20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kupředu levá!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
žabák 4.9.2006 13:22

Re: Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

To, že žádná komunistická strana nebyla prohlášena za zločineckou, neznamená, že se zločinů nedopouštěla! K mezinárodním soudům ani nemohlo dojít, protože změna režimů v bývalém východním bloku byla vnitřní záležitostí. Ovšem soud tady měl proběhnout a KSČ, Lidové milice a STB měly být prohlášeny za zločinecké organizace (i když si nedělám iluze, jak by takový soud dopadl, kdyby mu předsedal zasloužilý komunista). Z toho vyplývá, že jejich členové by byli zločinci.

Gulag.Magadan 4.9.2006 17:16

Re: Re: Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

R^R^R^

Gulag.Magadan 4.9.2006 17:14

Re: Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

No však to je na tom nejúděsnější. Méně nebezpečný systém svět odsoudil a systém, který přinesl mnohonásobně více zla, mrtvých, pokřivil lidem duše , vzal jim domovy, zavedl hladomory, gulagy atd.  ještě odsouzen nebyl. Přitom se nacisté učili u ruských vrahů, ti zplynovávali oběti dávno před nástupem Hitlera (v nákladních autech). Nebylo hříchu proti desateru a lidským normám soužití a slušnosti, které by bolševismus nepřekrtočil. To musíte moc dobře vědět. Jenže půlka světa naštěstí takový systém nepoznala a věřila v jeho schopnost polidštění. Takže i po 17 letech po změně režimu může syn trýznitele Grebeníček jun. velkopansky nazvat člověka, vyjadřujícím svůj názor, "vyveďte toho primitiva"a policie mu poslešně vyhoví. Kde to jsme? Primitiv je Grebeníček!  

Ivan 4.9.2006 13:43

Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

To, že nejsou povoleny neonacistické a jiné podobné strany je samozřejmě velkou chybou. Nikdo by jim neměl bránit v tom, aby svoje názory obhajovaly a šířily.  Proto taky tvrdím, že v demokracii nežijeme ani omylem. V přímém protikladu k demokracii je také zastupitelský systém, kdy občané nevyjadřují svou vůli přímo, ale dávají jakýsi podivný mandát poslancům. Demokracie požaduje, aby se volič na správě věcí veřejných podílel přímo sdělením a prosazováním své vůle. Poslanec prosazuje pouze svou individuální vůli, nemůže prosazovat vůli někoho jiného - to se nedá delegovat. Tedy strany, které nejvíce tíhnou k demokracii, prosazují co nejvíce přímého rozhodování občanů, např. referendum jako naprostou samozřejmost. Proto je v současné době ODS jednoznačně nedemokratickou stranou a komunisté jednoznačně demokratickou stranou.

Ivan 4.9.2006 13:43

Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

To, že nejsou povoleny neonacistické a jiné podobné strany je samozřejmě velkou chybou. Nikdo by jim neměl bránit v tom, aby svoje názory obhajovaly a šířily.  Proto taky tvrdím, že v demokracii nežijeme ani omylem. V přímém protikladu k demokracii je také zastupitelský systém, kdy občané nevyjadřují svou vůli přímo, ale dávají jakýsi podivný mandát poslancům. Demokracie požaduje, aby se volič na správě věcí veřejných podílel přímo sdělením a prosazováním své vůle. Poslanec prosazuje pouze svou individuální vůli, nemůže prosazovat vůli někoho jiného - to se nedá delegovat. Tedy strany, které nejvíce tíhnou k demokracii, prosazují co nejvíce přímého rozhodování občanů, např. referendum jako naprostou samozřejmost. Proto je v současné době ODS jednoznačně nedemokratickou stranou a komunisté jednoznačně demokratickou stranou.

