2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: O volebních povalečích

Už jsem se Andrejem Babišem zabýval moc dlouho a stejně tak i demonstracemi, takže slibuji, že to, co nyní píši, je poslední příspěvek k tomuto člověku a demonstracím kvůli jeho osobě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 22.6.2019 12:07

Vždy, když přijedu do nějakého okresního města a vidím

třeba Městské muzeum založené na přelomu 19. a 20. století, se ptám, jak to ti naši předkové dokázali, když nebyly dotace?

J. Jurax 22.6.2019 11:50

Myslíte?

J. Jurax 22.6.2019 11:48

Nesouhlas. Zde má celkem recht.

J. Jurax 22.6.2019 11:46

Teď se tam - s námořními lupiči, ale nejen s nimi - dostali i zaprdění mlaďoši. A žvaní se tam imrvére furt.

J. Jurax 22.6.2019 11:42

Taky souhlas ... :-) ... holt se volí nejmenší zlo ...

J. Jurax 22.6.2019 11:40

Souhlas.

J. Svoboda 22.6.2019 11:31

Re: Líní chodit k volbám plní náměstí, dobrý fejk :o)

Ptáte se pěkně, ale blbě.

Ti kdo nedojdou ani k volbám nedojdou ani na náměstí a opakovaně už vůbec ne.

Pěkný den.

M. Rozbořil 22.6.2019 11:23

O co jde

Jak tak na to koukám, podstata textu, že si za politickou situaci můžeme sami pro svoji volební laxnost, diskutujícím uniká. Jiná věc ovšem je, že (nejen) v minulých volbách byly prakticky všechny strany a hnutí nevolitelné.

B. Hančl 22.6.2019 10:39

Re: Udělal

Nesser, co se do nás sereš?

B. Hančl 22.6.2019 10:38

Re: Volby - nevolby

Senát je žvanírna zaprděných dědků, kterým nevadilo, když jim šéfoval dvojdomkař a posléze komunista a milicionář. Kde byli chlívky?

J. Kopis 22.6.2019 10:26

Souhlas s autorem

dotace jsou alfou a omegou. Opozičním iniciátorům demonstrací nejde o nic jiného!

S. Netzer 22.6.2019 10:07

Udělal

byste lépe kdybyste přestal psát vůbec.

Nejen o tomto člověku a demonstracích.

M. Prokop 22.6.2019 9:58

Re: Holíčku,

Výbornej dement.

M. Prokop 22.6.2019 9:57

Re: Volby - nevolby

Naprostého politického amatéra (abych rovnou nenapsal hlupáka).

M. Prokop 22.6.2019 9:55

To je dobře, že vás serou.

.

J. Ganaur 22.6.2019 9:44

Re: Dobře napsané, tak to totiž je.

Třeba proto, že umím přečíst, co pan Kotas píše (i dříve).A to jste si mohl přečíst i Vy.U nás to taky fungovalo a jak jsme se měli v socialistickém ráji dobře.Škoda, že to kleklo.Když ovšem ti nejuvědomělejší partajníci měli málo nakradeno.....Abyste se nemusel znovu ptát, tak rovnou odpovím.Podívejte se na výsledky (divoké) privatizace.

J. Lepka 22.6.2019 9:39

Sice jste se tím zabýval moc dlouho, Holásku,

ale ještě to jednou dáte. Zřejmě vás to nekřesťansky se_re, dokonce tak, že se snažíte organizační strukturu dehonestovat dětinskou přesmyčkou. Tak jen houšť a větší kapky, vždy potěší, když je vidět, jak Andymu ta akce vadí, když jeho věrný lamač kopí prská vzteky.

P. Kmoníček 22.6.2019 9:20

Re: Holíčku,

Drobný, já píšu o Burešovi, tak proč ten dotaz ? Že by to byl ten samý živočich ?

V. Kotas 22.6.2019 9:04

Re: Dobře napsané, tak to totiž je.

