2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
brok 18.1.2007 16:11

Re: Re: Re: když si nevím rady

Ne, za to může KSČ. Všichni víme, jak složité je navyknout zvířata odchovaná v zajetí na život ve volné přírodě. Lidé jsou na tom stejně. Je jen málo občanů, kteří jsou ochotni převzít odpovědnost za svůj život a uzna, že jejich úspěchy i neúspěchy jsou jen a jen jejich dílem a že nikdo není odpovědný za to, jak žijí. Zemědělství nevydělává, ale nevydělává na klasických produktech. Pokud bude české zemědělství dražší než v našem okolí, nikdy vydělávat nebude. Za bolševika jsem musel koupit co bylo na trhu, teď kupuju to co chci. A Češi v současné době chtějí zboží (včetně potravi) především levné. Jen málo z nich hledí (zatím) na kvalitu. Až k tomu dojde, budou čeští zemědělci zase ve výhodě proti těm zahraničním. Jsou zemědělské firmy, které hledjí volná místa na trhu a vydělávají. Vývoz řepky jako energetické suroviny do Německa je toho příkladem. Podobných komodit je více. Zakázali nám vyrábět cukr. Kašleme na to, nevyrábějme cukr, ale fermentované výrobky z něj, stejně jsou výnosnější (nemíním tím alkohol i když i ten pro energetiku by mohl mít význam). Prostě snažit se vyrobit a, což je důležitější, prodat. Znám venkovské městečko, kde je nezaměstnanost nulová.

Karel 18.1.2007 11:59

Re: když si nevím rady

Co já vím, tak Krejčíř a Mrázek jsou synové komunistů. A o současné generaci máte trochu jednostranné informace, já na ulicích potkávám jiné lidi. Co se týče podlosti, uplácení a nenávisti, tak až na to uplácení se to zlepšilo.

třetí 18.1.2007 12:17

Re: Re: když si nevím rady

 Vidím, pane Karle, že v něčem ten Hofhanzl měl pravdu. Tedy ve vašem případě. "Krejčíř a mrázek jsou synové komunistů". Co je to ,prosím, za argument? Kádrujete ?

Karel 18.1.2007 12:27

Re: Re: Re: když si nevím rady

Chci tím říct, že oni dva (a nejen oni) jsou skutečně plody oné KSČ(dnes s M). A současná generace, která je plodem porevolučním, je z velké části jiná, než jste psal.

Co se týče zhoršení životní úrovně na venkově, musím s Vámi souhlasit. Já to ale vnímám z jiné strany, jsem z města, a tady je jednoznačně zlepšení. Chápu, že venkov o mnohé z těch změn, které mě připadají životně důležité, nestál.

tommi38 18.1.2007 17:39

Re: když si nevím rady

člověče "třetí", jsi schopen vůbec myšlení? Přečti si ten článek aspoň ještě jednou, a potom teprve "blábolej", ale hodně pomalu, abys začal chápat aspoň něco.

jerry 18.1.2007 11:00

Zakázat komunistickou stranu

a čím by se pak senátor Mejstřík živil? Do Senátu už ho nezvolej, do důchodu daleko, v politickejch stranách už je obsazeno...:-)

tommi38 18.1.2007 17:42

Re: Zakázat komunistickou stranu

jerry, jsi mimo mísu...(Y)

klobouk 18.1.2007 10:48

Ten Havel a jeho kamaradi ....

To je ale luza ! Vidte ? Nezatocili s komunisti jak my prosti obcane bychom to ted radi videli a my poctivi a prosti obcane kteri se do veci verejnych nikdy nemichali musime nyni nest tihu havlovskeho marastu. Jedna pani povidala, ze oni se tehda s komunisti domluvili ze se nechaji zavirat, vyhazovat ze zamestnani, potomky nenechaji studovat ... a na oplatku nechaji komunisti (az se to otoci) na pokoji.

Je to prece pravo nas poctivych obcanu, zadat po takzvanych disidentech aby nas od toho komunistickeho marasmu osvobodili a nechali nas v klidu a miru budovat kapitalistickou spolecnost !!!!

AGO 18.1.2007 10:38

Dejme tomu čas.

Pokud jsme to nevyřešili v prvním roce po revoluci,už to neřešme vůbec.Průměrný gradient úbytku členů KSČ(M) je 17 minus p.d.,takže každé dobré ráno.Dále naše "kulturní fronta" by měla při příležitosti každého rudého výročí připomenout,absurnost,budovatelské nadšení,stranickou skromnost a obětavost,světové úspěchy,MOKOBUKO,brigády,spartakiády,sbírky na památníky....... .Školy by měly pozývat Mladé komunisty a diskutovat společně nad díly Čapka,Masaryka,Borovského.Zkrátka udělat ze zastánců M-L pomýlené dinosaury.

