19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Mám si pustit plyn?

Jak se vlastně mám? Kolem slyším samé nářky od nezaměstnaných, seniorů, rodin s dětmi atd. Dovolím si odpověď rozdělit na dvě části: materiální a duchovní (kulturní). Materiální sféra nic moc. Má státní renta dělá necelých 9 tisíc. Vyjdu s ní tip ťop. Výhodou je, že nemusím stát fronty např. na banány a toaletní papír.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 22.2.2012 10:10

Re: panu Jouklovi

Pan Göebels nebyl břídil, byl to úplně stejný darebák jako ti socani a levice, protože to byl socan a levičák, a vedl to úplně stejným směrem.

V. Václav 22.2.2012 12:26

Re: panu Jouklovi

Koukám další zblblík, který naletěl proppagandě a hlavu má pouze proto, aby mu nepršelo do krku. Voloviny udělali všichni, pane, nejsem, jak píšete "socan", ale nesnáším nespravedlnost a lidskou hloupost. Pokud na to máte, proberte si těch 20 let. Kdo napáchal největší dluhy? Kdo první sestavil vládu a ko měl hlavní slovo v parlamnetu? a to zadlužování bylo navíc pomalejší, protože měli ještě co propdávat. TAk zkuste být objektivní.

P. Lenc 22.2.2012 15:34

Re: panu Jouklovi

Pane Václave a když jste se dnes probudil,nebyl jste silně zpocený?

Z. Joukl 24.2.2012 22:59

Re: panu Jouklovi

Souhlasím, že je chyba, že volíme ty, kteří nás špatně vedou. Já je nevolím. Volím malé strany, kde jsou slušní lidé. Nechápu, že někdo může volit naše zadlužovatele (ODS a ČSSD). Ale, bohužel, je to tak. Tam je jedna z příčin současného špatného stavu v ekonomice i společnosti.

P. Kozelský 22.2.2012 5:58

Sociální diferenciace.

Autor je občan třetí kategorie. Pouze jeho mysl se s tím nemůže, nebo nechce vyrovnat.

Dnes jsou boahtí a mocní, pak ti, kteří mají doboru práci, pak ti jež mohou pracovat, pak ti, kteří pracovat chtějí  a nemohou a nakonec ti kteří pracovat nechtějí  a nikdy nebudou a nakonec ti, kteří jsou zcela mimo toto třídění (homeles) 

Autor spadá někde mezi kategorii lidí, kteří pracovat chtějí a nemohou a lidi kteří pracovat mohou.

Jeho pštrosí mloměšťácká politika zaprodaná materiálnímu dostatku kapitalistické nadprodukce je právě zdrojem bídy tohoto světa , je zdrojem sociální diferenciace.

Nemusí s mým názorem souhlasit, může jej i rozzlobit, ale já to vidím takto. Je prima že to mohu napsat to je to pozitivní. To jsem mohl i před rokem 89. Tehdy to pozlobilo mocné a bohaté. Dnes je jim můj názor ukradený.

J. Vavrochová 22.2.2012 6:27

Re: Sociální diferenciace.

Ale pane "soudruhu", tak mu jeho štěstí přejte! Já ho velmi dobře chápu, taky už jsem v důchodu.

P. Jášek 22.2.2012 6:58

Re: Sociální diferenciace.

Váš IV. odst. je opravdová perla! Osobně si myslím, že by se v jednom týdeníku z vydavatelství RP vyjímal!

Správně, myslím Dikobraz :-)

F. Eliáš 22.2.2012 7:18

Re: Sociální diferenciace.

Pane Kozelský, patříte mezi fňukaly. Každý má takové bohatství i práci, jaké si svou pracovitostí zaslouží. Jestli je někdo líný ve škole, stane se z něho v budoucnu líný lempl. Jestli někdo nepracuje, a práce je u nás tolik, že se uživí i cizinci, zaslouží si umřít hladem.

V. Václav 22.2.2012 12:19

Re: Sociální diferenciace.

Pane Eliáši, to moc záleží na profesi. Každý nemůže být podnikatel, ale nebýt pracovníků zaměstanců, tak nemůže prosperovat ani podnikatel. Problém je v tom, že naše zákony a politická "elita" umožňuje tunelování, rozprodávání státního majetku za účelem spekulace, čímž roste počet nezaměstnaných, kteří by byli schopní a pracovití zaměstnanci. TAkže opatrně s fňukaly. A zásadní blbost je zaměstnávat lidi v jakékoli profesi, jak to chce ten podivný človíček Drábek. Je dobré, aby specialista zametal chodníky, místo toho, aby byl zaměstnán ve svém oboru? myslím, že mnohé tunelování a likvidace i funkčních propbvozoe je úmyslné, za co by měl někdo sedět. Takže zaměřte svůj hněv tam, odkud zlo pchází.