jirka.s. 4.9.2006 17:03

Re: Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

I ty malý schizofreniku! Opakování je sice matka moudrosti, ale,prosím, vícekrát to nezkoušej! U tebe je marnost nad marnost! Nestál ty jsi minulý týden před brněnským krajským soudem v oné tlupě mladých zhovadilců, co vyzývala pana Paumera, aby se nechal odsoudit on? Tvé žvanění tě  k tomu přímo předurčuje. Ale z komunistické zvrhlosti neomlouvá ani mládí.(Y)(Y)(Y)

Gulag.Magadan 4.9.2006 17:18

Re: Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

Ty úchyle! Běž do;-O

eTony 4.9.2006 12:33

Vy určitě ano, Vízku,

vy potřebujete obraz nepřítele, hlavně třídního, ayste zdůvodnili nutnost vaši podlé existence.

pic 4.9.2006 16:07

Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

Vyrábění třídního nepřítele je komunistický výplod. Ukázat na někoho horšího než jsem já. Neobhajovat své, nepřesvědčovat o svém názoru ale alibisticky a podle /od slova podlý/ jak ten zloděj křičet, "chyťte zloděje". Typický primitivní komunistický prostředek. Odporný jak celý komunismus. fuj !

jirka.s. 4.9.2006 17:14

Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

Bez nepřítele žít nedovedeme, ale bez tebe, soudruhu Vízku úplně klidně.

No, a když už jsem tady, soudruhu Vízku, tak se tě ptám po DESÁTÉ: Jaký je tvůj názor na článek soudruha Kojzara v Haló novinách z 5. května tohoto roku?

KOJZAR Na rozdíl od těch druhých   (z Haló novin 5. května 2006)

   A v té souvislosti mě napadla otázka, možná dnes kacířská, ale přece jen otázka: Nechá se srovnat hrdinství těch na barikádách a těch, kteří zapalovali stohy a vraždili podřezáním protivníka v padesátých letech? Ti z května 1945 šli bojovat pro to, abychom všichni mohli už konečně svobodně vydechnout, i za ty, kteří se schovávali za kamny.Ti z padesátých let, kteří před několik dny společně se svými souputníky demonstrovali na Letné, vyhlásili válku své zemi proto, že jejich rodiny či oni osobně ztratili moc a majetek, anebo přicházeli z druhé strany hranic s úkoly, za které byli dobře placeni, ti hrdiny být nemohli. Dostávali často úkoly, které měly ublížit. Bojovali za sebe, nikoli za ideály. To dnes se zpětně domýšlejí jiné důvody a z těch, kteří vraždili či kradli, ničili či ubližovali, se dělají hrdinové boje za demokracii a svobodu.A tak jsem znovu musel sklonit hlavu před barikádníky z května roku 1945, kteří na rozdíl od těch druhých byli skutečnými hrdiny.

Ti z padesátých let, kteří před několik dny společně se svými souputníky demonstrovali na Letné, vyhlásili válku své zemi proto, že jejich rodiny či oni osobně ztratili moc a majetek, anebo přicházeli z druhé strany hranic s úkoly, za které byli dobře placeni, ti hrdiny být nemohli. Dostávali často úkoly, které měly ublížit. Bojovali za sebe, nikoli za ideály. To dnes se zpětně domýšlejí jiné důvody a z těch, kteří vraždili či kradli, ničili či ubližovali, se dělají hrdinové boje za demokracii a svobodu.A tak jsem znovu musel sklonit hlavu před barikádníky z května roku 1945, kteří na rozdíl od těch druhých byli skutečnými hrdiny.

F.Vízek 4.9.2006 22:12

Re: Re: Bez nepřítele žít nedovedeme?

