek

http://www.novinky.cz/domaci/tajne-sluzby-cr-jsou-proti-vyjimkam-muslimum_97317_8fkpp.html

Doporucuji diskusi-clovek se dozvi nazory  muslimu.

čtenář 3.10.2006 20:00

Re: zajimavy clanek

Četl jsem to. Jen aby ČR vydržela ve svém stanovisku. EU mít na krku, to není žádný med ! Existují lepší spojenci.

Markus 3.10.2006 20:05

Re: Re: zajimavy clanek

Ted studuju historii islamske expanze ve stredoveku. (Dneska uz pouzivaji jine, plizivejsi prostredky, nez primou agresi).Tehdy se Evropa dokazala sjednotit.....

kopretina 3.10.2006 20:12

Re: Re: Re: zajimavy clanek

Jneže jak vidíte, milý Markusi, řada židobijců plive špínu a jedovatou nenávist na Izrael. Přitom každá myslící bytost ví, že se Izrael jen BRÁNÍ fanatikům. Slušní muslimové, jako např. Noemi Darwisová, která spustila web arabsforisrael.com jasně řekla, že Izrael nikdy nebyl hrozbou pro aarbský svět, ale ve skutečností byl pro něj přínosem! Pro řadu židobijců je veškeré úsilí jako házet perly sviním.

Markus 3.10.2006 20:35

Re: Re: Re: Re: zajimavy clanek

Zide jsou narod vyvoleny od Boha. Svet je pod vladou zleho. Proto lidi sveta nenavidi Israel. Jednou se to ale vsechno zmeni! Israel bojuje o preziti a s Bozi pomoci prezije.

N.Darwishova vystoupila na akci, ktera kritizovala uvedeni palestinskeho filmu Raj ted, oslavujiciho sebevrazedne teroristy. Za ni na zdi byly stovky fotek obeti teroristu. je neuveritelne statecna.

kopretina 3.10.2006 22:04

Re: Re: Re: Re: Re: zajimavy clanek