29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Národ slabochů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dolly 19.1.2010 13:29

Re: Národ slabochů

730M - není to nějak málo?

Honza II 19.1.2010 13:52

Re: Národ slabochů

Jen za Klausovy a Kočárníkovy éry v 90tých letech zmizlo ne 730 000 000,ale 730 000 000 000

pepa.gas 19.1.2010 22:01

Re: Národ slabochů

Omlouvám se,bylo to samozřejmě 730 miliard!

Ryba 19.1.2010 14:21

Re: Národ slabochů

Marasmus slabošského typu šíří právě lidé, píšící v duchu tohoto příspěvky. Vychováni politickým školením v české televizi vidí všude a za vším starého bolševika. Kde tedy jsou správní a hrdí Češi.   Nejspíše i ten, kdo nám dává to šklolení je zakuklený bolšán. Chlapče, já tě chápu, čemu pak máš věřit,, když to píše MfD..

A jestli ti někdo někde píše, že v nějaké  obci připadali dva donašeči STB na jednu rodinu, tak tomu holt musíš věřit. Není nám pomoci

pepa.gas 19.1.2010 22:12

Re: Národ slabochů

Kdybych se nedržel pravdy,tak by mne komunisté rádi zavřeli.Musel jsem dokázat každé své tvrzení,takhle mně nabídli jenom vystěhování z republiky.

janoryna 19.1.2010 15:25

Re: Národ slabochů

a kam se těch 1.7 miliónů podělo ?  

Věra 19.1.2010 21:50

Re: Národ slabochů

Pepo, měl jste asi na mysli vzorného pionýra Pavlíka Morozova (1918-1932), který žil ve Sverdlovské oblasti za Uralem (Gerasimovka). Jako stoupenec kolektivizace a Stalinových čistek udal svého otce, který pak skončil v gulagu (včetně dalších obyvatel). Vesničané pak Morozova za odplatu zabili. Pavel Korčagin byl hrdinou románu N. A. Ostrovského Jak se kalila ocel (to byla úplně jiná historie).

Marat 19.1.2010 12:44

Nezveřejňujte

Není k zveřejnění !

Promiňte, ale já některým vaším požadavkum na registraci nerozumím.  Některé požadavky mě jsou nesrozumitelné. Napíší vám svou Internetovou adresu a prosím poučte mě. Ano?

 Má Internet adres je :

                                                    flrep6@hotmail.com

Ajax 19.1.2010 12:59

Re: Nezveřejňujte

Kdepak, to my zadarmo nikdy neděláme, máme SVÉ morální principy.

Realista 19.1.2010 12:32

Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

Náš volební system je absolutně nesvobodný. Dejte voliči možnost, aby v případě volby strany mohl zamíchat místy na celé kandidátce a hlavně dejte mu možnost, aby také nemusel volit stranu a mohl volit více kandidátů z více stran zaškrtnutím políčka nevolím stranu. Pak ať volí určitý počet kandidátů z více stran. K tomu ovšem elektronické volby. Uvidíte, jak se zprofanovanými politiky lidé rychle zatočí a jak vylétají ty stejné obličeje ze sněmovny, které si z politiky udělali živnost na doživotí!

Ajax 19.1.2010 12:47

Re: Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

Naprosto souhlasím. S gaunery všech stran ven z Parlamentu, včetně omezení imunity a "dávek".

Martin II 19.1.2010 13:48

Re: Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

ale jak byste chtěl zaškrtnout kandidáty z různých stran a chtít je mít ve vládě a parlamentu,když ti se vůbec nesnášejí a mají zcela protichůdné názory na všechno. Jedni dělají politiku pro horních 100 000 a ti druzí pro zbývajících 10 000 000 ?

Bobik 19.1.2010 14:20

Re: Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

Můžeš mi říct která stran dělá politiku pro horních 100.000 žádná taková tady není všichni nadbíhaj sockám jak vzteklý.

Martin II 19.1.2010 14:32

Re: Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

-------O-D-S------    !!!

vv 19.1.2010 14:24

Re: Dejte nám svobodné volby uvidíte, jak se zprofanovaných politiků rychle zbavíme!

A také by nikdo neměl kandidovat na více než dvě období a pak mít n jedno období nucenou pauzu. Ale to by mělo platit i pro starosty velkých měst.

