10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
horduch 9.1.2008 7:25

výborné a jasně vystihující

od Rychetského nečekané R^

Pišta 9.1.2008 6:14

Klobouk dolů

Klobouk dolů ,pane Rychetský!  A dík!

Milan 9.1.2008 9:58

Re: Klobouk dolů

PĚKNÝ BLÁBOLY--DÍK

Jiří Bakkal 9.1.2008 4:22

Výborný článek,

nemohu uvěřit, že by takovýto zplodil pan soudněústavní předseda. Asi to bude shoda jmen! Navíc mně při přepisu pravopisné chyby "ujel" celý příspěvek ven! Nemohu za to! Omlouvám se!

miroslavb 9.1.2008 10:47

Re: Výborný článek,

stydel jsem se zeptat, zda autor tohoto jmena je osobou shodnou s predsedou ustavniho soudu. nesmirne prekvapujici clanek. omlouvam se panu rychetsky-emu, nobot jsem ho dosud povazoval za skorokomunistu. ale je to mozna pouze shoda jmen?

Jiří Bakkal 9.1.2008 4:20

Výborný článek,

nemohu uvěřit, že by takovýto splo

JaS 9.1.2008 3:38

Pohodlný život

je cestou do katastrofy. Šíří se bezmyšlenkovitost, v ní se uplatňují nesmyslné názory, vůdci pečují o to, aby lidé byli co nejblbější. Bohatá společnost ničí sama sebe. Teprve až budeme v průseru, začneme se zabývat tím, co za to stojí. Puberťák se začne chovat rozumně, až si párkrát nabije hubu.

Pavel Rychetský 9.1.2008 7:40

Re: Pohodlný život

Naprosto souhlasím.  Také mě velice znervozňuje, jak je nejspíš nevyhnutelné aby se střídaly cykly pakárny a klidu.  Když si lidé váží, že z něčeho vyvázli s holým životem, či že nemusí na 1. máje, tak neskuhrají, že podražil benzín či jaká je Guantanámo mučírna.  Syn bere jako těžkou křivdu když ho vyhazuju od počítačových debilit a život mu pak přijde jako peklo. To v případě, že se rozpomene, že opravdový život není ten ve World of Warcraft.  A ještě se diví co jsem to za vopruzníka, když přece pařej úplně všichni jeho vrstevníci (a má pravdu). Já jsem byl rád když bolševik přivezl banány, a doteďka mě ty plné regály naplňují štěstím.

S panem postbolševikem předsedou Ústavního soudu nejsem zpříbuzněn. I když s jeho synem Tomášem, geniálním recesistou hrdým na větší obvod hlavy než hrudníku, jsem měl čest chodit do stejné třídy na gymnasiu.

Oteplovač 9.1.2008 8:34

Re: Re: Pohodlný život

Článek se mi líbí. Zastal bych se ale Warcraftu. Je to opravdu dobrá (nejlepší) strategická realtimová hra.

-ferry- 9.1.2008 10:04

Re: Re: Pohodlný život

Pan postbolševický předseda Ústavního soudu je můj vrstevník,je o rok starší.Chodili-li tento autor Pavel Rychetský s jeho synem do gymplu,bude mu tak třicet - pětatřicet let.Nic moc na to,aby se rozepisoval o životě za "bolševika".O to víc může psát o životě dnes,zejména když asi patří ke zlaté mládeži,pro kterou není problém zaletět si na oběd třeba do New Yorku,či jinam.

 S antiamerikanismem to brzy bude jako kdysi s antisovětismem,bude stíhán,tím víc,čím víc bude růst.Asi by mi těžko někdo vysvětlil,proč mají USA víc než 60 let po válce miliony vojáků rozesetých po celém světě na stovkách základen.Proč se nově nevezli třeba do Gruzie,proč se chtějí navézt k nám,do Polska a jistě postupně i jinam Maďarsko,Bulharsko ...) Podle mne hlavním důvodem toho terorismu je právě hegemonistická snaha USA  ovládnout svět a hlavně jeho zdroje energie (ropa,plyn ap.).Už Clinton vyhlásil sféry zájmů USA. Arabové /i jiní) zatím nestačejí se vojensky bránit,proto terorismus,až posílí,bude válka.Mé generace se už snad týkat nebude,generace p.P.R.možná ano.Až se zase odehraje nová bitva u Jerez de la Frontéra a Arabové to tu ovládnou,pan P.R. začne být antiamerický až na půdu ...