Nečtu Haló noviny a nečtu texty pana Kojzara.  Text , který mi nabízíte je zřejmě úryvek, ze kterého bych mohl podepsat jenom jedno: bojovníci na barikadách v květnu 1945, jejichž pomníčky jsou rozesety po celé Praze, jistě zaslouží úctu, protože - pozdě ale přece -  se postavili okupantům.  Tu a tam možná některý z nich aby skryl několikaletou kolaboraci, to se mohlo stát.  Lidi jsou různí.  Ale povstání českého lidu (Pražské povstání 1945)  je světlou stránkou dějin. Tečka.

pozitivni vokurka 4.9.2006 11:12

hmm

jj, souhlas. Problem vsak neni v tihnuti lidi k levici - to je jen dusledek. Problem je v tom, ze lidi jsou jednoduse pitomi. Myslim ze 2 miliony divaku sledujici kazdy vecer priblble serialy na tv nova jsou toho jasnym dukazem. Takovi lide se pak nechaji zcela jednoduse zmanipulovat a jsou tudiz lehkym cilem pro ruzne manipulatory a demagogy typu Jirky. Nejsou ani schopni pochopit, co se kolem nich deje a jsou nastvani na to, ze maji maly plat. Pak jednoduse zaberou na ruzne davky, ktere jim cssd slibi. Ze na to nemame penize ? To prece nasi levici vubec nezajima

Em 4.9.2006 11:19

Re: hmm

;-D Jak jsi to zjistil, že na ty voloviny čumí levičáci? Svatá prostoto!;-D

pozitivni vokurka 4.9.2006 12:33

Re: Re: hmm

Ale ja prece netvrdim, ze na ty voloviny cuci levicaci. Nevim, kde jsi to z meho prispevku vycetl. Nic takoveho tam neni! Tvrdim, ze lidi jsou cim dal tim blbejsi - jako dukaz uvadim sledovanost techto poradu a dale tvrdim, ze cim je clovek blbejsi, tim vice je manipulovatelnejsi. Coz tedy neni nic noveho, ale obcas se to hodi zopakovat.

vi 4.9.2006 10:36

Dobrý pláč, ale na špatném hrobě!

Pod vedením USA, v nerozborné jednotě modré strany a lidu , k světlým zítřkům! USA si rozvracet nedáme! Socialismus vždy zvrátí, američtí vepři boubelatí! S USA na věčné časy a nikdy jinak! Přes spáleniště , přes krvé řeky v Afganistánu jdem neochvějně vpřed! My američtí letci máme ocelové ptáky! Lidé bděte, socialista naslouchá! My pracující lid a inteligence této malé českomoravskoslezské republiky, vyjadřujeme neochvějnou podporu vůdci světového kapitálu W.G.Bushovi v jeho neúnavném boji s hydrou komunismu!

:-D

Jura Jurax 4.9.2006 11:47

Re: Dobrý pláč, ale na špatném hrobě!

Koukám, že to máte od dřívějška dobře naučené ... a teď to myslíte taky vážně?

žbluňk 4.9.2006 13:10

Re: Dobrý pláč, ale na špatném hrobě!

to vi.Takovou poluci bolševických blábolů si nech pro svoji babičku.

Modrý pták 4.9.2006 9:59

Tedy Vy máte formu jako hrom.

"Pravice v Česku má proti levici značnou nevýhodu v tom, že její podpora ze zahraničí je nepoměrně menší." Nebo tahle perla "existuje u nás na miliardy čekající památkářství a řada dalších oblastí života."

Vždycky uroním slzu dojetí, když si čtu podobné "pravicové" články. Nejprve zanadávat na levičáky a následně ho nahradit jiným kňučením, zabaleným do rádoby pravicového slovníku. Může snad myslícího tvora evropské levičáctví něčím překvapit? Je na něm něco nového nebo překvapivého?

Taraszátaras 4.9.2006 9:50

Když ona ta pravicová politika

je v očích lidí reprezentována Koženým, Kočárníkem, Mrázkem, topnými oleji, Čermákem, vytunelovanými firmami, podvody a podvodníky, kňourajícím prezidentem, odpornými tlamami pánů Nečase, Tlustého a Langera, lhaním, preferencí boháčů na úkor chudých, bankovními krachy, odmítáním Evropské unie, odmítáním referenda... Možná by se modroptáci už měli konečně sebrat, jet na roční stáž do některé země západní Evropy, a potom už snad by věděli, jak má vypadat a pracovat pravicová strana. (Podle toho, jak pracují dneska, to vypadá, že brali rozumy v Moldově.) Docela bych se na to těšil.