V pár státech na světě povinná volební účast funguje a jsou tam s tím spokojeni.

V. Kotas 22.6.2019 9:00

Re: Volby - nevolby

Tak jest.

J. Schwarz 22.6.2019 8:56

Re: Trubec píše pro hlupáky

Oni se tam spíš scházejí aktivní snobové, což ovšem oproti neaktivním paštikářům není žádná výhra.

J. Schwarz 22.6.2019 8:54

Re: Volby - nevolby

Tohle jsou dobré postřehy!

K. Janyška 22.6.2019 8:47

Do pro mne zločince Babiše a jeho zločineckého impéria je

nutno se někudy dostat. Je škoda, že na těch mítincích organizovaných farářem vlají, jak jinak, vlajky zločinecké struktury stejné, tedy EU. To mě od Chvilek odpuzuje. Ale aspoň něco... Dzp.

J. Drobný 22.6.2019 8:43

Re: Holíčku,

Pane Kmoníčku, můžete odcitovat nějaký pravomocný rozsudek soudu, ve kterém by bylo uvedeno, že premiér je podvodník? Pokud ne, tak bych se těmi mimoni moc neoháněl. Že to říkali v televizi, nebo že to vyřvává dav na Václaváku ještě neznamená, že to je pravda. Podívejte se na Trumpa, to jsou zástupy žen, které za svůj život stačil zneužít (alespoň podle jejich vyjádření). Takže to je násilník?

J. Holíček 22.6.2019 8:31

Re: Dobře napsané, tak to totiž je.

Jak to víte?

J. Holíček 22.6.2019 8:30

Re: Holíčku,

Ha ha ha...

Mimoň jste vy!

Potvrzeno v přímém přenosu.

A Holásek je opravdu výbornej! :-))

J. Drobný 22.6.2019 8:25

Volby - nevolby

Já si nemyslím, že ta třetina občanů, která nepřijde k volbám tam nechodí jen z lenosti. Bude mezi nimi i poměrně vysoké procento lidí, kteří tam nejdou prostě proto, že nevidí žádného vhodného kandidáta, kterému by mohli dát svůj hlas. Za těch třicet let se vystřídaly jak pravicové tak i levicové vlády a vždy to skončilo tím namazaným dolů. Skandál za skandálem, korupce kam se podíváš, minimální právní jistoty, všichni kritizují dotace a nikdo nedělá nic pro to, aby se situace změnila. Já jsem dokonce přesvědčen, že nízká volební účast politikům vyhovuje, vždyť jak málo preferenčních hlasů stačí k tomu, aby kandidát získal tučně dotované korýtko v Bruselu? Co třeba udělat průvan v parlamentu, omezit volební období poslance na 2x a dost. Jestliže se situace ve společnosti nelepší, nemohou za to náhodou ti, kteří sedí v parlamentu 20 a více let? A senát? K čemu nám je taková komora, jejíž členové si vyřizují účty s prezidentem? Není třeba senát vyhladovět, jak navrhuje prezident, stačí doplnit do volebního zákona jednu malou podmínku, pokud k volbám nepřijde více než 50% oprávněných voličů, není kandidát zvolen. Během čtyř let by tam bylo prázdno, protože ta zbývající třetina by nebyla usnášení schopná. Ona totiž ta pojistka demokracie je už dávno vypálená.

J. Sedlář 22.6.2019 8:22

Re: No comment ...

Proč tak tedy činíte :-).

J. Ganaur 22.6.2019 8:14

Re: Dobře napsané, tak to totiž je.

Vám se po těch povinných volbách stýská, co? A taky nemůžete zapomenout na jednotnou kandidátku.Dneska nejlépe "Jednotné Česko"!

P. Kmoníček 22.6.2019 8:14

Re: Holíčku,

Rozčílil jste mne do té míry, že jsem si spletl Vaše jméno se jméne jednoho příznivce Bureše s Vaším, HOLÁSKU. Tímto prosím případné čtenáře o pochopení a prominutí mého omylu.