4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Martin Tuma 12.1.2010 11:45

Re: pokračování článku Všechno by šlo

Naprosto Vas chapu, tez posledni dobou uvazuju o volbe nohama. Porad premyslym, jestli opravdu chci, aby moje deti vyrustali v teto spolecnosti. Dost znamych uz to tady zabalilo a v podstate cekam, az pohar pretece podobne jako u ceskych drah ;). Ale jeste to nevzdavam, nicmene rebus, koho letos volit vazne nevim jak vyresit, zatim mi to vychazi na Svobodne obcany, ale vazne nevim, nevim a ani neporadim.

michal64 12.1.2010 11:34

diky za prani peknych voleb

zatim jsem jeste nezjistil, jako za poslednich iks let, koho a proc volit

Karel Pavlovský 12.1.2010 11:33

pokračování článku Všechno by šlo

Trochu bych to rozvedl, ti studující volí zelené, či elitu, ti co pracují volí ODS, ti důchodci, kteří barák postavili a dovolují v něm této rodině bydlet volí levici, Trochu podobné to  mám doma, navíc  když byla ještě ODA , byl to dle dětí (mám 3 ve věku 30 až 40 let), intelektuální výkvět národa...jo dodnes nezaplatila volební dluh, podobně Unie svobody, v posledních volbách volily moje děti Zelené. Mám s nimi perfektní vztahy, ale uvažuji, že přestanu jejich rodiny dotovat, neb vlastní zkušenost je přesvědčí, že svoboda slova je šidítko, opravdu dnes můžete kritizovat vše od Husáka po Klause, ale nesmíte sáhnout či jinak se protivit přímému nadřízenému, jinak Vás šoupnou do důchodu, neb máte, či blížíte se důchodovému věku. To je také moje osobní zkušenost. Pro generaci, o které se zmiňuji je doba, než půjdou do důchodu tak daleko, že o ní nepřemýšlí, to že i v důchodu vznikají lidem náklady, které je nutno platit a z těch mizerných důchodů to není lze vše uhradit a důchodci jsou taky lidé, kteří chtějí adekvátně žít. Všichni politici starší 63 let by měli povinně do důchodu, jenom tak se uvolní místo novým lidem nezatíženým korupcí (bývalí  i současní aparátníci) a podvody . Něco o sobě...jsem bývalý osmašedesátník, po prověrkách v r.70 vyhozený, po r. 1989 jsem pracoval ve středních manažerských funkcích, protože jsem nesouhlasil, aby se část soukromé společnosti převedla kamarádům top manažerů, kterých se od r.89 vystřídalo bezpočet pouze s cílem vlasního obohacení, společnost šla do konkurzu a dle známého scénáře další obohacení kamarádů...soudy jsou záměrně bezmocné....

Martin Tuma 12.1.2010 11:32

Re: Tak nevim...

No treba v letecke doprave je podobny postup prestupu na jine dopravce naprosto bezny a autobusu je to tez. Nebo integrovany dopravni system kraje - na jizdenku MHD jedu vlakem, autobusem u ruznych dopravcu a tez to neni problem. Takze bych se toho nebal, kde je vule, tam to jde, ale kdyz se nechce, to je horsi nez kdyz se nemuze.

PetrK 12.1.2010 11:27

Souhlasím s autorem, ČD je banda nenažraných hlavounů

a ČT soudruha Janečka je totéž v bleděmodrém - viz nabídka slaboduchých programů o Vánocích i po nich.

Karel Pavlovský 12.1.2010 11:17

Re: Všechno by šlo...

Trochu bych to rozvedl, ti studující volí zelené, či elitu, ti co pracují volí ODS, ti důchodci, kteří barák postavili a dovolují v něm této rodině bydlet volí levici, Trochu podobné to  mám doma, navíc  když byla ještě ODA , byl to dle dětí (mám 3 ve věku 30 až 40 let), intelektuální výkvět národa...jo dodnes nezaplatila volební dluh, podobně Unie svobody, v posledních volbách volily moje dcery Zelené. Mám s nimi perfektní vztahy, ale uvažuji, že přestanu jejich rodiny dotovat, neb vlastní zkušenost je přesvědčí, že svoboda slova je šidítko, opravdu dnes můžete kritizovat vše od Husáka po Klause, ale nesmíte sáhnout či jinak se protivit přímému nadřízenému, jinak Vás šoupnou do důchodu, neb máte, či blížíte se důchodovému věku. To je také moje osobní zkušenost.

