18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pavel 23.9.2009 23:54

Re: je to

Skutečně excelentně inteligentní reakce. Kohopak to asi volíte, že ani nedokážete formulovat své pocity civilizovanými způsoby?:-)

vlcak 23.9.2009 21:01

Re: Pane |Jelínku, díky!

Já Vám věřím,když lidé kteří prožijí svůj život v "Bohnicích"musí se ztotožnit,nebo jste se potkali v jiné psychiatrické léčebně?

vlcak 23.9.2009 20:52

Jelínku

Prosím,aby jste již konečně přestal otravovat normální lidi svou demencí,můžete si psát do "Halo' novin,ale tady neotravujte.

BM 23.9.2009 18:46

Re: Jediná ústavně komformní cesta k vyvolání předčasných voleb je referendum formou zfanatizovaného davu,

Státu, který byl budován 73 let?  Ty jsi opravdu dement, kdopak ho 73 let budoval? Po 21 letech jej Slováci s Hitlerem rozbili a potom jej na 41 + 3 roků dostal zdarma SSSR od komoušů. Potom jej od roku 1989 Slováci opět demontovali (ne,že bych jim to zazlíval).Takže se budoval s velkými problémy 21 let. Zřejmě to byl od samého počátku omyl. Stát, kde Češi hráli roli hegemona (čechoslovakismus) a přitom byli v menšině...

BM 23.9.2009 18:39

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Á, soudruh se právě vrátil ze školení KGB, pardon, FSB. No ale, s takovým rudým hovadem, já tedy opravdu diskutovat nebudu.

tatina 23.9.2009 18:02

soudruh Jelínek jako záruka demokracie?

To ani náhodou,neboť jeho připitomělé názory pokračují.

Rad 23.9.2009 17:53

jelínku, sranda je sranda

ale skutečnost je znázorněna skvěle tady:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.asp?f=WAG2dca53_Inspirace.htm

Klička 23.9.2009 17:28

Re: Jediná ústavně komformní cesta k vyvolání předčasných voleb je referendum formou zfanatizovaného davu,

Nevyhovuje a nevyhovovalo by mi žádné rozdělení státu, který byl budován 73 let a byl mou vlastí. Českou republiku nepovažuji za vlast, poněvadž jsem se narodil v Československu.

Joe 23.9.2009 17:17

Re: Pane |Jelínku, díky!

Ne, Petra.:-)

Rad 23.9.2009 17:13

Re: Jelínek definitivně do adresáře Chtip!!!!!!!!!

tak!

Ludva 23.9.2009 17:08

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Ale jděte, ještě je třetí a nejpočetnější možnost - nechtít pod nikoho. To je tak nepochopitelné ? A ty vaše dvě možnosti vyjdou na stejno - obětovaný pěšák neřeší v čím jménu byl obětován.

Karel. 23.9.2009 17:06

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Tomaši Louko ještě když na sobě trochu zapracuješ mužeš se stat politrukkem na Psu.Typoval bych tě na čtenaře Rudeho prava před rokem 89. Maš ten sam typ myšleni, to znamena že vlastně nepřemyšliš.

Karel. 23.9.2009 16:54

Kocourkov.

Myslim si ze Švejkem že by tak blby stat neměl vubec existovat, on to myslel na stare Rakousko ale plati to pro nas. Ustavnimu soudu nevadilo že poslanec zvoleny za jednu stranu přejde vlastně do strany druhe, ale vadi mu že nemuže dokončit volebni obdobi. Druha věc je že je nějaka strana kterou žadny nevolil a ktera se prezentuje jako parlamentni strana, kde vidime pana knižete jak jedna v parlamentu kde ho žadny nevolil kde tato strana vubec nema co dělat. Rad bych věděl jestli je tato strana vubec zaregistrovana. Připadam si jak kdybych žil v bananove republice.

jirka.s. 23.9.2009 16:33

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Vidím, ludánku, že ty pořád žiješ v chiméře, že v Rusku se před dvaceti lety totálně obměnilo obyvatelstvo!!! Mohl bys mi alespoň naznačit, kde dnes ti bývalí rusáci žijí ??? ;-(

jirka.s. 23.9.2009 16:28

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Jestlipak jsi už podal trestní oznámení, chudáčku oloupenej???  ;-(

jirka.s. 23.9.2009 16:26

Re: Pane |Jelínku, díky!

Jojo, sexy mozek je holt sexy mozek! Podle něho se hned pozná stranická příslušnost!!!

BTW: Madam je blondýna??? ;-D

Okrádaný občan 23.9.2009 15:46

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Poslyš idiote, to je vydírání, když Rusko chce, aby Ukrajina zaplatila za odebraný plyn? Není to naopak, že Ukrajina tím, že přes ni vede plynovod do západní Evropy chtěla vydírat Rusko. Myslela si, že si Rusko nedovolí zastavit plyn do Evropy a Ukrajina se na tom přiživí. Většího hňupa, nežli jsi ty, idiote, bychom hledali jen mezi modrými strakami.

BM 23.9.2009 15:18

Re: Bude nová rubrika na NP?

R^

BM 23.9.2009 15:18

Re: Opuštěni, bez spojenců.

Háchy? Klause? BLBE

BM 23.9.2009 15:16

Re: je to

Tak proč ty žvásty nepíše do Halo novin, nebo Rudého práva?!  Ať je to z hladu, zlé vůle či duševní nedostatečnost. Kdyby podle něj jednal Reagan, mohl by soudruh Jelínek psát ty svoje pomatené bláboly právě jen do Rudého práva.

