Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Tentokrát o černochovi
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Alda 7.9.2017 13:24Reklama má být zacílena na zvednutí obchodu. Ovšem Lidl se snaží užívat reklamu k převychovávání svých zákazníků. V Čechách ani na Moravě nikdy nikoho neurazil černoušek, čichající na reklame k parám z uvařené kávy. Protože to byla raklema zboží původu jižního, afrického a orientálního. Ale s černochem v evropském tričku a se smazanými kříži z pravoslavných chrámů Lídl narazil. Proč? Protože nešlo o rekalmu na zboží, ale o demagogii, o snahu změnit naše myšlení. Nebo lapidárněji: šlo o snahu ukradnout nám naši duši. |
Z. Lapil 7.9.2017 15:36Re: Reklama má být zacílena na zvednutí obchodu. Li se nepletu, tak v Rakousku už někoho urazil. Rozhodně byly nějaké pokusy chudáka černouška přebarvit. |
V. Klepetko 7.9.2017 18:47Re: Reklama má být zacílena na zvednutí obchodu. Matně si vzpomínám, že celá ta teorie o mohutné sociální a výchovné roli reklamy vznikla kupodivu v Americe, někdy před Velkou krizí. A byl jsem velmi překvapen, že o blahodárném působení reklamy na občanské kvality člověja bájil i třeba takový Winston Churchill... Kontraproduktivní je vše, co působí násilně a vlezle. No ale kolik popdobných cíleně angažovaných vlivů na nás ve skutečnosti asi v reklamě působí, aniž si to vůbec uvědujeme, protože je to děláno citlivě a nenápadně? A je to tak opravdu lepší? Včera mi řekl jeden dobrý známý, že podle jeho informací LIDL ty kříže ujmazává v ČR již od roku 2015, ale nikdo si toho prostě nevšímal. Považuji tuto informaci za neuvěřitelnou, a moc tomu nevěřím. Nedlo by se to nějak ověřit? |
J. Kanioková 7.9.2017 19:14Přesně... 1***
|