kotaz 9.1.2008 11:54

historické analogie

Souhlasím s Vámi. Autoru ušlo, co dochází většině "mládeže" ať zlaté, nebo i obyčejné - totiž, že svět se nezrodil včera, to jen autor se zrodil "včera". Mnoho ale lze nahradit studiem, od toho také to studování je, že. Já - ten z těch starších - určité věci viděl na vlastní oči - pak mohu studovat jen ty věci okolo tématu. Nemůžeme vědět, zda by bylo moudré se podvolit americké (tedy USA) touze po ovládnutí světových zdrojů ropy, můžeme však říci, že v minulosti zde již takové pokusy byly (nemyslím jen ty ze strany USA) a vedly k válkám, tak řečeným světovým. Můžeme téměř s jistotou říci, že se to USA nakonec nepodaří. Světovláda o jakou se pokoušejí vyžaduje příliš mnoho té ropy, kterou oni nemají - je to život nad "poměry". Navíc lze z jistotou říci, že v případné válce o tuto ropu se "propálí" a i jinak zničí prakticky všechna ekonomicky disponibilní ropa na zemi.  Všimněte si, že na konci 2. světové války nakonec lidi dáli přednost míru i za cenu zmenšení své "svobody" a dlouho o tu ropu ani nešlo. Bohužel nyní světu vládnou "ropná a gazová loby" nejen v USA, takže se jede pořád z vršku, každý mladý muž či žena, který má automobil "to přitápí". Ač nejsem ekologista, myslím, že nedostatek čehokoliv je velmi relativní. Nakonec a to je pravda, vláda USA dělá jen to, co občané USA požadují - žel bohu to vše směřuje k válce. Vždycky ve všech dobách mladí lidé hledali ten nejperspektivnější zadek, do kterého by se schovali, aby se co nejrychleji dostali k majetků, funkcím atd. atd. To bylo i za Hitlera i za komunistů, bylo to prostě vždy. Nepřekvapuje mě to ani u autora, jen mě překvapuje, že to tak zabaluje a brojí proti protiamerikánům, inu pokrok je pokrok.

Peter Strop 10.1.2008 2:43

Re: historické analogie

Vazeni panove/damy ferry & kotaz

Vase prispevky jsou rozhodne zajimave, emotivni, ale tezko srozumitelne. Muzete mi prosim objasnit jak je stihan antiamerikanismus? (S antiamerikanismem to brzy bude jako kdysi s antisovětismem,bude stíhán, tím víc, čím víc bude růst). To vam nepripada nefer (az absurdni) srovnani s anti-sovetismem? Co ja si pamatuji, tak v dobe vlady KSC a Sovetskeho imperia jste za drobne prestupky mohli jit za mrize a v urcite dobe mohli prijit i o krk. To srovnavate s tim, kdyz vam pan Rychetsky, ktereho asi nikdy ani nepotkate, na webu napise, ze nesouhlasi s vasim postojem a oznaci to za antiamerikanismus? Kde je ta persekuce?

Kde mate nejaky dukaz, fakta pro sva dalsi velmi zavazna tvrzeni (Hegemonistická snaha USA ovládnout svět, Světovláda o jakou se pokouseji)?  Americane osvobodili pulku Evropy. Jakou svetovladu tam nastolili? Myslite tim to, ze se tam neroztahl rudy bratr z Moskvy, nebo ze si v Parizi i Milane (a nakonec i v Praze) muzete koupit hamburger u McDonalda? Americka zahranicni politika neni bez chyb (jako zadneho jineho statu), a rad bych si precetl nejakou korektni kritiku ci analyzu. Mate-li neco konkretniho co by stalo za precteni tak to zkuste znovu..

