4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dulcibelka 15.8.2009 15:46

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Z.Škromach, 1982-1989 člen KSČ, J.Rusnok, 1988-1989 kandidát KSČ, J.Tvrdík, 1988-1989 kandidát KSČ, E.Zeman, 1966-1970 člen KSČ, J.Schling, 1981-1989 člen KSČ, M.Kraus, 1984-1991 člen KSČ, Jiří Václavek, 1964-1968 člen KSČ, František Strnad, 1984-1989 člen KSČ, Miroslav Svoboda, 1985-1989 člen KSČ, P.Dostál, 1962-1969 člen KSČ, K. Šplíchal, 1983-1989 člen KSČ, Miloslav Vlček, 1983-1989 člen KSČ, Petr Ibl, 1984-89 člen KSČ, Miloš Melčák, člen KSČ, Josef Smýkal, členem KSČ, Jan Mládek, 1987-1989 člen KSČ, J. Palas, 1980-1990 člen KSČ, M. Emmerová, 1966-1969 členka KSČ, A. Sýkora, 1983-1989 člen KSČ, Rudolf Tomíček, 1967-1990 člen KSČ, Hana Šedivá, 1979-1990 členka KSČ, V. Laštůvka 1966-1969 byl v KSČ, J. Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ, R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd M R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ, Oldřich Němec, 1976-1990 člen KSČ, L. Skopal, 1983-1989 člen KSČ.

Pamětník 2 15.8.2009 17:51

Re: Pamětník 2 IP: 62.177.82.xxx

Tento seznam jsem už viděl nejméně 20x.A chybí mi tam opravdu i jiná jména.

Honza z podhůří 15.8.2009 14:13

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Pane Vízku, tím, že svým článkem jdete na Psa jste si musel být vědom toho, jak "nesete kůži na trh", navíc, když zde uvádíte výše svých příjmů (pracovních a nyní důchodových) - to se v Čechách "neodpouští." Přeji pevné nervy při čtení zdejších komentářů a hezké dny!

Vilém 15.8.2009 15:53

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Honza z podhůří, Vízkův spolupachatel - bolševik.

Honza z podhůří 15.8.2009 16:52

Re: A copak ty? Jsi kádrovačka?

Jasně - když neumím diskutovat i s někým, kdo má jiné názory, poslouží "nálepka" - jakkoliv blbá, že Viléme (Y)

Andy 15.8.2009 14:06

Re: Abych měl černé na bílém, že jsem byl - cituji - antisocialista, antikomunista, pravicový oportunista útočící na vedoucí roli KSČ

vidíte jak byli ti komunisti blbí:))

A to jim zůstalo.

Pamětník 2 15.8.2009 14:00

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Moje babička dulcibelko sloužila u sedláků byla ročník 1884 a důchod dostala90,-Kč.Tak to nebyli jen kulaci a živnostníci,kteří si nezasloužili důchody.Vaše argumenty jsou stejné jako nám,kdysi vnucovali soudruzi.To,že bývalí živnostníci dostali pár let natvrdo,se týkalo i neživnostníků a vyvrcholilo to v roce 1989,kdy každý zavřený požadoval po Havlovi amnestii,která měla za následek několik desítek vražd,právě propuštěnými.Neobhajuji tím minulý režim,ale nesnáším"novodobě"zpracované komunistické dějiny.Víte kolik u nás bylo po roce 1948 komunistů?Tak si to zjistěte.Stejně tak proč lezli do strany lidé i po roce 1968?Aby mohli v klidu vykonávat svou práci?Možná kdyby nebylo roku 1989,tak bychom v šicích KSČ viděli nejednoho  dnešního komunistů bijce.Prostě taková byla hnusná doba a obracejte se i na druhé,kteří oproti Vízkovi statečně nadávají na komunisty a jen z toho těží.Prostě Vízek je Vízek a ten je určen ,že vše zavinil.Vaše výrazy,zdechnout,boží mlýny melou pomalu,jsou na hranici komunistické propagandy padesátých let.Doba byla hnusná,ale podílel se na ní celý národ,protože je volil.Našlo se jen pár odvážných,ale ti o tom mlčí.Nevím kolik jste z té doby zažila Vy,ale mně to stačilo k tomu,že dnešní radikálové by nejraději stavěli nové šibenice jako komunisté.

