27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 26.8.2011 12:07

Re: Nepopulární názor:

Ano. Zejména ti odsouzení a popravení bolševickými soudy by vám o tom mohli vyprávět. Vlastně nemohli, byli legálně a "po právu" popraveni. Ještě něco?

L. Kubeš 26.8.2011 12:05

Naprostý souhlas,

díky za článek !!

V. Kain 26.8.2011 12:02

Re: Nepopulární názor:

Takže poprava pí.Horákové či g.Píky byla vlastně legální vražda protože byli souzeni.Pane vy jste ale vůl.

Z. Bureš 26.8.2011 11:53

Re: Jak žít . . . . . ???

. . . . . snad strádat s Volem !!!

S. Rehulka 26.8.2011 11:51

Pane Krejčí,

můj stoprocentní souhlas, s Vaším článkem !

Nelíbí se to komunistům, anebo kolaborujícím "nestraníkům".

E. Došlík 26.8.2011 11:51

Re: Chudák jezevčice . . . . .

Bureši, raději bude žít s volem, než s takovým cypem jako jsi ty!!!

Z. Bureš 26.8.2011 11:49

Re: Chudák jezevčice . . . . .

. . . . a mám dojem, hraničící s jistotou . . . . . že to u Vás je "případ pro ochránce zvířat" !!!!

Takové týrání zvířete . . . . . . jsem ještě neviděl . . . . . .

Z. Bureš 26.8.2011 11:47

Re: Chudák jezevčice . . . . .

. . . to si opravdu - ta němá, inteligentní tvář - nezaslouží . . . . . .aby žila s takovým bolševickým Volem !!!

M. Vondráček 26.8.2011 11:44

odpůrcům autora

Nejpre bych rád řekl, "díky pane Krejčí " sice trochu emotivně , ale velice hezky napsáno. Těm co nazývají Mašíny vrahy , bych rád řekl , že držet hubu a hrbit se před vrchností se většinou vyplatí. Ale nedělejte z toho proboha ctnost. Není to nic jiného než zbabělost. Zbabělí Mašínové nebyli . Můžeme polemizovat, zda něco mohli či nemohli udělat jinak. Ale to je tak vše. Vážím si jich 1000x víc, než hrdinů, co budoval v té době komunizmus , v 68 se omylem přidali ke křídlu partaje co prohrálo a dnes se tváří jako hrdinové a arbitři morálky. Není to tak vidět jako u Mašínů, ale mají na rukou o hodně více krve a slz, než Mašíni.

E. Došlík 26.8.2011 11:39

Re: Jejda . . . jejda . . . .

Bureši, tak si to po sobě přečti, a udělej si úsudek sám o sobě . . . . Moje jezevčice je oproti tobě opravdu génius!

E. Došlík 26.8.2011 11:14

Re: Do pihele...

Madam Kanioková, tak vyznamenáni byli Benešem kdy? 1945 nebo 1946, a za co? 15 a 13 letí ani dorostenci!

E. Došlík 26.8.2011 11:09

Re: Děkuji Vám pane Krejčí . . . . .

Bureši, ty si koleduješ těmi svými urážkami lidem, kteří nesouhlasí s tvojí přiblblou doktrínou komunistobijce - štětina je podle tebe co?

Z. Bureš 26.8.2011 11:09

Re: Jejda . . . jejda . . . .

. . . .  bolševici se nám vyhajali . . . . . a do růžovoučko-ruda . . . . . a jakmile protřeli ta svá rudá, prasečí očka . . . . .už tu blijí ty své marxistické zvratky . . . . .

. . . a přitom na Haló novinách mají slaďoučké pomeje . . . . . .

E. Došlík 26.8.2011 11:00

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

Bureši, zakomplexovaný člověk = . . ., ty jsi asi čistá rasa .. .

P. Urban 26.8.2011 10:40

Ono nejde ani tak o soudruhy s uhlířskou vírou

jako spíš o ty, kteří odsuzují obě strany a myslí si, že tím pádem nemají s touhle válkou nic společného.

Pravda je, že vyznamenávat někoho jménem národa, který je z větší

části neuznává, je poněkud pochybné. O takové vyznamenání bych ani

nestál. Jenže mrtvý se už podobným poctám bránit nemůže.

Z. Bureš 26.8.2011 10:40

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

Takže se vlastně shodujeme : Mašínové byli hrdinové (protože kdyby chtěli přes dráty - odprásli by je . . . . a oficiálně by mohli o odchod požádat maximálně tak na lampárně) A protože to byli komunisté, kdo jim bránili ve svobodném odchodu ze země (to jste také přiznal) - tak to jsou ONI původci smrti těch postižených . . . . . .

