18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BERAN 4.12.2009 21:27

Je-li Bůch všemohoucí,

pak mentální a hormonální předpoklady, které někteří z nás dostali do vínku, jsou jen těžší zkouškou jejich víry, oproti ostatním smrtelníkům.

Odsuzovat je za jejich těžký úděl je stejně zvrhlé, jako ten úděl stavět na odiv.

Autor článku 4.12.2009 21:44

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Zkuste být trpělivější. Sám odkazujete na trpělivé vysvětlování a teď vás naštve jeden dva útočné protinázory. K těm "chlapcomilcům," v tehdejší době si bohatší starší muži vydržovali mladé chlapce, patřilo to k tehdejšímu dekadentnímu bontonu. "Chlapcomilectví," navíc za úplatu, není homosexualita.

Poutník z Moravy 4.12.2009 22:50

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Nejsem naštvaný, ale když si někdo pořád mele svou a napadá mě, tak už jsem z toho unavený a mrzutý. A když se k tomu přidá rýma, kašel a trochu zvednutá teplota, úspěch zaručen, už se léčím čtyři dny, už je to lepší, česnek zabírá, je mnohem lepší, než Tamiflu, a to rozhodně nemám prasečí chřipku, podle rýmy je to běžná viróza. Nicméně, nepříjemná je dost!

kopec 4.12.2009 23:07

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

nevim, kde jste prisli k tak eufemistickemu vyrazu "chlapcomilstvi"? Kralicky preklad bible pouziva pro homsexualitu vyraz "samcoloznictvi".Aspon tak Pavel v ep.ke Kor., a prohlasuje ji za druhy nejtezsi hrich, hned za otcovrazdou.Misit krestanstvi s homosexualitou je jako misit olej s vodou, museli byste tim dlouho trepat, aby se to spojilo.

Autor článku 4.12.2009 23:21

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Kopče, citujte mi ten verš, kde, podle vás, ap.Pavel "prohlasuje (hom.) za druhy nejtezsi hrich, hned za otcovrazdou."

žibřid 5.12.2009 0:58

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

3. list Homosexuálům, 4. kap., 15. verš: "Hovno, hovno, pravím tobě, neprojde samcoložec branou úzkou ani když by hlavy své sehnul.";-)

kopec 5.12.2009 15:36

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Omlouvam se velmi, jsem na ceste  a nemam sebou bibli a bohuzel nejsem takovy pismak,abych mohl citovat zpameti.Pokud tu tento web bude jeste zitra /v nedeli/ vecer, urcite vam odpovim.Ovsem to  neni jedine misto v bibli kde je zavrzena homosexualita

Autor článku 5.12.2009 22:19

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Já ta místa, která v různých kontextech mluví o homosexualitě (rituální pravidla v SZ, odmítnutí vydržování si mladých chlapců zbohatlíky aj.), znám. Zkuste se ještě, před další polemikou, obeznámit  s těmito výklady: http://www.gaychristian.net/justins_view.php

kopec 6.12.2009 21:35

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

dekuji vam za odkaz ale bohuzel neznam anglicky tak dobre, abych  v ni mohl cist filosoficke texty. Nicmene, k tomu co jsem slibil.NZ, explicitne apostol Pavel odsuzuje homosexualitu v techto textech: 1. epistola ke Korintskym,kap.6, dale 1. epistola k Timoteovi,kap1, je misto ,odkud jsem cerpal sve tvrzeni. Cituji: 9.,Toto znaje, ze spravedlivemu neni ulozen zakon, ale nepoddanym, bezboznym a hrisnikum neslechetnym a necistym, morderum otcu a matek:vrazednikum, 10.,smilnikum,samcoloznikum, tem, kteriz lidi kradou......atd

Autor článku 6.12.2009 22:03

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

1Kor6 (i 1Tim 1): zde je sporné, zda použitý řecký výraz nenaznačuje spíše vydržování si mladého chlapce zbohatlíkem (tehdy prestižní snobská záložitost). Zkuste ten text otevřít pomocí google-překladače (i když ten automatický překlad je místy nesrozumitelný... http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://gaychristian.net/justins_view.php&ei=35DTSqqhOaDkmwPxjdH9Ag&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.gaychristian.net/justins_view.php%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DG

Nemo 4.12.2009 22:36

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Svoboda uvěřit by byla, kdyby za odmítnutí nebyly sankce v podobě "ohnivého jezera", "věčného zatracení" ...

Když vám bude někdo vyhrožovat při nepřijetí jeho podmínek, nejde o svobodné rozhodnutí.

Divá Bára 4.12.2009 22:43

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

No když vykládáte varování jako sankce, tak onen moment svobodného rozhodnutí snadno přehlédnete.

