3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Propast

Bez ohledu na aktuální výsledek těchto presidentských voleb, zdá se mi jedno poučení z kampaně zcela zřejmé: je to zhrubnutí úrovně veřejného mínění a politické kultury zvláště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 29.1.2018 13:44

Virtuální realita není kandidát. Volte Čunka!

Dívejme se na celou událost realisticky. Zeman byl opět zvolen prezidentem, ale není v nejlepší zdravotní kondici. Podle toho, co můžeme vidět, měl by asi tak v polovině mandátu skončit a odstoupit ze zdravotních důvodů. Tím ho nijak neurážím, respektuji jeho politické myšlení a talent a na rozdíl od jiných si vážím všeho, co udělal pro naši zemi. Pak bude otázka, kdo bude nominován do prezidentské volby. Drahoš se neosvědčil, politicky prázdnou nádobu se nepodařilo naplnit. Ani další kavárenské klony se neosvědčí. Podle mého bude favoritem voleb zkušený politik se slušným chování, všeobecně respektovaný, odpůrce islámské imigrace s jasně profilovanými názory a pevným voličským jádrem. Osobně to tipuji na Jiřího Čunka.

R. Langer 29.1.2018 13:43

Re: Nemocná společnost vyvolila svého reprezentanta.

Tak určitě, lidový demokrate! :-D

R. Langer 29.1.2018 13:40

Re: Pane Křeček

Ne, nezamlouvají se lidovým demokratům jako jste vy. :-P

O. Zuckerová 29.1.2018 13:27

Myslíte, že jsem přišel dát zemi pokoj?

Ne, pravím vám, ale rozdělení! Neboť od této chvíle bude rozděleno v jednom domě pět lidí: tři proti dvěma a dva proti třem: budou rozděleni otec proti synu a syn proti otci... atd. Viz Lk 12,51-53. Takže klídek, vše je tu odjakživa.

M. Šejna 29.1.2018 12:50

pane Zingo

na trolly s trojciferným číslem nemá smysl reagovat, jak správně poznamenal o kus níže Portwyn.

Dnes jsou tady takoví "trojciferní" trollové dva a kromě trojcifry se vyznačují nenávistí a nadávkami ostatním.

P. Zinga 29.1.2018 12:47

Re: Autor zřejmě spadl rovnou z Marzu.

To je reakce na Nováka W4C

P. Zinga 29.1.2018 12:44

Re: Autor zřejmě spadl rovnou z Marzu.

Jste primitiv, co dává přednost formě před obsahem.

A pan Křeček zde již delší dobu dokazuje, že mu to na rozdíl od Vás myslí a to dokonce tak, že nezávisle.

P. Zinga 29.1.2018 12:42

Re: Co to pan Křeček mele?

Krásná to ukázka havlismu, Hei(l)dlerová, hlavně že láska a pravda...

P. Zinga 29.1.2018 12:38

Re: Zeman - pročínský řiťolezec ?

Merkel je v Číně jak Pekingská kachna: pečená-vařená.

P. Zinga 29.1.2018 12:36

Re: Je správné říct naplno,

I Vy jste, pane Gavláku frustrovanej, co skáče na lep demagogům. A teď mi vysvětlete, jaký je rozdíl mezi Vašimi a mými demagogy.

A. Nový 29.1.2018 12:35

Súdruh Bystrý Radosta:-))

Autor: P. Radosta Datum: 29.1.2018 8:49

Jmenuju se Radosta, ne „RadostaK“, Ševčíku 106, politováníhodný tvore.

Vám by skôr pristalo Vasil na saká nepúšťať, súdruh bystréočko. Pardon, Bystrý Radosto.