dulcibelka 15.8.2009 14:20

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

No tak vidíte (na příkladu vaší babičky), jak se komunisti starali o důchodce. Měla jsem tedy pravdu. O "kulacích" a živnostnících jsem psala proto, že si na nich komunisti zvlášť zgustli. Mimochodem jim ještě zabavili kde co (tj. ukradli), což, promiňte, u služky zrovna nehrozilo. Přišli tedy o víc. A za to může Vízek a jeho soukmenovci - a teď má tu drzost kvičet o svém důchodu?! Vlezl tam v nejhorší době, požíval všech výhod...a kdyby ho nevyrazili (v rámci soudružských čistek), je u nich dodnes. A lidem dřív, za jeho členství, nešlo jen o holé důchody - těm šlo, kvůli němu a jeho soudruhům, doslova o život! Dnes podporuje další zločince, a najednou se mu jejich program sociální rovnosti nelíbí? Bodejť, jedná se totiž o jeho prachy.

A nechte si ty řeči, jak se podlílel celý národ. Nestraníci chodili do práce (a raději se vzdali lepší, pokud to bylo podmíněno členstvím ve straně) a snažili se přežít, když už tady byli pomocí ostnatýho drátu nuceni zůstat. To byste taky mohl vyčítat vězňům v koncentráku, že podporovali Hitlera!

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 14:43

Šedesátým létům...

Šedesátým létům, kdy jsem se připojil k těm nejprogresivnějším lidem, kteří volali po "lidské tváři", se říká dodnes ve všech směrech  - ZLATÁ ŠEDESÁTÁ LÉTA. 

Mnozí dodnes vzpomínají, že tolik svobody zatím ještě nezažili.  A že to skončilo vpádem pěti armád?  To na pokusu změnit režim k lepšímu nic nemění, byť skončil neúspěchem. 

A že jsem jako VŠ student byl u toho? Inu takoví už studenti jsou...

dulcibelka 15.8.2009 14:56

Re: Šedesátým létům...

Ne. Všichni studenti nejsou v KSČ.

historik 15.8.2009 15:57

Re: Šedesátým létům...

"ZLATÁ ŠEDESÁTÁ LÉTA.  Mnozí dodnes vzpomínají, že tolik svobody zatím ještě nezažili." Do vaší diskuse jsem nevstupoval. Ovšem to jst enapsa la já dal do uvezovek na úvod mého příspěvku je přímo fantastické. Tak tolik svobody za ostnatými dráty tady bylo. A tím se, jako zkrachovalý komunista chválíte????

Pamětník 2 15.8.2009 15:09

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Dulcibelko,můj otec byl 4 roky v Mauthausenu a já jsem ho po návratu domů nepoznal.Já také nemohu tvrdit,že Vízek vlezl do KSČ v ranném věku,ale vím kolik lidí tam opravdu vlezlo po roce 1968 z vypočítavosti a osobního prospěchu.Ti si myslím byli daleko víc prospěšnější komunistickému režimu.Prostě byla taková doba.A nemluvte o řečech,které razil Klaus,že jsme je ničili tím,že jsme chodili do práce.Dnes odchází lidé z republiky i když máme svobodu.Proč asi? Na protest proti komunistům?Víte oni ti vězňové i za komunistů nepodporovali režim,stejně jako za Hitlera,ale ti co podepisovali petice za pověšení Horákové,či podepisovali Antichartu,nebo udavači i mimo komunistů,to byla jedna z příčin proč se režim držel.Nebudu Vám brát Vaše přesvědčení,protože mne nezajímá na rozdíl od Vás,kdy vstoupil Vízek do strany,kolik jste toho prožila v minulém režimu,ale já dost,abych byl i v hodnocení našeho národa poněkud opatrnější.Možná jste si už také uvědomila,že vše je o lidských vlastnostech.To,když je někdo křivák,je mu souzeno do každého režimu.Jak říkal Karel Čapek,člověka nepředěláš,člověk se vyvíjí a tak to bylo i za bolševika a bohužel to přetrvává.Nebo si myslíte,že demokracie udělala z lidí poctivce?Nebo,že lidé,kteří žili za  minulého režimu jsou opravdu tak zdeformovaní?To si nikdo nepřipouští ani omylem.Teď máme všichni strach,že Paroubek vyhraje volby,ale kdo mu je vyhraje?Těch jeho pár příznivců spolu s důchodci,kteří ještě navíc nejsou všichni na jeho straně?Tím nechci říci,že volby vyhraje,protože dělá jeden kopanec za druhým a ztrácí vliv den ze dne. Možná mu zase pomohou ti,kteří k volbám nepůjdou,protože jsou otráveni politickou situací v naší zemi.Přebíhání z jedné strany do druhé je názorná ukázka toho,jak jsme tvární.Tak rychle měnili názory i komunisté po roce 1989.Včas utekli a dnes si národ vybíjí svou spravedlnost na několika "oblíbených".

