23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nová pravice?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jsk 3.12.2008 19:17

Všechen ten výblitek ztv. "pravičáků" zde v diskusi

je právě tím důvodem, proč volby prohráli a proč je prohrají i příště. Dobře jim tak.

Fafa 3.12.2008 1:14

Martine,

ale jiste, ale to podle mne neni duvod k tom, aby se s temi tisici bezejmennymi delili o svoje prijmy.

p.ivo 2.12.2008 23:16

zloděj křičí "chyťte zloděje"!

Jsem fascinován "morálními" úvahami pana Křečka, který je krom poslance ČSSD také dlouholetým předsedou sdružení na ochranu nájemců bytů a má nezpochybnitelný podíl na naštěstí minulé konzervaci regulace cen nájmů v jejimž důsledku bude Česká republika nejen platit hromadu peněz po prohraném sporu u štrasburského soudu majitelům nájemních domů, ale také podpora nerovného přístupu k právu na bydlení zejména u mladých rodin, které musí proti nájemcům "regulovaným" platit nepoměrně více a především pak daleko intenzivnější a neúnosnější dopad deregulace, než tomu mohlo být, kdyby se k ní přistoupilo již dříve.

Nepochybuji o tom, že díky výše uvedené aktivitě a chytrému využití jejich důsledků se podařilo panu poslanci nakřečkovat nemalou sumičku a tak si už může spokojeně psát články o bezchybném charakteru levicových politiků.

Yaroukh 2.12.2008 23:12

Nemáš kredit, Křečku

RvRvRv

Martin 2.12.2008 22:53

Re: Martine,

zachazite do detailu, ja jen upozornil na to, ze ani takovy pan jagr ani pani rowlingova za svuj uspech nevdeci ciste a jen sami sobe. bez tech tisicu bezejmennych kteri za casto minimalni platy pracuji by o nich nikdo nevedel (napriklad jagr by nemel kde hrat a pani rowlingova by si mohla tisknout knihy na vlastnim lisu a prodavat je sama ve stanku)

Trefený 2.12.2008 22:14

Jéžíšmarjá...

nechtěl bych se dožít doby,až ty Jyrkovy správný kluci zavřou voči.Kdo se o mne postará........Budu snad muset platit spravedlivý nájemný.To nikdy!

woka 2.12.2008 22:13

No, tak tohle nám tu chybělo.

Ještě že jste nám vše vysvětlil, jinak bychom si nevěděli rady.... děkujeme a nashledanou, příště se nemusíte obtěžovat. 

Gustávek 2.12.2008 22:09

Je to jasný

Pane Křečku,je to jasný.Na tý pravici se scházejí pěkní týpci,a u vás na levici jsou ti kluci,co to prokoukli.A nekoukaj na svoje pohodlí a bojují za spravedlivý zítřek-kdy bude vše zadarmo a všichni se budou mít rádi a vážit si vás,jaký jste charakter.Jak to,že to ale podle vás nejde bez zadlužování.............

brumbál 2.12.2008 22:09

Křečku křečku

jen si vzpomeň, jak jsi "pomohl" občanům Libkovic.

Honza 2.12.2008 22:05

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

Dobrá, chápu, když to na člověka přijde, většinou se s tím nedá nic dělat. Nemohl byste ale alespoň zvracet jinde? Mezi slušnými lidmi se to nedělá.

hufv 2.12.2008 22:00

regulovaný parazit Křeček je levičák a parazit.

V podstatě totéž co zloděj. Myslím, že to naprosto stačí jako komentář k jeho výplodu.

Goral 2.12.2008 21:59

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

Chytrému stačí napovědět , ale hloupého musíš skopat . Voliči se vyfackují svou volbou špatných koní sami . V tom je ta spravedlnost .A hlupec bude nespokojen věčně - je to o životní filosofii - aktivní přístup k životu a neustále se radovat  a práci mít stále hotovu , pak zbude i čas na zábavu . Ovšem za svoje ... Na Jirku a Davida se nespoléhám . To už poznal Goliáš !

Gregory 2.12.2008 21:55

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

;-€Když čtu ty vaše myšlenkové průjmy, tak asi opravdu začnu co nejdřív zvracet. A byla by to škoda, protože jsem docela dobře povečeřel (a zapil jsem to perfektním bílým vínem - Muškát moravský 2007, pozdní sběr). A už si dál nebudu kazit večer čtením nějakých debilních výlevů zastydlých pologramotů, jsou i příjemnější věci v životě lidském. Se vztyčeným prostředníkem proto opouštím tuto stránku. Čau, hoši se srdcem na pravém místě - a už se  těším na parlamentní volby. Bude to pro vás další tuze smutná záležitost. !!!!!!

Honza 2.12.2008 21:50

Re: .....vaším velebeným kapitalismem....

...... to je právě jeho problém.  Neví to.

