23.9.2020 | Svátek má Berta



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SPOLEČNOST: Svatá levice přežije



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 134, poslední: 13.1.2008 18:05, přehled diskusí

neexistuje "anti-amerikanismus":
Autor: Emanuel Datum: 10.1.2008 17:48

Pane Rychetský, co budete proboha psát, až jednou v USA vyhraje ne-Bushovské spektrum společnosti. Ta šance je dost velká. Vy zřejmě jste dosud nepochopil, že USA není nějaký monolit a la SSSR, ale že USA  je hodně rozvrstená společnost. Proto místo o nějakém "anti-amerikanismu" je třeba mluvit specificky např o "anti-konzervatismu" a o "pro-liberalismu", o sympatiích k straně Republikánské či straně Demokratické, a v personální rovině např o rozdílu klanu Bushů a klanu Clintonů. Event o válce Jihu proti Severu. To je základní polarita v USA po celou historii této země. I když je latentní.

závan čerstvého větru z už nečekané strany:
Autor: Petr Datum: 10.1.2008 1:17

Autorovi upřímně děkuji za komentář. Z Česka jsem něco takového už ani nečekal--možná trpím podivnou verzí zveličování negatív i já sám, nebo si alespoň nedovedu do nekonečna udržovat naděje. V reakci na autorův článek se na neviditelného psa  hodlám vracet i v budoucnu a rozhodně se těším na další komentáře!!

Dekuji:
Autor: Pavel Rychetsky Datum: 9.1.2008 21:33

za vsechny odpovedi a za pozitivni dvakrat.

Posedlost panem Horejsim jsem si jiz procvicoval na Psu, u pana Horejsiho pod rafinovanym pseudonymem Pavel R. z 26.11.2007, a znovu u Horejsiho kde jsem se jeste navic drze podepsal celym jmenem.

Re: Dekuji za vysvětlení, že s JUDr. Pavlem Rychetským nemáte nic společného.....:
Autor: VladaPing Datum: 9.1.2008 23:23

Chvíli jsem si lámal hlavu, cože se to stalo, že by (ten druhý Rychetský) dostal rozum.....

Pak jsem si vzpoměl na jednu sviji tetu, která mi (za mého mládí) vždy říkala : "Kdy ty hochu dostaneš konečně rozum ? Ale, stejně ti to bude houbeles (použila jadrnějšího výraziva) platné neboť se z toho radostí zblázníš."

Jsem rád, že se JUDr. Rychetský ještě nezbláznil.....

Autorovi:
Autor: xxx Kubeš Datum: 9.1.2008 21:11

do Arizony přeji vše nejlepší, škoda, že ten náš Rychetský má k němu ve všech směrech daleko.

Díky za bystrý postřeh pane R.:
Autor: Glock Datum: 9.1.2008 21:01

Samozřejmě počkám na reakci v Blicích L., to bude přívlastků, narážek a dozvím se Váš životopis až k mateřské školce. Bude z Vás primární zlo ;-(, G.W. Bush bude proti Vám břídil, ba naprostá nula. ;-D;-D

Přesné a vtipné, nečekané od P.Rychetského.:
Autor: Pete Datum: 9.1.2008 19:39

Ale on, coby levicový politik (snad jsem neurazil), prostě není blbec, to skutečně jak vidno jde a levice by mu měla děkovat také. Skutečně demokratická, svobodymyslná a antielitářská Amerika je přirozený spojenec i lidí levicově cítících, ale nesmějí to být hlupáci s mozkem vymytým marx-lenininským učením o imperialismu. Což je u nás jejich nejrozšířenější odrůda.

Re: Přesné a vtipné, nečekané od P.Rychetského.:
Autor: J.G. Pašek Datum: 9.1.2008 20:11

Re: Pohodlný život:

Autor: Pavel Rychetský IP: 69.137.181.xxx Datum: 09.01.2008 07:40

S panem postbolševikem předsedou Ústavního soudu nejsem zpříbuzněn. I když s jeho synem Tomášem, geniálním recesistou hrdým na větší obvod hlavy než hrudníku, jsem měl čest chodit do stejné třídy na gymnasiu.

Excelentní příspěvek ...:
Autor: Lubomír Stejskal Datum: 9.1.2008 18:57

... brilantní analýza stavu mysli a postojů lidí,  kteří se opájejí  módním  antiamerikanismem, zatímco to jsou  především vojáci US Army, kdo    pokládá   (také za nás)  životy na irácké frontě války proti terorismu(stejně jako např. kanadští  vojáci na jiné její frontě - v Afghánistánu.  Díky a  blahopřání autorovi za vynikající text.

Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: kopretina Datum: 9.1.2008 19:01

Cítím to stejně. Bůh žehnej Americe!

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Taliá Datum: 9.1.2008 22:49

Připojuji svů souhlas.

Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Mirek F. Datum: 9.1.2008 19:19

Nojo, Irák, jak známo, byl základnou Al-Kaidy. A Saddám, se už už chystal obsadit Evropu. Že irácký diktátor islamisty coby konkurenci velice tvrdě potlačoval, jsou určitě jen kecy, jinak byste přeci nepsal červeně, to značí nevyvratitelnou pravdu...

S Afgánistánem ovšem souhlas, tam islamisté základny opravdu měli a je dobře, že tam proti nim působí i vojáci ČR. 

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: J.G. Pašek Datum: 9.1.2008 19:35

Dle tvých ignorantních komentářů, ten článek autoer napsal o tobě . . . .

