3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Levá realita

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bruno 14.6.2006 18:00

Re: Re: Re: Dotaz

ABSOLUTNÍ SOUHLAS!!!

Charlie 14.6.2006 19:08

Re: Re: Re: Dotaz

NAPROSTÝ SOUHLAS  !!!  >-  Komouši jsou ztělesněné ZLO !!!

AGO 14.6.2006 10:21

Každé ráno dobré

Někde v Týdnu jsem četl,že stárnoucí členská základna KSĆM má průměrnou úmrtnost členů 17 osob denně.  Neznám  ve svém okolí žádného rozumného mladého člověka,který by do "Strany " chtěl vstoupit . A tak se každé ráno probouzím a říkám si : " to je na světě krásně, zase 17 mínus".

Charlie 14.6.2006 14:19

Re: Každé ráno dobré

a co takhle proto něco udělat ? Aby bylo ny světě krásně ? ;-)

delilah 14.6.2006 10:04

Vazeny pane Horo,

jste opet jeden pomyleny intelektual,jenz nevidi nebezpeci, tam , kde ho vetsina naroda vidi, asi jste zil v jine zemi poslednich padesat let , nebo jste tak mlad, ze si na vladu jedne strany nepamatujete.Komuniste jsou stranou extremni a davno meli byt zakazani, a to je hlavne v zajmu CSSD, ktera se pod vedenim Duceho chova jako pata kolona KSCM.Potrebujeme levicovou stranu, ale ne KSCM,to rozhodne ne.Spoustu reci jsme slyseli o tom, ze stranu nelze zakazat, ze representuje tu 20% tu 13% naroda.No a? Nemci zakazali NSDAP i kdyz by je po valce urcite volilo dost pomatencu, a v roce 1955 i Komunistickou stranu Nemecka, zkuste uhodnout proc.Tam kde vkroci komunistova noha, nejen ze trava neroste , ale navic se radeji schova do zeme , aby nevyrasila.Komunismu fuj!!!!!!!!!!

Jan Hora 14.6.2006 12:06

Re: Vazeny pane Horo,

Vážený pane delilahu,

domnívám se, že jste nečetl pečlivě: základní mé sdělení není, že KSČM je stranou mého srdce, ale že v současné době je ČSSD daleko nebezpečnější než KSČM.

Překvapuje mne, že tolika rozumným lidem vadí více název strany A než činy strany B.

Poučení z historie není v tom, že vše v červené krabici je špatné, protože je to v červené krabici, ale jinde: To, co se jednou, shodou okolností v červené krabici, ukázalo jako špatné, není vhodné přijímat jenom proto, že je to dnes v krapici oranžové.

Rejpal 14.6.2006 14:50

Re: Vazeny pane Horo,

Přečtěte si pozorně protikomunistické příspěvky a potom se zamyslete. Kdo má blíž k NSDAP, současní komunisti nebo samozvaní znalci komunistické ideologie a praktik? Ve Vás je víc bolševizmu, než kdy v KSČ bylo. Jeden by střílel, druhý samou radostí ani nesnídá, třetí to zažil a neměl banány. Byl tu i borec který neměl počítače. Já jsem  za komunistu neměl ani blbou plazmovou televizi.  

JK 14.6.2006 9:22

To je ale blábol

Jeden známý (blázen), mi  vykládal, jak před volbami navštívil schůzi KSČM. Nechtěl volit ODS, ČSSD ani KDU-ČSL, tak mu logicky zbyli komáři. Vrátil se zcela otřesen, protože se tam bavili o tom, jak po vyhraných volbách zakážou podnikání a nastolí opět policejní režim. Doporučuji salónimu komentátorovi, aby se nejprve seznámil s realitou a potom teprve bral pero do ruky.

jirka.s. 14.6.2006 18:07

Re: To je ale blábol

No, za 1.republiky byli mezi policejními složkami tzv.  političtí komisaři, kteří navštěvovali každou takovou zmiňovanou slezinu. Pokud během ní došlo k hlasitému proklamování Vámi zmiňovaných zhovadilostí, tak vstal a prohlásil onen dýchánek za rozpuštěný. A myslíte si, že právě kromě komoušů někdo zpochybňoval demokratičnost 1. republiky?

M.S. 14.6.2006 19:04

Re: Re: To je ale blábol

 SdP

Jimmi 14.6.2006 9:20

Říkám to už dávno:

Je čas založit Nacionálně socialistickou stranu práce Německa, Bavorska a Pruska NSDuBuPAP. Ta už taky nemůže být demokracii nebezpečná.....

odborar 14.6.2006 9:00

Zanechte naučených frází pane...