Karel. 12.1.2010 10:49

Tak nevim...

Nevim co privatizace zlevnila co ja vim tak všechno podražilo. Nedovedu si představit jak by někdo mohl zajišťovat přepravu když nema vagony ani lokomotivy. Nedovedu si představit jak by se dělal jizdni řad jak by se přesedalo z vlaku do vlaku ktery by patřil jinemu dopravci. To se kupovaly při každem přesedani jizdenky a co když dopravce zkrachuje. Je vic otazek jak odpovědi. Myslim si že cesta aby ČD lepe hospodařily je kontrole a tlaku na ČD.

Martin Tuma 12.1.2010 10:44

CT4 Schovava sport

Zde na tomto odkazu najdete clanek, ktery jsem nepsal, ale podepsal bych se pod nej:

http://sport.idnes.cz/ct4-sport-skryva-pred-divaky-velky-sport-proc-fo0-/sporty.asp?c=A100111_212837_sporty_rou

Taky mi chybela moznost mrknout se o vikendu na Lukase. U Ct je klasicky problem - stat je vsy ten nejhorsi vlastnik a spravce.

Lojza 12.1.2010 10:32

Re: ČT a ČRo

Komerční televize nevysílají hnůj pro nic za nic. Jejich marketingové oddělení rozhodně ví, pro koho vysílání připravují. Není to ostuda tv, ale diváctva.

jirka.s. 12.1.2010 10:28

Re: Nechte těch dohadů....

Napsal jsem "nechme těch dohadů" , není nic jednoduššího si počkat a přesvědčit se třeba až v květnu!

jirka.s. 12.1.2010 10:26

Re: Opět jeden přiblblý článek o ČD

Mohl bys mi, prosím, objasnit, co si představuješ pod pojmem "komplexní služby" ? Já osobně třeba i to, abych se mohl na každém nádraží v klidu a v čistotě defekovat a je mi celkem jedno jak se bude jmenovat hajzlbába!

gnomon 12.1.2010 10:26

Re: Nechte těch dohadů....

a to je sněhová kalamita, jinak  vlaky jezdí včas

Pamětník 2 12.1.2010 10:26

Re: dobré myšlenky

Jonatane,jste asi příliš  naivní,že doufáte ve vyhnití socialistů a komunistů.Není sporu o tom,že o těchto stranách už nebude nikdo vědět,možná se budou jmenovat jinak,bohužel nespokojenost bude trvat neustále,Nejedná se vůbec o závist proti bohatým,ale přiměřenou životní úroveň těch,kteří budou zodpovědně pracovat.To není žádný výmysl ani  politiků jediné strany,ale pokud bude stát skákat,jak bude lid pískat,lépe nebude nikdy.Jak si vysvětlíte nespokojenost státních zaměstnanců,kteří si vydupali toi,že snížení jejich platů  o 4% bylo zrušeno?To není jen otázka Paroubka,ale i dalších.Jediní,kteří "souhlasili" s   nenavýšením byli starobní důchodci.Aby  mohla vcházet do života opravdu  úsporná opatření,bude se muset změnit zákon,který dovoluje politickým stranám zasahovat do rozpočtů,které mohou radikálně ovlivnit celou naši ekonomiku.Jinak přece nechcete tvrdit,že když sáhnete na peníze i lidem smýšlející pravicově,že budou se vším souhlasit.To je ovšem proti demokracii.Ale jak vše řešit?

Lojza 12.1.2010 10:23

Re: dobré myšlenky

Myslíte, že za 50let vyhnije bl_bost, stádní chování, rovnostářství a závist? Z tohoto pohledu jsou levicové myšlenky skutečně věčné.

jirka.s. 12.1.2010 10:20

Nechte těch dohadů....

... a každý se na vlastní oči podívejte: http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zponlineos#os3

VL 12.1.2010 10:13

Re: ČT a ČRo

Privatizace či komercializace ČT znamená, že by politici zasedající v Radě ČT a jejich strany přišly o hlásnou troubu jejich politických názorů zdarma.

jirka.s. 12.1.2010 10:10

Re: Všechno by šlo...

