15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ll 20.1.2006 8:39

Škoda,

že pan senátor a orlický pán mlčí. Třeba by mohl něco o vzniku tábora vědět od svých předků.
kuba 20.1.2006 8:31

Aktuální zpráva z roku 2057

Do diskuze o podstatě tábora v Letech se přihlásil i eskymácký náčelník UU (alias 'Umrzlé Ucho'), který zpochybnil argumenty svého indiánského kolegy Inču Inčukina, který se domnívá, že v Letech byl internován také vnuk slavného Vinnetoua ... Lidi, není vám to už blbý stále mlet pantem na toto velmi smutné téma? Ti lidi tam jistě trpěli, o tom není pochyb, ale co to jim pomohou tyto silácké řeči a toto naparování se kohoutů na smetišti? Postavte památník, vzdejte hold, ale myslete na budoucnost! Přemístění vepřína je úplně debilní a nikomu nic nepřinášející řešení. Snad kromě nicotného pocitu: „Miliarda sem - miliarda tam! Hlavně že je po našem!“
gerontusinza 20.1.2006 8:49

Naprosto rozumné řešení.Re: Aktuální zpráva z roku 2057

Kdyby vedle stála kaučukárna či továrna na umělá hnojiva, tak je taky zrušíme? Jsou cítit mnohdy mnohem víc. Je nutné se vykašlat na lidi, kteří si pletou pojmy s dojmy a uvažovat  racionálně. Peníze věnovat hlavně do rozvoje školství pro romy, aby měly větší šance se uplatnit v životě. Hezký den.
kapitán 20.1.2006 8:18

Kolik Romů navštěvuje z piety Lety NYNÍ ???

Podle všeho jen několik aktivistů, jinak to Romy vůbec nezajímá.
Připadá mi, že je to celé UMĚLÝ problém.
jepice 20.1.2006 15:29

Re: Kolik Romů navštěvuje z piety Lety NYNÍ ???

Není to umělý problém. Jenom to není romský problém.
RICK 20.1.2006 7:57

PROC TRESTAT?

PROC BY MEL BYT POTRESTAN NEKDO, KDO MA A VEREJNE VYJADRUJE SVUJ SOUKROMY (I KDYZ BLBEJ) NAZOR, ZE HISTORIE A HISTORIKOVE SE V SOUVISLOSTI S OBETMI KONCENTRAKU MYLI? JAK JE TO SLUCITELNE S PRAVEM NA NAZOR A S PRAVEM NA VYJADROVANI SVEHO NAZORU? ZA KAZDEJ JINEJ BLBEJ NAZOR A JEHO VYJADROVANI SE NETRESTA, TAK PROC SE MA TRESTAT ZA BLBEJ NAZOR POPIRAJICI HOLOCAUST?
kapitán 20.1.2006 8:22

Re: PROC TRESTAT?

Já nepopírám holocaust.
Ale je mi divný DVOJÍ metr:
naši komunisté běžně popírají miliony obětí za Stalina.
Bude je někdo soudit ?
gerontusinza 20.1.2006 8:39

Pane proč lžete, nepopírají. Re: Re: PROC TRESTAT?

Proč chcete soudit české komunisty za ruské (stalinovy) činy na rusech a ostatních jejich národnostech? Suďte je za likvidaci českých vlastenců, za justiční vraždy, za přístup k vlastním občanům kteří s nimi nesouhlasili, ale ne za to co nemohli vůbec ovlivnit. Přičtěte jim ale také k dobru odboj v protektorátě, dost jich bylo v té době povražděno včetně jejich dětí. Nemám rád tak mizerné generalizování. Hezký den.
M.Slon 20.1.2006 9:05

Re: Pane proč lžete, nepopírají. Re: Re: PROC TRESTAT?

Proč chcete soudit české nacionalisty za německé fašisty? Neblbněte, tady nejde o Čecha, Rusa nebo Němce, ale o princip. Zrůdná ideologie má zrůdné vykonavatele v každé době a v každém národě.
kapitán 20.1.2006 9:07

Re: Pane proč lžete, nepopírají. Re: Re: PROC TRESTAT?

Pane jste málo chápavý.
 
Někdo POPÍRÁ holocaust - je to trestné
Někdo POPÍRÁ miliony obětí KOMUNISMU - není to trestné
gerontusinza 20.1.2006 11:03

Opět lžete, Re: Re: Pane proč lžete, nepopírají. Re: Re: PROC TRESTAT?

Nikdo nepopírá miliony obětí tzv. komunismu. Neznám nikoho kdo by to veřejně popíral. Ani KSČ, Štěpán to nepopírá. To co tvrdíte je jen účelová lež.
RICK 20.1.2006 9:01

Re: Re: PROC TRESTAT?

KDYZ "nasi komuniste bezne popiraji miliony obeti za Stalina" PROC BYCHOM JE ZA TO MELI SOUDIT? "Popirani" JE JENOM VYJADRENI JEJICH NAZORU ALE NIC NA SKUTECNOSTI SE TIM NEZMENI! ONI NEMOHOU ZMENIT ANI SKUTECNOST ANI HISTORII, KTERA RIKA OPAK. ZA NAZORY KOMUNISTU ANI ZA NAZORY POPIRATELU HOLOCAUSTU BY TAKOVE LIDI NEMEL NIKDO SOUDIT! TAK ZAJISTIME JEDEN METR PRO OBA A TAKE ZADOSTIUCINIME PRINCIPIALNI SPRAVEDLNOSTI, ZE ZA NAZOR BY SE NIKDO NEMEL SOUDIT. JENOM ZESMESNOVAT.
Jirka 20.1.2006 7:53

cikani

Fedorko autor prispevku - cikan jako vysitej! Je sice kultivovany, rozhodne ne vsak nestranny. Nebudu tedy ani ja. Je nepopiratelnou pravdou, ze naciste vytvorili koncentracni tabory pro sve politicke protivniky a zidy ale take do nich zavirali zlodeje, cikany a buzeranty. Ti vsak vzdy meli oproti prvnim jmenovanym neskonale vyhody a take se dle toho prasecky chovali vuci "politikejm a zidum" a hlavne neopousteli tyto tabory "kominem". Mam za to, ze Paroubek by mel tech 900 mil. Kc spise investovat do vzdelani radoby romu, nez do prestehovani prasat! Bylo by fajn kdyby vice cikanu bylo schopno napsat slusny prispevek tak jako rom Fedorko. Howk.
ptakopysk 20.1.2006 8:01

Re: cikani

Hochu, hochu, zkuste si zjistit, kolik cikánů žilo na území čech a moravy před 2WW a kolik po ní. I když vy budete pravděpodobně tvrdit, že se všichni během války odstěhovali, že?
Jirka 20.1.2006 8:05

Re: cikani

PS. 8000 cikanu v roce 1927 a 800000 v roce 2006. Asi to s tim vyhlazovanim tak zhavy, ani kralici v Australii se nemnozi takovym tempem.
ptakopysk 20.1.2006 8:11

Re: Re: cikani

ne já měl na mysli jiná čísla. kolik jich bylo kolem roku 1938 a kolik jich bylo v roce 1945. Číslo z roku 2006 je zajímavé pouze tím, kolik jich dokázalo za padesát let imigrovat z Rumunska a dalších rozvojových zemí.
ptakopysk 20.1.2006 10:00

Re: Re: Re: cikani

tak jirka se nám nějak nemá k činu. Tak tedy kolem roku 1938 bylo na českém území evidováno cca 8000 cikánů a po válce jich zbylo necelých 600. Ptám se tedy ještě jednou myslíte, že se během války všichni odstěhovali, nebo prolétli komínem v Auschwitzu, popřípadě je hodní němci vzali na výlet do Buchenwaldu, Ravensbrücku, či Mittelbau?
LisakFOX 20.1.2006 10:35

Re: Re: Re: Re: cikani

8000 - 600 = 7300 A kolik umřelo za tu dobu čechů? Ti si památník nezaslouží?
IndyPS 20.1.2006 11:01

Jiste zaslouzi

Jenze ptakopysk ukazuje neco jineho ... Rekneme ze ceskych objeti bylo 150 000 ? Tak nejak si to pamatuju, pri odhadu 5000000 cechu je to asi 3%. Jenze 7400 z 8000 jse prez 90%. Toz tak.
ptakopysk 20.1.2006 11:41

Re: Jiste zaslouzi

toho si nevšímejte, lišák má asi politické myšlení, protože v okamžiku, kdy jsou fakta proti jeho přesvědčení provede cimrmanovský úkrok stranou a začne rozvíjet úplně jiné téma nesouvisející s původním :o)))
Berous 20.1.2006 18:07

Re: Re: cikani

To je rasizmus nehrubšího zrna.
L 20.1.2006 7:42

Jenom, jenom

Zajimavy je take pripad jednoho zvrhlika, ktery nekde pri prilezitosti nejake demonstrace
rekl doslova: "Jenom, jenom." Timto se dopustil trestneho cinu. To se vi jiste, protoze ho pri tom videlo nekolik tajnych a ti ho hned ho udali. Takze byl, dle Lidovych novin, odsouzen k jednomu a pul roku s podminkou na tri.
 
To uz jsou hmatatelne vysledky boje proti nepratelum. Na ne je treba jit s gottwaldovskou raznosti.
 
jepice 20.1.2006 15:25

Re: Jenom, jenom

Nejsem pro zavírání za podobné výroky. Ale velmi by mě  potěšila zpráva, že tomu provokatérovi dal někdo pořádných pár facek.
Petr Kohout 20.1.2006 7:41

Co je relevantní

relevantní je, že v letech existoval předsunutý tábor pro soustředění osob, ve kterém vypukla epidemi vážné nemoci, která si a) kvůli špatným hygienickým podmínkám v táboře b) špatným hygienickým návikům vězňů vyžádala oběti. V daném kontextu však není možné použít formulaci "děsivé oběti" protože VŠECHNI, KTEŘÍ BYLI V TÁBOŘE LETY, BYLA PŘEVEZENI DO NĚMECKA K ZAVRAŽDĚNÍ a tudíž úmrtí v táboře jsou jen dílčí částí většího celku.
V Letech nemohl být koncentrační tábor také z toho důvodu, že platná německá směrnice ZAKAZOVALA BUDOVAT KONCENTRAČNÍ TÁBORY MIMO ÚZEMÍ VLASTNÍ ŘÍŠE (Osvětim byl na území anektovaném - tj. ve vlastní říši).
V Letech nemohl být ČESKÝ koncentrační tábor také z toho důvodu, že ozbrojené a policejní složky  ČESKÉ VLÁDY byly rozmístěny v Tobrůku, Buzuluku, Sokolově, Anglii a na podobných místech, v Čechách a na Moravě tato vláda disponovala pouze jednotlivci (Gabčík, Kubiš a další), kteří prokazatelně Lety neorganizovali. Tzv. protektortní vláda byla pouze odniží německé vlády a její rozhodnutí, tím spíše vykonaná na základě přímého příkazu z Berlína (jako zřízení Let), jsou rozhodnutí NĚMECKÁ.
Děsí mě soutavné pokusy ZRUŠIT VINU NĚMCŮ a zavádět obecné podvědomí, že vraždili Češi. Litevci, Slováci a Němci byli ti hodní nevinní (a neprávem odsunutí). Například uvádím drzý pokus evropského parlamentu zoficiálnít pojem !polský koncentrační tábor Osvětím", kteý ztroskotal jen na vzteklém výbuchu vzteku veškeré polské reprezentace.
Myslím si, že pokusy přenést vinu Němců jinam jsou předstupeň snahy omluvit se sudetským němcům, zaplatit jim odškodné, vrátit majetky (zejména ty získané oloupení vražděných Židů), odtrhnout pohraničí a připojit ho k Bavorsku a tedy činosti naplňující skutkovou podstatu trestného činu velezrady.
gerontusinza 20.1.2006 8:24

Pane Kohoute, Re: Co je relevantní

jsem rád, že se našel někdo, kdo byl schopen těm ubohým českým sebemrskačům i neofašistum lapidárně popsat skutečný stav protektorátu, bez ohledu na to, že samozřejmě existovala v široké míře udavačská síť. Ten děsivý první krok, kdy oběť se cítí vina za to, že zločinec se  zločinu dopustil, je to nejhorší co zde vzniká i v běžném životě. Další kroky vedou propagandisté neonacismu cílevědomě k tomu, aby s vymíráním svědků, došlo k plnému přenesení zločinu. Viz tzv různé "historiky" jak se sami nazývají, kteří mluví o objektivizaci historie a jedná se o překroucení této historie na vyšší úrovni s listinou manipulací  i manipalací faktů.
PVB 20.1.2006 21:08

Re: Pane Kohoute, Re: Co je relevantní

Souhlas - a z aktualni situace (trochu OT), tento krok je hromadne cinen v soucasnosti vuci islamisty vyvolanem teroru. Taky se hlavne zkouma, cim jsme si to zaslouzili a ze kdybychom se k nim chovali lepe, tak by nam to urcite nedelali.
jerry 20.1.2006 8:24

Re: Co je relevantní

100% souhlas! Jen se pomalu děsím toho, co se za 10 - 15 let bude moje dcera učit v hodinách dějepisu
fakír 20.1.2006 14:06

Re: Co je relevantní

výborný příspěvek, zcela jej podepisuji. naprosto přesné.
Klobouček 20.1.2006 14:15

Re: Co je relevantní

Konečně soudný názor.
Čvančara 20.1.2006 16:48

Re: Co je relevantní

Petrovi Kohoutovi.Naprosto s Vámi souhlasím. Různí pravdoláskovníci by nás chtěli přirovnávat k Němcům. Ve skutečně byla Německá rasistická prasata vždy horší než česká či polská nebo ruská a vůbec slovanská rasistická prasata.