Dolly 19.1.2010 12:02

Jak mám něco plánovat

do budoucnosti, když tento "právní stát" je schopen mnou vytvořené hodnoty ukrást, znehodnotit či jinak zničit, kdy hrozí, že uspořené peníze zmizí ve státním bankrotu případně převodem na euro? Radši budu dělat, že jsem jakoby slabá socka aby si mě nikdo moc nevšímal jinak musím okolo sebe dělat 5 m vysokou betonovou zeď proti těm, kteří by na můj úkor chtěli být silní..

pertinax 19.1.2010 11:05

Demokracie naplno

Odsuzuje se zde současný volební systém. Že prý nám nedává dostatek možnosti si demokraticky vybrat toho nejschopnějšího kandidáta. Já tvrdím opak. Při posledních volbách jsem ve středočeském kraji dostal nějakých 14-15 papírků a na nich bylo více než 740 jmen kandidátů. Tomu už se říká výběr, nebo snad neé? A zcela demokraticky jsem si mohl vybrat třeba pana Ing. Petra Piýla z Vojkova, 48 let, návrháře, bez stranické příslušnosti. Nebo paní Vlastu Nebesákovou z Jesenice, 38 let, prodavačku, členku strany. A to prosím přesto, že jsem z Mladé Boleslavi a v životě jsem o těch dvou lidech neslyšel. Ale jsem šťastný, že mám tak velký výběr a mohu tedy volit toho opravdu nejlepšího.

Volím také v Kanadě. Tam dostanu jeden papírek, na něm je jen nějakých deset jmen, za každou partaj jedno a k tomu nějací ti nestraníci. Téměř bez výjímky jsou všichni z mého města už hodně dlouho, Znám je z místních novin, místní TV a rádia i z drbů sousedů.  A někdy mi dokonce večer, uprostřed napínavého krváku, přijdou vysvětlovat svoji vizi přímo do mého domu. Ano, mohu si udělat žebříček podle jejich "kvalit", ale.......1) je to jen můj subjektivní názor. V ČR se mohu spolehnout, že když partaj dosadí na prvních pět míst na papírku pana Hrbolatého a čtyři další, že jsou to ti nejlepší. Jinak by tam přece nebyli.     2) Stále vybírám jen z nějakých maximálně 15ti jmen. znám je sice celkem dobře, ale jak můžu vědět, že ve vedlejším městě není někdo ještě lepší. Výběr ze 700 plus kandidátů, panečku, to je úplně jiná demokracie, taková masová, naplno.

Ajax 19.1.2010 12:37

Re: Demokracie naplno

" pertinaxi ", předkládáte nám polopravdy, zkreslené pohledy a otevřené nesmysly. Polopravdy - jsem rovněž Kanadský občan, tedy volič, žijící momentálně zde v ČR. Jednou z krás Kan. systemu je právě to co kritizujete. Ano, kandidáti chodí OD DOMU K DOMU ( ! ) a vysvětlují Vám jejich pohled. Takže, přijde-li komunista, jednám tak jako s Jehovisty. Přijde-li ke dveřím kandidát za stranu, která minule selhala, ŘEKNU TO panu kandidátovi a ON se zodpovídá MĚ ještě na mých schodech a dobře si to pamatuje. Kandidáta vidíte jak se chová, jak hovoří a zda bere vážně, arogantně či vyhýbavě Vaše námitky. Zkreslený pohled - "  je to jen MŮJ SUBJRKTIVNÍ názor...", PROBUUUUUH, čí ( !!!! ) jiný, než vlastní názor je volič povinen projevit ? Ano, na listinách jsou stovky jmen, která neznamenají NIC ! Jsou seřazeni především dle STRANICKÉ kandidátky, názory jaké strany budou prosazovat, nezávisle na své vlastní "nezávislosti". Prvních pět kandidátů již vůbec není těch "nejlepších" pět, ale zřejmě jen těch nejhlučnějších, všehonejschopnějších, nejzkorumpovatelnější a za prominentní místo na kandidátce nejvděčnějších padouchů. Takže když přijde obálka s mnoha kandidátkami, ty se stranami, jejich program je proti MÉMU SUBJEKTIVNÍMU duchu jdou rovnou do pece, aby se dále nepletly. Sebenejstraničtější kandidát si měl své místo rozmyslet. Nemám stejně možnost je poznat, mluvit s nimi. Někdy přijedou na náměstí s kapelou chraplavých kytar, které při 110dB zamezí diskusi. Je to neosobní, nakašírované, předražené, spíše operetní " zdání kampaně za politický program ".

Jste vedle, pertinaxi.

pertinax 19.1.2010 15:16

Re: Demokracie naplno

Je mi líto, že jste si můj pokus o sarkasmus vyložil takto. Ujišťuji Vás, že jsem se snažil říci - jen trochu jinak - to samé, co říkáte Vy. Ale to nic. Po 15.únoru už ode mne podobné frivolnosti číst nebudete, ledaže by Pes uznal jako mé skutečné jméno "Pertinax" a adresu "doma". Škoda, že p.Neff zrušil smajlíky.

