28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Nová pravice?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
janoryna 2.12.2008 13:08

Re: Dobrý, Křečku,

takže je pravičák ?

Tomas Gruntorad 2.12.2008 13:07

A toto je ta ryzi levicovost?

Je zajimavou skutecnosti, ze levicakum jde moralizovani skoro stejne tak dobre jako prerozdelovani. Zatimco pan Halik zminil CSSD pouze okrajove a faktograficky - pred rokem 2006 se CSSD zmitala v krizi (nezmitala?); Spidla posunul stranu vice do stredu (neposunul?) - nebo neprimo, Vam to stacilo na cely clanek. Abyste dodal svym slovum ten spravny kalibr, hned na zacatku jste si pomohl Stalinem.

My politicky stupidni, co si jeste dovolime nevolit Vasi stranu, si skutecne myslime, ze pravicova politika je "o úctě k právu a pořádku, o úctě k rodině a taky o úctě k národním zájmům země. Je to o osobní integritě. O schopnosti postarat se o sebe a své blízké. Je to i o solidaritě s těmi, kteří naši pomoc potřebují." Uplne jednoduse o svobode a zodpovednosti, dodavam ja.

Jsou to hodnoty v primem rozporu napriklad s Vasim Sdruzenim na ochranu najemniku. Nekterych najemniku, melo by se dodat, presneji tech, kteri si bez ohledu na jejich socialni a majetkove postaveni uzivaji regulovaneho najemneho. To, ze mnoho tech, kteri by si takovou pomoc skutecne zaslouzili jako to, ze ostatni najemnici plati vyssi trzni najemne kvuli statni blokaci urciteho podilu bytu je Vam nejspis srdecne jedno. Proste jsme si vsichni rovni a nekteri jsou si rovnejsi.

Nikdo nerika, ze jste spatny clovek, ktery lze a krade, jak se nam snazite podsouvat. Ale ze je vas politicky nazor spatny, zalozeny na nerealnych lidskych vlastnostech, nerealnych ocekavanich, na kolektivistickych cilech a hodnotach, ktere urcila jakasi elita, na prerozdelovani bohatstvi misto jeho tvorby, na regulovani zivota jedince od narozeni do hrobu, to se Vam skutecne omlouvam, ale to treba ja si skutecne myslim. Netvrdim, ze jste nemoralni clovek (nebo ze kazdy levicak je), tvrdim ale, ze je krajne nemoralni nutit mi Vas hodnotovy zebricek.

Mel jste v tomto clanku prilezitost konfrontovat Vase levicove hodnoty, ktere nepochybne pokladate za ryzi. Misto toho jste napsal tri odstavce plne pomluv, polopravd a vykriku. Skoda.

Ludva 2.12.2008 12:55

K poslednímu odstavci

Ten by si měli napsat na zeď mnozí přispěvatelé do diskuze. Ti co argumentují kádrováním pisatele.

Ludva 2.12.2008 12:50

Re: Japonská dědická daň je 90%

Nechápete proč byla francouzská buržoazní revoluce zaměřena proti dědičnosti politických funkcí ? Totéž platí o VELKÝCH majetcích, nikdo Vám nechce brát rodinný domek. Až si tady nějaká dynastie skoupí třetinu Čech, pochopíte o čem je řeč. A Japonci jsou komunisti ?

Vlado 2.12.2008 12:39

Křečku, Vy jstei asi četl jiný článek

než o kterém polemizujete. Ale i to o něčem vypovídá a vlastně to potvrzuje, že levičáci jsou ochotni v zájmu lepších zítřků lhát, porušit "mimořádně" zákon apod.

Lapil 2.12.2008 12:32

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Jan aby. Tuším koncem 1. republiky se taky mohla zdát pravdivou úvaha "když je v Sudetech tolik Němců, přece na nás Německo střílet nebude". Koneckonců pravdivá je - válka šla docela mimo, střílelo se až cestou zpátky, a tou dobou Německou rozhodně neútočilo.

Magor Milda , Mgr. 2.12.2008 12:32

Definovat nějaký stát jeho umělci bývá velmi nepřesné.

Definovat Rusko jako zemi Lermontova a Tolstého je retrospektiva daleko do carské říše. Ale třeba i Solženicyn je nacionalista, takže nelze autora a jeho dílo považovat za jeden objekt.

Kdybychom chtěli podobně definovat Německo, posloužil by nám dobře třeba J.W.Goethe nebo F.Schiller, z moderních spisovatelů Erich Kästner nebo G. Grass. Jenomže stejně, jako v případě Ruska tím není definováno téměř nic.