Tak vida . . . . . že to jde - ale někdy se k pravdě holt dostává tak nějak "postupně" . . . . .

J. Dvorská 26.8.2011 10:35

souhlas

Pane Krejčí souhlasím s Vaším názorem.Kdyby nebyl zvrhlý komunistický režim, nebylo by všech těch hrůz, co následovaly.Je mi nevolno ze všech těch lidí , kteří si neuvědomují ,co to bylo za hnus v té době žít. Měli komunisti otevřít hranice, nebránit odchodu občanů atd.Skutečně svobodu řadím nad životem!

P. Schuh 26.8.2011 10:33

Re: svoboda slova

Souhlasím s Vámi, ale nevolil bych tak ostrá slova. Možná není frustrovaný blb, ten pán může mít svůj vychytralý cíl.

J. Tachovský 26.8.2011 10:33

Re: Nepopulární názor:

Jaka poprava - poprava je legalni akt, kteremu predchazi soud a rozsudek. Tohle byla vrazda

J. Tachovský 26.8.2011 10:32

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

. . že  se tu lidé toužící odejít z této země stříleli na drátech jako

holubi - a že za úspěšnou střelbu se dávaly opušťáky a vyznamenání . . .

. . že komunismus = fašismus SOUHLAS

J. Tachovský 26.8.2011 10:32

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

. . že jsme tu žili jako zvířata za ostnatýmí dráty a nemohli jsme

svobodně vycestovat . SOUHLAS s vyhradou, ze kdyz se clovek sam

nepovazuje za zvire, tak jim neni. To je spis o vnitrnim pocitu

J. Tachovský 26.8.2011 10:32

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

. . . na tom, že režim, zavedený komunisty po únoru 1948 byl totalitní a zavržení-hodný - SOUHLAS i kdyz se to spravne pise zavrženíhodný

J. Tachovský 26.8.2011 10:31

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

1) Urcite ano, nejspise nekde v cizinecke legii - mir a klid by jejich povaham nevyhovoval

2) Velmi neprimo, spouste lidi se podarilo odejit bez krve na rukou

P. Schuh 26.8.2011 10:27

Nepopulární názor:

Pro mě není hrdina ten, kdo bez soudu popravuje svázané zajatce.

Děkuji všem, že ještě nenastala doba, kdy se bude trestat za nepopulární názory. Zatím se jenom hanobí a plive.....

R. Sedláček 26.8.2011 10:27

Re: Blbec Vašich kvalit to sice nikdy nepochopí . . . .

Já si hlavně myslím, že v té době se ještě pořád všude možně válelo dost střelnýxh zbraní z války a nebylo k jejich získání nutné 2x zabíjet a uskutečňovat 2x přepadení četnické stanice.

Z. Bureš 26.8.2011 10:22

Re: A můžeme se alespoň shodnout . . . . .

. . . na tom, že režim, zavedený komunisty po únoru 1948 byl totalitní a zavržení-hodný . . . že jsme tu žili jako zvířata za ostnatýmí dráty a nemohli jsme svobodně vycestovat . . . že  se tu lidé toužící odejít z této země stříleli na drátech jako holubi - a že za úspěšnou střelbu se dávaly opušťáky a vyznamenání . . . . . že komunismus = fašismus . . . ?????

Pokud odpovíte ANO - tak mám poslední dvě otázky : 1)  Stříleli a zabíjeli by Mašínové, kdyby nebylo výše popsaného ???

2) Může za jejich zabíjení (tedy za smrt těch, co Mašínové odpravili) bolševická Lůza, která jim nedovolila svobodně z toho koncentráku odejít  ???

Stačí mi odpovědi ANO - NE ! Nějaké žvásty kolem . . . . . mne nezajímají !!!

R. Langer 26.8.2011 10:14

Re: Ty, Krejčí, jsi ubožák.

Kdepak, vobyčejnej komunista vlastně za nic nemoh, enem chtěl ten "lepší svět". Aha. Tak to jo. Jenom by bylo dobré se zamyslet nad tím, na čí to mělo být účet.

R. Langer 26.8.2011 10:11

Re: Jaké je to skóre v mrtvých a zničených?

Správně, proto se za protektorátu taky nebojovalo, že?

J. Tachovský 26.8.2011 10:09

Tak jsem si tu precetl diskuze

a zaver je - kdo neschvaluje vrazdeni Masinovcu je "bolsevicka svine". Radeji budu takto nazyvan nez abych zabijeni lidi na zaklade nejakych mlhavych pocitu povazoval za spravnou vec

R. Langer 26.8.2011 10:08

Re: To že máte pravdu,

No, však my taky dobře víme, jak skončili všichni ti stateční jako Horáková, že? A že si jich vážím! Ale to vám asi nedošlo, co?