Ladislav N. 4.9.2006 10:13

Re: Když ona ta pravicová politika

...je v očích lidí jako vy reprezentována Koženým...

Víc ty vaše kecy komentovat nebudu.

Taraszátaras 4.9.2006 10:43

Re: Re: Když ona ta pravicová politika

Hlavně se však opírá o takový lidský ksindl, jako jste vy. A to je naposled, co na vás jakkoliv reaguju.

RiFl 4.9.2006 11:01

Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

Když dojdou argumenty (byť VUMLovské kvality),nastoupí vulgarita - pardon - proletářská levicová bodrost.A Taraszátaras je opravdu vydatně bodrý.Tak nějak vřele po Gottwaldovsky,viďte soudruzi.

Taraszátaras 4.9.2006 11:15

Re: Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

A jaký argument přinesl Fifi? Fašista Fifi?

Jura Jurax 4.9.2006 11:51

Re: Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

Jojo, tak po proletářsku - a my do vás také, paní ...

Gulag.Magadan 4.9.2006 17:25

Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

Pozor, Tarasi, ty a Tvůj nick jste také pěkně profláknutá značka, řekl bych šmejd, zmetek, lidský odpad atd. Ty raději vůbec nereaguj a snaž se nejslušněji vysvětlit, co svými bláboly myslíš.(Y)(Y)(Y)

loula 4.9.2006 11:04

Re: Re: Když ona ta pravicová politika

Ladislave, slušelo by se připomenout, že Koženého jako vzor podnikatele presentoval Klaus, a to v době, kdy Kožený již uprchl z Česka a zúčastnil se ekonomického fora v Davosu jako občan Irska. Zeman v té době Koženého označil jako hochštaplera, ale bohužel tento názor byl zadupán do země.

Mablung 4.9.2006 11:24

Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

No, podle mě Zeman šel proti Klausovi, ne že by byl tak předvídavý. Podle kapku obměněného hesla přítel mého nepřítele je můj nepřítel ...

loula 4.9.2006 11:33

Re: Re: Re: Re: Když ona ta pravicová politika

To jistě máte pravdu, ale tehdejší diskuze ( na stránkách Mladé Fronty, někdy okolo roku 1996 ) se nesla ve smyslu, co je podstatou podnikání, podnikatelské etiky. Zeman zastával stanovisko, že finanční spekulace sice vedou k přelivům peněz a z hlediska konkrétních lidí jsou zajímavé a výnosné, ale z hlediska vytváření hospodářských hodnot jsou irelevantní. A zastával názor, že je třeba podporovat podnikatele Baťova typu, ne hochštaplery Koženého typu. Zeman jistě nehodnotil budoucí vývoj v kauze Kožený, on hodnotil jeho - tehdy současný - styl podnikání a tvrdil, že transformace české ekonomiky by se touto cestou ubírat neměla. klaus tento názor nesdílel.

Pete Brich 4.9.2006 13:14

Slušelo by se připomenout 200 miliard za IPB,

10 miliard za Novu, 8 miliard za dálnici do Ostravy, 13 miliard za Unipetrol, atd.

Pět na stole v českých je proti tomu jen taková dětská hříčka: Sežere to, sežere to, ...

PB

loula 4.9.2006 13:26

Re: Slušelo by se připomenout 200 miliard za IPB,

Jistěže, těch promrhaných miliard by se našlo, přesněji nenašlo, spousta. Mě opravdu nejde o to vyčítat, která partaj více ukradla, která umožnila větší korupci atd. Jde mě o to, aby se tyto jevy - padni komu padni - pojmenovávaly pravým jménem. Ladislav hotořil naprosto konkrétně o tom, že Kožený je představitelem... pouze pro diskutujícího nad ním. Proto jsem napsal, že Kožený byl vydáván za prototyp úspěšného podnikatele zcela oficielně.