P. Zinga 29.1.2018 12:34

Re: Pane Křečku,

Pane Kolmane, zřejmě jste nepochopil, že v těchto volbách nešlo o Drahoše či Zemana, že o šlo o to, zda skupině lidí, zde označované "kavárnou", bude kladen odpor či nikoli. Zeman i Drahoš jsou pouze zástupné figury, i když Drahoš více. Zda bude nadále omezována naše svoboda ve jménu "lidských práv", genderismu, záchrany zeměkoule a multikulti, což jsou rovněž krycí pojmy úplně jiného cíle. Kdyby Drahoše nepodporovaly typy jako onanista Janda, kdoví odkud placená banda, zvaná "Rekonstrukce státu" a s nimi celá plejáda darmožroutů z tzv. neziskovek, mohlo to dopadnou jinak. Nikde jsem netvrdil, že Zeman je ideál, ale ze dvou zel to menší. Asi to ví i on.

M. Šejna 29.1.2018 12:23

pane Vemisi

Zeman rozděluje stejně, jako by rozděloval Drahoš.

Co je na tom pro Vás nepochopitelného?

I. Širůček 29.1.2018 12:14

Re: pane Kříží

Takže, podle vás, Zeman zemi nerozděluje, protože, kdyby "mohl", rozděloval by ji Drahoš?

L. Zapletal 29.1.2018 12:07

Zeman - pročínský řiťolezec ?

Ostatně je třeba se domnívat, že je tak třeba nazvat i francouzského prezidenta sjednávajícího v Číně mnohasetmilionové obchody, anebo nejvyšší představitele Velké Británie za jejich pompézní přivítání čínského prezidena. A jak nazveme oněch 200 podnikatelů provázejících prezidenta na poslední návštěvě Ruska, kteří zde dojednali řadu obchodů a tím zajisté zabezpečili práci pro své zaměstnance.

M. Gavlák 29.1.2018 12:07

Re: zrušme volby

Nic. Možná si dám panáka...

M. Gavlák 29.1.2018 12:07

Je správné říct naplno,

že s voliči Zemana, Okamury, Filipa nebo Bureše nemám a nechci mít nic společného. Pořád se mluví o nutnosti pochopení frustrovaných lidí, kteří skáčou na lep demagogům, jenže i oni se musí být schopni zamyslet a myslet.

O. Istvanfy 29.1.2018 12:02

Re: Nic nekončí.

Je možné, že "kmotrovia" Babiša nakoniec dostanú. Ale veľmi im to nepomôže, pretože peniaze sú na strane Babiša. Nebol by prvý veľkopodnikateľ, ktorý prácu v politike zveril profesionálom.

L. Zapletal 29.1.2018 11:56

Malá poznámka k symbolům

Státní a národní symboly je třeba ctít. V této souvislosti je na místě poznamenat, coby se asi stalo, kdyby se kdokoli pokusil vyšplhat na střechu Bílého domu a zde pohanět státní symbol, kterým bezesporu standarda prezidenta jest. Patrně by během několika vteřin byl dotyčný lezec sestřelen ochrankou. Avšak v naší demokracii byli tito lidé považováni za hrdiny. Skutečně mnoho vypovídající.

L. Novák 29.1.2018 11:44

Re: Autor zřejmě spadl rovnou z Marzu.

Křeček nás o tom, že "spadl z Marsu" přesvědčuje už dlouhá léta. :-)

Že vulgaritu a sprostotu, lež a podraz do české politiky zavedl Zeman, nevidí.

B. Köhlerová 29.1.2018 11:36

Re: ale soudruhu Křečku

Jejej, vy jste se z toho ještě nevyspal? To je jedovatosti, to je zlosti a nenávisti? Ani nevíte, jak jste srandovní!

M. Valenta 29.1.2018 11:25

Autor zřejmě spadl rovnou z Marzu.

Hlavním rozeštvávačem je staronový prezident a tato taktika se mu znovu i když těsně vyplatila a pohled do jeho okolí nasvědčuje, že nemá důvod v tom nepokračovat. Tohle nemůže dopadnout dobře.

P. Portwyn 29.1.2018 11:19

Nekrmte troly s trojciferným

číslem.

