3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Putinovi papoušci v Česku

Je to legrační. V zemi, která má svou vlastní trpkou zkušenost s ruskou (sovětskou) okupací, se najdou lidé, kteří hájí každý Putinův počin včetně okupace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 23.4.2014 10:47

Re: To je zbytečné - u Boleslava naprosto.

Máte pravdu, fuzzy množiny nejsou zrovna můj obor.:-)

D. Nowodny 23.4.2014 8:32

Čeští

hujeři se zase ozvali jako vždy, když nemají svého Rudase. A Klaus jako obvykle oprášil svúj pinýrský moskevský šátek, co mu tenkrát přivezli soudruzi.

J. Novak 23.4.2014 7:41

Polanecký krmí svět lží....

Celý Polaneckého slint má váhu plku, co dodat. Ale to nic, zpívá podle toho, odkud je placen.

P. Lenc 23.4.2014 8:24

Re: Polanecký krmí svět lží....

A kdopak platí vás?

P. Hlosta 23.4.2014 6:48

Klaus měl k tomu včera řeč

Klaus na ČT24 měl včera k tomuto tématu své názory. Zajímavé, že s panem Polaneckým úplně odlišné. Jak si to mohl dovolit, když je to osoba v Česku tak významná? Je to prostě Putinův obhájce, jak konstatoval Polanecký o všech takových.

Česká republika je očividně rozpolcena Putinovými kroky na Ukrajině a celkovými důsledky tzv. revolucí v tomto samostatném státě s demokraticky zvolenými zástupci. Občané Česka zjevně nejsou všichni názorově zajedno s tím, co řekl Schwarzenberg a Kocáb v Kyjevě na Majdanu Ukrajinským občanům. Čeští občané nejsou zajedno a zjevně naprosto ne všichni podporují permanentní revoluce na Ukrajině. Taky ne všichni hodlají pomáhat materiálně a "humanitárně" revolučním zaměstnancům Ukrajiny.

Lidé v demokracii jsou už prostě takoví, že se jim huba zavřít dá jen stěží. Polanecký by rád zavřel hubu všem, kteří odlišně od něj pojímají informace z Ukrajiny a světa. Takový malý potencionální diktátorek to je. Diktátoři potírají svobodné názory v projevech na veřejnost. Patrně i Putin se dopouští takového zločinu proti demokracii u sebe doma. Faktem ale je, že u něj doma s jeho skutky na Ukrajinském problému souhlasí většina Ruských občanů, tedy aspoň to tak vypadá.

U nás s našimi skutky v souvislosti s Ukrajinou rozhodně nesouhlasí většina Českých občanů. Státním představitelům a demokratickým zástupcům to zjevně je jedno. Polanecký by mohl jít zkusit s kasičkou jít vybírat pro Ukrajinu peníze do Českých, Moravských i Slezských chudinských čtvrtí. Jestli by neskončil s monokly, to bych se hodně divil. Čeští chudí(kupodivu existují) nejsou schopni chápat, proč by se mělo Ukrajině pomáhat proti sobě samým. Samostatnost měli, demokracii taky. Nemuseli revoltovat a mohli svobodně volit. Nemuseli pálit své policajty, protože ti je přeci chrání a když ne, tak se při volbách volí noví zástupci lidu. Nebo ne Polanecký?!

J. Podešva 23.4.2014 7:49

mám dva dotazy

Čím Polanecký "potírá svobodné názory" ??? Asi tím, že publikuje svůj vlastní svobodný názor, že. A dále - pluralita názorů u nás je projevem demokracie (nelze než souhlasit). Projevem čeho je tedy jednota souhlasu s Putinem v celém Rusku, jak sám píšete. Tak to je asi demokracie po ruském způsobu.

P. Lenc 23.4.2014 8:28

Re: mám dva dotazy

Také mne pojetí plurality názorů dle výkladu pana Hlosty poněkud překvapilo.Nemluvě o tom, že lhaní Putina je nepřehnutelné.

J. Boleslav 23.4.2014 8:59

Re: mám dva dotazy

Je s podivem až skoro zoufalé, kolik lidí jinak normálních a slušných lidí u nás je v otázce rusácké agrese proti Ukrajině tak zaslepených. :-(

J. Vavruška 23.4.2014 6:18

To už není umanutost, to je diagnóza...

