18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlcak 23.9.2009 20:52

Jelínku

Prosím,aby jste již konečně přestal otravovat normální lidi svou demencí,můžete si psát do "Halo' novin,ale tady neotravujte.

tatina 23.9.2009 18:02

soudruh Jelínek jako záruka demokracie?

To ani náhodou,neboť jeho připitomělé názory pokračují.

Rad 23.9.2009 17:53

jelínku, sranda je sranda

ale skutečnost je znázorněna skvěle tady:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.asp?f=WAG2dca53_Inspirace.htm

Karel. 23.9.2009 16:54

Kocourkov.

Myslim si ze Švejkem že by tak blby stat neměl vubec existovat, on to myslel na stare Rakousko ale plati to pro nas. Ustavnimu soudu nevadilo že poslanec zvoleny za jednu stranu přejde vlastně do strany druhe, ale vadi mu že nemuže dokončit volebni obdobi. Druha věc je že je nějaka strana kterou žadny nevolil a ktera se prezentuje jako parlamentni strana, kde vidime pana knižete jak jedna v parlamentu kde ho žadny nevolil kde tato strana vubec nema co dělat. Rad bych věděl jestli je tato strana vubec zaregistrovana. Připadam si jak kdybych žil v bananove republice.

Martina 23.9.2009 14:26

Pane |Jelínku, díky!

Díky za článek. Je výstižný a hlavně pravdivý. Líbí se mi vaše úvahy a pokaždé se s nimi ztotožňuji.V

jirka.s. 23.9.2009 16:26

Re: Pane |Jelínku, díky!

Jojo, sexy mozek je holt sexy mozek! Podle něho se hned pozná stranická příslušnost!!!

BTW: Madam je blondýna??? ;-D

Joe 23.9.2009 17:17

Re: Pane |Jelínku, díky!

Ne, Petra.:-)

vlcak 23.9.2009 21:01

Re: Pane |Jelínku, díky!

Já Vám věřím,když lidé kteří prožijí svůj život v "Bohnicích"musí se ztotožnit,nebo jste se potkali v jiné psychiatrické léčebně?

Josef 23.9.2009 13:09

Pěkný článek.

R^Díky.

RosPerot jr 23.9.2009 12:59

je to

Je to debil. Ale co snim. Taky ma hlad. A chce svoje maso.

Jedine necist. Tolikrat uz jsem si to rikal a vzdycky naletim. Co kdyby...uz...snad....hovno. Je to debil.

BM 23.9.2009 15:16

Re: je to

Tak proč ty žvásty nepíše do Halo novin, nebo Rudého práva?!  Ať je to z hladu, zlé vůle či duševní nedostatečnost. Kdyby podle něj jednal Reagan, mohl by soudruh Jelínek psát ty svoje pomatené bláboly právě jen do Rudého práva.

pavel 23.9.2009 23:54

Re: je to

Skutečně excelentně inteligentní reakce. Kohopak to asi volíte, že ani nedokážete formulovat své pocity civilizovanými způsoby?:-)

Tomáš Louka 23.9.2009 11:04

Rusko zatím není seriozní partner

Pane Jelínku,

vždy mě fascinovala levičácka chyméra, že je lepší jednat ,než zbrojit a válčit. Ten výrok sám o sobě je velmi hezký, nicméně se nepotkává s reálným světem. Vždy se najde pár zlotřilců, kteří nechtějí jednat nebo jednání využívájí jen k získání času. Jako např. Irán nebo Korea. Proto je dobré mít spojence, který má adekvátní vojenský potenciál. Evropa to zatím bohužel není a v nejbližší budoucnosti ani nebude.

Co se týče Ruska, je třeba mít na paměti, že je to zatím nejagresivnější mocnost v Asii a východní Evropě. Rozdrtila Gruzii; Bělorusko a Ukrajinu vydírá plynem a ovlivnuje pomocí tajných služeb vnitrní politické záležitosti (např.otrava Juščenka jedem). Vyhrožuje pobaltským zemím při každé příležitosti. Zmasakrovala Čečensko. Toto není náš partner do diskuze. To není stát, který ústupek bere jako vklad do další diskuze. Je to klasický agresivní hegemon jako ho známe z 20. stolení. Ten rozumí jen hospodářskému nebo vojenskému tlaku. Všechno ostatní je pro něj jen slabost soupeře. Jediným ideálem je pro něj rozšířit moc Ruska. Mír, jak je za posledních 20 let patrné, je mu naprosto ukradený.

Taková je skutečnost, pane Jelínku. Proto Vámi zastávaný postoj lze označit za naivní a ve svém důsledku pro Českou republiku nebezpečný.

Tomáš Louka

Josef 23.9.2009 12:18

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Nejagresivnejsi mocnost v Asii ??  HA HA HA !   Vydira Ukrajinu ??  HAHA !

Sid 23.9.2009 12:25

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Ne, ale prepadla Gruzii, Cecensko i nas (v 1968)...

BM 23.9.2009 15:13

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Autor napsal v Asii a východní Evropě. Víte snad o někom agresivnějším v této oblasti? A Ukrajinu snad nevzdírá? Západní Evropu také ne? Bavíš se dobře, hlupče? Tak se bav, ale svou (jak říká Neff) prostomyslností.