miroslavb 9.1.2008 10:56

Re: Re: Pohodlný život

viz muj prispevek vyse. tedy autor tohoto vystizneho clanku, pan rychetsky, neni predsedou ustavniho soudu, tedy bolsevikem rychetsky-m. skoda. ale snad prece tento muz dojde k poznani, kde je pravda (viz posledni pomazani umirajiciho presidenta husak-a), co je demokracie a jaci jsou komuniste a dnesni socialni demokrate (bohuzel). jak jsou tato postsovetske politicka uskupeni nebezpecna, zvlaste kdyz nekteri politici jako klaus, bem, zahradil a dalsi vlastizradci inklinuji k nove oposicni smlouve.

jirka.s. 9.1.2008 10:03

Re: Puberťák se začne chovat rozumně, až si párkrát nabije hubu.

Potíž je v tom, že až si ten puberťák nabije hubu, budeme ji mít rozbitou i my! Zde musí nastoupit prevence! ;-D

Pasáček koz ve Vermontu 9.1.2008 2:01

Ti američtí levičáci jsou otravní

Pane Rychetský, je Vám známo, že podle průzkumu veřejného mínění pouze 1/3 Američanů uznává, že Mr. Bush je dobrý prezident a 2/3 si myslí, že USA jde nesprávným směrem?

Měl byste se zajímat, proč to tak je. Myslíte si, že většina Američanů, která není spokojena se svojí vládou jsou levičáci, antiameričani, bolševici či jiná zběř ?

Poučte se z americké reality, je to snadné !

Attila bic bozi 9.1.2008 2:47

Re: Ti američtí levičáci jsou otravní

Ucime se! Hillary Clinton dostava nap rdel! Co ty na to pasaku? ;-P

68 9.1.2008 2:53

Re: Re: Ti američtí levičáci jsou otravní

Ještě má stále v záloze Opru s Barákem.

Sarka 9.1.2008 5:59

Dostava Starou Belu -

prave vyhrala New Hapshire ;-)

Sarka 9.1.2008 5:59

Hamshire, sorry

Sarka 9.1.2008 5:59

Jezusmarja, Hampshire,

napotreti ;-D ;-D ;-D ;-D

brok 9.1.2008 10:42

Re: Re: Ti američtí levičáci jsou otravní

Nad tím bych tak nejásal, vyhrává islamista. Ale on asi skutečné volby nevyhraje (doufám) ani jeden z nich.

Sarka 9.1.2008 5:50

Mno ja mam dojem, pasacku,

ze Vam jaksi uniklo (mozna ze jste jen cetl nepozorne - neutekly Vam zase kozy za plot?) ze autor dela rozdilu mezi kritizujicimi domorodci (at s jejich kritizujicim nazorem souhlasi ci nesouhlasi) a neustale, unavne a vysoce neobjektivne ponafavajicimi anti-amris kteri ze zasady nemohou nechat na teto hrozne zemi jedinou nit suchou. Mozna ze Vam uniklo, ale az na velice extremni pripady kolem nichz si vetsina normalnich lidi zde opatrne zatuka na celo, drtiva vetsina kritiku Bushovy politiky a Bushovy garnitury nedsti ohen nad touto zemi, ale specificky nad urcitymi policies teto vlady. VI ti nejvasnivejsi kritici teto vlady Vam otevrene reknou, ze maji tuto zemi radi, ze si ji vazi, ze si vazi jejich hodnot, jejiho lidu, a jejich tradic.Clovek nemusi byt zrovna Bushista aby ho urazel stupidni a slepy antiamerikanismus ktery se moemntalne stal v Evrope pseudointelektualni modou. Vetsina anti-Amis zacne brunatnet  kolem usi pri jakekoli zmince o teto zemi, i kdyby se hovorilo o krajkarich ze Sleepy Hollow nebo bramborarich z Iowa.  Je totiz veliky rozdil mezi tim neco ci nekoho respectfully kritizovat a mezi hloupymi, primitivnimi a neinformovanymi urazkami vseho, co se dotycneho byt i vzdalene dotyka.