Stačí se podívat do historie. Tisíce zbytečně vězněných politických odpůrců, tisíce zničených rodina a mnoho lidského neštěstí. Politické vraždy, které ještě Filip, tuším v Partii, bagatelizoval, když je přirovnával ke spojeneckému náletu v době druhé světové války, kdy za náletu jich zemřelo více.Opravdu originální omluva politických vražd ještě v roce 2006.Koho chcete přesvědčovat, že se komunisté změnily? takové úlety je prozrazují. Jen ať postojí dále mimo politickou scénu.Do té doby, než přijdou k rozumu, přejmenují se a začnou uvnitř reformu na moderní levicovou stranu západního střihu.Proč myslíte, že je nevzala do svazku Evropská levice a pro jejich ještě stalinistické názory se od nich distancovala? http://www.odborar.webzdarma.cz>-

Saša 14.6.2006 8:48

Polovina lidí.

Polovina lidí má IQ ve výši 100 a méně bodů.

Téměř polovina voličů volila marxistické strany.

Netvrdím, že jsou tyto množiny totožné, nicméně jejich průnik se od jejich sjednocení odlišuje pouze minimálně a bagatelně.

A článek je dosti výstižný. Líbí se mi.

jirka.s. 14.6.2006 10:39

Re: Polovina lidí.

Chápu. Já. Ale domníváte se, že ona zmiňovaná polovina má potuchy o množinách, jejich průnicích a sjednocení? Já tedy ne, Ta polovina slyší pouze na 120000 Kč za třetího fakana.

jkotek 14.6.2006 11:09

Re: Polovina lidí.

Mylite se. Prunik se od sjednoceni lisi a to vyrazne. Termin 'uzitecny idiot' specifikuje casto osobu velmi vzdelanou a tudiz nikoliv s nizkym IQ.

A dale mnoho komunistu ma velmi vysoke IQ. Coz se ale neda rici o jejich lidskych kvalitach. Ostatne z Mengele byl velmi inteligentni, ale svine.

(omluva veprovemu)

Ladislav N. 14.6.2006 6:39

Komunisté se jenom přelévají mezi KSČM a ČSSD podle toho, kdo má bojovnější rétoriku před volbami.

Když ji měl Zeman, komunisti tratili. Když Zemanovu hulvátskou tradici obnovil Paroubek, komunisté zase volí ČSSD. Jaký by to mělo mít význam pro nekomunisticky orientované občany, to netuším. Pro ně je nebezpečím jak současná komunistická (KSČm), tak i socialistická (ČSSD) strana. Hranice mezi nimi není zřetelná ani programově, ani personálně.

xxx 14.6.2006 1:24

Strašné je, že na tom možná něco je

Faktem je, že KSČM možná skutečně nemá alespoň ty šílené vazby do onoho pochybného "podnikatelského" prostředí, co ČSSD, tudíž aspoň nesdílí tu strašlivou socanskou hysterii z možné ztráty kontroly nad mocenskými nástroji. To jsme to dopracovali. Ach, jak závidím Maďarům a Polákům jejich dokonale reformované a demokratizované komunisty.

myskamiki 14.6.2006 8:32

Re: Strašné je, že na tom možná něco je

8-o8-o:-D Vy jste zjevne posnidal vtipneho pyre, pane kolego!! V Madarsku a hlavne v Polsku jsou demokratizovani komuniste ;-D;-D;-D;-D;-D Vy asi nesledujete deni v techto statech, ze? Polsti komuniste jsou to, co neni u nas. Oni jsou mix starych struktur a "podnikatelske mafie" a rozhodne nejsou reformovani.

Yarda 14.6.2006 10:03

Re: Strašné je, že na tom možná něco je

Nepochybuji o tom že pokud by se někdy KSČM dostala k moci, podnikatelské prostředí by si ty šílené vazby do jejího vedení velice rychle (a rádo) vytvořilo.

VLK 14.6.2006 13:07

Re: Re: Strašné je, že na tom možná něco je

Pokud by oni nestihli rychleji vytvorit si vlastnicke vazby k podnikatelskemu prostredi.

Vilém 14.6.2006 1:22

Nesouhlas

Je sice hezké, že autor rozbíjí zavedené klišé o komunistické hrozbě, které je komické a nevěrohodné, ale představa, že tuto štafetu nedemokratičnosti převzala ČSSD, je zcela nepodložené.

Rád bych znal jediný významný důvod, proč někdo pochybuje o demokratičnosti ČSSD. Protože "jde" vybudovat režim běloruského typu? Režim chilského typu lze vybudovat na ideologii ODS, a taky to není důvod považovat ji za nedemokratickou.

Sudivoj 14.6.2006 7:03

Re: Nesouhlas

Zajímal by mne jediný důvod proč považovat ČSSD za stranu neohrožující demokracii - stačí otevřít noviny, a pobrouzdá-li člověk po internetu...

Vilém 14.6.2006 7:43

Re: Re: Nesouhlas

Ono se to pozná podle novin? Pak naši pracující museli být za socialismu velmi spokojeni.

