26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: To je zase síla

Marně čekám na rozumné odpovědi od představitelů státu a policie na otázky novinářů, kteří snad dokonce soutěží, kdo položí jpitomější otázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Lacina 26.2.2015 11:27

Re: Jenom nechápu,

Jo, ten byl dobrý. :) Bohužel činnost oficiálních institucí ilustruje čím dál tím víc...

B. Hamáček 26.2.2015 6:32

jenom by mně zajímalo

Jenom by mně zajímalo , pokud bych byl přítomen nějaké podobné události a byl ozbrojen legálně drženou zbraní( jedná se o čistě hypotetickou záležitost, nevlastním zbraň , ani zbrojí průkaz) , měl jsem výhodnou polohu proti vrahovi , a řekněme , že bych potom co zastřelil nejméně tři lidi byl schopen použít proti němu zbraň. Můj zásah by nepřežil. Nebyl bych pohnán k soudu jako sprostý zločinec a on by nebyl líčen jako nevinná oběť ? Při současných zákonech a jednání soudů mám oprávněné obavy.

P. Boublíková 26.2.2015 6:09

čím vice strelnych zbraní

tím vice malérů z techto zbraní pošlých, ať už se dostanou do rukou cvoka nebo dítěte. S tím nic nenadelate. Prevenci brodske tragedie by nebylo dát zbraně stamgastum, ale sebrat zbraň cvokovi.

Jistě by se mohl chopit nože nebo třeba paličky na maso, ale v tom případě by nebylo osm obětí.

K. Frauknecht 26.2.2015 7:33

Re: čím vice strelnych zbraní

Nevim, když mu rupne v kouli a zbraň bude chtít, tak si ji sežene. Navzdory milionu zákazů, zákonů a regulací.

Nemám info, ale asi se sešlo více negativních okolností (chyb?) - lékaři, okolní komunita? Nebo jen náhoda? Nevím. Opravdu těžko soudit.

P. Boublíková 26.2.2015 8:31

Re: čím vice strelnych zbraní

Taky mate pravdu, ale přece jen je složitější sehnat cokoliv regulovaného, než když to leží jak houska na krame. At jsou to zbraně nebo drogy.

P. Boublíková 26.2.2015 8:34

Re: čím vice strelnych zbraní

Nebo třeba jedy, výbušniny a další věci schopné hromadné zabíjet. Všechno je obtížně dostupné a jsou k tomu dobré důvody.

K. Frauknecht 26.2.2015 8:56

Re: Obvykle

s Vámi souzním :-), ale v tomto rozhodně ne. Všechno zakázané je výdělečné a nabaluje na sebe kriminalitu. Historie to potvrzuje. Prohibice, drogy, zbraně, holky :-). Výsledek byl vždy stejný - marný boj "regulovčíků" se všemi negativy.

P. Boublíková 26.2.2015 9:05

Re: Obvykle

Nemusíme pořad souznit, to by byla nuda:-)

S výsledkem regulace tvrdých drog jsem vcelku spokojená - zavislaku na tvrdých drogách je cca 30.000, ve srovnání se závislosti na alkoholu (řádově statisíce lidi, vcetne naslapnutych az milion) je to jasný úspěch. Přínos regulace držení střelných zbrani nemám jak zjistit - s čím srovnat.

K. Frauknecht 26.2.2015 10:04

Re: :-)

Čísla neznam. Myslím ale, že princip zůstává - kdo chce (potřebuje) sežene si to.

Jo, s tím chlastem se mi vybavilo Dánsko. Za volantem povolených 0,8 promile! Počet smrtelných nehod (rok 2012, počet nehod, nikoliv počet zemřelých) na 100 000 obyvatel je 3,1 oproti našim 10,4 (teď jsou čísla asi trochu nižší, ale jsem si jist, že poměr zůstává podobný). Zase se potvrzuje, že nic nejni černo-bílý :-)).

S. Donát 26.2.2015 12:44

Re: Obvykle

Zkuste mrknou sem, zajímavý článek k tématu. Jsou v něm i odkazy na statistiky z několika zemí. http://gunlex.cz/clanky/hlavni-clanky/1968-interpol-dovolit-obcanum-nosit-na-verejnosti-zbrane-je-nejefektivnejsi-prevence-teroristickych-utoku

I. Lyčka 26.2.2015 8:01

Re: čím vice strelnych zbraní

K hromadné vraždě nepotřebuji pistoli. Vzpomeňte na výbuch paneláku ve Frenštátě.

P. Boublíková 26.2.2015 8:29

Re: čím vice strelnych zbraní

Mate pravdu ale zase - pistoli si vezmu kamkoliv, plynové potrubí těžko.