čtenář 19.1.2010 10:34

NO KONEČNĚ !!

Bez této bohulibé iniciativy NP by se člověk nerozhoupal a trávil tady čas, místo diskuze na anglofonních a ruských webech. See you in better times. Da svidanija v lučšich vrremenach.

čtenář 19.1.2010 10:27

Celý problém je v tom, že Češi nejsou státotvorný národ.

Český lidový odpor proti jakékoliv autoritě: proti zákonu apriori, proti všem garantům státnosti, bez kterých žádný stát nemůže fungovat, pak k tomu navíc česká představa o tom, že demokracie je nekonečná žvanírna, ve které nesmí dojít k žádnému rozhodnutí, rozhodnutí je přece diktát :-)))), dále k tomu představa, že svoboda je cochcárna a prostor pro mé vlastní výhradní "já", bez ohledu na mé okolí ...........

Tohle se u státotvorných národů nevidí. Jejich příslušníci jsou samozřejmě taky sólisti, ale přitom se podřizují určité sjednocující, konstruktivní myšlence (čímž se stávají terčem pošklebků Čechů), která je zdánlivě svazuje, ale přitom jim dává křídla. Ve východoevropském prostoru nejsou v tomto Češi sami. Takoví Ukrajinci, to je taky kapitola sama pro sebe. Nebo Poláci, ti dokázali jen tak, nejspíš pro své vlastní povyražení, třikrát za sebou spolupracovat na zničení původního polského státu. Přitom je zvláštní, že Slováci, kteří nikdy neměli vlastní státnost a mají ji teprve od roku 1993 (tzv. Slovenský štát nebyl žádnou vlastní státností, ať si říká, kdo chce, co chce), tak Slováci si vedou velmi dobře. To jsou paradoxy. :-)

zlotřilá lůza 19.1.2010 11:03

Re: Celý problém je v tom, že Češi nejsou státotvorný národ.

moc bych nesouhlasil s posledními větami vašeho přispěvku. proč myslíte, že Slovenský štát nebyl státností? pokud proto, že byl závislý na vnějších faktorech, potom se ptám: mělo v době bipolárního rozdělení světa státnost třeba Finsko?

Jerome 19.1.2010 10:15

Milý Jane,

není to snadné. Kdyby bylo, nebylo by falešných svědků, falešných soudců, Pilátů a Golgot. Takové změně se říkávalo metanoia, česky to znáš jako obrácení. Kterak je to možné se nemohl dopídit ani slovutný Nikodém v evangeliu. Půvabně to bylo zpracováno ve starém už filmu s panem Smolíkem jako Hospodinem. Obrácení Ferdyše Pištory, tuším.  To, co žijeme, je trvalý standard. Okamžitý nápad V.Havla, který vstoupil do dějin jako "pravda a láska", je cosi, co patří výlučně do výbavy dramatika, nebo Spasitele. Od voličů a politiků to čekat nelze. Domnívám se toliko....Latinské corruptio, česky hřích, se lidem odnepaměti líbí. Proto je to teologicky,  ale nikoli biologicky dědičné...Jen ve hvězdných hodinách dějin to bývá méně nápadné..

Bokonon 19.1.2010 10:14

Co je to Čech?

Já nevim. Ta skupina lidí, co odvádí daně do Prahy, ta vskutku není obdivuhodná.

Bokonon 19.1.2010 10:15

Re: Co je to Čech?

Jinak ovšem s autorem souhlasím; pouze ten závěr je nepodloženě pozitivní :)

horduch 19.1.2010 10:11

nikdo

nás nezachrání ,pokud se nebudeme chtít zachránit sami

lUDVA 19.1.2010 10:10

HISTORIE

Česká historie je vlastně nekončící histerie a od BIléHory nevíme co s tím.Nadávame na všecho,nevážíme si okolí a okolí si neváží nás !Jsme slabí malí,dosti těchto řečí..........

Wotan 19.1.2010 10:06

Budoucnost?

 Mýtus o blanických rytířích, kteří za tři sta let habsburského útlaku nikdy nevyjeli deprimuje

 národ,vyhlídkou,že to, co prožívá,není ještě nic proti tomu,co teprve přijde!

tadeas 19.1.2010 11:02

Re: Budoucnost?

LOL přesně. Víte co se říká. Dobře.... už bylo. Bude to jen horší.

Ajax 19.1.2010 13:09

Re: Budoucnost?

Juuuuuj, to je krása k zapamatování, díky.