29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vydra 12.12.2006 12:20

Milý

pane Hvížďalo, pokud existuje něco, jako "ta česká povaha", "čecháčkovství" a podobně, pak je to servilnost a vlezdo...... českých intelektuálních a politických elit a jejich přesvědčení o podřadnosti českého národa a potřebě napraviti jej (pochopitelně za přispění vyspělejších zahraničních subjektů).

Přeji vše dobré.

ok 12.12.2006 12:18

legie

Autor zapomel na legionare, kteri ovladli Sibir, na stredoveky Cesky stat, ktery byl vyznamny i vojensky (Milano, Kralovec), na obranu pred Prusy za Marie-Terezie, na obranu Evropy pred Turky, na ktere se Cesi vyznamne podileli na velitelskych pozicich i jako radovi manici. Autor zkratka jen rozdmychava jedno blbe klise.

xyzž 12.12.2006 12:24

Re: legie

Přesně tak, blábol autora i příspěvky jsou hrozné. Ti lidé vůbec neznají dějiny, aby mohli porovnávat. Přečtou si takovýto (nebo ještě horší) blábol, které jsou teď bohužel v módě a hned si také plivnou.

xyzž 12.12.2006 12:30

Re: Re: legie

Slovo blábolilové myslím použil současný předseda lidovců a je opravdu nejvýstižnější pro tuto sortu lidí. Tato činnost je však zřejmě dost výnosná.

xyzž 12.12.2006 12:00

Blábolilové

Blábolilové novinách se tímto tématem dobře živí ale realita je trochu jiná. Kdo si přečte (pozorně, nikoliv komentáře současných médií) dějiny Čechů a srovná s dějinami našich sousedů, zjistí, že z tohoto srovnání nevycházíme vůbec špatně. Možná právě naopak. Vzhledem k sousedství početnějších a mnohdy ne právě přátelských sousedů je náš současný stav spíše důvodem k hrdosti než k pomluvám.

Josef 12.12.2006 13:37

Re: Blábolilové

Za to, ze stale jeste prezivame jako narodni entita muzeme podekovat velkorysosti a blahosklonnosti velmoci a ne ceske hrdinosti, chrabrosti a odhodlanosti !!!

xyzž 12.12.2006 14:39

Re: Re: Blábolilové

Nikoli, velmoci nejsou nikdy blahosklonné a velkorysé. Pokud by byly, nepřežily by. Musíte se smířit s tím, že to, že přežíváme jako státotvorný národ je hlavně zásluha našich lidí v minulosti i nyní (i když dnes to tak moc nevypadá). To, že se naše zájmy a zájmy mocností např. v roce 1918 shodovaly je jen v pořádku.

ValVlk 12.12.2006 11:08

Nahlédnutí do ......

Vždycky se jednalo o nás a bez nás a tak tomu vždycky bude, protože jsme národ bez identity, bez hrdosti, národ který lze utáhnout na vařené nudli. Každý si s námi odjakžřiva děla co chce! Jsme jen pěšáky, otroky a nejsme schopni se tomu postavit! Rozdělení Československa považuji za zločin vlastizrady a velezrady, stejně jako Mnichovský diktát a Biĺakův zvací dopis, nebo zbabělý útěk ,,Zimního krále" Fridricha Falckého z Prahy po Bílé Hoře. Jsem stejným dílem Čech i Slovák. Jsem po matce čech a po otci Slovák a takových je nás mnohem víc! Nejhorší je, že Slováci s námi míšenci pohrdají! Přesto s bolestí vzpomínám na Tatry, Oravu, Strážovské Vrchy, které už asi v životě nikdy neuvidím. Jak to, že jelen, divočák, medvěd, nebo Divoká kachna, vlaštovka při překračování státní hranice nepotřebují žádnéí doklady, ale my, lidé ao? Proč takové rozdíly!!!>-

Malý Aston 12.12.2006 11:14

Re: Nahlédnutí do ......

Souhlasím s Vámi až na to Slovensko.Dovedete si představit situaci,kdy se nemohou mezi sebou dohodnout čeští politici a ještě by k tomu byla slovenská politická reprezentace?Po roce 2007 hranice nebudou,takže klidně pokud Vám to zdraví a finační situace dovolí,klidně můžete Slovensko navštívit a to i dnes na občanku.:-D

PROROK ELIÁŠ 12.12.2006 11:26

Re: Re: Nahlédnutí do ......

 I když není možné upírat slovákům právo na samostatnost, mělo proběhnout oboustranné referendum, aby bylo zcela jasné, kdo co chce....