Kylchap 18.1.2007 10:27

ODA byla a je

pravicověbolševická strana.

oakman 18.1.2007 10:24

Smutně pravdivé pozdní doznání

Jen je dobré si u toho přečíst komentáře. Pane Hofhanzl, ono bylo tenkrát velmi jednoduché si získat podporu, stačilo se nebát ulice. Vy jste se jí ale lekli a radši jste v parlamentu upekli tenhle nesmysl. Je to trest za kabinetní politiku, za všechny ty Pithartovy řeči o trávě rostoucí. Teoreticky je jednoduché se komoušů zbavit tím, že rozpustíme partaj. Rozptýlíme tím asi milion darebáků. Druhá věc je komunismus v hlavách těch ostatních. Pokud by tu platil aspoň německý zákon, tak by se ti práskači, denuncianti ani do kriminálu nevešli. A co uděláte s těmi zbylými miliony troubů, kterým nikdo nevysvětlil, že svou drobnou životní činností kolaborovali s režimem stejně jako ti, kteří ho vyráběli aktivně. Omluva neexistuje, je jen spousta výmluv a ukazování jeden na druhého - to ne já, to on. Patologická závist, agrese vůči jiným třídám a sociálním skupinám, patolgický cynismus, nespolehlivost, nevzdělanost, předsudek, lež jako běžný prostředek argumentace, to jsou ty "kvality" národa, na kterých staví naše levicová Nová Národní fronta. A staví úspěšně!! To, že ve sněmovně sedí 22 zločinců je menší zlo, než ty skoro tři miliony jejich voličů. To ale nelze řešit jinak..... leda, že bychom použili technologii Heydrychova Endloesung. A to nejde, nejsme přeci jako oni! Nebo ano? 

jirka.s. 18.1.2007 18:25

Re: Smutně pravdivé pozdní doznání

Z Vašich dřívějších příspěvků soudím, že jste poměrně mladý! Ale co bych za to dal, kdyby to měli všichni mladí srovnané v hlavě jako Vy. (Doufám, že nezpychnete!)

Jirka 18.1.2007 10:01

Marasmus a Havel

Asi už všichni zapomněli, že Havel besedoval s komunisty o POKOJNÉM převzetí moci z jejich rukou u tzv. kulatého stolu. Tyto rozhovory nebyly dodnes zveřejněny. Ptáte se proč? Je to zcela jasné. Havel se s komunisty DOHODL a vládu převzal s příslibem, že se jim nic nestane. Havel není naivní (jak tady někteří píšete). Je to člověk, který toužil po moci. Moc dostal a to jeho moralizování a žvásty o kolektivní vině nám jen a pouze měly zavřít ústa. Havel nic měnit nechtěl. Mnoho lidí mu naletělo a to je škoda. S minulostí jsme se nevyrovnali - to bohužel ovlivní naši budoucnost. Komunismus, Marxismus, Leninismus, Fašismus jsou zločinecké ideologie, Komunistická strana se o tyto ideologie opírala, páchala zločiny. Tady měl proběhnout proces podobný tomu v Norimberku. A vůbec nemusely padat hlavy. Stačilo by, kdyby se potrestali vězením Ti nejznámější komunističtí zločinci a KSČ se měla jednou porovždy zakázat.

