14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Švejk a vinčestrovka

Zbraně jsou součást české kultury, prohlásil ministr vnitra. Chtělo by se říct, že ten pán jenom zachází se slovy neobratně. Že jen nezná jejich význam, a proto jich rozhazuje tolik, bez rozmyslu a smyslu. Že neví nic o historii. Jenomže ten pán toho neví tolik...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 3.3.2017 10:26

Re: Je to tak

Pane Brzáku, v každém jiném případě, než je tomu v případě pana Rudolfa, s vámi naprosto souhlasím. Případ pana Rudolfa je zcela výjimečný v tom, že jeho názory prosáklé žlučí a nenávistí svědčí o jeho nesoudnosti a netoleranci k jiným, než jeho vlastním názorům.

J. Lepka 3.3.2017 10:15

Re: Poučení z historie

Bingo! Již staří Římané se řídili heslem : Si vis pacem para bellum – „Chceš-li mír, chystej se na válku“

J. Vlček 3.3.2017 10:15

Re: Kdyby v jisté době bylo

Pane Valento, je na vás vidět, že soudruhování máte dobře zakořeněné, a že na své modly ve vedení EU nedáte dopustit.

M. Valenta 3.3.2017 10:05

Re: Asi tak.

Pořád je to 27 : 1 pane Smola a Vaši zbraň Vám nikdo nebere. Od Chovance pouze předvolební taneček.

M. Valenta 3.3.2017 10:03

Re: Kdyby v jisté době bylo

Uklidněte se soudruhu, doba LM už je za námi.

J. Dusitko 3.3.2017 9:53

Kdyby v jisté době bylo

více Švejků s vinčestrovkami, ochotnými je použít, pak by tenhle truhlík Urban nemusel být disidentem. Ale zase by po něm ani pes neštěkl...

R. Brzák 3.3.2017 9:34

pane autore, demokrat, který ze strachu ze svých sousedů

ve své zemi, omezuje jejich svobodu mocí (byť demokraticky získanou), buduje tyranii.

R. Brzák 3.3.2017 9:30

Re: Je to tak

Co kdybybste oponentní názory rozporoval, dříve než je označíte za "kbelík žluči"? Pak byste se více přiblížil tomu, že svět kolem Vás není plný blbců - s každým Vaším vyprecizovaným názorem by mohl být někdo o Vaší pravdě přesvědčen...takhle jen žluč lijete sám.

R. Brzák 3.3.2017 9:28

Re: Je to tak

Pane Vlčku, nesouhlas s velkou skupinou oponentů není příznak blbosti - a oponentura je jedním ze základů demokracie a plod svobody.

Na druhou stranu, oponentura znamená argumentaci, nikoliv napadání oponenta, nebo označování jeho názoru za kýbl zvratků...

J. Smola 3.3.2017 9:22

Re: Asi tak.

Kdybyste vývoj směrnice sledoval už od začátku, např. od Cecilky Malmstromové, zjistil byste že samozřejmě celá řada zástupců zemí EU s tím měla výrazný problém. Naprosto něco jiného jsou však aparátčíci EU, členové EK, pane. Švýcaři (ano jich se směrnice také týká protože jsou v Schengenu) pohrozili vyvoláním referenda o vystoupení ze Schengenu, takže směrnice byla upravena a netýká se jich.

Také byste zjistil že největší zájem na totálním odzbrojení obyvatel Evropy mají při zákulisních jednáních zástupci Francie, Německa, Holandska a Švédska. No pročpak asi. Po útoku v Nice stoupl počet žádostí o vydání zbrojního průkazu téměř o 100 %, to samé v Německu, ve Švédsku proběhlo jen za poslední 3 roky přes 80 (osmdesát) útoků imigrantů ručními granáty pašovanými z Balkánu...

Papaláši mají strach z občanské války místních proti náplavě....

V. Povolný 3.3.2017 9:16

Proboda Urbane

'Každá zdravá mírová společnost proto omezuje veřejné nošení zbraní' - podobné věci byly k přečtení naposledy v Rudém Právu. Zdravá mírová společnost - vy fantazírujete!

