Diskuse
SPOLEČNOST: Studénka
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Veškeré úvahy a doporučení zde diskutujících o tom ...
... jak by měly být zabezpečeny úrovňové přejezdy přes železnici, mimo běžná červená světla, považuji za zbytečné, bylo by to jen a jen vyhazování peněz z kapes daňových poplatníků. Jezdil jsem autem od roku 1946 do roku 2005 (a pokud to šlo i ostře) ale nikdy jsem nevjel na železniční koleje svítila-li červená. MÁM TOTIŽ PUD SEBEZÁCHOVY (to znamená, že vlastní život a životy případných spolucestujících jsem si cenil výš než čas, byť by byl sebedelší). I před volným přjezdem jsem přibrzdil, případně zastavil a pokračoval jen s jistotou, že mám volno. Nic mi za tu dobu neuteklo!!!
Abych předešel napadání musím uvést, že zastávám názor, že všechny (!!!) železniční přejezdy by měly být mimoúrovňové. Ne kvůli hazardérům, ti se připraví o život (nebo zmrzačí) někde jinde, ale kvůli obětem jejich hazardu a materiálním škodám které způsobí.
Re: Veškeré úvahy a doporučení zde diskutujících o tom ...
Fakt je ten, že všechna další opatření mimo fungující signalizace jen suplují lidskou blbost. Střet s vlakem nemůže nikdo vyhrát a kdo se o to pokouší je prostě idiot.
Je naprostá pitomost předpokládat
že jakékoliv vzdělání (tím méně takzvaně humanitní) zmůže něco s přirozenou lidskou blbostí. I akademický titul může získat naprostý blbec. Naše politická scéna je třeba plná flagrantních příkladů této možnosti
J. Křivánek
Pisálek je idiot
Pisálek co vyblil tenhle blud je idiot. Určitě hjumnitnjě vyštudovanej. Více takovejch pi-čííí a můžem jít srááát!
článek je neuvěřitelný blábol, ALE ve skutečnosti
míří přímo i proti zeleným všech odstínů. Pochybné je zkracování doby, po kterou budou svítit světla na přejezdu. Teď se stal případ, kdy auto přejelo přejezd jednu vteřinu před vlakem. Jak dlouhá doba má být před přejezdem vlaku, aby ji VŠICHNI řidiči akceptovali?! Základem je totiž zkušenost, že rychlostní tratě NESMÍ mít úrovňové křížení se silnicemi a v mnoha zemích je také NEMAJÍ.
Proti zeleným míří to, že odmítají odpovědnost za dopravní nehody, vzniklé na objízdných trasách jimi blokovaných úseků dálnic.
Příčina tragédie na přejezdu ve Studénce byla nekázeň
Před polským řidičem přejížděli na červenou na přejezdu "domorodci" s osobními vozy. Je to nafilmováno na kameře, ale asi je to k ničemu.
Zde je ten problém, že projížděl rychlovlak!!! Potom v takové případě by měly být opravdu lépe zabezpečeny přejezdy. Samozřejmě, že nejlepší je nadjezd nebo podjezd, ovšem zde je přejezd a to je velmi a velmi nebezpečné zejména pro rychlovlaky.
Takový přejezd by měl být daleko více sofistikovaně zabezpečen. Nemám nic promyšleno, ale řidiči by měli být daleko lépe nějakým způsobem upozorněni, že pojede rychlovlak a že je zde opravdu velké nebezpečí. Obyčejné závory s nějakou signalizací zdaleka podle mne nestačí. Chytří projektanti-inženýři by měli o tom více přemýšlet, když si dovolí ponechat zde jezdit Pendolino, které asi líně nependluje.
J. Plzák
Vůbec nikdo si nevšiml, že řidič byl Polák?
Těm to "tiká" v hlavě jinak. Jako Němcům a všem dalším.
Kde bude polský řidič informován o pokutě milion korun, když nezastaví?
Jak to bude s Turky, Germány a dalšími?
Na to všechno potřebujem hodně humanitně vzdělaných lidí. Jen aby zbylo na technicky vzdělané řidiče náklaďáků.
J. Plzák
Alternativně myslící autor.
....vyšlapou stezku travou...
Na to poptřebujete skutečně kvalitní vzdělání.
J. Plzák
Proč potřebujeme víc humanitního vzdělání?
Potřebujem?
Nebylo bynáhodou lepší mit humanitně vzdělané techniky?
Strýcu autore, nutně, ale nutně, všichni potřebujete
ekonomické a právní vzdělání kompozitivní teorií, tedy vědění o spontánních řádech a zejména spontánním řádu lidské interakce !!! Tam je dáno na skutečně vědecké bázi, více lidstvo zatím neví, co to lidský svět je a co ho řídí.... Dzp.
Digitální display
s odpočítáváním času do
spuštění šraněk by snad nemusel být technicky ani cenově nedostupný.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz