29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kdo nás vlastně rozděluje a rozeštvává?

Každý správný „kavárník“ vám bez váhání řekne, že Zeman, Okamura a Babiš. Je tomu opravdu tak? Společnost je v dnešní pohnuté době opravdu rozdělena. To je zákonité a pochopitelné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Fiedler 12.6.2019 16:17

Kdo nás rozděluje?

Naprosto souhlasím jen k té Ukrajině když pominu že jí v minulosti carové , vybojovali stejně jako Krym třeba na Osmanech patřila vždy k ruské říši.Nebylo by dobré tam mít nový Irag,Libyi i s uprchlíky. K tomu kdo se motá ožralý nebylo to průkazné to jednak a ten předseda EU viditelně ožralý uvedený v kanálech TV všude Vám nevadil? V disentu se nepilo ,stát se může lecos.Zdravím jednoho z prvních "obracečů" desek na diskotékách ještě mám doma plakát na památku.

D. Mach 11.6.2019 22:59

Re: Demokracie znamená i respekt k jinému názoru

Na demonstraci byste nešla? A on vás snad někdo nutí? Já bych zase nikoho nepřesvědčoval, aby na demnstrace nechodil. Ať jde, když chce vyjádřit svůj názor. Ale hned ho označovat "lepšočlověkem", jak vám to nařídil Ovčáček, to bych také nedělal ...

D. Mach 11.6.2019 22:56

Re: Zajímavé je, že ti naši "slavní" novináři nezpovídali

Chtěli. Ale všichni ředitelé mají nařízeno mlčet. I když na druhou stranu fakticky je tam jen jeden ředitel a ten hovorí a hovorí a hovorí ...

K. Janyška 11.6.2019 20:50

Re: ROZDĚLENÁ SPOLEČNOST ? PŘESTAŇTE S TÍM NESMYSLEM !

Normálně podařilo se mu občany zorganizovat. A jak to dopadlo, každý ví... Dzp.

J. Kanioková 11.6.2019 20:50

:))))))

J. Kanioková 11.6.2019 20:49

Já považuji za nepřijatelné

rozhovory s Rychetským ! Nikdy nezapomenu, jak se on a ÚS zachovali k protestům proti Lisabonské smlouvě, vůči stížnosti senátorů !!!

Rychetskému od té doby nevěřím jediné slovo !

Díky nim to nakonec Klaus podepsal..

J. Jurax 11.6.2019 19:40

No jo, no ... já bych tam přidal všechny anonisty, socany, příznivce námořních lupičů i lupiče samotné, topáků, nezávislých starostů, modrých ptáků i lidovců. A zelených, též řvouny z Antify, lidskoprávní, gender a LGBT aktivisty a vítače nelegálních imigrantů. A hned by byla jednota!

Koho jsem zapomněl, nechť se připomene ...

J. Jurax 11.6.2019 19:29

Zbytečně krmíte trolla ...

J. Jurax 11.6.2019 19:25

Inu, ono i pro diskuse na Psu se hodí mozek se zdravým myšlením. Průser je, že není shoda v tom, které myšlení je to zdravé. Potažmo správně zdravé.

J. Kanioková 11.6.2019 19:19

Demokracie znamená i respekt k jinému názoru

i výsledku voleb. Nevolila jsem ani Zemana, ani Babiše, ale teď bych na ty demošky nešla. Protože vidím, jak to "lepšolidi" rozeštvávají.

Většinou z kultury, lidi, kteří téměř netuší, o čem je běžný upracovaný den obyčejných lidí. "Lepšolidi"co rádi poučují, jejichž ego jim tvrdí, že oni jsou nej, nej, nej a mají JEDINOU PRAVDU.

Žiji ve stotisícovém městě, nikdo tu k demonstracím nevyzývá.

J. Kanioková 11.6.2019 19:09

Demokracie znamená i respekt k jinému názoru

i výsledku voleb. Nevolila jsem ani Zemana, ani Babiše, ale teď bych na ty demošky nešla.

J. Kanioková 11.6.2019 19:04

Souhlas

J. Chaloupka 11.6.2019 15:03

Zajímavé je, že ti naši "slavní" novináři nezpovídali

nějakého toho ředitele z holdingu Agrofert.

R. Langer 11.6.2019 14:16

Re: Článek

Já vidím, že nejvíc to oslovuje tebe, tupá Pátá kolono, a nemůžeš si pomoct, abys to nepotvrdila, ty primitivní blbko. :-D

D. Mach 11.6.2019 12:42

Re: Milý pane Černocký,

Ale u nás na venkově se také proti Babišovi a Benešové pravidelně demonstruje. Máte z městského pohledu hodně zkreslené představy. No a také si občas vyjedeme dát najevo svůj názor do Prahy. Po vzoru akčních výborů by nám v tom někteří koblížkáři chtěli bránit, to máte pravdu, ale naštěstí je u nás stále ještě demokracie, a tu si nenecháme vzít ani my na venkově. Všimněte si, že čím menší město nebo obec, tím menší zastoupení v lokální politice pro ÁNO.

D. Mach 11.6.2019 12:36

Re: první řádek je dobře ...

Možná je na vás moc velké vedro. A nebo pokoutná chyba v kompjůtru?

K. Salajka 11.6.2019 12:19

Re: ROZDĚLENÁ SPOLEČNOST ? PŘESTAŇTE S TÍM NESMYSLEM !

A nesypou na nás, kdo nemáme krystaly, ten bór ?

K. Salajka 11.6.2019 12:14

Autorovi

děkuji za ujištění, že Putin Česko ani Polsko nechce obsadit. Jen bych na to ještě po událostech na Ukrajině potřeboval Putinovo Čestné pionýrské.

I. Mertl 11.6.2019 11:46

Jak to tihleti bývalí rokeři dělají?

Já bloud jsem si myslel, že i na rock musí být mozek se zdravým myšlením. Asi ne u všech. Pardon.

J. Ptáček 11.6.2019 11:18

Hodnocení IQ

Člověk, který se evidentně ožralý motá v nejvyšší funkci mezi korunovačními klenoty, má IQ velmi velmi omezené. Ani opravdová viróza ho neomlouvá. Může být sečtělý, může znát brilantně cizí jazyky a mít několik titulů. Dokonce může na jedničku s hvězdičkou vyplnit různé formuláře testů IQ. Naprostá většina obyčejných strejdů nebo tetin jej převyšují.

I. Mentlík 11.6.2019 11:03

Milý pane Černocký,

docela mi překvapuje, kolik až nenávistných komentářů se pod Vaším článkem objevilo. Nic si z toho nedělejte, alespoň víte, že jste ťal do živého. Vůbec se mi nelíbí domácí politická konstelace, ale demonstrovat za to, aby politické strany a hnutí vedli lidé, které chce ulice, mi připadá slabomyslné. Milion chvilek vlastně nechce svobodné volby, za které se chodilo na náměstí v roce 1989, chce, aby kandidovali pouze ti, kteří se jim líbí. No, to je opravdu demokracie jako řemen, už schází jen akční výbory. Naštěstí Česko není jen Praha, tam by si měli všímat raději toho, co si tam sami zvolili.

M. Rozbořil 11.6.2019 10:44

Kdo to as´?

Jak se tak koukám, autor je ukázkovým případem rozdělovače společnosti a poštívače na nositele "nesprávných názorů". Ono je trochu z cesty, nazývat poukaz na fake news třeba Sputniku štvaním.

E. Pawlica 11.6.2019 10:33

Sprosťáctví a vulgarismus

... se u nás v politice objevilo a hluboce zakořenilo po roce 1998.

Dnes v posledních šesti letech povýšilo do kvalitativně agresivnějšího levelu, byť to bylo jen s maketou samopalu a řečmi na adresu tehdejšího premiéra (jakkoli ten sám o sobě nebyl případem dobrého politika) či poznámkami o regulaci stavů příslušníků jedné přesně specifikované profese (jakkoli někteří příslušníci k této profesi přináležející nejsou případy nestranných profesionálů).

Má pravdu tenhle pisálek, neboť jakožto mimopražský příznivec "fašizující kavárny" (-c- Ovčáček) jen konstatuji, že pisálek se vzteká nad tím, že mu nevoní kouř, když se v seníku čurá do ohně, který tam jiní rozdělali.

M. Valenta 11.6.2019 10:14

Re: Za hon si Zeman může sám.

....mají, ale jezdí s nimi muslimové a to neplatí.

L. Zach 11.6.2019 9:46

Re: ROZDĚLENÁ SPOLEČNOST ? PŘESTAŇTE S TÍM NESMYSLEM !

>Občanstvo drží pohromadě ekonomické vztahy, soukromé právo a právní řád státu. Když někdo říká, že je vedeno politiky nebo někým jiným, pak nemohu pro takového ani najít dostatečně ponižující výraz.

Jak tedy objasníte Hitlerův vzestup a davy, které ho freneticky podporovaly - já bych tedy na "spontánní řád" nevsadil. Anebo režim v Íránu, Saúdské Arábii apod. o jehož právním řádu a respektu k "soukromému právu" lze - podle mého - odůvodněně pochybovat?

L. Zach 11.6.2019 9:38

Re: Můj horký kandidát

Rozhovor s předsedou Ústavního soudu

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pavel-rychetskymilos-zemanjiri-ovcacek_1801080600_ogo

L. Zach 11.6.2019 9:38

Re: Můj horký kandidát

##### odkazy

Twitter prezidentova mluvčího

https://mobile.twitter.com/prezidentmluvci

Analýza tweetů JO (do 2016/10)

https://www.lidovky.cz/ovcacek.aspx

M. Mikulec 11.6.2019 9:37

Re: Za hon si Zeman může sám.

Stirsky, vás omezeny pohled na věc vám bráni vidět, ze i v Maroku mají rychlovlaky.:-) V zemi, která si prý zaslouží naše prachy.

E. Pawlica 11.6.2019 9:37

Re: Strach rozhodne příští volby!

Pane Hlosto, víte, že už na vaše prorocká slova ohledně výsledku voleb už došlo? A hned dvakrát?

:-)

L. Zach 11.6.2019 9:37

Re: Můj horký kandidát

### Rozhovor s Pavlem Rychetským, předsedou Ústavního soudu

Mám obavy ze Zemanovy kohorty panošů, Ovčáčka by měli na hodinu vyhodit, říká šéf Ústavního soudu Rychetský

Považuji za nepřijatelné, aby úředník ("nižší státní" použil Rychetský v jiném rozhovoru pozn. LZ) jakýmkoli způsobem na soukromém twitteru vyslovoval hodnoticí soudy o ústavních činitelích. Takový úředník by měl být během jedné hodiny vyhozen. Nedovedu si představit, že by si tisková mluvčí Ústavního soudu zřídila twitter a začala tam psát osobní hodnocení vlády nebo jiného ústavního činitele.

Pokračování...