Ottova encyklopedie:

 

Okolnosti, jež pokládají se za dostatečné, aby odpíráno bylo určitým osobám právo volební, označují se jako důvody vylučovací. Takovými důvody vylučovacími jsou všeobecně:

A) Nezralost věku Pravidelně klade se za podmínku volebního práva dosažená svéprávnost neb určitý věk; tak žádá se v Dánsku dosažený věk 30 let, v Německu, Španělsku, Belgii, Nizozemí, Norsku, Portugalsku, Švédsku 25 let, v Rakousku 24 let, v Nizozemsku 23 let, ve Francii, Anglii, Rumunsku, Srbsku, Bulharsku 21 let, v Uhrách 20 let, ve Švýcarsku podle kantonálních ústav 17 až 20 let B) NEZRALOST ÚSUDKU Z této příčiny vylučují se všeobecně osoby, jež nejsou s to, aby obstarávaly své záležitosti, tedy osoby duševně choré a pod., a vůbec osoby nacházející se pod mocí poručnickou neb opatrovnickou. C) Pohlaví Až posud až na skrovné výjimky všeobecnou je zásada, že ženy nemají se účastniti voleb. D) NEDOSTATEK VZDĚLÁNÍ Někde vylučují se z volebního práva ti, kdo neprokáží aspoň znalost čtení a psaní (v Italii a Portugalsku). E) Pohyblivost pobytu Obyčejně žádá se jistá trvanlivost v pobytu na místě, na kterém má občan odevzdati volební lístek; tak žádá se ve Francii, Italii pobyt aspoň po půl roku, v Rakousku, Belgii, Dánsku, Anglii aspoň po rok, ve Španělsku po dva roky, v Norsku dokonce po pět let před volbou v místě volebním. F) NEZACHOVALOST MAJETKOVÁ Všeobecně odpírá se právo volební těm, na jejichž majetek uvalen byl konkurs, pokud trvá konkursní řízení. G) ÚHONNOST OBČANSKÁ Osoby, které trestány byly pro trestní skutky, nepřipouštějí se k volebnímu osudí, pokud trvají následky odsouzení pro takový skutek. H) ZÁVISLOST HOSPODÁŘSKÁ OSOBY, JEŽ ŽIVÍ SE NA ÚČET VEŘEJNÉ DOBROČINNOSTI, NEMAJÍ OBYČEJNĚ VOLEBNÍHO PRÁVA. Konečně pokládá se činná služba vojenská za důvod vylučující z volebního práva, aby vojsko, majíc stříci veřejný pořádek, nebylo strženo do vírů politických zápasů.

 

gnomon 12.1.2010 10:09

Opět jeden přiblblý článek o ČD

Konkurence u ČD již řadu let existuje. V nákladní přepravě, která je nejvíce lukrativní a je zisková existuje téměř 20 privátních dopravců. Ti ovšem většinou přepravují ucelené vlaky t.j. vlaky s kterými není  moc práce a jsou nejvíce ziskové. Ostatní nákladní přepravu, méně ziskovou přepravují ČD. V osobní přepravě jsou také privátní  konkurenční dopravci, kteří ale nezabezpečují komplexní služby.

O ztrátové letecké dopravě se zde nijak moc nepíše i když tu používá zlomek cestujících přepravených ČD a připlácíme na ni všichni. Slyšel jsem, že cestující před nástupem do letadla směřující do USA nebo Izraele budou svlékat donaha. Zde by byl  pro autora lepší námět pro  vtip a ironii.

jirka.s. 12.1.2010 10:05

Re: Rádoby vtipná kritika

Nebudou, pokud mezi nimi bude stále soudruh ředitel odboru komunikace ing. Zbyněk Honys - zde smradlavá dyšna Kylchap - bude jejich počet v dohledné době určitě převyšovat počet pracovníků na tratích!

jonatan 12.1.2010 9:57

Re: Rádoby vtipná kritika

A já se tedy ptám, kdo byl autorem této nesmyslné reorganizace? Vždyť od nepaměti je známo, že mnoho psů, zajícova smrt! Komunistiští papaláši, kteří dráhu od roku 1948 vedou dělají dnes vše pro to, aby ji zlikvidovali! Víte jak se potom napakují? To je nějakých pozemnků, objektů a ostatního materiálu. Řeči o tom, jak si váží cestujících, jsou farizejské žvásty. Jinak by nezavírali čekárny a WC! Dnes dráhu využívají nejvíce lidé ve velkých aglomearcích, ale v regionech, vzhledem k úrovni drážních služeb a spojů, nikoliv!