Polaneckého evidentně sejří, že na Krymu nejsou žádní zabití civilisté ani upálení policajti, jako třeba v Kyjevě - nebo v Doněcku. Prostě když neteče krev, je to podle pana Polaneckého sprostý zločin. Napište prosím ještě něco, ať se zase máme čemu smát...

J. Gogo 23.4.2014 6:57

Re: To už není umanutost, to je diagnóza...

On je Polanecký opravdu k smíchu. Řekl bych, že je to nějaká jeho posttraumatická reakce na propad jeho rodné ODS. Ale má pravdu Rudolf, že srovnání Ruska s USA kulhá. Rusové opravdu nemají 832 vojenských základen ve více než 130 zemí světa a nevraždí "omylem" svatebčany na cizím území z dronů. Taky jsem nikdy neslyšel o tom, že by Rusové používali zakázanou munici s obohaceným uranem, kazetové bomby a měli na cizím území základnu, kde mučí vězně. A vězněni jsou ti, na které ukážou prstem. A to bez rozdílu, jestli mám či nemám rád Putina a potažmo Rusy. Jenže to Polanecký zřejmě při své zaslepenosti nikdy nepochopí, tak jak nepochopil či nechce raději pochopit, kdo vlastně celé to svinstvo na Ukrajině rozpoutal, financoval a hlavně proč.

P. Švejnoch 23.4.2014 8:08

Re: To už není umanutost, to je diagnóza...

Jen technická: Bavíme-li se o konvenční munici, pak se v ní používá uran ochuzený, nikoli obohacený - zejména (ale nejen) kvůli své vysoké hustotě a tím větší kinetické energii střely.

Jinak s Vámi souhlasím.

T. Kočí 23.4.2014 8:37

Re: To už není umanutost, to je diagnóza...

Na tom U 238 je vidět úroveň znalostí pisatele.

P. Lenc 23.4.2014 8:47

Re: To už není umanutost, to je diagnóza...

Váš názor je opravdu úderný, řekl bych soudružsky protiimperialistický.Nakonec internacionální bratrská pomoc, to má přece něco do sebe, že soudruhu GOGO.Nakonec, ti zlí Američané, co mají tolik základen po celém světě a vraždí nevinné svatebčany musí pochopit, že soudruh, pardon, pan Putin pouze zachraňuje občany právě před takovým fašisticko-imperialistikým nebezpečím.Jen tak dál, soudruhu.

J. Podešva 23.4.2014 7:42

hoši, tak do toho pořádně šlápněte

Nebojte se toho. To, co píšete, je jen odvar. Napište rovnou, že Putin je zachráncem světa a nový světový Vůdce (to už jsem tu jednou četl). Vám se Ruské tanky u nás líbily, že jo. Pokud jste náhodou v jednom takovém nebyli.

D. Nowodny 23.4.2014 8:35

Re: To už není umanutost, to je diagnóza...

Nám stačí se smát tobě soudruhu, slavného to jména !

L. Šarina 23.4.2014 5:16

Češí,

žaludkem na západě ale srdcem na východě!

J. Podešva 23.4.2014 7:38

co je to za blábol ???

S tím srdcem na východě, to jste vzal kde ? To vám asi nakukal ten váš Putin, že. Srdcem v Rusku jsou Rusové.

P. Sulc 23.4.2014 5:09

A neni to jedno, jestli Putin lze ci ne?

Na vysledku, nynejsim ani budoucim to nic nezmeni. Zmenil by to ovsem odpor Zapadu, ale k tomu neni odhodlani a dnes uz ani radna vyzbroj, byla prodana do tretiho sveta, socialni programy spotrebuji dosti penez a podpora Eura take. Jedine Polsko zbroji, a ceska armada s par letadly a tanky, ta je jen pro smich, korunovany jednim procentem s rozpoctu, co jde na armadu. Takze o co jde? Putin si bude zabirat co chce bez zabran, tak jak to delali silni vladari v minulosti, kdyz byla jistota, ze nikde nenarazi. Tak co ten udiv?  Vzdyt ten Putin ani nepotrebuje zadneho odbornika na lzi, jako mel Hitler, zadne ministerstvo propagandy.

