20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Rusko, demokracie a my

Když jedu domů z centra Prahy a nastupuji na Palackého náměstí do tramvaje směr Modřany, slýchám velmi často ruštinu nebo ukrajinštinu. Tak často, že se mi údaj o třiceti tisících Rusech žijících v Česku zdá příliš nízký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 15.12.2011 9:49

Ruské "gruzínské" reakce se netřeba bát,

protože těžko může naše armáda zaútočit na nějaké území, jež by měla společně s Rusy a místními chránit. Protože přesně to byla podstata oné srpnové války v r. 2008 - příkaz Šaškašviliho a pokus o etnuckou čistku v režii gruzínské armády. Ani se netajili cíly - operace se jmenovala "čisté pole", míněno od Osetů. Naše armáda by se ničeho podobného nemohla dopustit ani omylem - dokonce ani na příkaz humanitárního bombarďáka. Kde nic není, ani Havel nebere...

Zakázky, které Rusové nabízejí českým firmám odmítnete taky? Nevím, zda je to rozumné, v nadcházející depresi až krizi.

Možná spoléháte, že prachy a obživu dodá pámbíček. Ale neplatí snad "člověče starej se a pámbu ti pomůže"?

J. Štrobl 15.12.2011 9:56

Re: Ruské "gruzínské" reakce se netřeba bát,

Obchodovat s Rusy a nechat se jimi ovládnout jsou dvě různé věci. I když, jak vidím, jsou pro mnoho lidí pod jejich rozlišovací schopností.

V. Novák 15.12.2011 10:49

Zejména pod VAŠÍ rozlišovací schopností.

Protože pro ovládnutí Rusy tady nikdo nepléduje - pro obchod s nimi naopak ano.

Ovšem vy - a autor - cpete vše do jednojho pytle.

Hlavně že se rozcapujete se svou "pravou inteligencí"...

J. Štrobl 15.12.2011 11:23

Re: Zejména pod VAŠÍ rozlišovací schopností.

No vy to sice nahlas neříkáte, ale ve skutečnosti nás k tomu chcete dopracovat.

V. Novák 15.12.2011 15:38

Pán má křišťálovou kouli...

Nebo možná jen kouli... Podobnou kolečníkové. Samá solidní kost.

B. Rybák 15.12.2011 19:48

Re: Ruské "gruzínské" reakce se netřeba bát,

Ano. Bylo by zajímavé zjistit, proč si Šaškašvihli myslel, že mu to projde.

J. Štrobl 15.12.2011 9:13

Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

v případě Rusů i z hlavou. Jako se to stalo již některým pánům zde diskutujícím. Ovládnutí našich strategických zdrojů Rusy, antiamerikanismus, antisionismus a ekofašismus, podporovaný ruskými tajnými službami, má za úkol nás hodit Rusům do chřtánu a levičáci všech směrů tomu jako užiteční idioti slouží a tleskají. Nejraději by stavěli pomníky Benešovi, který je v tomto konání průkopníkem. Jako by se zapomnělo, co nás kamaráčofty s Ruskem stály. No, to máte soudruzi krátkou paměť anebo spíš je to vaším cílem?

S. Ševeček 15.12.2011 9:17

Re: Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

"Ovládnutí našich strategických zdrojů "

mohl byste je, pane Štroble, nějak vyjmenovat?

(ledaže máte na mysli ty "zdroje, co tady jsou")

J. Štrobl 15.12.2011 9:29

Re: Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

Mezi ty zdroje počítám i Temelín.

V. Linhart 15.12.2011 9:36

Re: Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

Pan Štrobl má na mysli nekonečný intelektuální potenciál, kterým naše vlast disponuje a projevuje značné obavy o jeho zcizení a následné uplatnění v Rusku. To bych těm Rusům doopravdy nepřál, to je lepší smrt v jaderném kataklyzmatu...

J. Štrobl 15.12.2011 9:40

Re: Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

Za náš intelektuální potenciál se nemusíme stydět, to jen levičáci se svým marginálním IQ na něj nedohlédnou.

V. Linhart 15.12.2011 9:50

Re: Podej čertu prst a utrhne ti celou ruku,

Mě šlo hlavně o ten váš, o svůj se nebojím.

V. Novák 15.12.2011 9:50

Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Ale máte pravdu - tak hluboko, kde se ten váš ukrývá, odpravdu nedohlédnu.

