19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Taková brněnská špinavost

Magistrát města Brna hodlá zaměstnávat osoby se znalostmi arabštiny a ruštiny, aby brněnské úřady mohly lépe komunikovat s cizinci s migračním pořadím. Jak informoval brněnský magistrát, náklady budou do výše 9 milionů korun hrazeny z prostředků EU a 300.000 Kč přispěje město Brno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 12.2.2017 14:35

Re: Ruštiny?

Rusky se domluví se všemi připrchlíky z celého bývalého SSSR, zatímco ukrajinsky ani se všemi Ukrajinci ne.

J. Pražák 11.2.2017 9:45

Souhlas až na jedno:

"Asiaté se pilně učili česky a integrovali se". To myslíte že se naučili pěstovat a prodávat drogy, kterými ničí českou populaci? Nebo to, že neplatí dovozní cla a daně a tím nekale konkurují českým obchodníkům a výrobcům? Následně krachují české firmy a tak se zvyšuje nezaměstnanost.

Děkuji, ani o takovou "integraci" nestojím.

V. Kotas 11.2.2017 10:04

Re: Souhlas až na jedno:

Vše popisované, za podpory i státních orgánů.

J. Pražák 11.2.2017 10:11

Re: Souhlas až na jedno:

Ano, "motivaci" politici a úředníci těžko odolávají. A ta "motivace" se nemusí třeba ani zlatě lesknout...

J. Fridrich 11.2.2017 10:09

Re: Souhlas až na jedno:

Vy jste si nevšiml v celé naší zemi jejich Vietnamských, docela dobrých bister, celodenně otevřených a nabízejících zajímavá jídla za přijatelné ceny ? Jejich děti již v docela velkých počtech studují střední i vysoké školy - to také nevíte ? Vy vidíte jen ty špatné, ale těch u tohoto etnika není mnoho a zcela jistě nad těmi dobrými nepřevažují. Jejich kriminalita je ve srovnání s muslimskými Araby a Afričany minimální.

Tak asi tak pane Pražák...

J. Pražák 11.2.2017 10:19

Re: Souhlas až na jedno:

Srovnání dvojího zla není možné použít k ospravedlnění ani jednoho z nich.

Úspěchu dosáhli nečestnými způsoby, to je neoddiskutovatelné. Podvody se cly, daněmi, drogy,.... Ty jejich bistra jsou také "prádelnami peněz". Od doby, kdy jsem viděl jak nakupují zeleninu do "bistra" ve velkém v tržnici, tak tam zásadně nechodím. To by nežrala ani hladová koza. Neprodejné, zvadlé, nahnilé,....

Do nitra jejich komunity ani do jejich uvažování nepronikne z venku nikdo. Viz SAPA.

Srovnávat muslimské čenochy a Araby s jakýmkoli jiným etnikem nemá smysl - výsledek je předem dán. Zkuste si nastudovat základní principy islámu a pochopíte. Islám je ztělesněné zlo. Je to ideologie nenávisti a expanze. I jediný muslim u nás je proto moc. Platné zákony umožňují okamžitě islám zakázat. Jenže "politici" se bojí....

J. Vintr 11.2.2017 11:58

Re: Souhlas až na jedno:

Nemyslím si, že by někdo bral drogy jen proto, že jsou dostupné. Tady platí stoprocentně, že první je poptávka. Za bolševika ti blbci, kteří se nejsou schopní srovnat sami se sebou čichali toluen a pili kdejaké chemické sajrajty. Takže vyčítat Vietnamcům, že vyplnili díru na trhu, je prostě hloupost. Zrovna tak jako jim vyčítat, že vždycky neodvádějí povinné výpalné eráru. To, co tímto způsobem ušetří, si nenechávají jen pro sebe, ale dávají to svým zákazníkům. Pokud vás trápí, že erár dostává málo, klidně mu můžete dobrovolně přispět sám z vlastniho. Věřím tomu, že to neuděláte. Takže nekritizuje jiné.

J. Pražák 11.2.2017 15:15

Re: Souhlas až na jedno:

Nechápete, že ti Vietnamci & spol. následně způsobují i to, že ti poctiví musí platit vyšší daně. Stát to vydře z těch, u kterých může.

Policie proti rganizovanému zločinu nezasahuje, nejvýš sleduje, jak jim byznys kvete. Viz např. okolí Václaváku, Ve Smečkách,..., kde zase černošští a arabští nahaněči do bordelů a prodavači drog za bílého dne a přítomnosti policistů provozují byznys....

R. Tesařík 11.2.2017 13:43

Re: Souhlas až na jedno:

Jako že marjánou ničí populaci?? (°ö°)

J. Pražák 11.2.2017 15:22

Re: Souhlas až na jedno:

Vy jste nikdy neviděl, jaké následky má "hulení"? Ti naprosto vygumovaní, apatičtí mladí, skoro jako po lobotomii. Někdo to snáší, ale určitě to nepomáhá k rozvoji intelektu.

Ale je pravda, že někdo musí točit Zeměkoulí. A kdo by to dělal , kdyby byli všichni chytří.

J. Jurax 12.2.2017 20:07

Re: Souhlas až na jedno:

No jistě ... ale tvrdá čísla, nakolik se na byznysu s drogami podílí Vietnamci, případně jiní Asiaté a nakolik rodilý tuzemci v poměru k počtu těch i oněch nejsou.

No a ty daně - stát je holt neumí vybrat. Jsem zvědav, jak Vietnamci ožulí EET - v bistrech už ho musí mít ...