Jak u Německa, tak i u Ruska lze konstatovat tendence k totalitě, které se v minulosti staly zdrojem jejich národních katastrof. To je snad podstatnější, než se dohadovat, která totalita byla levá nebo pravá.

jarmich 2.12.2008 12:24

Re: K druhému odstavci

Hodnotit Křečka, je to samá, jako házet perly sviním. Samozřejmě Juro, máte pravdu.

emil 2.12.2008 12:15

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Soudruhu chytráku, první jednání a Americe naději na postavní radaru začala dávat ČSSD. Že potom růžové prase Jyrka po prohraných volbách zjistil, že ODS je pro radar, okamžitě otočil. Opravdu tvořivý politik. Krásně jste si vycucal z prstu 88%. Asi je průser, že stovky mých známých jsou v těch 12% zbývajících procentech. 88% je opět jedna ze lží růžového čuníka Jyrky a jeho oranžovo rudého stáda.

NR 2.12.2008 12:14

Re: Re Jura Jurax: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Používáš slovník ze svého kanálu a chceš aby ti za to někdo děkoval, máš zajímavý způsob uvažování pravičáka. Ten ksichtík na konci to je tvoje fotografie obličeje ze tří stran? Myslím, že se nemáš čím chlubit.

emil 2.12.2008 12:08

Dobrý, Křečku,

ale jako prase (i fyzickou vizáží) se na politické scéně etabloval především váš guru, velké oranžové čuně Jyrka. Takže zametat nejdřív před svým prahem. I když při vašem věku už může jít u vás o stařeckou demenci.

hulwat 2.12.2008 12:03

Re: Ty jsi vůl!

Frantíku Pyčko máš pravdu. Když tu bude ještě více Rusů a budou tu mít majetek, tak není důvod na ČR "střílet", neboť budeme ruskou gubernií. ;-D

franta tyčka 2.12.2008 12:01

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Ubránit se dá i jinak než radary a armádou.Viz Švýcarsko.Jenže na takovou obranu u nás není. A jestli si myslíte, že to 40 000vá armáda lemplů v žoldu vytrhne tak potěš pánbů.Takže jsme unás v situaci hlavně neprovokovat. Provokovat může jenom někdo kdo ví, že ho ti ostatní nepřeperou. A co děláme s Rusama. Provokujeme. Jde jenom o to, že když provokuju musím mít za sebou kámoše, který mi přijde v případě, že na to nestačím na pomoc.No a stěma kámošema to u nás nikdy nedopadlo dobře. Ač je mi to proti mysli situace v které jsme nám nic jiného neumožňuje.Takže ať chcete nebo ne jsme stejně tak bezranní i s celým radarem nebo bez něj.Jenom tak, že ta provokace nebude ze strany USA, nýbrž z naší.

Jura Jurax 2.12.2008 12:01

Re: Churchill: Kdo nebyl v mládí socialista - neměl srdce, kdo jím zůstal - nemá rozum!

Sorry - Churchilll se narodil 1874

Jura Jurax 2.12.2008 12:00

Re: Re Jura Jurax: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Taky ti budu tykat, hňupe (Y)

hulwat 2.12.2008 11:56

Re: Politické pověsti.

Není nikde a nikým doloženo, že něco takového Churchill prohlásil.

KLAUS 2.12.2008 11:49

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

NRR^Na těchto vášnivých modrých stránkách je tato úvaha na pováženou.

Jura Jurax 2.12.2008 11:32

Re: Křeček skutečně krade

tak, tak ... a přitom ubozí důchodci neschopní zaplatit neregulovaný nájem hromadně bydlí pod mosty ... ;-)

Jura Jurax 2.12.2008 11:31

Re: Křeček skutečně krade

R^R^R^

Jura Jurax 2.12.2008 11:30

Re: Japonská dědická daň je 90%

Jojo, očividně nemáte po kom co zdědit, že ano ... a kdyby třebajen  rodinný domek po rodičích, jistě se ho vzdáte, neboť je nemravné užívat majetku, který jste nezískal vlastní prací, že ano. ;-)

I u nás je toho plno, budeme se dívat, jak si rodiny bezpracně užívají tisíc let nakradeného majetku, podobně jako dříve šlechta ? No, tohle Vás charakterizuje jako závistivou bolševickou špínu - račte prominout, ale mírněji se to říct nedá.

NR 2.12.2008 11:26

Re Jura Jurax: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

Zrovna ty někoho nálepkuj. Stačí číst tvoje vejblitky, co s nimi dennodenně zas/íráš internet, ty rozumprde.

Jura Jurax 2.12.2008 11:25

Re: Výborně napsáno, pane Křečku

Jojo, řekni mi, koho chválíš, a já ti povím, co jsi za ... ;-D

Jura Jurax 2.12.2008 11:23

Re: Churchill: Kdo nebyl v mládí socialista - neměl srdce, kdo jím zůstal - nemá rozum!