Jako malá jsem si položila ručičku na rozpálená kamna, když mi řečeno, že něco takového pálí: ) Rozhodla za mě zvědavost. )

Nemo 4.12.2009 22:58

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Když vám někdo řekne: buď podepíšete tu směnku, nebo vám shoří dům, je to pouze varování? A pak se svobodně rozhodnete?

Divá Bára 4.12.2009 23:08

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Tentokrát si zase pletete varování s vyhrožováním a vydíráním. Ach jo: (

Autor článku 4.12.2009 23:26

Re: Tak aby bylo jasno a než definitivně opustím

Zkuste neřešit otázku pekla, ale považte, zda vaše potřeba naplnění a smyslu může být harmonicky realizována materiálními nebo jinými pomíjivými (třeba i emočními) hodnotami. Není to tak, že svůj hlad po "pravém naplnění" zaháníme nekvalitními náhražkami a huntujeme tak svou původní lidskost? Co když člověk opravdu procitne až poté, co se vrátí ke svému Stvořiteli?

Pižla 4.12.2009 20:50

Rozum a instinkty

Myslím, že jste se nevypořádal s faktem, že lidské jednání řídí (na rozdíl od zviřátek) i rozum. Instinkty nás vedou k tomu či onomu, rozum je koriguje. Homofobii asi instinktivně pociťuje daleko více lidí, než kolik jich homofobně jedná: rozum zasahuje. Trápí Vás víc, kolik lidí homofobně cítí, nebo kolik jich tak jedná? S instinkty nenaděláte nic, rozum oslovit lze. Označujete-li za neetické homofobní instinkty, přijde mi to hloupé, za instinkty lidé nemohou. Rozumu čtenářů proto vysíláte hodně špatný vzkaz. Právem odmítáte donucování homosexuálů k přetvářce, nenuťte k ní ostatní.  

Možná to chápu špatně, ale za podstatu křesťanského náboženství považuji studium a výklad Bible, ukončeného a obsahově nerevidovatelného souboru textů. Jestliže konkrétně katolická církev přijala určitý výklad, těžko ho může měnit, protože vynětím jedné cihly se celá stavba zhroutí. Že by změnila vztah k homosexualitě (či k jiným otázkám), považuji za nepravděpodobné. Pokrokářům to jistě vadí, já však fakt, že církev po staletí hlásá stále (v podstatě) stejné zásady, vnímám v době, která relativisuje všechny hodnoty, za jev nanejvýš kladný, i když nejsem věřící. Řeknu-li to drsněji, vypořádat se se vztahem církve k homosexualitě je dle mne především na Vás.

Jsou homofobní instinkty tak dominující, jak se bojíte Vy a jak se radují mnozí diskutující? Kinseyho zpráva uvádí, že 37 % mužských respondentů uvedlo nejméně jednu homosexuální zkušenost v životě. Výpovědi pocházejí z předválečné puritánské Ameriky, kdy ne každý respondent byl asi zcela otevřený u všech otázek. To nepotvrzuje dominující homofobii, spíš dominující pokrytectví.

Řešení nevidím ve fobiích a ve fobiích z fobií, ale v rozumné ohleduplnosti. Ta by měla homosexuály dovést k pochopení, že jejich intimní projevy část veřejnosti instinktivně dráždí, s čímž nikdo nic nenadělá, a budou proto na veřejnosti zdrženliví, a veřejnost zase bude tolerovat nějaké to vedení za ruce či polibek. Svět je tu pro všechny.

žibřid 4.12.2009 21:04

Re: Rozum a instinkty

R^

certik 4.12.2009 21:42

Re: Rozum a instinkty

Kinseyho respondenti byli z velke casti vezni.

68 4.12.2009 22:09

Re: Rozum a instinkty

Věděl, kam pro své zboží chodit.

certik 4.12.2009 22:49

Re: Rozum a instinkty

No to spis se s nim nikdo jinej nechtel bavit. Ze statistickyho hlediska sou reci lidi, kery se sami dobrovolne prihlasej ze budou diskutovat tabuizovany namety, zcela bez ceny.

68 4.12.2009 23:26

Re: Rozum a instinkty

Šak říkám, že to byl člověk mazanej a věděl jak na to, kde se voptat. A hup - 10 procent na světě. A to už je síla, to už je třeba naslouchat. No ne?