Jirka

Moravanka 18.1.2007 10:28

Re: Marasmus a Havel

Stoprocentne s vami souhlasim. Pri Havlove prvni navsteve v Kanade/kde jsem tenkrat zila/, se ho tenkrat clenove ceske emigrace ptali pri jedne schuzce, proc s komunisty nezatocil, i.e. nepostavil stranu mimo zakon a nenechal potrestat jeji predni cinitele. Rekl na to, ze se obaval obcanske valky. To nam ovsem nerekl, ze se s Adamcem dohodl/u kulateho stolu/, ze komunistum zustane jak politicka tak ekonomicka moc ve state, vymenou za jejich souhlas s jeho zvolenim prezidentem. Cili ze se budou moci prekabatovat do jinych stran, aby byli volicum vice stravitelni, a ze nasledna privatizace jim umozni nahrabat majetek statnich podniku.Nezila jsem tehdy v Cesku, tak nevim, jaka situace tu byla, ale myslim, ze masa volicu byla velmi naivni, neorganizovana, castecne zastrasena, a v neposledni pripade tez spousta lidi mela prednejsi existencni starosti osobniho razu.To politicke vedeni v CR tehdy, i.e. Havel, pozdeji Klaus, nebyli v zadnem pripade zadni revolucionari, kteri by chteli bourat stavajici poradek a hodnoty. Otazkou je, ze kdyby tam byli nejake revolucni typy v cele OF nebo vlady, jestli by nasli ve spolecnosti dostatecnou podporu.Nebot se mne zda/ale mohu se mylit/, ze tato spolecnost postrada v politice osobnosti nejakeho moralniho kalibru, kteri maji razantni ideje, kdere jsou ochotni prosazovat a pracovat pro spolecnost a jeji vylepseni.To, co vidim kazdodenne na televizi, jsou saskove bez ideji a vyznacneho profilu/s vyjimkou senatora Schwarzenberga/, kteri tam saskuji za mesicni apanaz, plus znacne prebendy a produkuji zakony, ktere jsou k nicemu a musi se promptne novelizovat.

houba 18.1.2007 11:59

Re: Re: Marasmus a Havel

Vážená dámo, tehdy šlo naprosto a zcela všechno a jenom pravdoláskové "nejsme jako oni" to všechno zvrátilo.Převážná většina "kolaborantů s komunistickým režimem", t.j. těch, kteří tu žili, pracovali, vychovávali děti a vlastně nic jiného nezažili a nedělali, byla připravena na utahování opasků, které jaksi nepřišlo, a zcela logicky po letech, kdy se pro ně tolik nezměnilo a bůčku byl stále dostatek, už to bylo bolavější. Těm,kdo slyšeli trávu růst a stejně jako Novotný, který viděl vepřové v Brzku, a těm, kteří věřili ve vítězství pravdy a lásky je třeba poděkovat za dnešek.

Surovec 18.1.2007 10:00

není potřeba extra zákon

stačí uplatnit ten o zákazu hnutí porušujících práva a svobody, který zatím používají jenom proti skinheadům a na ochranu Cikánů. Protože KSČ(M) byla, je a bude přesně takovou zločineckou stranou, která propaguje věci tímto zákonem přímo zakázané. Jenomže, jak autor správně popsal, nikdo to NECHCE vidět, protože komančové pořád ještě drží otěže. A majetky. Koho nekoupí, toho zlikvidují.

ctenar 18.1.2007 9:04

nesmysly zastudleho pravicaka

Coby "utecenec" nemam komouse moc v lasce ale jejich pritomnost v politice a jaka mensina se k nim hlasi je jednim dobrym ukazem jakesi demokracie.

Kde je pro narod hure je PIRATSKA PRAVICACKA kultura ktera rozkradla stat v prospech paru miliardaru a hornich deseti tisic multimilonaru.Slusny podnikatel dnes ma daleko mensi sanci byt uspesny kdyz konkuruje lidem kteri jednak neuznavaji nejaka pravidla kapitalismu a sedi na pytli nakradenych penez kterymi dokazou konkurenci znicit.Rv>-Rv

Rad3k 18.1.2007 9:28

Re: nesmysly zastudleho pravicaka

Ty neumis cist, to je ten problem. precti si to jeste jednou.

Kajda 18.1.2007 9:34

Re: nesmysly zastudleho pravicaka

Dle vašich slov soudím, že jste byl nejspíš pouze jeden z utečenců, kteří si myslili, že venku padají pečení holubi do pusy. Vaše vnitřní přesvědčení však zůstalo silně bolševické.

Pokud se týká slušného podnikatele, vy k nim nejspíš určitě nepatříte!!

SÍLA ODSUDU 18.1.2007 9:47

Re: Re: nesmysly zastudleho pravicaka

 Podnikatelské a společenské prostředí navazující na nepotrestané bolševické zločince, vexláky a darebáky všeho druhu zabránilo tomu, abychom se rychleji přibližovali poměrům v zavedených demokraciích v  ekonomické i společenské rovině....Byla uskutečněna kartelová dohoda se všemi, kdož se neštítí,výměnou za zdání  bezviny většiny občanů za menší, či větší kolaboraci s komunistickým neřádem....

Arab 18.1.2007 9:43

Re: nesmysly zastudleho pravicaka

Utečenče je vidět,že komouše ne máš moc rád,ale ta troška co je máš rád dělá s tebe blba.