ČSSD se ničím nevymyká kvalitní demokratické straně, snad jen množstvím nenávistných ataků, které proti ní byly veřejně vedeny - Lukašenko by ovšem takový tisk zpacifikoval.

_boban 14.6.2006 8:56

jak vidim cssd ja

Souhlasím s tím, že čssd je programově ZATÍM standardní demokratickou stranou. Nicméně pod paroubkovým vedením se strana začíná odklánět nejen od vlastních programových ustanovení, ale i od demokratických standardů. Vynucování si písemných slibů od svých poslanců k tomu či onomu je sice prozíravá, ale nikoliv standardní metoda jak dosáhnout sněmovních úspěchů. Otevřené povolební "vyhrožování" obyvatelstvu ČR že paroubek chce komunisty do vlády je výsměchem porevolučnímu vývoji. 

Také si myslím, že čssd je strana katastrofálně zneužívaná lidmi, kterým je šumák program vlastní strany a kterým čssd slouží především jako žebřík ke korytům. Těmto lidem pak nedělá problém si nechat zaplatit za různé "službičky", konec konců pro vidinu vyšších výhod je část z nich schopna udělat cokoliv.

Pokud tedy budou lidé tohoto ražení vedeni člověkem typu paroubka, je zaděláno na průs*r.

S autorem tedy částečne souhlasím, že čssd je hrozbou. Ale je hrozbou, která se nyní vyrovná té komunistické.

Vilém 14.6.2006 13:26

Re: jak vidim cssd ja

Určitě je dnešní politika obléhána lidmi, kteří si ze stran dělají výtahy k moci. Nesporně to tak bylo vždy, občanům taky může být celkem jedno, jaké jsou motivace politiků, pokud jednají přiměřeně.

ČSSD se proces korytizace ovšem nevyhnul, za osm let měli také "pragmatici" hodně času na vytvoření "pragmatické" atmosféry. Osobně mne nemrzí, že ČSSD nebude ve vládě, dokonce bych řekl, že by to prospělo jak ČSSD, tak státu, kdybych si nemyslel, že ODS bude spíš horší, ať už jako vládní nebo spoluvládní strana.

jkotek 14.6.2006 10:23

Re: Re: Re: Nesouhlas

Ano, (ne)demokraticnost politicke strany se pozna podle novin. Mimo jine podle toho, jak moc se snazi politik/strana zavrit novinam hubu. A pokud si pamatujete posledni vylevy pane Paroubka, tak jiste uznate, ze CSSD uspesne to posledni pismenko 'D' premenuje na 'N' z predpony 'Ne-'.

Vilém 14.6.2006 13:21

Re: Re: Re: Re: Nesouhlas

To nelze dělit podle toho, koho politik kritizuje. Má přeci právo jako každý občan, a naopak politik s vlivem na média by je měl na své straně, popřípadě by jednal bokem.

Čili Paroubkův projev je naopak důkaz rozvinuté demokracie u nás (jiná věc je, že Paroubkovi v tom projevu proklouzly výrazy, které prozradily určitou stylistickou zkostnatělost;-), když za patnáct let nenašel přiměřeně znějící synonyma).

Saša 14.6.2006 8:50

Postačujícím důvodem

je marxismus.

Lapil 14.6.2006 1:18

KSČM má možnost stát se vůdčí levicovou silou aniž by došlo k ohrožení demokracie

Což prakticky dokázáno v SSSR, ČSSR, MLR, PLR, NDR, KLDR, VSR (Vietnam), ČLR, BLR, RSR; snad jen ta Kuba a Albánie nedostaly naprosto připitomělou zkratku.

Ježíšmarjá, člověče, co to žvaníte? Vždyť právě komunismus je (ekonomický) rasismus, nespravedlnost a čuňárna toho nejhrubšího zrna: váš otec měl obchod? Tož nám dokažte, že neškodil dělníkům. Na takové soudruhy si, soudruzi, posvítíme... (jak by mohl vypadat smajlík "autor cloumá autorem, drže ho za kabát"?)

Dyk si přečtěte ten profláknutý Marxův Kapitál! (je to tenké, nebojte). Komunismus je DIKTATURA proletariátu!!! Já to přece musím vědět, já z toho mám státnici... i když možná máte pravdu, komunismus demokracii neohrožuje, on ji rovnou likviduje.

Yardo - komunismus není spolkem vyvrhelů, komunismus je ideologie, která z lidí vyvrhele dělá a je šeredně těžké se tomu ubránit. Stačí pár kompromisů a už se vezete.

Sudivoj 14.6.2006 7:05

Re: KSČM má možnost stát se vůdčí levicovou silou aniž by došlo k ohrožení demokracie

Nazveme-li psí ocas nohou, bude to znamenat, že má pes pět nohou? Nebude. Vlastnost nezáleží na jménu.