ValVlk 12.12.2006 23:51

Re: Re: Re: Nahlédnutí do ......

Připadá mi sice dost troufalé, dát si krycí jméno starozákonního proroka, ale budiž. Co se týče vašeho příspěvku, máte naprostou pravdu. Mělo být referendum a bylo to vyřešené! Jenže to se nelíbilo separatistům, kteří byli na obou stranách u koryta. Báli se, že referendum jednoznačně vyzní ve prospěch zachování Československa a asi se báli oprávněně. Neštítili se ani zabít Alexandra Dubčeka, aby se náhodou nestal Československým presidentem. Kdyby jsme měli v čele státu někoho jako byl Augusto Pinochet, k rozdělení by nedošlo! Takový muž jako byl on by jistě separatismus krvavě potlačil a vůdce dal popravit, jsem přesvědčen, že plným právem! Československo mělo být zachováno i za cenu nastolení vojenské diktatury, dokud by se situace v zemi nestabilizovala. Teprve potom bych dovolil demokratické volby, až bych si byl jist, že separatisté byli jednou provždy vyhubeni!

A4 15.2.2007 17:18

Re: Re: Re: Re: Nahlédnutí do ......

za taková kretenský názor bych tě nechal preventivně ukřižovat :)

xyzž 12.12.2006 12:20

Re: Nahlédnutí do ......

Mnichovský diktát podepsali Němci, Francouzi, Italové a Angličané. Bilak byl (je?) Slovák. Fridrich Falcký byl asi Němec. O jakém národu tak zhrzeně hovoříte? Já jsem na ten Český docela hrdý.

ValVlk 13.12.2006 0:03

Re: Re: Nahlédnutí do ......

  >-Jaký národ? Podívej se kolik je mezi námi Slováků. Není rodina, která nemá Slováky v rodokmenu! Kdo si myslí, že je nemá, lže sám sobě! Moje matka je Češka a otec byl Slovák, naštěstí už nežije. Československo mělo být zachováno i za cenu velkého krveprolití! Rozdělení je nesmysl. Dodnes jsem samostatné Slovensko neuznal a nikdy neuznám. Myslím, že na znovupřipojení Slovenska není nikdy pozdě, i za cenu vojenského vpádu na Slovensko. Němci tomu říkali myslím anschlus! Rozdělení Československa pokládám za projev největší možné velezrady, vlastizrady a hanby! Moje vlast je Československo a bude vždy!>-

Adolf 12.12.2006 13:36

Re: Nahlédnutí do ......

Takovy blaboly ze sebe vysype jen blbej komous.

Saša 12.12.2006 11:07

Co tím chtěl báník říci?

No je to vcelku prosté: autor se děsí toho, že se nám jako obvykle podaří rozkotat velkou říši.

Ono se nám to jistě podaří a pro mne je to, na rozdíl od autora, potěšující. Jasné světélko na konci tunelu.

Přežili jsme panstvo ve Vídni, v Berlíně i v Moskvě - přežijeme i Bruselské panství.

milan 12.12.2006 11:58

Re: Co tím chtěl báník říci?

SASO ABSOLUTNE SKVELY PRISPEVEKR^VR^VR^V

Karel 12.12.2006 11:58

Re: Co tím chtěl báník říci?

Šmankote, Sašo, jak je tohle konzistentní s Vaším příspěvkem ohledně přijetí Turecka do EU?

Saša 12.12.2006 12:42

Vůbec Váím nerozumím.

Jednak mi není příliš jasné, co pro Vás znamená slovo "konzistentní", jinak nechápu, co shledáváte podivného na mém referátu o tom, co učinil sv. otec Benedikt XVI. Přečtěte si to tedy sám: http://www.osel.cz/index.php?clanek=2293

Karel 12.12.2006 13:02

Re: Pardon - špatný odkaz.

Jste pro vstup Turecka do EU zároveň s přáním EU rozpustit. To mi připadá neslučitelné. Ale možná Vám nejde o rozpuštění, ale rozvolnění, což jsem pochopil až před chvílí.

xyzž 12.12.2006 12:11

Re: Co tím chtěl báník říci?

Největší hrůzou uctívačů Bruselu je strach, že kdyby to nevyšlo, museli by znovu (pokolikáté už?) převlékat kabát.

ok 12.12.2006 12:37

Re: Co tím chtěl báník říci?

