26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Eva D. 20.11.2009 9:10

Re: KSČSSD ať jde někam...

R^R^R^

Robert E.Lee 20.11.2009 9:37

Re: KSČSSD ať jde někam...

R^R^R^

pepe 20.11.2009 10:16

Re: KSČSSD ať jde někam...

RvRvRv(Y)(Y)(Y)

Zjic 20.11.2009 12:43

Re: KSČSSD ať jde někam...

R^R^R^

. 20.11.2009 14:41

Re: KSČSSD ať jde někam...

ať jdou do (Y) a s rozběhem

Pepek 20.11.2009 16:22

Re: KSČSSD ať jde někam...

A hlavně jejich oduševnělí voli(či)

Milrena 20.11.2009 8:50

Jen jedno slovo:

SUPER!;-D;-D;-D

No... 20.11.2009 8:49

Rok vlády ČSSD v krajích: Miliardové přebytky se proměnily ve ztrátu

Tohle snad  není třeba komentovat....hospodářské noviny, www.ihned.cz.....8-o

lucinapes 20.11.2009 10:40

Re: Rok vlády ČSSD v krajích: Miliardové přebytky se proměnily ve ztrátu

to víte, krize.. u socanů i personální.Pomlouvat a bourat jim jde, vládnout už míň. Tomu se říká Pyrrhovo vítězství.

Sumo 20.11.2009 14:06

Re: Rok vlády ČSSD v krajích: Miliardové přebytky se proměnily ve ztrátu

Ne, tomu se říká neschopnost a ještě i hůř. Pyrrhovo vítězství má význam jiný.

Mourek 20.11.2009 8:09

Ví Bůh, že

Ví Bůh, že jsem si oddechla, že oslavy Velkého Listopadu jsou za námi. Taková přehlídka povrchnosti, klišé a účelové manipulace, kterou předváděla veřejněprávní televize, byla i na naše poměry mimořádná.Samozřejmě, mohou takovouto masáží vymývat mozky mladé generaci, ale vždyˇzde stále ještě žijí lidé, kteří r. 89 prožili a ne všichni mají sklerozu. A mnohé z nich při sledování servilních chvalozpěvů na V. Havla a spol . polévá pocit trapnosti. Když se bude toto linout ze soukromé televize, budiž, ale veřejnou televizi si platím i já  žádám vyvážený pohled. Vím, žádat mohu, ale nic mi to není platné.A ještě k těm rádoby retro pořadům - někdy se té jejich naivitě až musím smát. To ale neplatí v případě "paneláků" ( nebo spíše králíkáren ? jak je neuvěřitelně urážlivě nazval právě velký Havel).  Zde se mě ten pohrdavy a posměšný přístup opravdu dotýká. Nebydlím v paneláku, ale hodně mých známých a příbuzných ano. Prožili v nich životy, vychovali děti, je to jejich domov, zařízený podle jejich vkusu a možností. Kdo dal komu právo je zesměšňovat ?

i.h. 20.11.2009 8:31

Havel ma prece pravo

na vsecko, to vam jeste nedoslo ?

Kobylka Lajda 20.11.2009 8:56

Re: Ví Bůh, že

Rozumný člověk, který žije v paneláku, ho nikdy nebude považovat za domov, ale za králíkárnu, bohužel. Zkuste si tam přijít "pobejt". Zajímalo by mne, jak vyvážený program byste sestavila, jak by měl vypadat, aby Váš krasoduch nebyl tak zmořen a znechucen? Já jsem si vybírala určité pasáže, přepínala a vypínala jsem, dle zájmu, nemusíte přece pleštit zraky na telku celý den! Havel zůstane i přes řadu chyb člověkem, který aspoň něco dělal,  kdežto většina z nás se chovala a dodnes chová jako stádo, včetně Vás, i když si myslíte, že se z něho vydělíte svou kritikou bez návrhu alternativy. Jděte se vycpat.RvRv

Kobylka Lajda 20.11.2009 9:00

Re: Ví Bůh, že

Jo, a jsou to právě paneláky, které formují  lidský obzor a osobnost, omezují jeho způsob myšlení a přemýšlivé lidi vedou k dobrovolné izolaci a tudíž bohužel i k nezájmu o cokoli veřejného. Nejlepší odtamtud utéci. Panelákovci, to je už dnes pojem. Já tam bydlím a snažím se o "splendid isolation ". Tento způsob bydlení mi byl vnucen, nikdy bych si jej dobrovolně nevybrala.