Thyronx 9.1.2008 7:38

Re: Mno ja mam dojem, pasacku,

Vam zase jaksi uniklo, ze PKZV nedsti ohen na touto zemi a zminuje se konkretne o soucasne americke vlade, ktera je dnes kritizovana velkym poctem Americanu a zdaleka ne pouze levicovych.

Autor clanku naopak tvrdi, ze se ze strany Americanu jedna pry o "nekriticky kritizujici usili", takze nevim o jakem to rozdilu mezi kritizujicimi domorodci a temi ostatnimi v autorove clanku hovorite.

V neposledni rade, naucte se prosim psat New Hampshire, takto pusobite jako tretina arabskeho sveta. Napotreti do dokaze s pomoci internetu napsat kazdy. :-/

A uplne naposledy: Vemte autora, pana Rychetskeho, a spolecne co nejdriv navstivte psychiatra, mate to oba zapotrebi, i kdyz Rychetsky je jiste akutnejsi pripad. >- :-P

Lapil 9.1.2008 9:21

Re: Re: Mno ja mam dojem, pasacku,

Že si spletete Šárku s místním pastevcem, budiž, ale ta vaše interpunkce - to taky spravíte pomocí internetu?

Thyronx 9.1.2008 12:53

Re: Re: Re: Mno ja mam dojem, pasacku,

Vase sebekritika me nezajima :-P

Sarka 9.1.2008 16:01

Pane Thyronx -

jiz po druhe Vam naprosto unikl smysl meho prispevku. Nahrazujete to urazkami a invektivami - to skutecne na nic lepsiho neprijdete?

Thyronx 9.1.2008 18:05

Re: Pane Thyronx -

Jste to Vy, komu unikl smysl clanku pana Rychetskeho (o invektivach radeji pomlcte, mlada pani). Pan Rychetsky nesnasi jakoukoliv kritiku USA a predevsim to, kdyz se dnes kritizuje americka pravice.

Myslim, ze kdybychom od vas dvou slyseli, co je mozno povazovat za opravnenou kritiku USA a kdo je opravnen USA kritizovat, hodne bychom se nasmali. :-(

kotaz 9.1.2008 16:35

Šárko, Šárko

Myslím že je to pouze a jedině tak, že se lidem u nás nelíbí politika administrativy USA lépe řečeno současné administrativy USA, ještě přesněji zahraniční politika teto administrativy, může se to vztáhnout ještě i na presidenta Clintona i když je jisté, že za krvavým rozpadem Jugoslavie byly i kruhy německé. Rozdělovat a spojovat státy sa národy lze přece i bez válek - viz češi a slováci. A když zde vlastně varujeme před možným konfliktem mezi USA a ruskem proto ještě nemusíme nenávidět USA natožpak ameriku.

Sarka 9.1.2008 16:37

Pane KOtaz,

ale v tom pripade se prece clanek nevztahuje na Vas, takze o co jde. Nebo si opet mykate? Ja mam dojem ze clanek specificky hovori ( a ja s nim souhlasim nebot je to v souladu s mymi mnohaletymi zkusenostmi) o bezmyslenkovitem, visceralnim, reflexivnim antiamerikanismu inteligentu, kteri jsou ochotni vinit Ameriku z toho, ze je vcera bolelo bricho, a nachazet chlupy v polivce ( a mrvu v oku blizniho sveho), tramu v oku vlastnim si nevsimaje.

Thyronx 9.1.2008 18:19

Re: Pane KOtaz,

Ale v tom pripade by se clanek nevztahoval ani na PKZV (ten kritizuje pouze soucasnou vladu, ne celou zemi) a Vase reakce na jeho komentar byla tudiz budto reakci ciste pubertackou a nebo Vam, a to je pravdepodobnejsi, spolu s panem Rychetskym vadi kritika USA z jakychkoliv pozic a tento fakt se snazite pouze obratne okecat (uznavam, ze Vy jste v tom okecavani lepsi, to bude tou tricetiletou praxi). V kazdem pripade si oba dva lzete sami sobe a jeste mate drzost obvinovat jine. To vam nevadi. Jste vubec Americane? :-(