No, ono taky zvažme, kdy se Churchill narodil (1865) - to byla mírně jiná doba - zjednodušeně řečeno povznesení dělnictva a chudého lidu socialisty mělo tehdy - řekněme koncem 19. století a začátkem 20. - poněkud jinou váhu než dnes; taky sociální rozdíly byly výrazně ostřejší. A komunismus se svými hrůzami, hladomory, komisaři, gulagy a zbídačením všech pracujících byl jen jednou z možností budoucnosti. Jistá levicovost a prosociálnost dnes možná naivní byla tehdy vlastní mnohým myslitelům.

Dnes se to ovšem už všechno ví ...

františek 2.12.2008 11:16

Taky považujete

pana Křečka za, svého druhu, podvodníka?

Jura Jurax 2.12.2008 11:13

Re: panedoktor

R^R^R^;-D;-D;-D

Jura Jurax 2.12.2008 11:12

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

No, další užitečný idiot, co chce, abychom byli bezbranní ... RvRvRv

Jura Jurax 2.12.2008 11:11

Re: Jděte příkladem !

O komže to jyrka ondyno mluvil jako o hnisu? A jak ráčil titulovat celkem nedávno ty, kdož hodlali volit jeho politické protivníky? ;-D;-D;-D

Jura Jurax 2.12.2008 11:09

A ještě

On ten Křeček je kovaný demagog a ví, jak vzbudit naši tradiční závist a nenávist k bohatcům echt levicovou - inu holt právník - povšimněte si, cituji : ... že podnikatel s milionovým měsíčním platem je správný pravičák, neboť se zcela zřejmě dobře dokáže postarat o svoji rodinu, zatímco jeho zaměstnanec s nízkým, nebo dokonce s minimálním platem žádný pravičák – to dá rozum - být nemůže, neboť se zjevně o svoje blízké tak úplně bezvadně postarat neumí ... konec citátu.

Tohle je jistě míněno ironicky, ovšem podsouvá to správné bolševické spojení (každý) podnikatel - milión měsíčně - pravičák (a lump) a jeho zaměstnanci (slušní lidé) samozřejmě třou bídu, jak jinak - a vzbuzuje tak závist, která jsouc vhodně kultivována dá se přetavit v tu správnou třídní nenávist.

Nuže, znám pár podnikatelů a pravím, že žádný nemá meloun měsíčně - dokonce bych řekl, že ne všichni mají víc než já, vykořisťovaný zaměstnanec. Nesporně i miliónoví podnikatelé - tj, ti, kdož si můžou ročně do osobní spotřeby vyplatit 12 miliónů - budou, ale bude jich percentuelně nějaké promile ze všech podnikatelů.

Jura Jurax 2.12.2008 11:03

K druhému odstavci

On člověk s levicovými názory ani tak nekrade - tím myslím, že by šoupnul v hypersuper flašku rumu pod kabát nebo přepadl banku - jako spíš miluje hojné přerozdělování. Nejlépe pod nějakými ušlechtilými záminkami. Krást a přerozdělovat není úplně totéž - zatímco na zlodějnu patří zákon nelibě a trestá ji, přerozdělování naopak může ukládat, neboť ono přerozdělování je mnohým libé. Důsledek je v zásadě stejný - když máte smůlu, přijdete o prachy. Při přerozdělování levičáky tak milovaném ovšem tu smůlu mají ti šikovnější, pilnější, pracovitější, nadanější - neboť ti více vydělají a lze jim tedy víc legálně odebrat.

No a protože převážná část levičáků se rekrutuje více z té jaksi méně movité části společnosti, přerozdělování jim jde k duhu. Zbytek levičáků jsou buď intelektuálové s tzv. sociálním cítěním - ti z toho zpravidla moc nemají - a konečně levičáci političtí, kteří levičáckých idejí používají k vynesení sebe sama k politické moci, korytům a prebendám - ti mají ze svého levičáctví nejvíc, byť až na výjimky nikoliv z přerozdělování. Tihle pouze politicky zajišťují, aby si tak nakoupili (za cizí peníze arciť) své voliče - levičáky, co z přerozdělování tyjí.

Ta výjimka levičáků politických, co tyje z přerozdělování, jsou ti, kdož obývají byty s regulovaným nájmem - a pochopitelně brojí proti zvyšování téhož, poněvadž jde o jejich prachy; zaštiťují se ovšem zpravidla ubohými důchodci, co díky nedotovanému nájmu skončí pod mosty.

Soudruhu Křečku, furt máte regulovaný nájem?

franta tyčka 2.12.2008 11:02

Re: 88% v Senátu proti radaru, pouze 27 senátorů z podzimních voleb 2008 má mandát k rozhodnutí o US army radaru do ČR

K tomu radaru: Já to vidím tak,že když tady nebude radar a ještě více Rusů tady bude mít majetek tak jaký by mohlo mít Rusko důvod na nás střílet? To je podle mě lepší ochrana jak celý radar.To píšu pro ty, kteří tak vehementně argumentují Ruskou hrozbou.Iránská a jiná blízkovýchodní hrozba podle mě nepadá v úvahu.Proboha co by v téhle rozkradené zemi chtěl někdo získat?