Jaryk 12.1.2010 9:53

Re: Na Liberecku

Fakt? Nekecééééj!!

jirka.s. 12.1.2010 9:45

Re: Rádoby vtipná kritika

"dráha" prošla v uplynulých letech antimolochovskou reformou, takže dnes patří koleje někomu jinému než budovy a ty zase jinému vlastníkovi než který zaměstnává výpravčí a strojvedoucí, a že např. i strojvedoucí patří pod minimálně dvě organizace ( ČD a ČD Cargo), jiný vlastník pak provozuje telekomunikační zařízení dráhy atd.“

Velmi správně: " Mnoho psů, zajícova smrt!!!:

Kukulín 12.1.2010 9:40

Asi bydlim jinde

V neděli pantografem z Berouna do prahy. Vagón přetopený, podle sdělení průvodčí, topení má jen dva logické stavy. Zapnuto a vypnuto, regulace topení není možná. Prej máme, deset let,  jednadvacáté století, ale dráhy si toho nevšimly.

Kylchap 12.1.2010 9:31

Na Liberecku

bude konkurence vpuštěna od roku 2011, ČD budou dotovány 105,- Kč/km (nové soupravy), konkurence bude dotována 114,- Kč/km (zachovalé soupravy). Spokojen?

jonatan 12.1.2010 9:30

dobré myšlenky

ale volby nic nevyřeší, neboť socialistů a komunistů je v tomto státu tolik, že by je ani České dráhy nepřepravily. A tito lidé ovládají politiku i instituce o kterých se zmiňujete. Takže volby snad tento marasmus změní, ale nejdříve tak za padesát let, až tato společnost vyhnije.

Kylchap 12.1.2010 9:20

Pane autore,

na jedné straně se chlubíte, že vlakem nejezdíte a na druhé straně jste chytrej jak rádio.

Naposled jsem zažil zpoždění po Vánocích, když se chtěl nějaký automobilista přetlačovat s rychlíkem. Už to nikdy neudělá. Kdyby ten rychlík provozovala konkurence, tak by se to nestalo, že?

vakjan 12.1.2010 9:19

TO

je už naše klasika, takové diskuse. To se to pak s námi dobře manipuluje a dělají volební  agitace. Jsem pochopitelně pro konkurenci na dráze, pro zrušení (či minimalizaci) koncesí pro televizi a rozhlas, jsem pro kontrolu hospodaření armády, Sazky, letiště, lesů, pozemkového fondu. Jsem pro vymahatelnost plnění záknů alespoň u soudů a vím, že svoboda bez řádu a autority je fraška. Ale co vím určitě, je posun globálního světa v inciativě islamizmu k  likvidaci vyčerpaných sociálních kultur. A to my dokonale předvádíme. Myslím, že se budeme brzy divit, jaké zbytečné diskuze jsme ještě nedávno vedli.

R.J. 12.1.2010 8:50

Re: Rádoby vtipná kritika

"Zlé jazyky " tvrdí, že na GŘ je počet pracovníků stejný, jako přímo ve výkonu na trati. Ale to budou určitě pomluvy.  

intoš 12.1.2010 8:48

Re: Všechno by šlo...

V titulu to nebude... co takhle daňový přiznání ovlivňující váhu hlasů? Představte si rodinný dům: dva pracují, jejich děti jsou na VŠ a v domě bydlí i její rodiče (chudák chlap), už důchodci. Jen dva platěj do státní kasy, ale celkem šest volebních hlasů se stejnou váhou... dává to smysl?

Jelínková 12.1.2010 8:48

ČT a ČRo

Se článkem souhlasím jen bych se přimlouvAala za ČT II,to je totiž jediný program, na který se dá koukat - občas