dulcibelka 15.8.2009 15:40

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Ono je to možná tím, že ti oblíbení drze vykřikují o své "perzekuci", a to je víc, než slušný člověk vydrží, to se nedivte.

Co se stěhování dnešních lidí týče, je to proto, že mohou - a ne proto, že musí. Proč by nešli? Já jsem ráda, že moje děti mají tu možnost pracovat a rozhlédnout se po světě, já nemohla ani na dovolenou do Jugoslávie.

Vilém 15.8.2009 15:49

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Dnes odchází lidé z republiky i když máme svobodu.Proč asi?

Zkus se zamyslet přímo hlavou! Třeba na to přijdeš, proč asi.

Pamětník 2 15.8.2009 18:11

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Viléme,proč zůstáváte v této zemi prolezlé bolševiky?Čekal jsem podobnou reakci,protože mimo nadávání toho moc nesvedete.A je Vás víc.Prostě nenávidíte něco,ani nevíte co.Je Vás víc,kteří nediskutují,ale nenávidí.To je vidět z příspěvků.Lidé které někteří diskutující vyjmenovávají bych Vám mohl také vyjmenovat,ale považuji to za zbytečnost.Proč si nevšímáte tisíců bývalých horlivých komunistů,kteří jsou manažery,podnikateli,či zastávají místa v různých radách?Já vím proč mám hlavu,ale Vy s tím budete mít problémy,protož takovou otázku by jste mi nemohl položit.Ale budiž Vám útěchou,že nejste sám.Vy nediskutujete,protože nenávidíte.Po několikáté opakuji.Bolševik nás naučil nenávisti a každý,kdo má jiný názor je darebák.Jediným řešením i pro pana Vízka bude,aby se ničeho nezú,kteří včas zalezličastňoval a bude mu dobře jako všem těm

Pamětník 2 15.8.2009 18:20

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Omlouvám se za nedokončený příspěvek,ale hovořit s některými lidmi nemá cenu.Jsou to protlachané hodiny jako v hospodě.Argumenty dulcibelky by mohly v budoucnu sloužit novodobé učebnici pro nevzdělance,kteří nechápou,že názor,je základní výdobytek demokracie.Jinak řečeno nárok,který není shodný s mým,je bolševický,špatný.Tkže mohu vřele doporučit lidem,kteří chtějí diskutovat,aby vážili komu budou odpovídat,aby se jim nedostávalo nadávek či přirovnávání k bolševikůmPan Vízek by měl být první,který tyto duchaplné  diskutéry nebude provokovat.Už si mohl všimnout kolik lidí ho nenávidí a jakákoliv diskuse s nimi je zbytečná.

Abraham 15.8.2009 18:32

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Víte Pamětníku, já si napak myslím, že by panů Vízků, mělo být více. Ono jich  je více , ale nechtějí jak říkáte provokovat. A diskuse s nimi věřte není zbytečná. A víte proč ho nenávidí.?  Že oni mohou být inkognito. Víte na co se těším ? Až se odkryjí nicky. Těším se na Ladislava N a další .!!