V. Václav 22.2.2012 8:07

Re: Sociální diferenciace.

Pane, jestli je autor důchodce, tak by měl pracovat pouze ze zájmu, nebo koníčka. Měl by důstojně aslušně dožít svůj život, pokud léta poctivě pracoval i pro ty, kteří budou důchodci později. Ale když pan Topolánek vzal z důchodového fondu 26 miliard korun a nikdo je již nevrátil ,což si nedovolil ani ti srpáči, tak je cosi shnilého ve státě Dánském.

Bolševici měli z čeho rozhazovat a dělat ekonomické hlouposti. Uvedli tuto zem z 6 na 57. místo v životní úrovni ve sbětovím měřítku. Ale tito gauneři to dorozkradli netolik, že už není vůbec na nic.

P. Lenc 22.2.2012 8:52

Re: Sociální diferenciace.

Opravdu?A na co není,smím li se ptát?Tak on ten démon Topolánek vám vzal 26 miliard?A že socani v čele s Bohoušem Zlatoústým v době nejvyššího hospodářského růstu nasekaly dluh 650 miliard a tomu Topolánkovi a jeho vládě dali do vínku dalších 140miliard dluhů ve formě dalších mandatorních výdajů tak to vám taky ušlo.Takže pokud jde o váš důchod,obraťte se krapet do leva.A hlavně,nepodporujte finančně děti,pokud jsou dospělé,mělo by to být naopak.Jsem také důchodce a z článkem souhlasím.

R. Langer 22.2.2012 10:12

Re: Sociální diferenciace.

Jak si socan děti vychoval, tak se děti socanovi odmění... ;-)

V. Václav 22.2.2012 12:33

Re: Sociální diferenciace.

Pane Lenci, největší dluhy nasekal Kalousek, To je levičák?: AS pokud budetze schopen objektivity, tak nejbvětší dluhy nasekaly vlády pod vedením ODS. ČSSD samozřejmě ujela také dobře, ale ne za Sobotky, ale za Grosse. TAk pokuid diskutujete, tak zkuste být bvěcný a pravdivý. Doporučuji přečíst 3 díly pana Kmenty Kmotzr Mrázek. Tam, se dočtete hodně, jak to tu probíhá. Dočtete se rovněž, že největší gauneři kopou za ODS.

P. Lenc 22.2.2012 15:42

Re: Sociální diferenciace.

Ježíši,pane Václave,máte v tom,abych neurazil,trochu maglajz.A číst pana Kmentu,to je jako poslouchat Zaorálka.Takže čtěte dál různé Kmenty,ale prosím vás,nepište o věcech o kterých nic nevíte.Pokud napíšete,že největší dluhy nasekal Kalousek,tak jenom ukazujete,zase velmi korektně,totální blbost.

J. Schwarz 22.2.2012 21:17

Re: Sociální diferenciace.

Zaplať Bůh za sociální diferenciaci ... být "nediferencován" od pana Kozelského, to bych nejspíš nepřežil...

Z. Joukl 24.2.2012 23:04

Re: Sociální diferenciace.

Dotaz. Mohl byste mi trochu konkretizovat mou pštrosí, maloměšťáckou politiku zaprodanou materiálnímu dostatku kapitalistické nadprodukce? Není to z Marxismu -leninismu?

S. Prokopová 22.2.2012 5:44

Na obtíž

Je fajn přečíst si čas od času názor, který připomíná, že se zdaleka nemáme tak zle, jak si namlouváme. Ale popravdě, tento mi připadá, že přesvědčujete sám sebe, že se do pozitivního názoru občas musíte nutit. A souhlasím jen s tím, že na obtíž jsou ti, kteří mohou a NECHTĚJÍ pracovat. Ti další, tam už mi to zavání zevšeobecňováním. Znám pár státních úředníků, jejichž místa jsou možná zbytečná, ale i oni musí živit děti. Kriminálníci, feťáci, alkoholici? Možná jejich postoj k životu, ale i mezi nimi je mnoho, kteří jsou pro někoho důležití. Nazývat nějakého člověka zbytečným je podle mne minimálně neuvážené. Myslel jste tím snad, zbyteční pro společnost. Ale představa takové společnosti, která třídí lidi na užitečné a zbytečné, mne trošku děsí.