Karel 18.1.2007 11:56

Re: nesmysly zastudleho pravicaka

Pirátská pravičácká? Tak tu jsem tu neviděl, ale byly to v docela velké míře děti bývalých komunistů. Není nad včasnou a dobrou informovanost, když se jde do privatizace. A taky nějaký ten kapitálek po tatínkovi komunistovi se hodí do začátku. A pak už to jde samo...

Milaz 18.1.2007 8:52

Souhlasím

Komunismus je třeba zakázat!!!!!   Nikdo nepochybuje nad zákazem nacistů a téměř všichni jsou za boj proti neonacismu. Komunismus historicky prokázal svou zrůdnost (stejně jako nacismus) a měli by jsme se k této ideologii i lidem tuto ideologii šířící chovat stejně jako k nacistům. Prostě zadupat do země, dřív než se pokusí zase předvést nějakou zrůdnost.

Edmont Dante 18.1.2007 8:26

Nesouhlasím!

Nepleťme dohromady pravní stát, komunisty a komunistickou kulturu. Pravní stát je takřka po 20 létech  definován a  bohužel je zde místo i pro komunisty, Takže žádné perzekuce nejde dělat, chceme-li zachovat právní stát.

A komunistická kultura není pouze výsadou komunistů, ale i nás občanů v kterých je zakořeněná a tohle žádným zákazem nelze napravit.

LisakFOX 18.1.2007 9:23

Re: Nesouhlasím!

Právní stát tu není, přestože se pokrytecky tvrdí, že je.

Borek@Exil 18.1.2007 7:24

Proč asi tahal pámbu Židy 40 let po poušti? (Po odchodu z Egyptského otroctví).

No přece..aby generace zatížené otrockým myšlením vymřely. S mladejma pak začal od píky.

ted 18.1.2007 6:52

Jistěže s obsahem článku lze jen souhlasit.

My běžní občané, kteří uvítali 17tý listopad jsme ani nepochybovali o tom,že dojde k zákazu KSČ. Jenže! Přiznáme-li si pravdu, velice málo jsme udělali pro cokoliv. Povětšinou měl každý plno starostí s novým hektickým způsobem života, komunisti byli potichoučku a tak nás ani nenapadlo, že něco nenávratně utíká. Osobně by mně ani ve snu nenapadlo, že komunisti budou po tolika letech tak jednoduše získávat body a že se některá strana vůbec bude opírat o jejich hlasy v parlamentu. Tehdy nás taková absurdita ani nenapadla. A je to tu! Také mně připadalo směšné, když jsem četl teorii o tom, že nám bude trvat 50 let, než se dostaneme demokracií a právem na úroveň tehdejších západních států. Dnes vím, že je to tak! Bohužel! Devastace národa je kolosální. Uvědomují si to však jen někteří. Co s tím?

Alfons 18.1.2007 4:37

psí opakování o demokracii

http://www.novyvek.com/news.php?readmore=181

Petr Knap 18.1.2007 3:34

Kdyz se daji prava svabum, rodi se take zakony svabu.

Havel ma na svedomi zklamani poctivych lidi, kteri verili ze spravedlnost konecne s nim zavladne. Mylili se. Havel jako president se ukazal jako slaboch a naivni idealista, zklamal. A neni divu, ze ho podezrivaji s kolaborace s stb a komunisty. Havel se stal ochrance vrahu, mucitelu, zlodeju a lharu, a zavinil dnesni spolecensky a politicky marasmus. Utrpeni a smrt nevinnych lidi mu zustala lhostejna. Co je nejhorsi, ze tato komunisticka banda kriminalniku obsadila instituce, a vsechny mista, odkud dnes hazeji klacky pod nohy kazdemu, kdo by se chtel domoci prava za to, co jim tito rudi zlocinci zpusobili v minulosti.

PRASI DENT 18.1.2007 5:14

Re: Kdyz se daji prava svabum, rodi se take zakony svabu.

 Je pravdou i když nikdo nemůže být dokonalý, že Václav Havel v podstatě zklamal....Určitě mohl tlačit v pravý čas k potrestání nejhorších bolševických zločinců a jejich pochopů....Po uchopení moci Klausem a spol. tedy v nejvyšší čas, bylo už vlastně pozdě....Dostal zřejmě funkci prezidenta, aby byl umlčený.....Ještě dnes je podivné, když se třeba Jan Ruml a jiní zabývají nespravedlností v jiných zemí a nehledí si pokřivených poměrů v naší Kotlince....