BM 23.9.2009 15:13

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Autor napsal v Asii a východní Evropě. Víte snad o někom agresivnějším v této oblasti? A Ukrajinu snad nevzdírá? Západní Evropu také ne? Bavíš se dobře, hlupče? Tak se bav, ale svou (jak říká Neff) prostomyslností.

BM 23.9.2009 15:10

Re: Jediná ústavně komformní cesta k vyvolání předčasných voleb je referendum formou zfanatizovaného davu,

Plky o tom, jak Klaus rozbil Československo, ty nám tady již dlouho chyběly. Zřejmě by vám více vyhovovalo rozdělení jugoslávského typu.  Ta by zřejmě byla ústavní, pamětníku!

Sauron 23.9.2009 14:28

Re: Rusko zatím není seriozní partner

To jste na to kápl, Ludvo!

Jak vidno z reakcí putinových i reakcí jeho zdejších přisluhovačů, cituji: "Mají dost starostí s udržením vlivu v bývalých zemích SSSR a se zbylým, pořád obrovským územím".  Když oni nás pořád považují za "své území" - stejně jako Čečnu, Armenii, Ukrainu, Pobaltí.... Vojenskou cestou nás skutečně nepohltí, to máte recht, na to jsou strašní srabi, skočíme jim do chřtánu sami a rádi - soudě dle názoru většiny obyvatel této slzavé země! Postoj Čechů k radaru v brdech byl takovým malým barometrem, kam vlastně chceme patřit...a Putin si ověřil, že pod jeho křídla :-(

Martina 23.9.2009 14:26

Pane |Jelínku, díky!

Díky za článek. Je výstižný a hlavně pravdivý. Líbí se mi vaše úvahy a pokaždé se s nimi ztotožňuji.V

Josef 23.9.2009 13:09

Pěkný článek.

R^Díky.

RosPerot jr 23.9.2009 12:59

je to

Je to debil. Ale co snim. Taky ma hlad. A chce svoje maso.

Jedine necist. Tolikrat uz jsem si to rikal a vzdycky naletim. Co kdyby...uz...snad....hovno. Je to debil.

Ludva 23.9.2009 12:58

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Vidím, že se pořád udržuje chiméra, že Rusko = SSSR. Mnozí nějak nechápou, že Rusko má méně než polovinu obyvatel SSSR a ztratilo pět miliónů km2 území v těch příznivějších oblastech Evropy a Asie. Dochází k odlivu kapitálu i mozků do zahraničí. Armáda je zastaralá, jak prokázala i válka s Gruzií. Kdysi jsem tady uvedl, že při hypotetickém konfliktu Ruska a Velké Británie bych si na Rusy nevsadil. Po Gruzii už ani pětník. Rusko se tak dostalo do pozice diktátorských režimů, které jako hlavní cíl mají své vlastní přežití. V případě Ruska je drží jaderné odstrašování, kvůli kterému nemohou připustit protiraketové systémy kolem nich. Mají dost starostí s udržením vlivu v bývalých zemích SSSR a se zbylým, pořád obrovským územím, natož aby ohrožovali země EU a NATO. Naopak jsou ekonomicky závislí. Rozšíření moci Ruska vojenskou cestou mi připadá naprosto nelogické - proč by jinak připustili rozpad SSSR ?

Klička 23.9.2009 12:36

Re: Jediná ústavně komformní cesta k vyvolání předčasných voleb je referendum formou zfanatizovaného davu,

Vážený, asi nevíte, o čem mluvíte. Nastudujte si definice pojmů "dav" a "občané státu". Žádný zfanatizovaný dav nikdy a nikde v demokratické společnosti nevolil, ani se nezúčastnil referenda. Zfanatizovaný dav pouze vykřikuje na ulicích, ničí majetek, vyvolává nepokoje na fotbalových stadionech a s trochou nadsázky možno říci podporuje politické strany a to jakékoliv. Referenda se zúčastňují spořádaní občané, kteří se nezříkají odpovědnosti za svá rozhodnutí ne rozdíl od těch, kteří politické strany "volí" a následně na ně na různých neveřejných místech nadávají. Nic jiného totiž neumí, protože tomu nebyli v komunistické diktatuře učeni. Jsou zbabělí a náramně jim vyhovuje život nesvobodný, pod knutou politických stran a jejich představitelů. Takoví občané si ale nic jiného nezaslouží. Pevně však věřím, že jich je nedemokratická menšina, což ukázaly poslední "volby" do krajů, jichž se, jak známo, jediná demokratická většina (60% voličů) nezúčastnila a odmítla tak politické strany "volit".

Sid 23.9.2009 12:25

Re: Rusko zatím není seriozní partner

Ne, ale prepadla Gruzii, Cecensko i nas (v 1968)...

Klička 23.9.2009 12:24

Re: Jediná ústavně komformní cesta k vyvolání předčasných voleb je referendum formou zfanatizovaného davu,

Pletete si trochu pojmy a jejich definice. Jak je dospělým pamětníkům známo, Československo se nerozdělilo, občanů státu se na to nikdo neptal. S trochou ironie je možno říci, že Československo rozdělili všichni občané jménem Klaus a Mečiar. Ti jej svým jednáním rozbili a dopustili se tak vlastizrady (pozor, ne velezrady). Za toto své jednání by si v normálních státech vysloužili přinejmenším doživotní vězení. Ne však v našem státě zvaném "Kocourkov" nebo "Absurdistan". U nás je jeden z nich dokonce prezidentem, zvoleným dokonce "zástupci "občanů. Slovo "zástupci" píši v uvozovkách proto, že nikdy nebyli zvoleni. Zvoleny byly jak známo politické strany a ty skutečnými zástupci občanů nidy nebyli a být nemohou.