Okrádaný občan 23.9.2009 15:46

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Poslyš idiote, to je vydírání, když Rusko chce, aby Ukrajina zaplatila za odebraný plyn? Není to naopak, že Ukrajina tím, že přes ni vede plynovod do západní Evropy chtěla vydírat Rusko. Myslela si, že si Rusko nedovolí zastavit plyn do Evropy a Ukrajina se na tom přiživí. Většího hňupa, nežli jsi ty, idiote, bychom hledali jen mezi modrými strakami.

jirka.s. 23.9.2009 16:28

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Jestlipak jsi už podal trestní oznámení, chudáčku oloupenej???  ;-(

BM 23.9.2009 18:39

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Á, soudruh se právě vrátil ze školení KGB, pardon, FSB. No ale, s takovým rudým hovadem, já tedy opravdu diskutovat nebudu.

Ludva 23.9.2009 12:58

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Vidím, že se pořád udržuje chiméra, že Rusko = SSSR. Mnozí nějak nechápou, že Rusko má méně než polovinu obyvatel SSSR a ztratilo pět miliónů km2 území v těch příznivějších oblastech Evropy a Asie. Dochází k odlivu kapitálu i mozků do zahraničí. Armáda je zastaralá, jak prokázala i válka s Gruzií. Kdysi jsem tady uvedl, že při hypotetickém konfliktu Ruska a Velké Británie bych si na Rusy nevsadil. Po Gruzii už ani pětník. Rusko se tak dostalo do pozice diktátorských režimů, které jako hlavní cíl mají své vlastní přežití. V případě Ruska je drží jaderné odstrašování, kvůli kterému nemohou připustit protiraketové systémy kolem nich. Mají dost starostí s udržením vlivu v bývalých zemích SSSR a se zbylým, pořád obrovským územím, natož aby ohrožovali země EU a NATO. Naopak jsou ekonomicky závislí. Rozšíření moci Ruska vojenskou cestou mi připadá naprosto nelogické - proč by jinak připustili rozpad SSSR ?

Sauron 23.9.2009 14:28

Re: Rusko zatím není seriozní partner

To jste na to kápl, Ludvo!

Jak vidno z reakcí putinových i reakcí jeho zdejších přisluhovačů, cituji: "Mají dost starostí s udržením vlivu v bývalých zemích SSSR a se zbylým, pořád obrovským územím".  Když oni nás pořád považují za "své území" - stejně jako Čečnu, Armenii, Ukrainu, Pobaltí.... Vojenskou cestou nás skutečně nepohltí, to máte recht, na to jsou strašní srabi, skočíme jim do chřtánu sami a rádi - soudě dle názoru většiny obyvatel této slzavé země! Postoj Čechů k radaru v brdech byl takovým malým barometrem, kam vlastně chceme patřit...a Putin si ověřil, že pod jeho křídla :-(

Ludva 23.9.2009 17:08

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Ale jděte, ještě je třetí a nejpočetnější možnost - nechtít pod nikoho. To je tak nepochopitelné ? A ty vaše dvě možnosti vyjdou na stejno - obětovaný pěšák neřeší v čím jménu byl obětován.

jirka.s. 23.9.2009 16:33

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Vidím, ludánku, že ty pořád žiješ v chiméře, že v Rusku se před dvaceti lety totálně obměnilo obyvatelstvo!!! Mohl bys mi alespoň naznačit, kde dnes ti bývalí rusáci žijí ??? ;-(

Karel. 23.9.2009 17:06

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Tomaši Louko ještě když na sobě trochu zapracuješ mužeš se stat politrukkem na Psu.Typoval bych tě na čtenaře Rudeho prava před rokem 89. Maš ten sam typ myšleni, to znamena že vlastně nepřemyšliš.

zk 23.9.2009 10:28

Proboha,

jelínku, "politologu", táhněte do ...

Klička 23.9.2009 10:06

Opuštěni, bez spojenců.

Takto jsme se v dějinách ocitli již mnohokrát, bohužel jsme se nedokázali z toho poučit. Poučit v tom smyslu, že je sice dobré mít spojence, ale také se na ně ne vždy 100% spoléhat. To nikdy nemůže dopadnout dobře a také to nikdy dobře nedopadlo. Kdysi jsem četl krásný citát : "Národ, který si nedokáže svou svobodu vykoupit krví, nestojí za to, aby ji měl". Svou vůli musí umět každý národ otevřeně hlásat, ale také za ni bojovat a dokonce být schopen pro tuto svobodu položit oběti nejvyšší. Pokud se toto nenaučíme, budeme vždy v roli otroků, slabých národů bez vlastní vůle, využívaných mocnostmi k jejich prospěchu. Lidově se tomu říká zbabělost. Jde však o to o čí zbabělost se jedná. O zbabělost občanů a nebo jejich politických "představitelů. Lhostejno, zda se jedná o zbabělost Beneše, Háchy, opět Beneše, Ludvíka Svobody, Dubčeka, Smrkovského nebo Klause.

BM 23.9.2009 15:18

Re: Opuštěni, bez spojenců.

Háchy? Klause? BLBE

A je to 23.9.2009 8:31

K článku

Další rudej magor .Z evropy by ny pomoc nepřišla ani noha!Rv

Astonova Vila 23.9.2009 7:46

Jelínek definitivně do adresáře Chtip!!!!!!!!!

Rad 23.9.2009 17:13

Re: Jelínek definitivně do adresáře Chtip!!!!!!!!!

tak!