J. Pražák 12.2.2017 21:40

Re: Souhlas až na jedno:

Na to EET jsem také zvědavý.Ale do nivin dost často pronikne info, že objevili vietnamskou pěstírnu. Naše multikulti vláda a policie asi nezveřejní statistiky jako v usa, kde se eviduje B. W, H,...

J. Jurax 12.2.2017 22:27

Re: Souhlas až na jedno:

U nás se to nesmí. Mám dojem, že před lety více než dvaceti to bylo zakázáno kvůli cikánům.

D. Nowodny 12.2.2017 13:52

Re: Souhlas až na jedno:

A voni Cesi nic ? Kolik chytli Vietnamcu a koli Cechu ?

P. Lenc 11.2.2017 9:18

Jako

bývalému Brňákovi je mně hanba.A v Brně vítězné ANO?Nejen že koalice s "Žít Brno" je samo o sobě tragédie, ale chtít po ANO nějaké vymezení proti direktivám EU je naprostý nesmysl.Vždyť Babiše a některé jeho podniky drží nad vodou dotace EU.Přece nebude likvidovat slepici, která mu snáší zlatá vejce. Poturčenec horší Turka.

Z. Čábelka 11.2.2017 9:06

Financovani islamu!

Ukazka zneuziti pravomoci verejneho cinitele a z verejnych prostredku podporovani a financovani islamu v CR!

J. Schwarz 11.2.2017 8:36

Na příkladu Brna

se ukazuje, že volit Babiše a jeho ANO nemá smysl. ANO vyhrálo v Brně volby a utvořilo koalici s "Žít Brno", partou levičáckých vyžírek ekvivalentní se Zelenými. Jak vidno tak zůstává poslední možnost - Okamura.

Z. Čábelka 11.2.2017 9:00

Re: Na příkladu Brna

Ano, ANO neni zadnou alternativou proti fasismu duhoveho socialismu vladnoucimu cele EU a jeste i dnes v USA. Koho volit stale jeste nevim.

Š. Hašek 11.2.2017 9:09

Re: Na příkladu Brna

ANOfirma jest jednoduchá reakce na "všeználka Kalouska" a váhavost Nečase. O ČSSD raději pomlčím.

"Žít Brno" jest nadšení mládeže na předměstí Vídně. Jak se říkalo.

Zkráceno, zjednodušeno. Nejsem volič žádné party z těch třech, co jsem jmenoval. Nevím, zda jest chytré, házet nějaké straně (byť firmostraně) klacky pod nohy zákonem. Já myslel, že "klacky pod nohy se stranám házejí" pracovitostí (politckou) a programem.

Z. Čábelka 11.2.2017 11:10

Re: Na příkladu Brna

Necas s ANO ma spolecneho pouze to, ze se aktivne podilelo na mocenskem puci proti jeho vlade. Tento zlocin, verim, ze bude jednou vysetren vcetne naplnene trestni odpovednosti.

J. Lepka 11.2.2017 10:08

Re: Na příkladu Brna

Myslíte, že v brně je tolik zájemců o komunikaci s úřady v japonštině? Jiný přínos totiž v panu Okamurovi nevidím.

J. Kombercová 11.2.2017 10:33

Re: Na příkladu Brna

Pan Okamura umí česky dobře. Po mamince je Čech jako poleno.

To pro mne ale neznamená, že ho budu volit. Vlastně tohle je jen technická poznámka.

J. Vlček 11.2.2017 11:24

Re: Na příkladu Brna

Paní Kombercová, já bych se tak pana Okamury nezříkal. Správně říkáte, že je to Čech jako poleno. Jestli někdo z našich politiků opravdově hájí české zájmy, pak je to pan Okamura na prvním místě, hned po panu prezidentovi.

V. Braun 11.2.2017 12:43

Re: Na příkladu Brna

A jaké že jsou ty české zájmy? Jako čecha jako poleno by mne to zajímalo.

R. Tesařík 11.2.2017 13:46

Re: Na příkladu Brna

Víte aspoň jaké jsou vaše zájmy?

J. Lepka 11.2.2017 20:18

Re: Na příkladu Brna

Pan Okamura hájí pouze své zájmy, znám ho cca 25 let.

J. Jurax 12.2.2017 20:08

Re: Na příkladu Brna

Okamura je ovšem východisko dost tragické ...

T. Klozová 11.2.2017 8:34

Byla jsem si v Praze vyměnit řidičák. Na okénku mají anglicky cedulku, že podle zákona č.XY paragraf Z ( bohužel si nepamatuji čísla) jste povinen buď komunikovat česky nebo SI PŘIVÉST tlumočníka.

Š. Hašek 11.2.2017 9:11

Re:

Což jest jasně HATE. Divím se, že to Chovanec trpí. Už tam měla naklusat AISIS se svými zaměstnanci.

J. Fridrich 11.2.2017 7:36

Souhlas s článkem pana Holáska.. Přidám trochu

Souhlas s článkem pana Holáska.. Přidám trochu ironie - magistrát Brna by měl také zaměstnat osoby se znalostmi Afrických jazyků - tedy svahilštiny, mluvčí bantuských jazyků, mluvčí nigerokonžských jazyků (Jorubové, Igbo, Fulbové, Akani, Wolofové a Mandinkové), v menšině i mluvčí nilosaharských jazyků (Songhajci, Kanurijci a Zarma), Amharové a Tigrajové, kteří mluví semitskou větví afroasijských jazyků. Oromové a Somálci hovoří kušitskou větví afroasijských jazyků.

No, mají toho Brněnští radní ještě hodně na práci a zlepšovat, snad to za naše peníze zvládnou..