Autor článku 4.12.2009 22:21

Re: Rozum a instinkty

Pižlo, já jsem nekritizoval instinkty, ale jednání. Takže se, myslím, shodneme. S posledním odstavcem vašeho textu víceméně souhlasím. JInak, myslím, že nejde tolik o katolickou církev, jako o vyvážený výklad Bible, který ostatně můžete provést i vy. Těch několik málo míst v Bibli, které o jistých formách sexu mezi mužem a chlapcem (příp.prostitutem) mluví, si přečtěte a přečtěte si i ostatní části Nového zákona, o tom, jakými slovy ap.Pavel popisuje to, co bylo tehdejší kultuře cizí (dlouhé vlasy, mlčení žen v křesťanském sboru aj.). Jinak, máte -li dost zájmu o toto téma, zkuste přelouskat třeba tohle: http://www.gaychristian.net/justins_view.php

E!! 6.12.2009 4:10

k té Kinseyho zprávě: problémem byl výběr vzorku respondentů (jak jsem četla)

vzhledem k způsobu jeho výběru, se Kinseyovi s vysokou pravděpodobností dostalo do vzorku respondentů podstatně vyšší procento lidí poněkud nestandardních a tím byl způsoben výsledný dojem, že některé nestandardní sexuální praktiky se v populaci vyskytují ve vyšším procentuálním zastoupení;

  což při následných výzkumech, kdy vzorek repondentů byl zvolen statisticky standardnějšími metodami nebylo potvrzeno;

   ale už bylo pozdě, pro novináře byla Kinseyho zpdáva zajímavější než následné sušší (byť přesnější) informace, které prostě nezaváněly senzací, a proto prakticky vůbec nebyly v médiích presntovány 

68 4.12.2009 20:48

Jakýkoliv výzkum a případné následné léčení této deviace

sami homosexuálové (spíš tedy homosexualisté), kategoricky odmítají.  Začátky jejich odporu se datují od roku 1970, kdy v San Francisku (kde jinde) gang militantních homosexualistů, vedený jistým  panem Kameny, násilně přepadl vystrašené psychiatry na výroční konvenci APA (American Psychiatric Association) a doslova fyzickým nátlakem donutil APA  k vyškrtnutí homosexuality se seznamu duševních nemocí. Došlo k zpolitizování medicinské profese neslýchaným způsobem a důsledkem oněch událostí před lety a pak dalším pokračováním boje homosexualistů za „práva“, vše bez náležitého usměrnění a odkázání do mezí, končíme dnes tolerantním „vědeckým“ diskutováním s křestanským homosexuálem na pozadí duhy, což ještě není to nejhorší. Bude hůř.  (Jak to všechno přesně bylo a jak se „hnutí“ vyvíjelo, lze se  - dočíst v politicky nekorektní knize  „Shadow in the Land“ (Homosexuality in America), autor Congressman Wiliam Dannemeyer, Ignatius Press, San Francisco, 1989 – Library of Congress, Catal.Nu.: 89-80470)

Mgr. Milda 4.12.2009 19:28

Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

a mohou být zřetelné rozdíly mezi etniky. Třeba u muslimů je ten podíl homosexuálů zřejmě podstatně větší, v rozvinutých kulturních společnostech (možná) menší. Snad to souvisí i se společností, která už u dítěte usměrňuje jeho vývoj. Dítě, vyrostlé ve společnosti homosexuálů, má tendenci, stát se jím také, ve společnosti s pozitivním vztahem k heterosexualitě tento popud chybí.

Je také vědecky prokázáno, že v přepopulovaných oblastech se zvyšuje podíl homosexuálů, je to jakoby samočinná regulace plodnosti. Podobně závisí i výška a váha jedinců od jeho okolí, v oblastech s nedostatkem potravin populace zůstává v růstu pozadu. Jedná se tedy o zcela normální přírodní mechanismus, určitá část potomstva zůstává neplodná, žije naplano. Někdy je to i žádoucí, exploze plodnosti jako u muslimů ohrožuje celé lidstvo.

Proto je třeba, žít s těmito postiženými v harmonii, oni bývají aktivnějšími ve veřejném životě, nespotřebují tolik energie na druhé pohlaví. Bývají proto pro své okolí přínosem, pokud ovšem nepropadnou psychózám.

Divá Bára 4.12.2009 19:31

Re: Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

Nazýváte postiženými lidi, kteří žijí v radosti.

Divá Bára 4.12.2009 19:31

Re: Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

Jak smutné: (

certik 4.12.2009 19:58

Re: Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

Myslíte že homosexuálové nezbytně žijí v radosti?

Divá Bára 4.12.2009 22:28

Re: Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

"Nezbytně"? Proč? )

certik 4.12.2009 22:52

Re: Takto postižená je podle vědců zhruba pětina lidstva

No ja nevim, vy prohlasujete ze predrecnik mluvi o lidech kteri ziji v radosti.