3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Levá realita

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
m.l. 15.6.2006 10:28

Re: je mi smutno

mýlíš se, to není nenávist. To je naplnění přísloví "jen blbec se dvakrát spálí o stejný kamna".

Hawk 14.6.2006 23:33

Re: Re: Jak to tak postupně pročítám

Děkuji za skutečně hodnotný argument

janek 14.6.2006 23:30

pane hora-kam chodíte na ta moudra-co by jste u nás chtěl,aby národ zmodral-čssd a ksčm vystěhovat-stejně jen překážejí-při čtení vašich blábolů je člověku smutno-jak si opovažujete urážet polovinu národa-jaké hrozby,co strašíte lidi-vždytˇčssd vzni

ota 14.6.2006 21:56

stačí

přece, když soudruh socialista Jičínský napíše novou ústavu o vládě jedné strany, tentokráte té své.

slovan 14.6.2006 21:28

Re: Re: Re: Je velice zvláštní,

Zcela evidentne nedokazete spravne pochopit vyznam psaneho textu , pripadne ho nedokazete ve zkratce spravne reprodukovat. Zkuste se v tomto umeni pod vedenim zkuseneho a trpeliveho ucitele cvicit, mozna jeste neni pozde.

přihlížející 14.6.2006 21:09

je mi smutno

kde se tolik nenávisti a netolerantnosti bere v lidech po 16 letech po sametové revoluci.Je to smutné čtení v došlých příspěvcích.

Charlie 14.6.2006 19:18

Hrozba ze strany KSČM

Když zlo zůstane nepotrestáno, tak jde do pr.....   morálka národa, víra ve spravedlnost, a fůra jiných dobrých vlastností národa.

Proto je existence nepotrestaných komoušů velká hrozba a nebezpečí!

Charlie 14.6.2006 19:11

Re: Je velice zvláštní,

Vy by jste nevěšel na kandelábr soudruha Goebelse nebo Göringa ? Pokud by jste v tomto případě přiložil ruku k bohulibému dílu, tak proč konečně nepotrestat všechny ty rudé fašouny ?

Charlie 14.6.2006 19:08

Re: Re: Re: Dotaz

NAPROSTÝ SOUHLAS  !!!  >-  Komouši jsou ztělesněné ZLO !!!

M.S. 14.6.2006 19:04

Re: Re: To je ale blábol

 SdP

Charlie 14.6.2006 19:03

Re: Re: Pěkně blbý blábol

V KSČM jsou jenom komouši, v ČSSD je sice mnoho komoušů, ale nemohu vyloučit možnost, že jsou tam i slušní lidé. Proto považuji KSČM za větší hrozbu.

Pidra 14.6.2006 18:19

Re: Jak to tak postupně pročítám

Neslyšels to nikdy, ty vole, to bylo o levičácích.

jirka.s. 14.6.2006 18:07

Re: To je ale blábol

No, za 1.republiky byli mezi policejními složkami tzv.  političtí komisaři, kteří navštěvovali každou takovou zmiňovanou slezinu. Pokud během ní došlo k hlasitému proklamování Vámi zmiňovaných zhovadilostí, tak vstal a prohlásil onen dýchánek za rozpuštěný. A myslíte si, že právě kromě komoušů někdo zpochybňoval demokratičnost 1. republiky?

bruno 14.6.2006 18:00

Re: Re: Re: Dotaz

ABSOLUTNÍ SOUHLAS!!!

jirka.s. 14.6.2006 17:56

Re: Re: Je velice zvláštní,

Až dosud jsem se domníval, že podobné diskuze jako je tato je pro lidi, kteří mají nějaký názor a tento názor chtějí právě pomocí diskuze sdělit jiným účastníkům. Pak ovšem nechápu rejpala, proč se těchto diskuzí účastní. Podle jeho vlastních slov nějaký vlastní názor vlastně nemá, protože mu po celý jeho ubohý život pořád jenom někdo radil a radil a on ty rady jenom poslouchal a poslouchal. Obzvláště pikantní je jeho životní období, kdy začal podnikat a jeho NADŘÍZENÍ mu radili, aby vstoupil do ODS. Copak to asi bylo za firmu, kde vlastník musel kohosi poslouchat. Jestli on neměl v obchodním rejstříku adresu na třídě Politických vězňů. Podobného "podnikatele" jsem jednou potkal u trafiky. Vystoupil z meďáku cca za 2,5 milionu a sháněl se po Haló novinách.