Honza 2.12.2008 21:49

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

Já mám vcelku jasno, jen něco bych potřeboval ještě upřesnit. Byl to úder blesku, pád z výšky na hlavu nebo úder tupým předmětem? Prsty zůstaly určitě alespoň některé funkční a jednoznačně rychlejší myšlenek.

Bubik 2.12.2008 21:39

.....vaším velebeným kapitalismem....

a po čem toužíte Vy? Po komunismu? Socialismu? Kolik Vám je proboha?

Tenhle národ je fakt nepoučitelnej......

Gregory 2.12.2008 21:36

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

;-€PS: Hoši, začínáte přitvrzovat  - nabírá to grády. Jen bych vás chtěl taktně upozornit, že to, o čem si myslíte, že jsou nějaké myšlenky, jsou jen výboje statické elektřiny v těch vašich scvrklých mozcích. A už to nehulte. To správní kapitalisti a příkladní dříči nedělají. Kdo nám potom zajistí  tu prosperitu, až to zpátky vezmete do svých rukou ?

Klička 2.12.2008 21:30

Re: Myslím, že ty hlasy dají i příště - a rádi !

Jak je vidět, i socialisté se mohou snažit "hájit zájem všeho lidu" jak slíbili ve svém ústavním slibu. Bohužel je jich málo, většina poslanců nehájí zájem všeho lidu, ale pouze zájem svých politických stran a jejich voličů. Těch je ovšem vždy zanedbatelná nedemokratická menšina. To, že čestná koalice musí existovat na základě shody programů stran v ní zúčastněných je sice Váš názor, ovšem není to zcela nezbytné. Koalice by měly především fungovat na základě shody ve službě většině občanů. To ovšem zatím žádná koalice nepředvedla. Zatím předvedly pouze nezřízený zájem na moci a místa "u koryta". To se týká zejména SZ a KDU ČSL.

Honza 2.12.2008 21:27

Ale jo.

Pane Křečku, díky. Dodneška jsem stále ještě o Vás neměl úplně jasno, Vaším výlevem jste se konečně definitivně zařadil. Ctím demokracii, plácejte si co chcete, již dříve jsem si Vás zařadil mezi skupinu spoluobčanů, kteří mi mohou (Y)(Y)(Y) políbit, a klidně v ní dál můžete zůstat.

Honza 2.12.2008 21:21

Re: Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

Budete ještě něco dále zvracet, nebo je to již vše?

Gregory 2.12.2008 21:10

Inteligence praktického charakteru - Gorale, si jednička (ta Topolánkova)

;-€No výborně - a čím dál lépe. Uź tady snad přispěli svým vrozeným moudrem téměř všichni inteligentní pravičáci a kapitalismu znalí makáči.  Ale těch chytrých, inteligentních a pracovitých jedinců, co by ani za svět nevzalo nějakou sociální dávku, je nějak málo, když ODS ve volbách dopadla tak špatně. Tvrdilo se poté, že příčinou porážky pravice ve volbách byla vysoká účast voličů. To je fakt dobré. Asi mělo přijít  volit   jen  těch několik spokojených, rodinní příslušníci stávajících potentátů a jejich nejlepší známí . Pak by si patrně nikdo nestěžoval, a ti co by zůstali doma, by byli prohlášeni za  státotvorné inteligenty. Volit prý šli ale jen samí pitomci, proto to tak dopadlo.  Vysvětlete mi někdo z těch inteligentů , proč jste  tehdy všichni  zůstali doma ? No ale s tím vaším  velebeným kapitalismem to  aktuálně  nevypadá  zrovna  nejlíp. Prý by se měl vymyslet nějaký kapitalismus s lidskou tváří, kdosi z těch hodnějších kapitalistů navrhuje.  Tady se  před  nedávným časem pokoušeli o nějaký socialismus s lidskou tváří - a nedopadlo to moc dobře. Tak se necháme překvapit, co z toho  vyleze. Rv

fafa 2.12.2008 20:59

Re: Klicko,

ja bych pro homogenni unitarni stat jako Ceska republika taky klidne videl jednokomorovy parlament. Pro federalni stat se mi libi americky system a myslim, ze by tak mela fungovat i Evropske unie.

Diky za debatu, musim zpatky ke strojum.

Klička 2.12.2008 20:57

Re: Klicko,

Ano, obecně mám na mysli 50%+1 volič. Zde jsem šak hovořil o našich posledních volbách, kde 60% voličů nevolilo a to podle mne byla ta jediná demokratická většina.Zájem voličů o volby do senátu není malý proto, že by byl závislý na nějakém volebním systému, ale proto, že občané tohoto státu nejsou přesvědčeni o nutnosti existence tohoto senátu. Docela dobře si dovedu představit pouze parlamentní systém a to bez senátu. Senát u nás totiž slouží pouze jako odkladiště povětšinou neúspěšných politiků, jeho provoz stojí obrovské peníze a pravomoci má minimální.

