24.6.2024 | Svátek má Jan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 28.11.2009 6:16

Genyjál Jelýnek a spol.

"Rádoby expertní výstupy ústavu produkovali z valné části lidé v lepším případě se vzděláním žurnalistů, v případě horším i bez něj."  -  nevím, jestli jde o expertní výstup v případě, tedy konkrétně, toho Skalníka, ale rozhodně se jedná o lakonické údaje ze spisů StB. Nevím, co může být expertnějším výstupem, než  je zveřejnění dohledatelných dokumentů. Jedině jejich "přihnutí" ve prospěch toho, kdo v těch dokumentech figuruje, že ?Jakže to bylo ?

Jo, pravda a lás.............  :-D

Kačka 28.11.2009 3:17

Má pravdu

Historici prchli (to o něčem vypovídá) a novináři, jak je vidět, nejsou schopni historického bádání. To už vyplývá z obsahu jejich studia, které je zaměřeno především na propagandu.

Marat 28.11.2009 12:53

Re: Má pravdu

Historici jsou prostituti pracující na objednávku. Někteří jsou "vlastenci" a pravda jím smrdí a proto falšují a kopou chudinku pravdu do zadnice. Vyráví událost vždy na zakázku, tak, aby se někomu zavděčili.

Kačku 29.11.2009 2:48

Re: Má pravdu

Myslíte Žáčkovy "badatele"? V tom případě s Vámi souhlasím.

Pavpek 28.11.2009 2:46

Jelínku, ty jseš prostě pako.

Jdi raději studovat své levicové pitomosti , rudý poskoku, nepleť se do toho, čemu nerozumíš a hlavně nikoho nehodnoť, protože kdyby někdo hodnotil tebe, tak blb je to nejjemnější hodnocení, které by tě mohlo potkat.

Howgh

PAMĚTNÍK 2 28.11.2009 8:41

Re: Jelínku, ty jseš prostě pako.

Pavpeku,proč jim to nejdete vysvětlit Vy,když máte takové zkušenosti,včetně vyjadřovacích schopností?Možná se pan Žáček vzdá funkce,tak se přihlaste k výběrovému řízení.Myslím si ,že místo těch věčných dohadů,by bylo dobré,aby tam zasedli zodpovědní lidé.A když si je vyberete,konečně s celou  bandou členů a přisluhovačů STB zatočíte.Tak do toho !!!!

Hoechl 28.11.2009 9:15

Re: Jelínku, ty jseš prostě pako.

Hlasuj, toto je velmi hloupá reakce.

jirka.s. 28.11.2009 2:22

Jeden by se podivil

"Zejména levicovým proudům se nelíbí jeho ideový půdorys a do vínku daný apriorní odsudek období 1948-1989."