J. Vintr 23.4.2014 1:42

Shovívavý postoj k Rusum

má jasnou příčinu. Na Rusy se pořád můžeme dívat zpatra jako na zaostalé Ivany, co si umí akorát lít vespust do hlavy vodku a na záchodě hází použitý toaleťák do odpadkáče. To nám posiluje sebevědomí, protože naši předkové slezli že stromů evidentně o pěkných pár generací před těmi jejich. Mimochodem, na stejném principu vzniká nenávist k Americe, kde si zase náš člověk připadá poněkud maličký proti těm bohatým, úspěšným a silným Američanům.

J. Holiš 23.4.2014 11:12

Re: Shovívavý postoj k Rusum

Kdo včera sledoval vystoupení VK v televizi,který prohlásil, že za vše co se nyní děje na Ukrajině může svým vměšováním EU a USA, Putim a téměř všichni bývalí vládcové Ruska jsou a byli světci. K největším zločincům lidstva patřili Stalin, Lenin a Hitler. Stalin tak jako u nás Gottwald jsou dodnes oslavováni, i když ten náš mocipán má jen hrstku příznivců, Stalina oslavuje a má dodnes mnoho obdivovatelů. Přitom z Ruska vytvořil žalář národů, porobení pobaltských republik, inteligenci nechal odvléci do gulagů, kterými bylo poseto celé Rusko, vyvraždění desítek tisíc polských důstojníků v Katyni. Nejde zde vyjmenovat všechno zlo, které Stalin a jeho následovníci v Rusku napáchali, musím ještě připomenout Čečensko, násilí vyvolává opět jen násilí. Ještě se vracím ke dvěma v úvodu vyjmenovaných, Lenina a Hitlera, kterým osud nedopřál dlouhého panování, ale i za těmi obzvláště Hitlera byly miliony mrtvých. Nyní ještě k současnému Rusku a nedávné olympiádě, někdo vzpomněl v diskuzním příspěvku úsměvný pohled na WC, inu jiný kraj, jiný mrav. Tuším, že to byl president Gorbačov, který prohlásil, že je nutno Rusko přetvořit, že zatím co jsou jednou nohou ve vesmíru, druhá noha je v prvobytně pospolné společnosti. Nechoďme daleko a podívejme se jak u nás rychle přibývá ghett a chudinských čtvrtí neřešením problémů s nepřizpůsobivým obyvatelstvem, je nutno tyto problémy řešit urychleně, než se rozrostou do nebývalých rozměrů.

V. Novák 23.4.2014 11:16

Pozoruhodné je, že právě takoví umanutci jako vy

hlásají udržení sovětského, chruščevovského, ba stalinského uspořádání...

J. Kanioková 23.4.2014 16:02

Neměl byste si skočit na ušní ?

.

J. Brunner 23.4.2014 1:17

Obě strany konfliktu

mají své papoušky. Nezávisle pohleděno.

P. Götze 23.4.2014 0:35

RE

Clanek pekny, prosty, pravdivy. Problem je v tom, ze proti zaslepenym lzich jsou argumenty zbytecne. Cely pokus argumentace je naprosto absurdni, jelikoz zde zadnych argumentu neni treba. Kdo lze, necti zadna pravidla, tudiz ani argumenty a realitu. I z toho duvodu se s lhari nema smyslu dohadovat. S Putinem neni a nebude zadna rec. Dle meho nazoru je to clovek minulosti, vykopal si svuj vlastni hrob, akorat to jeste nevi.

J. Brunner 23.4.2014 1:03

Re: RE

To je pěkná ptákovina. Co bude, nikdo z nás neví.

P. Götze 23.4.2014 9:29

Re: RE

Nikdo z nas nevi, co bude, a proto je to ptakovina. Taky dobry taky dobry :-)

J. Brunner 23.4.2014 16:01

Re: RE

Když z diskuse vidím jak vášně lomcují a rozum zůstává stranou, nedivím se že je propaganda tak účinná.

P. Dvořák 23.4.2014 1:35

Re: vykopal si svuj vlastni hrob, akorat to jeste nevi.

Měl byste mu to poslat hned a doporučeně. Aby měl čas si ještě koupit věnec.