Mourek 20.11.2009 11:30

Re: Ví Bůh, že

Dobrý den, Kobylko! K Tomu sledování televize - dívám se ma polední zprávy ( to proto, aby mi méně chutnalo a zůstala jsem stále štíhlá) a potom hlavní večerní zprávy a zcela mi to k tomu, abych si udělala obrázek o objektivitě a vyváženosti ČT stačí. Nepřepínám, nevybírám ( není z čeho) a nemám na to čas ( hrabu zahradu ). U mě jste se s tím pleštěním zraku na telku vskutku nestrefila. A k panelákům - je mi líto, že nemáte pocit domova, že jste si jej nevytvořila. Nevím, zda máte děti. Pokud ano, co jste jim říkala ? Že také nemají domov ? Že to místo kde žijí, kde mají rodiče, hračky, pokojíček není jejich domov ? To byste jim moc dobrý základ do života nedala. To už by byl pomalu případ pro dětského ombudsmama;-). Nebo je vše jinak a Vy máte pravdu a paneláky opravdu formují lidi, jejich duševní obzor a osobnost a omezují jejich myšlení. Sama jste toho příkladem. Mě se to ale krasořeční, že, když sedím na chalupě, v kamnech praská dřevo, venku je nádherné okolí a za oknem sedí kočka. A propo - kým Vám byl panelákový byt vnucen ?

Vidlák 20.11.2009 9:10

Re: Ví Bůh, že

Jakkoliv s Vašimi názory souhlasím, tentokrát jste přestřelila. S paneláky, i s Václavem Havlem.

Úkolem Václava Havla bylo zbavit prominentní komunisty komunistické strany, aby se tito mohli stát velcí podnikatelé. Díky tomu byl pan "morálka" presidentem čtyři(!) volební období.

Nebo si vážně myslíte, že se tehdejší moc zalekla studentů a herců?

Mourek 20.11.2009 9:42

Re: Ví Bůh, že

Pane Vidláku, nechtěl jste spíše reagovat na článek Kobylky, než na Mourka ? Vždyť se zdá, že máme na V. Havla stejný názor.

Eva D. 20.11.2009 9:45

Re: Ví Bůh, že

Je fakt, že se mnohým prominentním komunistům, těm, kteří tam byli z " praktických" důvodů, brzy ulevilo a že jim třeba členové české vlády dávali zelenou, kde to šlo. Paní ministryně Štěpová se o ředitelích okresních podniků potraviny a RAj vyjádřila, že jsou to odborníci a mají tam zůstat. Tak si pak šikovně zprivatizovali ty nejlukrativnější prodejny a byliv pohodě, do začátku si tak sami sobě mohli dát příspěvek ze státního.

Eva D. 20.11.2009 9:27

Re: Ví Bůh, že

Bohužel, pro mne je to jak domov tak králíkárna. To se nevylučuje. Jistě bych měla ráda domov jiný, malý domek se zahrádkou. Jenže jsem si zvolila poslání, učitelství,po roce 90., z idealismu.Nelituji toho, ale na domek nebude. Tak to domov být musí.

Neberu Václavu Havlovi jeho zásluhy, jen občas přemýšlím, co z toho je pravda a co mediální obraz. Proč? Třeba proto, že přirovná kariéru v KSČ od 18. roku věku a studium MGIMO k nakupování mléka v sámošce. Neví co mluví???

Někteří z nás jsou v těch králíkárnách i proto, že jsme měli své hranice. Místo ze školy na PZO jsme pak našli referentská místa někde v Horní Dolní a byli jsme šťastní za tu pitomou králíkárnu. Dobře Vám tak, říká pan Havel? Já se s tím vyrovnám, ale občas po jeho vyjádřeních přemýšlím, za co pěšáky z OF vlastně měl.

vltava 20.11.2009 9:47

Re: Ví Bůh, že

Proč by na domek nebylo? Není na to potřeba víc, než trocha peněz, a peníze se dají vydělat klidně i po zaměstnání. Pochopitelně, pokud chcete ve svém životě něco změnit (králíkárnu za domek), musíte nejdříve ve svém životě něco změnit - nedělat jenom to, co Vás baví (učitelství), ale i to, co vydělává peníze - na ten domek (možností je opravdu mnoho).