No to by se skutečně jeden podivil, proč se ausgerechnet následujícím nelíbí ten "ideový půdorys": Bayerová Marta RNDr.,Bebarová Rujbrová Zuzka JUDr,Bičík Milan Mgr., Braný Petr RSDr.,Černý Alexander RSDr.,Dolejš Jiří Ing.,Exner Václav RNDr. CSc,Fialová Jiřina,Filip Vojtěch JUDr., Grebeníček Miroslav ,Grospič Stanislav ,Halíková Milada ,Hojda Pavel, Konečná Kateřina, Koníček Vladimír, Kováčik Pavel, Levá Ivana, Marková Soňa , Maršíček Zdeněk , Mlčák Ladislav, Opálka Miroslav RSDr., Snopek Václav, Šenfeld Josef, Šidlo Karel, Vondruška Josef JUDr., Vostrá Miloslava, případně těmhle dalším : Jan Kavan, členem KSČ, styky s STB, Z.Škromach, 1982-1989 člen KSČ, J.Rusnok, 1988-1989 kandidát KSČ, J.Tvrdík, 1988-1989 kandidát KSČ, E.Zeman, 1966-1970 člen KSČ, J.Schling, 1981-1989 člen KSČ, M.Kraus, 1984-1991 člen KSČ, Jiří Václavek, 1964-1968 člen KSČ, František Strnad, 1984-1989 člen KSČ, Miroslav Svoboda, 1985-1989 člen KSČ, , K. Šplíchal, 1983-1989 člen KSČ, Miloslav Vlček, 1983-1989 člen KSČ, Petr Ibl, 1984-89 člen KSČ, Miloš Melčák, člen KSČ, Josef Smýkal, členem KSČ, Jan Mládek, 1987-1989 člen KSČ, J. Palas, 1980-1990 člen KSČ, M. Emmerová, 1966-1989 členka KSČ, A. Sýkora, 1983-1989 člen KSČ, Rudolf Tomíček, 1967-1990 člen KSČ, Hana Šedivá, 1979-1990 členka KSČ, V. Laštůvka 1966-1969 byl v KSČ, J. Kubinyi - do roku 1990 člen KSČ, R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd M R.Kopecký, 1981-1989 člen KSČ, Alfréd Michalík, do roku 1990 člen KSČ, Oldřich Němec, 1976-1990 člen KSČ, L. Skopal, 1983-1989 člen KSČ, Vladimír Dryml 1987-1990  ;-( ;-( 

Pavpek 28.11.2009 2:49

Re: Jeden by se podivil

Kateřina Konečná je ta největší blbka, která je v parlamentu.

Proto je v KSČM.

jirka.s. 28.11.2009 9:56

Re: Jeden by se podivil

;-D ;-D ;-D  Sexykáťa !!!

idol 28.11.2009 7:38

Re: Jeden by se podivil

......Jak jsi na tom ty, práskači ?Už ses našel v Cibulkových seznamech?Rv(Y)

NevericiTomas 28.11.2009 8:23

Re: Jeden by se podivil

to musis lezt i sem?

jirka.s. 28.11.2009 9:45

Re: Jeden by se podivil

Zajímavé, jak někteří práskači trpí přímo obsesí, že všichni kolem nich jsou jejich konkurenti!!! ;-P

Jméno: Brejchal Václav; narozen: 15.12.1970; typ spolupráce: agent; evid.správa StB: Plzeň; krycí jméno: IDOL ; SVAZEK: 29213

čtenář zdrojů 28.11.2009 10:44

Re: Jeden by se podivil

to by mě opravdu moc zajímalo, koho mohl tento puberťák bonzovat.;-D

V době samotevé revoluce mu ještě nebylo ani 19 let. Asi donášel na své spolužáky z učňáku.;-D

Zdá se, že seznam StB je opravdu rozsáhlý. Pro jistotu se mrknu, zda tam není evidovaná i moje dcera, které v listopadu 89 byly už tři roky, takže mohla bonzovat na své kamarady v jeslích.;-D

jirka.s. 28.11.2009 11:13

Re: Jeden by se podivil

Nu, jen se mrkni, šejno-lejno! Ta tvá dceruška by jenom pokračovala v tradicích celé tvé vykutálené rodinky!!! ;-P (Y) 

BTW: Soudružce katušce konečné bylo při plyšáku taky jenom osm let a podívej, kam to dotáhla!!! 8-o

kopec 1.12.2009 12:44

Re: Jeden by se podivil

asi byste se divil, kolik agentu bylo ke spolupraci ziskano pred 18 rokem,od techto lidi byly vytezovany nejcenejsi informace.Samozrejne , ze upis se provedl az pozdeji

Marat 28.11.2009 13:00

Re: Jeden by se podivil

idole, to že tvůj svazek jako důležítého práskače byl  skartován, ti nedává právo jiné nazývat práskači. Třebas se něco našlo, ale idolovi to nelze dokázat, To by musel prozradit své jméno a datum narození a to bychom vyvalovaly bulvy, co idole?í

Fiter 28.11.2009 7:52

Re: Jeden by se podivil

A pak to tady má k něčemu vypadat.Demokracie a dodržování práv s těmi výše jmenovanými ?