jirka.s. 14.6.2006 17:40

Re: Re: Dotaz

Vážený pane Horo! Halasný souhlas s Vaší tézí, že komunistou nemusí být  pouze shluk buněk (příčí se mi označení "člověk"), vlastnící onen rudý průkaz. Být komunistou totiž znamená způsob zvráceného myšlení a je naprosto lhostejné, ke které straně se každý takový jedinec právě teď hlásí a jaký stranický průkaz momentálně vlastní. Základní vlastností komunisty je totiž oportunismus. A tak si proberte  jednotlivé konkrétní osoby v konkrétních kauzách prorůstání výkonné moci do moci soudní, jednotlivé korupčníky, konkrétní Benity a podobné a zjistěte si ve které straně byli před sametem. Nemusíte se příliš namáhat pátráním, zaručuji Vám, že v 95% případů měli onu obávanou rudou knížku. Dále s Vámi souhlasím, že Ti skrytí, například mezi socany (i když tam už se vlastně ani nemají za koho schovat, poctivý socdemák je už dnes mezi prvními v knize ohrožených druhů), jsou nebezpečnější než Ti, co se ke komunistům hrdě hlásí. Ale to ještě neznamená, že bychom si je tady měli pěstovat na semeno, aby nám zase po čase zaplevelili třeba i původně demokratické strany. Plevel se, podle mého, musí prostě hubit a hubit až do úplného vyhubení.

Jan Hora 14.6.2006 15:33

Re: Pěkně blbý blábol

Takže KSČM je větší hrozbou nežli - například - propojování policie s vládou? KSČ se stala hrozbou, protože dělala to, co dnes dělá ČSSD.

Jan Hora 14.6.2006 15:30

Re: pane hora-zanechte blábolů-podle vás by jsme měli odstrani čssd-vždytˇti socani nechtějí modrý ráj -co jsou zač-jakým právem-to jste opravdový demokrat-platí jen naše vidění světa-ostatní jsou lemplové-nestydíte se takto urážet polovinu národa-to

Lukašenko, korupce a podobně výměnou za modrý ráj - toť krutá cena.

J. Mach 14.6.2006 15:23

Re: Re: Je velice zvláštní,

rejpale, váš smutný životní příběh mě dojmul až k slzám, zvláště pak ta část, jak takořka povinně volíte ODS. To je špička. Povídejte nám ještě chvíli o tom, jak vám místní sdružení ODS odstranilo plentu u urny a jak jste musel shánět chybějící volební lístek ČSSD. A to, jak vám lidé radí, no to je přímo horor. Ae blb nejste, vůbec a už vůbec, že byste nic nechápal, kdepak.

stevie 14.6.2006 15:04

Současná situace v politice je zablokovaná strachem z komunistů

pro ně je to vcelku výh odné, nemohou se namočit do bahna. Čekat až vymřou se mi zdá na dlouhé lokte. Měli by se také zapojit, tedy do spolupráce s ČSSD. Velkou hrozbu ze strany KSČM již nevidím. Středový volič. R^

Rejpal 14.6.2006 14:50

Re: Vazeny pane Horo,

Přečtěte si pozorně protikomunistické příspěvky a potom se zamyslete. Kdo má blíž k NSDAP, současní komunisti nebo samozvaní znalci komunistické ideologie a praktik? Ve Vás je víc bolševizmu, než kdy v KSČ bylo. Jeden by střílel, druhý samou radostí ani nesnídá, třetí to zažil a neměl banány. Byl tu i borec který neměl počítače. Já jsem  za komunistu neměl ani blbou plazmovou televizi.  