Eva D. 20.11.2009 10:03

Re: Ví Bůh, že

Ale to víte, že ano. Kdybychom zakázali svým vlastním dětem studia, kdybychom víc na jídle i když máme chronicky nemocné dítě, kdybychom byli o něco mladší a nevydělávali leta méně, než leckterý kamarád v dělnické profesi, kdybychom tenkrát nebyli studovali vysokou, případně alespoň nějakou, kde člověka živili...A kdybych učila stylem otevřu knihu a jedu a šetřila se na  soukromé kšefty po zaměstnání ( schválně nepíšu práci) a po přesčasech ( jazykářů je málo už 20 let)  ve škole.

Já si nestěžuji. Konstatuji FAKT. Tak si ho postaví mé  děti... Z mých kolegů učitelů, vrstevníků, většina žije v paneláku, pokud se na to nevykašlali a nešli dělat marketing či nemají partnera třeba lékaře specialistu. 

PS: Myslím si, že lidé by měli dělat pokud možno práci, která je, alespoň většinou, baví. Dělají ji pak obvykle lépe, než ti ostatní. A měli by ji dělat naplno, pořádně. V některých profesích se to ale na výplatě nepozná. :-)

Eva D. 20.11.2009 10:11

Re: Ví Bůh, že

"Víc šetřili na jídle.."

Fakt si nestěžuji, znám horší problémy. Jen se dívám kolem sebe a vidím, že lidí, pro které nakonec panelák zůstal domovem "chca nechca" je dost, králíkárna nekrálíkárna.

vltava 20.11.2009 10:32

Re: Ví Bůh, že

Já vím, že si nestěžujete. Jenom jsem chtěl zdůraznit, že nemáte na čele nálepku "králíkárna navždy". Pokud to budete chtít jednou změnit, můžete. Bude to jen na Vás.

krize 1929 20.11.2009 10:55

Re: Ví Bůh, že Důsledky krachu na newyorské burze

Následkem krachu na newyorské burze, který odstartoval velkou hospodářskou krizi, byly krachy dalších amerických burz, které dále převzaly obchodování.

Začaly krachovat podniky, nezaměstnanost rostla a produkce klesala. Počet nezaměstnaných se v USA od roku 1929 do roku 1933 zvýšil z 1,6 na 12,8 milionu osob, nezaměstnanost tedy vzrostla až na 25 procent.

Nespokojení lidé pořádali tzv. hladové pochody a prudce stoupala nedůvěra v politický a ekonomický systém.

Za charakteristický rys můžeme považovat hluboký pokles průmyslové výroby, který v USA v roce 1932 činil zhruba polovinu z roku 1929.

Mnozí drobní střadatelé propadali panice, začali vybírat z bank své uložené peníze, což vedlo k jejich krachům. V USA v té době zaniklo devět tisíc bank.

vltava 20.11.2009 12:00

Re: Ví Bůh, že Důsledky krachu na newyorské burze

No a? Vyhynulo snad lidstvo?

Mimochodem, kapitalismus se vyvíjí cyklicky. Krize je nedílnou součástí cyklu, stejně jako zima je součást ročních období. Proč tedy za krizi lidé dávali vinu politikům a ekonomickému systému? Komu dát vinu za zimu? No a že poklesla výroba, to je snad zcela zákonité, když se jednalo o krizi z nadvýroby.

lucinapes 20.11.2009 11:15

Re: Ví Bůh, že

Vltavo, Vltavo - ona ta sídliště paneláků naležato s parcelou 400 m taky nejsou skvost architektury, a stará sídliště mají, narozdíl od nich, infrastrukturu (konečně), ne jen silnici odtamtud do civilizace.

vltava 20.11.2009 11:54

Re: Ví Bůh, že

Je na vkusu každého, co si za svoje peníze koupí. Komu stačí lepenková krabice na pozemku, který přeplivne, tak ať to má.

Eva D. 20.11.2009 13:42

Re: Ví Bůh, že

Díky za optimistické povzbuzení. :-)

Jo.Ma. 20.11.2009 15:05

Re: Ví Bůh, že

R^R^R^R^

IvaA 20.11.2009 10:01

Re: Ví Bůh, že

Dejte si seno a běžte dementně řehtat jinam