J. Vlček 3.3.2017 9:14

Re: Je to tak

Jak je možné, že jste si ještě, pane Rudolfe, nepoložil otázku, "jsem blbej já, nebo oni?" Totiž, kdyby všichni s něčím nesouhlasili, vy budete jediný souhlasit a naopak. Život tak zakomplexovaného člověka jako jste vy, věčně ublíženého a neuznávaného, nesebekritického, musí být peklo na zemi. Ještě že si takový život způsobujete vy sám. Budiž vám ho přáno.

M. Valenta 3.3.2017 8:53

Asi tak.

Před několika dny jsem viděl při projednávání Chovancova paskvilu ve sněmovně (27 zbylých zemí nemá nic proti návrhu EU!)vystoupení zástupce českých střelců a skoro to vypadalo, že vytasí zbraň. Případ zralý pro psychiatra.

M. Hatlák 3.3.2017 8:22

Odpověď na článek

Bohužel a Bohudík zbraně a potažmo zbrojní průmysl byl, je a bude jediným, skutečným a největším hybatelem opravdových dějin a pokroku.

Kdekoliv v dějinách se něco dělo, tam jsou vždy zbraně.

EK zakazuje zbraně právě proto, neboť dobře ví, že by mohla jednoho dne stát na "špatné straně pušky". Je tak trochu na to tím největším kandidátem.

Š. Hašek 3.3.2017 8:15

Nám jste to osvítil. Stačilo.

A teď alou, pane Urbane, na sicilské pobřeží. Případně pucovat záchodová prkénka do ubytovny v Heidenau. Nemusím snad dodávat, že ve svém volnu, nikoliv jako neziskovka.

Zákonu, platném v ČR o zbraních, ale vůbec nerozumíte. Napište něco o lidskoprávu.

M. Košařová 3.3.2017 8:01

Poučení z historie

Když agresor pozná, že jeho protějšek je slabý, nebo že není odhodlaný se bránit, napadne ho s velkou rozhodností aby boj byl krátký a agresor utrpěl co nejmenší ztáty. To platí v přírodě a mezi lidmi také. V malém měřítku mezi jednotlivci nebo mezi státy. Stačí se podívat do historie. Pacifistickým ustupováním nepříteli a neochotou se mu postavit začalo mnoho velkých válek. Naopak na ozbrojeného a připraveného k boji si málokdo troufne. Takže bohužel cesta k míru vede přes stálou připravenost k obraně.

J. Smola 3.3.2017 7:41

Začnu citáty:

"Strach ze zbraní je známkou sexuální a emocionální nedospělosti." Sigmund Freud.

"Pacifismus je luxus, který si ve společnosti dopřávají ti, kteří se nechávají ochraňovat ostatními." NA

Urban vyčítá Chovancovi neznalost historie. Urban ale vůbec nic netuší o Císařském zbrojním patentu z roku 1852 a na něj navazující Recepční normě ČSR z roku 1918, které netrestaným osobám V R-U říši a poté v ČSR povolovaly "míti a nositi zbraň a munici". Celé to zarazil nějaký pan Hitler, potom Gottwald a jeho následovníci....

Pan Urban prostě jen nepochopil, že to celé je jen obrana před nesmyslnými, populistickými nápady nikým nevolené EK, založených na jednoznačné lži. Máme jeden z nejvyváženějších a nejpropracovanějších zákonů o zbraních na světě. To se snaží EK bezdůvodně změnit.

Doufám, že se zde nebudou mazat "nevhodné" příspěvky, jako je běžné na blogu pana Urbana.

B. Uhlich 3.3.2017 7:40

Re: Je to tak

Jo jo, ta Vaše už taky teče....

P. Rudolf 3.3.2017 7:30

Je to tak

Pod tímhle článkem bude vylitito hodně kbelíků žluči a blbost jenom poteče.

J. Hanke 3.3.2017 7:03

dovolil bych si

Parafrázovat autora:

"Zbraň je smrtící nástroj, ne „součást kultury“, která svojí podstatou svědčí životu." Pravil Urban Jan. Nůž je smrtící nástroj a ne nějaké "nářadí" na krájení chleba... Lze logicky odvodit podle J.U.

Lze tedy s jistotou konstatovat, že Jan Urban je jantar, který zřejmě není při smyslech.

A takový hňup má dokonce volební právo a není zbaven svéprávnosti.

J. Mrázek 3.3.2017 6:57

Nedejbože, aby odešel sedět Ráth...