R. Tichý 22.2.2012 12:59

Re: Na obtíž

Jeli nějaké místo zbytečné, tak ho neomluvíte ani tím, že musí živit děti. Kdyby se místo zrušilo, tak ten člověk nejspíš bude vykonávat něco užitečnějšího.

S. Prokopová 22.2.2012 15:28

Re: Na obtíž

Nějak nemůžu najít, v čem jsem obhajovala zbytečné místo. Reagovala jsem na článek, ve kterém autor píše o lidech na obtíž. Lidé, kteří pracují na místech, která budou možná pro nadbytečnost zrušena, nejsou na obtíž. Ale teď jsem si všimla, vy píšete, jen abyste něco napsal. Zbytečné místo živí děti? Já myslela, že děti živí rodiče. A poraďte prosím, dvěma ženám s vysokou školou a dětmi, co mají dělat užitečnějšího, budeli (podle vzoru jeli, viz vaše reakce) jejich místo pro nadbytečnost zrušeno

R. Tichý 22.2.2012 20:01

Re: Na obtíž

Děkuji za větný rozbor. O nic jiného mi totiž nešlo, mé vyjádření nemá vnitřní obsah. Jen jsem zkoušel, kdo bude tak hodný a opraví mi sloh a gramatiku :oP A já nevěděl, jak to vypadá, když někdo nerozumí obsahu sdělení :oP

Obě dvě soudružky s VŠ by mohly svůj talent a vědomosti využít třeba v podnikání.

S. Prokopová 23.2.2012 0:49

Re: Na obtíž

Tušila jsem, že se projevíte jako hňup. Nezklamal jste:-). Jak jste přišel na ty soudružky? Kdybyste používal mozek, došlo by vám, že ženy s dětmi, o které je třeba se starat, asi nebudou ve věku soudružek. No,a když někdo nerozumí obsahu sdělení, píše takové příspěvky, jako vy. Ale to je jasné, že by vám stěží došlo.Ale mějte se krásně, pro vás to bude jednoduché. Já nakonec reagovala na slova autora článku, a to se vás netýká.

R. Tichý 23.2.2012 7:42

Re: Na obtíž

Soudružky se nepoznají jen podle knížky, ale i podle způsobu myšlení. A jaké vzdělání ty dvě dámy utrpěly? Učitelky nebo socioložky?

Vaše sdělení je jasné, stát má za povinnost vytvářet místa. Nevadí že zbytečná, důležité je, aby byla zaměstnanost.

Mít se krásně se snažím, ale rozčiluje mě, jak vysoké mám daně, abych uživil státní aparát a kdejakého zbytečného úředníčka.

S. Prokopová 25.2.2012 7:57

Re: Na obtíž

Pane Tichý, nedělejte závěry, nemáte na to.

R. Tichý 27.2.2012 8:46

Re: Na obtíž

Vy jste psychoanalytička nebo školní psycholožka?

Z. Joukl 24.2.2012 23:10

Re: Na obtíž

Zbyteční? Mám takový dojem, že slovo zbyteční o našich spoluobčanech jsem nepoužil. Spíše konstatování, že jsou společnosti na obtíž (např. neoprávněně poskytované sociální dávky nebo podpory v nezaměstnanosti.). Možná, že bych to mohl upřesnit slovem PŘÍŽIVNÍCI.

S. Prokopová 25.2.2012 7:59

Re: Na obtíž

Co se týká lidí, kteří neoprávněně pobírají peníze od státu, s tím s vámi souhlasím.

S. Sedlák 22.2.2012 2:24

Děs

My jsme spíš pověstní výskytem podivných praporečníků, kteří se snaží zviditelnit kopáním do vlastních řad. Místo aby tací byli nakopnuti či vykopnuti, tak jsou mnohdy velmi oslavováni.

Když už jsem u toho fňukání. Tak co takoví Řekové nebo Francouzi? To už neplatí, pokud při davovém kvičení zapálí pár aut nebo domů?

Z. Joukl 24.2.2012 23:15

Re: Děs

Také to jde mimo můj rozum. Řekové mají dvakrát vyšší minimální mzdu i důchod než my. Dvakrát delší dovolenou a šílené dluhy. A když se mají uskromnit, tak demonstrují, stávkují, zapalují auta a domy. O rabování ani nemluvě! Rozumíte tomu někdo?