S. Donát 26.2.2015 13:22

Re: čím vice strelnych zbraní

Plynové potrubí netřeba, stačí nějaký nástražný systém, třeba dvojice malých propanbutanových lahví. Není to tak nenápadné jako pistole, ale ve větší tašce by nebyl problém to někam přinést a během minuty nainstalovat. Nebo motorové vozidlo, viz Hepnarová. Prostě kdo chce, prostředek si vždy najde. Naštěstí má drtivá většina lidí v sobě morální blok a žádný důvod podobná svinstva páchat.

M. Moravcová 26.2.2015 9:03

Re: čím vice strelnych zbraní

a jak víte že to byl třeba už v neděli cvok?  Že moc nechodil ven, jak říkali sousedi?

P. Boublíková 26.2.2015 9:17

Re: čím vice strelnych zbraní

Tipuji to podle toho, ze postřílel osum lidi.

M. Moravcová 26.2.2015 9:48

Re: čím vice strelnych zbraní

prdnout v kouli mu  mohlo až v pondělí.

P. Boublíková 26.2.2015 10:22

Re: čím vice strelnych zbraní

:-) zeptejte se nějakého odborníka na psycho, ale myslím si, ze tak rychle duševní nemoc neprobíhá

M. Moravcová 26.2.2015 11:28

Re: čím vice strelnych zbraní

Nikdo z nás přece ještě neví,  jestli byl duševně nemocný.  Nemocná snad byla jeho žena, ne?

J. Schwarz 26.2.2015 10:54

Re: čím vice strelnych zbraní

Kdyby bydlel v paneláku, mohl pustit plyn a vyhodit barák do luftu. Nebo si po palestinském vzoru udělat z hnojiva bombu, dát ji do batohu s pěti kily matek a hřebíků, odpálit se v autobuse a obětí by bylo hnedle řádově víc.

A. Holík 26.2.2015 14:44

Re: čím vice strelnych zbraní

Mohl taky autem najet na autobusovou zastavku. Nicmene zbrojak fakt mit nemel, a dokonce ho pry mel velmi certve prodlouzeny.

P. Maleček 26.2.2015 5:20

Média - výrobci dalších masových vražd

Kdy už se médiím, pitvajícím se ve jménu své sledovanosti, tj. zisku v lidském neštěstí zakáže, či na nezbytné informační minimum omezí dělat z masových vrahů mediální hvězdy? To je ta hlavní příčina laviny masových vražd šířících se světem. To včetně teroristů, pro které je to víc než dodávání zbraní zdarma.

J. Vintr 26.2.2015 1:59

Na stupidní otázku stupidnich novinářů

co udělat, aby se to nepakovalo, existuje odpověď. Přestat takovéto věcí široce rozpatlávat a nedávat dalším pošukům inspiraci, jak se stát "slavnými" ...

A k těm zbraním - napadne někoho z těch sluníčkářů, kteří se střelných zbraní štítí jako jedovatého hmyzu, že člověka lze zabít mnoha způsoby i bez použití střelné zbraně?

J. Šimek 26.2.2015 7:32

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

A to, že byl pošuk, máte ze dvou ověřených zdrojů, že můžete o novinářích tvrdit, jak jsou stupidní?

J. Vintr 26.2.2015 9:15

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Vám asi pripadá, že střílet do lidí, kteří vám nic neudělali, je normálním jednáním psychicky zdravého člověka, že. Asi k tomu měl ten pán nějaký oprávněný důvod. Třeba ten, že ho sral celý svět ...

J. Šimek 26.2.2015 9:44

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Sral ho celý svět - to taky ale nemáte ověřené, nicméně blbci jsou podle vás novináři :o):o):o)

J. Schwarz 26.2.2015 10:58

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Nejen novináři - taky jeden J.Šimek 066 / ať už to hausnumero má znamenat cokoli - třeba je to IQ /

J. Šimek 26.2.2015 11:11

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Tak diskuze navážením se do osoby, to je bolševická taktika, jak vyšitá.

A to číslo, stačilo se zeptat. Registroval jsem se v době, kdy to ještě šlo pomocí SMS a asi je víc Šimků, tak mi tam systém dodal tohle číslo. Než začnete mlet něco o IQ, tak si zjistěte, jestli nejste blbej vy.

J. Vintr 26.2.2015 12:25

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Pokud ta osoba reaguje jako idiot, tak si o "navážení" přímo říká ..

J. Šimek 26.2.2015 12:45

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Tak to není nic o mě.

J. Jurax 26.2.2015 23:00

Re: Na stupidní otázku stupidnich novinářů

Mýlíte se.