Vilém 15.8.2009 22:46

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Pamětníku, napsal jsem repliku na jednu tvoji myšlenku s doporučením, aby ses nad ní zamyslel. A ty o koze. Jak chceš diskutovat, když se míjíš tématem.

Co se týká Vízka, doporučuji s ním zkusit diskutovat. Rád si tu diskuzi přečtu. :-)

P.S. Tys toho asi moc nenapsal... Za čárkou ve větě, za tečkou, ?, !, atd. na koci věty se dělá stejná mezera jako mezi slovy ve větě.

Abraham 16.8.2009 8:33

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Viléme, nechte gramatiku, zde je téma o důchodu.  Raději povězte, zda jste pro  důchodové připojištění od 1.01.2010.

Děkuji.

Pamětník 2 16.8.2009 8:42

Re: Přestaňte brečet, Vízku.

Podle toho,jak hodnotíte mé psaní,vypadáte na učitele češtiny.Vaše replika byla namířena na dotaz,proč lidé odchází ze země,když už máme republiku bez drátů.Odpověděl jste otázkou a nazval to replikou.Možná až toho napíšete tolik jako já,pochopíte,že s některými lidmi se diskutovat nedá.Nebudu používat repliku,ale Ladislav.M.,je názorná ukázka.K nim se řadí i další.Jinak si můžete přečíst jak reagovala dulcibelka na p.Vízka,když jí tyknul.Také kus "kultivovaného projevu."Vaše tykání jsem přešel,protože jste dokázal,že Vám chybí základní vychování.Myslím si,že bude lepší,když budete hledat u diskutujících,čárky,háčky,nebo jiné drobnosti,či se zaměřovat povídání o koze a voze.Jinak znovu opakuji:"Bolševik nás naučil nenávisti a každý,kdo má jiný názor je darebák."To se plně ukazuje i v diskusích s Vízkem,kde z řady lidí je cítit hlubokou nenávist.K těm nenáviděným patří také Paroubek,Rath,JUDr Křeček,Zaorálek a další.Je pozoruhodné,že se jedná vždy o "růžovky."Jinak,když už jste mi vytknul ty chyby,tak si přečtěte svúj předcházející příspěvek ,kde místo na KONCI jste napsal na KOCI.To jenom,že by jste si rád přečetl moji diskusi s p.Vízkem,tak si přečtěte i po sobě,co jste napsal.Jinak si příspěvky p.Vízka čtu,ale nemusím s ním diskutovat takovým způsobem jako řada těch, ze kterých čiší nenávist.Se mnou se už zaobírat nemusíte a místo toho hledejte drobné chybičky u svých spoludiskutujících s Vízkem.Ještě snad se zeptám,sledujete i bývalého komunistu p.Tlustého?

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 12:27

Pominu trapné osobní útoky neobolševiků...

Zeptám se naplno, zda je normální, co se podle zákona děje.  Můj případ rovná se případ každého důchodce, ať šel do důchody kdykoli. Já jsem ukončil PP před šesti lety.  Zamyslete se:

Průměrný  měsíční výdělek, kterého  jsem dosáhl za celou dobu, ze které se mi důchod počítal, činil tehdy 45133 Kč.  Důchod se mi ale spočítal z částky pouhých 13604 Kč! K tak velké redukci - ze solidarity - dochází.  Celých 31529 Kč mého výdělku bylo hozeno "do stoupy".   

Je tento způsob výpočtu - týká se všech občanů, kterým se starobní důchod počítá - možné označit  za správný, vhodný a pochopitelný?

.. 15.8.2009 12:31

Re: Pominu trapné osobní útoky neobolševiků...

Okradli komunistu "odbojáře" ?;-D;-D;-D

Honza z podhůří 15.8.2009 12:35

Re: Pominu trapné osobní útoky neobolševiků...