J. Štrobl 15.12.2011 9:52

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

To víte, komu není shůry dáno v apatice nekoupí.

V. Linhart 15.12.2011 9:57

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Něco na tom vašem tvrzení je... To máte z vlastních zkušeností, že jo?

J. Štrobl 15.12.2011 10:03

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Ano z vlastních zkušeností s lidmi jako Vy.

V. Linhart 15.12.2011 10:19

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

To je těžké, taky znám omezené hlupce s hubou plnou frází a prázdnou palicí,kteří se pokládají za etalon moudrosti. S takovými se doopravdy hledá společná řeč velmi těžko.

J. Štrobl 15.12.2011 10:24

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Ano, je to těžké, každý hlupák soudí podle sebe.

V. Linhart 15.12.2011 10:34

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Spíš " každý Štrobl soudí podle sebe".

J. Štrobl 15.12.2011 10:40

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

No koukám, že už melete z posledního. Jak se vy rudí začnete uchylovat k urážkám, tak vám došly argumenty. A podle toho se také tady lehce poznáte. Nebo, že byste ještě nějakou moudrost z Lihového domu vydoloval?

V. Linhart 15.12.2011 10:47

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

O tom, kdo začal s urážkami, lze dlouze debatovat. Nejsem si ze své strany vědom žádné nevyprovokované urážky, naopak za debila pokládám každého, kdo použije termín "levičák", ale i "pravičák". Takový člověk obvykle neví o čem mele a je příkladem totálního hlupce, i když takovému jemu podobní často klepou na ramínko a foukají mu na bolístky. Takový jste i vy. Tečka.

J. Štrobl 15.12.2011 10:51

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Já žádné bolístky nemám, to vy si tady léčíte své mindráky. A termíny levičák a pravičák své jasné opodstatnění mají. O tom koneckonců svědčí i tato diskuze.

V. Linhart 15.12.2011 10:58

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Nemáte mindráky ani bolístky? Tak proč tady smrdíte, když vás nic nebolí? Co vás tedy nutká kopat do všech, kteří nejsou schopni s vámi sdílet teorie o spiknutí proti jediné správné cestě? Sadismus? Masochismus? Jděte se nechat vyšetřit... A neotravujte vzduch svým puchem.

J. Štrobl 15.12.2011 11:04

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

No a to vám rudým, kteří ženete tuto zemi do náručí Rusů, máme všechno nechat, aby to dopadlo jak v osmačtyřicátém? Vím, že by se Vám to líbilo, ale dneska už je jiná doba, holenkové.

V. Linhart 15.12.2011 11:08

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Nechte se doopravdy vyšetřit, zdá se že trpíte fantasmagorickými utkvělými představami. Jste nemocný...

J. Štrobl 15.12.2011 11:21

Re: Vy se o intelektuálním potenciálu radši nezmiňujte.

Ba ne, to jen vy nás všechny přesvědčujete o existenci ruské páté kolony u nás.

V. Novák 15.12.2011 10:58

Štroble, nechcete se podívat, kdo začal s urážkami,

osočováním, nadávkami, zlehčováním inteligence oponenta a oponentstva jako celku - prostě s typicky vaší českopravičáckou diskusí ad hominem?

Zajímavé, že co český pravičák, to 1) hovado blbé, normální vyargumentované diskuse neschopné a 2) čumáček citlivý, velmi urážlivý. Ještě zajímavější, že se to týká specificky českých pravičáků. S jinými bývá obvykle diskuse pošušňáníčkem a může člověka i intelektuálně obohatit. Ve světě bývají pravičáci intelektuálně na výši - ovšem jak se kdekoli objeví pravičák český, jde diskuse do kopru, neb ten umí jen nadávat a nejradši by mlátil.

V. Linhart 15.12.2011 11:03

Re: Štroble, nechcete se podívat, kdo začal s urážkami,

Není co dodat, pane Novák, naprosto s vaší definicí souhlasím.

J. Štrobl 15.12.2011 11:06

Re: Štroble, nechcete se podívat, kdo začal s urážkami,

Vaše slova jsou pro mne vyznamenáním. Děkuji.

V. Novák 15.12.2011 11:11

Myslel jsem si to.

Další znak českého pravicového hovada je absolutní neschopnost sebereflexe. I toho, jak medvědí službu svou blbostí dělá tomu, co chce prosazovat.