Tomu snad může věřit jedině b.l.b.e.c.

. 28.11.2009 12:50

Re: Jeden by se podivil

musím věřit, že bude líp.

mm 28.11.2009 13:12

Re: Jeden by se podivil

R^R^;-D;-D;-D A když jich podpořil Václav Havel, tak moje přesvědčení o správnosti zveřejnění svazků STB to jenom posíli. Rozhodně je to správná věc. I proto, že ze skutešenosti vím, že Havel nepochválil nikdy nic dobré. Naposledy podpora Jiřího Paroubka. To jenom pro ilustraci. Pro podobné příklady stačí sáhnou do novodobé historie.:-/:-/

Vasekpasek 28.11.2009 1:09

...

Jasně, že nepřevlečeným bolševikům a převlečeným bolševikům v řadách socdem se odsudek let 48-89 nelíbí. To není nic nového, tak nějak nechápu, proč se pan Jelínek namáhal. Asi nám teď bude 100x servírovat, že Žáček je pochybný, až se z toho stane pravda?!

97 28.11.2009 2:07

Re: ...

ale samo, ze nejde o odsudek 48-89, ale jde o bezohledny zpusob prace Ustavu-Uradu pod bolsevickym heslem "kdyz se kaci les, letaji trisky". A za to je v prvni rade zodpovedny sef.

promirul 28.11.2009 11:23

Re: ...

   97  Nežvaň!

mm 28.11.2009 13:18

Re: ...

Bezohledný vůči komuačům?, vůči udav? Ústav neuděla nic jiného, než zveřejnil svazky STB. Ústav ty svazky nevedl, ani je neupravoval, jen zveřejnil svazky.  Udavači byli milosrdní vůči svým obětem? Neohlíželi se ani na to, že to byli jejich dlouholetí důvěrní přátelé a často i rodinní příslušníci. Tady sentyment nemá místo.(Y)(Y)

. 28.11.2009 0:35

donášet v roce 1989 na OF mohl jen debil

je to vůbec možný?

důchodce 30 28.11.2009 2:24

Re: donášet v roce 1989 na OF mohl jen debil

To máte pravdu. Dokument,  který potvrzuje schůzku poldy s agentem myslím 24. listopadu, na níž je zástupce státu zpravován o tom, že následný den bude na Václaváku shromáždění revolučního lidu, toť věru patří do Spejbla a Hurvínka.  Jakousi věrohodnost takovému dokumentu by dodala snad jedině přiložená účtenka za delirijní množství vypitého alkoholu.

Han 28.11.2009 5:15

Re: donášet v roce 1989 na OF mohl jen debil

Takhle se na to můžeme dívat pouze proto, že víme jak to dopadlo.

Debil je v tom, že si nebyl jistý jak to všechno skončí a dneska ho to určitě móóóc mrzí.

J:K 28.11.2009 6:17

Re: donášet v roce 1989 na OF mohl jen debil

aktivních do posledního dechu, i podělaných posluhů režimu bylo 24.11. ještě neuvěřitelně mnoho. Řada věcí také zřejmě jela setrvačností. Nakonec, po nějakém čase, a aklimatizaci, řada slouhů funguje, v nejrůznějších mutacích, i nadále.

. 28.11.2009 12:41

Re: donášet v roce 1989 na OF mohl jen debil

24.11. si ještě nebyl jistý? Tak to je teda super debil. To už i Husák a Jakeš věděli, že jsou v hajzlu. 

AeroKarel 28.11.2009 0:16

"ideový půdorys a do vínku daný apriorní odsudek období 1948-1989"

Jistě chápu, že hlásné troubě ČSSD se něco takového líbit nemůže, viz Jiří Paroubek  .

Nicméně nevím, co by se na tomto období dalo neodsuzovat.