Pokud je vasi jedinou radosti borit, je mi vas lito.Rv

Iva 12.12.2006 13:33

Re: Co tím chtěl báník říci?

Naprosto souhlasím.Tento pan Hvížďala je opavdu špatný autor, který jen nadbíhá evropské unii, kteráse nás zatím snaží jenom zneužívat!!!!!!Tento pán také při vzpouře v české televizi byl na straně vzbouřenců, i když to bylo strašné, co si to lidé v televizi dovolovali!!!!

Vlado 12.12.2006 10:18

bla bla bla pražského intoše

Moc se mi líbí, když k trpělivé mravenčí práci a k dotahování nápadů do konce nás vyzývají intelektuálové. kteří strávili život planým mudrováním.

Zilvar z chudobince 12.12.2006 9:21

Ztratili jsme Slováky

Nekonečně mě popuzují úvahy tohoto typu, copak jsme byli majiteli Slováku, že jsme je ztratili? V době kdy zestárla a vymřela generace slov. inteligence co studovala v Praze začala se uplatňovat slov. inteligence ze slovenských škol a pokud k tomu připočteme ruzné necitlivé ekonomické zásahy (vyrábí se něco na Slovensku, ale prodává to PZO v Praze s čím souvisí lukratívní zahr. cesty a pod), anebo  prostý fakt, že v zahraničí jsme byli všichni Češi (sám jsem to zažil v SSSR, pracovní cesta slov. podniku, ale na vrátnici zaznívalo - éto čéchi, bylo mi přitom  nekonečně trapně). Tak po tomto vývoji bylo úplně logické, že se trhli a chtěli mít tu svoji hvězdičku a stoličku v EU. Tak proč to stále někteří pražští zabednění  rádoby intelektuálové nedokážou pochopit  a viní z toho Klause  .

Josef 12.12.2006 5:31

Za vyzkumem ceske povahy...

nemusime jit daleko. Ta povaha se odrazi zde, na strankach netovych diskusi. Prohlednete si diskuse v jinych jazycich a ten rozdil sami postrehnete. Velice rychle pristupujeme k zes mesnovani, ponizovani a nadavkam. To snad nema jinde obdoby. Jedna z nejpouzivanejsich nadavek mezi nami jest  "Socka a Socan". To musi byt take svetovy unikat. Jak je mozne nadavat takto lidem, kteri se poctive zivi manualni praci a jsou spatne platove ohodnoceni ?? Mohl bych pokracovat, pujdu ale radeji spat abych se na noc nerozcilil.  

LOJR 12.12.2006 7:31

Re: Za vyzkumem ceske povahy...

Ale to v tom máte soudruhu trochu zmatek. Socka ani socan neoznačují manuálně pracujícího a současně špatně placeného jedince. Socan je diagnóza a socka je jedinec žijící místo ze svého majetku nebo práce z našich peněz (soudruzi tomu říkají bůhvíproč sociální dávky). Čest.

ok 12.12.2006 8:29

Re: Re: Za vyzkumem ceske povahy...

jen potvrzujete vyse uvedene (aniz to tusite). Ja bych k te ceske povaze doplnil jeste nevzdelanost, a u Husakovych deti jeden podstatny rys: byla to prvni generace, kterou vychovavali skutecni proverkami overeni komuniste z presvedceni a komunsite-karieriste. Vsechny predchozi generace vychovavali ucitele, kteri treba ucili jeste za prvni republiky, a prarodice, kteri pamatovali Rakousko-Uhersko. Me treba ucil byvaly pilot z bitvy o Britanii, ktery letal na Spitfiru.

Husakovy deti jsou prvni ciste komunisticky vychovana generace, se vsemi dusledky (predevsim urcity typ bezcharakternosti a nedostatek etickeho mysleni).

Mirek F. 12.12.2006 8:53

Re: Re: Re: Za vyzkumem ceske povahy...

Ehm, kdo vlastně začal listopadový převrat? Nebyly to náhodou Husákovy děti? Z vašeho příspěvku až dojemně průhledně čiší snaha o automatickou morální superioritu, aniž byste se musel jakkoliv namáhat. Prostě celá jedna generace je špatná, tím pádem se nemusím namáhat s argumety.  Což je vidět i z toho, že jste LOJRovi nic nedokazoval, jen konstatoval.

Mimochodem, v bitvě o Británii bojovalo cca 90 čs. stíhačů, z toho drtivá většina na Hurricanech. Moc by mě zajímalo, který pilot Spitfiru údajně přešel k učitelování a komunisté mu to dovolili.