M. Krutý 29.1.2018 11:16

Re: zrušme volby

a čo si Kefalín představujete pod takým "nejúspěšnější vůbec"? Myslíte devastaci politiky opoziční smlouvou? Myslíte odprodej OKD včetně bytů Bakalovi? Myslíte vojenské předání IPB do rukou ČSOB a následně KBC? Myslíte přípravu vraždy Sabiny Slonkové jeho blízkým přítelem Srbou či snad angažmá jediného doposud pravomocně odsouzeného tuneláře na místě ministra financí jeho vlády? No asi každý považujeme za úspěch něco jiného.

V. Novák 29.1.2018 11:15

Neidealizujte si Ameriku.

Tamní novináři Trumpovi vátězství ještě neprominuli a DEMs chaoti jsou výrazně tvrdší než antizemanové, kteří se

zmůžou tak leda na pořádnou kocovinu a v opici vyžblebtané nadřazenectví.

M. Krutý 29.1.2018 11:13

chvilku se mi zdálo, že pan Křeček dostává rozum

ale ouha, je to zase ten starý Křeček, opět úplně mimo a vlevo. Vidět sjednotitelské schopnosti Zemana v podpoře krajní pravice i levice, to je jeho asi největší majstrštyk od té doby, co opustil svou milovanou oblast nájemního bydlení.

Z. Lapil 29.1.2018 10:46

Re: Celkem přesný popis situace.

"Ta rvačka začala tím, že mi Honzík vrátil tu facku". Přezdívka Ovar tu byla dávno před volbami. A mezi námi - přezdívka Drahouš taky nic moc povzbudivého, o mutantech a žumpě nemluvě.

Dělení standarty je čuňárna bez ohledu na konkrétní stát a prezidenta.

Je zvláštní, jak jsou v člověku některé symboly zakořeněné. Byli jsme kdesi v opuštěné škole a ze zcela technickoprůzkumných důvodů jsme potřebovali v jednom rohu vymést pavučinu. K dispozici jediná věc - žerď s polskou vlajkou. Nevím, kde se tam vzala. Dalo nám dost vzájemného utěšování, než jsme ji použili a dodnes si myslím, že se každý z nás tří té vlajce v duchu omluvil, že to fakt jinak nešlo.

M. Šejna 29.1.2018 10:45

pane Kříží

stačilo, aby 80 tisíc voličů Zemana dalo hlas Drahošovi a prezidentem by se stal Drahoš. Pak by zemi rozděloval na půlku, nebo naopak spojoval na půlku?

L. Kolman 29.1.2018 10:25

A to je ten váš problém

Teda momentálně vás, kteří se těžko smiřujete s porážkou politického mimozemšťana a muže bez vlastností, který se v záři reflektorů vyhoupl jako pohádková bytost. Vyloupl se z politické nicoty, protože si jej vybraly pražské elity, jelikož takové věci nelze nechat na nevzdělaných vesnických buranech. A když vyhrál Zeman, zemi na polovinu rozdělil, kdyby vyhrál Drahoš, zemi by naopak na polovinu spojil, že jo! Aspoň tak mi to vychází, pokud ještě umím trochu počítat. Tak si teď nechte vyrobil placky "Zeman není můj prezident" a můžete se s nimi teď špacírovat po ulicích, pokud vás to uklidní!

D. Habina 29.1.2018 10:20

Re: zrušme volby

Jak typické. Já bych klidně volil Drahoše. Ale prostě mi ten chlap nepřilnul k srdci. Hlavně proto, že se měl být svůj a brát lidi jací jsou. Různí lidé mají volební právo a tak k tomu měl přistupovat. Dobře jsi stoupenec pana Zemana, a případně být opravdu slušný, například tím, že by si dokázal vážit starého a nemocného politika, který ať chcete nebo ne, patří k těm nejúspěšnějším vůbec. Plivání na oponenty se vždy vymstí i když je to plivání obaleno slušným zevnějškem.