..a následně začal mluvit o černých fondech ČSSD.....PROTO ho nikdy do vězení nepošlou, je to smutné divadlo ... a jinak souhlas. Mám právo hájit svůj život i svých blízkých a nemohu si dovolit dle rádoby humánních zákonů v okamžiku ohrožení otálet, pokud nechci být zodpovědný za jejich smrt.

F. Lesniak 3.3.2017 5:21

Re: Vy jste debil, autore???

Urban je známý hňup, který nikdy nezapomene uvést, že je i bývalý disident. A takoví pošahanci jsou skoro všichni, kteří vyučují nebo navštěvují humanitní předměty. Ono nestačí, že jsou společnosti naprosto k ničemu, ale oni se navíc otravují okolí svými debilními názory a žvásty. Kdo potřebuje ke svému životu užvaněné filosofy, politology, sociology a jiné logy? Tito mluvkové když končí "směnu", tak jen zavřou huby a mají "vercajk" sbalený.

M. Krátký 3.3.2017 3:26

A tak se ptám : kolik patron v zásobnících kalašnikova

budou smět mít teroristi mezi muslimy, kteří se souhlasem komunistů a socialistů v klidu okupují Evropu a jsou dokonce vítání jElitami z Brusele ??? A teď autore spusť svoje myšlenky mezi nás. Před 52 roky jsem vrátil Tatru 111 a SA 58 - ta Tatra mi po celou dobu schází a teď i ten SA 58 a k tomu čtyři plné sumky nabité ostrými - jak to říká František Ringo Čech : já už se toho asi nedožiju ale vy, pane redaktore si ještě zastřílíte - a teď si jdu přečíst komentáře ( autorovi hráblo - jako obvykle )

J. Babička 3.3.2017 2:50

ach jo

Pan autor by se švýcary zatořčil. Taková despotická společnost mající zbraně.

P. Dvořák 3.3.2017 1:58

Rozhodně souhlasím s tvrzením autora,

" . . . že zbraň není symbolem rozhodnosti a mužnosti, ale nevratnosti smrti."

Zvlášť když tu zbraň má pouze ten, který má jediný úmysl a tím je, vás zabít.

J. Vintr 3.3.2017 1:49

To bych chtěl vidět autora

kdyby ho někdo na opuštěném místě ohrožoval, jak volá, aby mu tam poslali pár "cíleně cvičených a uniformovaných zaměstnanců státu, kteří „Cíl“ předtím zákonným způsobem označí za „hrozbu“ a počkají na rozkaz ke střelbě od příslušného velitele"...

K. Krejčů 3.3.2017 1:15

Re: Vy jste debil, autore???

Volil bych o chloupek jemnější slovník, ale jinak ANO! Ale Chovanec kope za sebe, ne za nás, co máme zbraně rádi - jenom nás chce zneužít. Celé ČSSD teče do bot, potřebují hlasy ber kde ber.

B. Uhlich 3.3.2017 0:26

Vy jste debil, autore???

Tyhle vaše žvásty jsou už dávno vyvráceny, jste jen další exot, kterej tady kope do Chovance a překrucuje celou realitu. Nevím kdo Vás za tyhle srágory platí, ale jste opravdu prolhaný ubožák. Protože tady nikdo nic nemění ani nic se nově nepovoluje. Zbrojní zákon i zákon o zbraních střelivu se nemění, nemění se ani podmínky pro získání ZP a držení nošení zbraní. Nikdo nemění paragrafy okolo nutné obrany ani u krajní nouze. Nikdo tady nenavrhuje, že by začaly ze den na den běhat po ulicích tisíce "jamesů bondů" ověšených samopaly. NIC TAKOVÉHO!!! To je jen váš výplod Vašeho chorého mozku... tak si myslím, že jste asi neprošel u psychiatra, když jste si chtěl udělat ZP, že? Docela Váš výplod na to vypadá.

Jinak Vám je úplný kulový jaký zbraně máme a jaký u nich máme zásobníky... asi by bylo na čase, aby bolševické kreatury vašeho ražení šly pozvolna do .... kam libo. My držitelé zbraní dodržujeme zákony - jinak bychom zbraně nemohli držet a Vy se laskavě starejte o své... my se do Vás taky nese.reme...