BuBu 2.12.2008 20:50

To snad ani není pravda :

Uslintaný a šišlavý Sysel . . . nás bude poučovat . . . ústy svého Kmotra Jyrky ;-O;-O;-O . . . !

Nás, Ty uslintaný Debile, zajímá jediné : Proč jsou po 19-ti letech opět u moci bývalí i současní bolševici, kteří tu 41-let před rokem 1989 prováděli promyšlenou genocidu vlastního národa  - a u toho všeho vraždili a loupili ??????????

Tak se Ty Kriple šišlavej prober . . . . a táhni už konečně do (Y) - kam jsi vždy patřil !!!!!RvRvRv

Bubik 2.12.2008 20:47

jo, jo, a kdopak je dle Vašeho názoru

 právník s mnohatisícovým platem, který bydlí v regulovaném bytě a má dopravu zadarmo, zatímco "jeho zaměstnanec s nízkým, nebo dokonce s minimálním platem" bydlí v bytě za nájemné smluvní, platí MHD v plné výši a rozhodně mu neprodávají obědy za dvacet třicet korun? Je ten právník taky "správný pravičák, neboť se zcela zřejmě dobře dokáže postarat o svoji rodinu"?

Spíš je to levicový vypočítavec využívající situace, že.......

Fafa 2.12.2008 20:45

Martine,

dobre. Jak by se tedy podle Vas ten plat pro jine zamestnance mel urcovat?

Ale zkuste se ale nad tim Vasim prikladem jeste jednou zamyslet. Treba priklad Tigera Woodse. Zamestnava ve svem tymu par lidi, ti vykonavaji svoji praci. Loni Tiger vydelal 100 mega, letos marodi s kolenem a v klubu tak mozna sedi na terase, vydela dejme tomu milion. Myslite, ze treba uklizecka v jeho golfovem klubu si loni zaslouzila 100x vyssi plat nez letos?  

Fafa 2.12.2008 20:32

Klicko,

ja bych samozrejme moc rad videl jednomandatovy jednokolovy vetsinovy system. Vsimnete si ale, ze v ceskem systemu je mozne volit nezavisle osobnosti pomerne snadno do senatu a zajem volicu je jeste mensi nez o parlamentni volby.

Jinak v predchozim prispevku mate asi preklep. Psal jste, ze jedina demokraticke vetsina je 60 %, zrejme tedy mate na mysli 50% + 1 volic.

Klička 2.12.2008 20:13

Re: Myslím, že ty hlasy dají i příště - a rádi !

Máte pravdu, ovšem jen v tom případě, pokud někteří voliči nemají zájem jít k volbám. Já si ovšem myslím, že většina voličů, kteří nevolí, nevolí proto, že nemají koho. Nechtějí volit žádnou z politických stran. Chtějí volit jednotlivce a to v demokratických většinových volbách, kde se nevolí politické strany ale osobnosti. Pouze tak je možno dosáhnout potřebné většinovosti a potlačení nezaslouženého vlivu politických stran.Pokud se státy chtějí nazývat demokratickými, měly by toto respektovat. Ideální to není ani v USA či Kanadě, kde sice většinové volby mají, ale politické strany, aby mohly vládnout (nedemokraticky), si vymýšlejí různá ustanovení, např. že aby bylo možno prohlásit nějakou většinu, musí dosáhnout nejméně 60-65%. To je také nesmysl a manipulace s nevědomými voliči a občany. Ideální to není nikde, kde vládnou politické strany. Já osobně jsem přesvědčen, že řešení, které se k ideálu blíží existuje. Znamená však potlačení moci politických stran a to ve prospěch demokraticky, ve většinových volbách zvolených zastupitelů občanů (lidu).

Goral 2.12.2008 19:26

Jiné dělení ...

V našem království není pravé pravicové strany .ODS představuje levici a potom jsou tu nějaké hybridní strany KSČSSD, které slíbí i to co nemají . Snaží se brzdit rozvoj podnikání ,nefachčenkům rozdávají samozřejmě z cizího a rozsévají závist a nenávist mezi lidmi . Protože asi z 40% politicky primitivní a kapitalismu neznalý  lid má rád sliby , volí toho , kdo naslibuje více (srovnej - rozdávání zrcátek divochům prvními cestovateli , dnes 30,- rýnských).Je to negativní vliv řádění "slušných"fašistů a komunistů a toto dědictví budeme napravovat dlouho . Začít se musí ve škole. Africké kmeny mají lepší startovací pozici v mentalitě obyvatelstva a všeobecné inteligenci praktického charakteru .  Komunismus nešlo zde aplikovati , neb hlad zde již byl a o socialismus nebyl velký zájem - slibů se nenajíš !

Martin 2.12.2008 19:12

Re: Jasne Jogine

sportovci dostavaji svuj plat v klubech ktere jine zamestnance nutne pro chod (prodavaci listku, uklizecky atd. plati podminimalne. totez je i u spisovatelu, pro vydani jeji knizky jsou nutni tiskari, distributori atd. kteri zas maji jen halire