Pane Vízku - "brečíte" hezky, ale úplně "blbě" - jste na tom stejně jako můj otec a tak plně chápu, jak to myslíte. Ale stejně jako on máte pocit (zcela mylný), že jste si odvody na důchod cosi naspořil. Nenaspořil - těmi odvody jste financoval důchod svých rodičů, stejně jako já nyní financuji odvody svými důchod svého otce, své babičky atd. Mně ale víc uráží, že vidím, že prakticky stejný důchod jako mí rodiče mají lidé, kteří vychovali namísto řádně do systému odvádějících dětí jen "tlupu parchantů" - kde je ta spravedlnost?

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 12:46

Rozumím tomu dobře...

Ale to já přece vím. Za minulého i současného režimu byl a je stále tzv. PRŮBĚŽNÝ DŮCHODOVÝ SYSTÉM, což se mi zdá docela správné...  Jenom ta redukce výdělku mi připadá "na hlavu", protože rovnostářství za rovnost nepovažuji.  A můj odvod do systému byl - jak jistě uznáte - docela masivní.  A na důchodu je vidět jenom malinko...

Honza z podhůří 15.8.2009 12:52

Re: Rozumím tomu dobře...

No, můj odvod je též "docela masivní" a byl bych moc rád, kdyby proto "můj úspěch" byl i "úspěchem mých rodičů" - jenže není a nebude. Průběžný důchodový systém považuji za správný - ale ne v současné podobě. Způsob výpočtu považuji za zcela nesmyslný - ale jak vidíte, ze zcela jiných důvodů než Vy.

Ladislav N 15.8.2009 12:36

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Určitě. Ty jako bolševik usilující o "milionářskou daň" a "progresívní zdanění" příjmů podléháš degresívnímu započítávání příjmů do důchodu (čím vyšší příjem, tím menší část se započítává) jako ostatní občané. Jenomže většina z nich nebrala "peníze za nic" jako ty v době, kdy jsi byl senátorem za ČSSD a podporoval jsi tuhé přerozdělování od ekonomicky aktivních k těm, co spoléhají na "péči státu" z peněz, o které ty aktivní oškube.

Nebo by snad měla být pro bolševika Vízka v zákoně výjimka? ;-P

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 12:54

Ladislav N. nepřekvapil, že?

K věci nic, myšlenky se nedopustil - ale hrrr na autora textu... Soudí, že máme totalitu, když přejímá její praktiky. 

Ludva 15.8.2009 12:44

Re: Pominu trapné osobní útoky neobolševiků...

45 tisíc měsíčně - to je slušný průměr. Měl jsem dojem, že se to počítá od roku 1986. Jestli jste do roku 1990 vydělával 4-5 tisíc, tak jste později musel mít přes 100. Z toho se dalo našetřit. Ale se solidaritou tady nesouhlasím. Už jen kvůli takovým, co mají obrovské platy a přitom firmu dovedou ke krachu - viz bankéři a pod.

F.Vízek 88.100.57 15.8.2009 12:52

Ano, souhlas...

Můj plat kameníka, ředitele úřadu, senátora i poradce v parlamentu - to se všechno tehdy promítlo do výdělku přes 45 tisíc měsíčně,  ze kterého mi před šesti lety počítali důchod jako každému jinému.

Ale částka se nejprve zredukovala podle zákona na 13604 Kč, ze které mi byl důchod tehdy spočítán.  Tak se postupuje v případě každého občana.  A já soudím, že jde o rovnostářství  jako hrom, byť se vydává za "solidaritu". Rozhodně nejde o  spravedlnost.

Výslužné, odchodné atd. u policistů, armády  a dalších složek  - to je docela jiná kapitola...   Tam štědrost státu často nezná mezí...

Pomalý 15.8.2009 13:06

Tady vidíte jaký systém jste pomáhal udržovat.

Zaslepeni mocí udržují poslanci a senátoři nespravedlivý systém při životě a salonní levičáci si vypráví pohádky o hodných ĺidech....za padesát let tu bude jiné složení obyvatelstva a vaše pohádkové představy snad změní realita.