Ta hrstka českých vojáků Afganistánu? NATO se tam bez nich obešlo, a kdyby tam nebyli, obešlo by se jakbysmet . . . . 

Re: Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Mirek F. Datum: 9.1.2008 19:38

Vy to tady, pane Pašku vždycky tak nějak rozseknete, na vás je spoleh:-)

Už jste se dneska pomodlil k Bushovi? Nezapomínat, prosím.

Re: Re: Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: J.G. Pašek Datum: 9.1.2008 21:40

Až ty se budeš modlit než vlezeš na kuě, neopomeň si plivnout na fotku mého oblíbeného prezidenta G.B. Bushe . . . 

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Pišta Datum: 12.1.2008 18:08

Někam se ti vytratil Kuvajt, chemická válka proti Kurdům, provokování a soustavné vyhošťování kontrolorů pátrajících po ZHN  a další chuťovky. Saddám si myslel že je gigant a pak  skončil jako krysa v díře. Jen houšť a větší kapky! Jak to hulákal ten jeho ministr? Naučíme je plavat ve vlastní krvi? Aby blbec pochopil, že je blbec , musel by přestat být blbcem.

Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: mp Datum: 9.1.2008 20:11

terorismus do Iraku zavlekli americani. Pred valkou se tam zadni teroristi nevyskytovali !

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: krokodyl Datum: 9.1.2008 20:23

Urcite. Sadam Husein se rychle postaral, aby tam zadni nebyli (nebo by se melo rici aby rychle vymreli po meci i po preslici?)

Ne, protože teroristický byl celý Sadámův režim:
Autor: David Datum: 9.1.2008 20:24

Viz. jeho zacházení s Kurdy, šíity, politickou opozicí. Válka s Irákem a Kuvajtem, ostřelování Izraele.

Re: Ne, protože teroristický byl celý Sadámův režim:
Autor: mp Datum: 9.1.2008 20:38

takovych rezimu jsou po svete (zvlast v africe) desitky. Nicmene valku proti TERORISMU z toho neudelate, i kdyz to tak nazvete milionkrat.

Re: Re: Ne, protože teroristický byl celý Sadámův režim:
Autor: J.G. Pašek Datum: 9.1.2008 21:22

Nikdo nemůže zménit tvoje geny, které jsi zdědil po tvých předcích . . .

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Peter Strop Datum: 10.1.2008 1:50

Velmi zajimave. Muzete to prosim nejak rozvest? Zda se, ze na rozdil od vsech zpravodajskych sluzeb toho vite hodne o tom co v Iraku bylo a nebylo. Cely svet (zapadni) by Vam byl urcite vdecny kdyz se o sve informace podelite.

Re: Re: Excelentní příspěvek ...:
Autor: Peter Strop Datum: 13.1.2008 18:05

mp IP: 147.32.127.xxx Datum: 09.01.2008 20:11

Velmi zajimave. Muzete to prosim nejak rozvest? Zda se, ze na rozdil od vsech zpravodajskych sluzeb toho vite hodne o tom co v Iraku bylo a nebylo. Cely svet (zapadni) by Vam byl urcite vdecny kdyz se o sve informace podelite.

Prosím nenechte se rušit od dojemného setkání v Jerusalemu- teď LIVE :
Autor: Tonevadí Datum: 9.1.2008 18:20

objímání dvou největších demokracií na světě. Jak dojemné.

A mezitím další rakety zabíjejí zlé kluky od sousedů...

Re: Prosím nenechte se rušit od dojemného setkání v Jerusalemu- teď LIVE :
Autor: Pišta Datum: 12.1.2008 18:10

Tím si myslel palestinské Kaťuše?

Díky za perfektní článek:
Autor: F. Čech Datum: 9.1.2008 17:46

České zápecnické poseroutky a salónní pacifisty ani české bolševiky, kteří se stali předními decentními humanisty a mírotvůrci (než je zase pustíme k veslu) ale argumenty žel Bohu nepředěláte.

Re: Díky za perfektní článek:
Autor: kopretina Datum: 9.1.2008 18:56

Souhlas. Také se mi moc líbí tento článek. Evropská levice USA a Izrael také nenávidí ze všech sil a obdivuje  Rusko a muslimské země.;-D

Velmi pěkný článek.:
Autor: kopretina Datum: 9.1.2008 17:05

Zkrátka evropská levice za každý neduh viní USA. Je rozdíl mezi legitimní kritikou pana prezidenta Bushe a nenávisti k americkým hodnotám. Evropská levice nenávidí USA jako takové a adoruje Rusko a muslimské země, které považuje za "oběti západního imperialismu".

Nejsem si zcela jista ze:
Autor: Sarka Datum: 9.1.2008 17:23

bych mohla rici ze je to cela Evropska levice ktera "nenávidí USA jako takové", ale nevyvazenost a predpojatost jiste existuje. Hezky o ni pise Andrei Markovits - a fakt je ten ze tato existovala davno, davno pred Bushem i pred Clintonem. Samozrejme spojena s ignoranci a naprosto prekroucenymi a znetvorenymi "vedomostmi" (typu psali to v novinach tak to musi byt pravda) o teto zemi. Existuje zajimavy blog (v nemcine i anglictine) ktery prave tuto predpojatost a karikovani US dokumentuje v nemeckych mediich - pokud ctete nemecky snadneji nez anglicky, najdete jej zde: http://medienkritik.typepad.com/blog/2006/11/mission_stateme.html#more

Mimochodem:
Autor: Sarka Datum: 9.1.2008 17:42

profesor Markovitz stoji sam tak zhruba nalevo od Mao-Tse-Tunga ;-P