MK 14.6.2006 14:42

Re: Je velice zvláštní,

Nikdo tady nechce nikoho věšet. Jde prostě o to, že tato strana jaksi nemá demokracii ve své genetické výbavě. Jediný, kdo skutečně věšel, byť ne na kandelábry, ale na šibenice, byl právě komunistický režim. Pracující kolektivy, dělníci, pionýři atd. posílali počátkem 50.let petice, požadující nejvyšší tresty pro "zrádce, agenty, škůdce, špiony, sluhy imperialismu" (krásný slovník, že ano ?). "Psovi psí smrt" hlásal v Literárních novinách anno 1952 pozdější národní umělec Ivan Skála. Příkladů by bylo bezpočet, nejlépe je prostudovat příslušnou literaturu. S poslední větou nemá cenu polemizovat, koneckonců nikdo Vám USA jako zářný vzor nenutí.

Rejpal 14.6.2006 14:41

Re: Je velice zvláštní,

Plně se s autorem ztotožňuji. A zaslepencům doporučuji aby se rozhlédli kolem sebe. Když mi bylo mezi 15-18 lety, nebyl jsem v SSM, kamarádi a okolí do mne hustili abych vstoupil. Vojnu jsem přežil bez vysokých ambicí získat hodnost,třídnost či jiný odnznak uvědomění. V zaměstnání do mne hustili aď vstoupím do KSČ. Bylo to prý dobré pro kariéru. Nevstoupil jsem. Potom byl listopad 1989. Závozníci ve firmě, začali vyhazovat ředitele a ostatní nadřízené, protože byli v KSČ. Povedlo se a firma do roka krachla. Po revoluci jsem začal podnikat. Kamarádi  i nadřízení mi říkali abych vstoupil do ODS nebo ji alespoň volil. Jako podnikatel takřka musím. Víte co je zajímavé, že takto mi celý život radí ti samí lidé. Přijde li sem fašismu nebo vojenská chunta oni budou pořád mezi těmi co vše chápou a já zase budu volit ty polistopadové komunisty. Když se do sebe pustíme já jsem pořád ten blb, co nic nechápe.

Charlie 14.6.2006 14:31

Pane Horo

máte částečnou pravdu v tom že "..v současné době je ČSSD daleko nebezpečnější než KSČM.." 

Plná pravda je:

nebezpeční jsou všichni komunisti, jedno v jaké partaji se schovávají.  Co s tím?  Jediné řešení: Každý kdo měl rudou-knížku-živitelku, ten musí být postaven mimo zákon. Žádná práva volit, být volen, být chráněn zákonem. Každý, kdo jim platil členské příspěvky je VINNEN !

Ještě tak 30 až 40 let a problém zmizí sám od sebe. Do té doby musíme držet bývalé a jsoucí komouše v karanténě.

Naprostý nesouhlas, 14.6.2006 14:25

na komunizmu je nebezpečný právě systém, nikoliv lidé, kteří se ho chytí. Ti se pak najdou vřždycky a všude.

Charlie 14.6.2006 14:19

Re: Každé ráno dobré

a co takhle proto něco udělat ? Aby bylo ny světě krásně ? ;-)

Charlie 14.6.2006 14:16

Pěkně blbý blábol

"....KSČM dnes již nepředstavuje největší hrozbu.."

A co v roce 1946, představovala KSČ nějakou hrozbu ? Jak krásný demokratický volební program měla !!!

Hawk 14.6.2006 13:54

autore,

každá strana, která je delší dobu u moci získá postupně různé vazby. Lhostejno jakého je zabarvení

Hawk 14.6.2006 13:50

Jak to tak postupně pročítám

tak největším nebezpečím pro klidné budování kapitalismu je holt levice. Až budou všichni pravičáky nastane ráj. Kdy jem to už slyšel....

Vilém 14.6.2006 13:26

Re: jak vidim cssd ja

Určitě je dnešní politika obléhána lidmi, kteří si ze stran dělají výtahy k moci. Nesporně to tak bylo vždy, občanům taky může být celkem jedno, jaké jsou motivace politiků, pokud jednají přiměřeně.

ČSSD se proces korytizace ovšem nevyhnul, za osm let měli také "pragmatici" hodně času na vytvoření "pragmatické" atmosféry. Osobně mne nemrzí, že ČSSD nebude ve vládě, dokonce bych řekl, že by to prospělo jak ČSSD, tak státu, kdybych si nemyslel, že ODS bude spíš horší, ať už jako vládní nebo spoluvládní strana.