18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Jsme opravdu tak nezralí?

V těchto prezidenských volbách zdánlivě o nic zásadního nešlo. Tématem nebylo ekonomické směřování země ani sociální, důchodová či jiná reforma. Šlo "jen" o to zvolit hlavu státu, která bude Českou republiku důstojně reprezentovat v několika následujících letech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lenc 31.1.2013 10:50

Re: ...do tlamy ruského medvěda..

Ne, to je opravdu "demokratické" smýšlení krátkých nohavic.

R. Langer 31.1.2013 10:36

Re: Koho jsme volili ?

Hm, tak to shrnu - prostě jste dali přednost jednomu politikovi, a ostatní dali přednost jinému politikovi. Aha.

R. Langer 31.1.2013 10:33

Re: Hulvátství

Hm, asi si holt fungování demokracie a platných zákonů představujeme každý jinak. Vy zřejmě podle toho, jak by se vám to momentálně hodilo. Ale co už. A jak bude prezidentování Miloše Zemana vypadat si počkám, až bude co hodnotit. Nicméně už dnes je jasné, že tady bude skupina jedinců, co budou Zemanovi mít za zlé i to, jaké je zrovna počasí, stejně jako tomu bylo s Klausem. Mimochodem - já jsem Zemana nevolil, pro mě byli nevolitelní všichni kandidáti.

Ale jestli si opravdu myslíte, že Zeman vyhrál proto, že Karel Schwarzenberg neumí pořádně česky, jeho tchán byl nacista a manželka nemluví česky, tak se v současné politické situaci v ČR moc neorientujete... :-P

M. Marek 31.1.2013 10:25

...do tlamy ruského medvěda..

To jsem četl nějakou komickou povídku, ne?

T. Vodvářka 31.1.2013 10:19

Re: Hulvátství

první příspěvek mi cenzor odstřelil, takže jsem vynechal podezřelé slovo "gangster" /že už by bylo zapovězeno?/ a napsal to bez něj.

Pak mi příspěvek č. 1 povolil a umístil.

To na vysvětlenou

V. Němec 31.1.2013 10:18

Jo, jo,

do z bláta Prasátkům to hoví, je jim tam náramně dobře. Rozkoší chrochtají.

P. Urban 31.1.2013 10:18

Koho jsme volili ?

Dali jsme přednost silnému politikovi před politickou nulou, jejíž (ne)solidnost je v praxi vedlejší.

Dali jsme přednost politikovi osobně nepodplatitelnému, který svým věrným toleroval korupci před osobně nepodplatitelným politikem, který ji nedokáže ve svém okolí bránit. (Ve finále to vyjde nastejno.)

Dali jsme přednost politikovi, kterému je přisuzována absence rusofobie před politikem, který je více spojován se Západem (lze popsat i expresivnějšími výrazy); otázka je, co to znamená v praxi. A jestli vůbec něco.

Dali jsme přednost politikovi, který privatizací bank odstřihl řadu pramenných žab (které se ozvaly a tím zviditelnily ledacos, na co předtím vidět nebylo) před neschopným restituentem.

Dali jsme přednost politikovi, jehož obraz je založen na faktech (i těch negativních) před politikem, jehož obraz je založen na dojmech. Díky tomu může být pan Schwarzenberk "solidním člověkem s morální integritou" a zároveň být předsedou strany, jejíž odchod z poslanecké sněmovny by pan Balusek považoval za nanejvýš pozitivní.

F. Svoboda 31.1.2013 10:15

Mravní marasmus.

Děkuji vám pane Balušku za váš komentář. Nebylo v něm třeba vytahovat detailně opět a opět všechny lži a podrazy páně Zemanovy, ale poukázat tak jste učinil nyní na podstatu nravního marasmu, ve ktrém se nycházíme. Bohužel doba toho brodění bude dlouhá a návrat ke kulturním a mravním hodnotrám se bohužel vzdálil.

Čeká nás levicová vláda ( zcela jistě po dalších parlamentních volbách )levicová sněmovna, levicový senát již máme, takže ještě trochu levicový ˇustavní soud, taktéž bankovní radu a to vše je završeno řvavými rudými odbory s. Zavadila.

R. Langer 31.1.2013 9:58

Re: Stydlín

Hm, tak já se za něho tedy rozhodně nestydím, právě naopak.

T. Vodvářka 31.1.2013 9:51

Re: Hulvátství

V mém příspěvku není ani slovo o zpochybnění volby. Miloš Zeman vyhrál s převahou 0,5 milionu hlasů a bude příštích 5 let presidentem ČR.

Jde však o to, jakým způsobem bylo vítězství dosaženo a o tom je celý problém. Karel Schwarzenberg neumí pořádně česky, jeho tchán byl nacista a manželka nemluví česky.

Jsem rád , že Vás můj příspěvek pobavil, doufám, že Vám ta dobrá nálady vydrží celých 5 let, když budete poslouchat přenosy nahrávek Kavana-Kato, jak se správně uplácely gripeny, nahrávky rozhovorů alter ego Šloufa s Františkem Mrázkem, případně nové inzeráty JUDr.Zavadila, které jsou bez špetky lží.

T. Vodvářka 31.1.2013 9:43

Re: Hulvátství

Těší mne, že Vás bavím, ale mám za to, že nečtete úplně pozorně. Ani jedno slovo o tom, že Miloše Zeman nebyl zvolen většinou. Vyhrál o cca 0,5 milionů hlasů, bude presidentem ČR příštích 5 let.

Dnešní autorův článek a koneckonců i můj příspěvek je o způsobu jeho výhry, v tom je jistý rozdíl. Jinak i Vám přeji mnoho nadšení z jedinců, kteří se začali vynořovat z kanalizace /viz dnešní článek o komunistickém cenzorovi, bývalém sládkovci, Kavanovi-Kato, možná opakovaně připomenout i M.Šloufa, který se kamarádil s gangsterem. Vše je samozřejmě ryzí demokracie, lid to chce,že. Jen ten Karel Schwarzenberg neumí česky....

P. Schuh 31.1.2013 9:40

Re: Hulvátství

Ať si pan autor klidně vzhlíží ke komu chce, ale ať nechá vzhlížet k někomu jinému i ty ostatní. V demokracii by měla probýhat věcná diskuse mezi vzhlížiteli bez vzájemného napadání a nepodloženého osočování.

P. Schuh 31.1.2013 9:36

Stydlín

Taky se stydím za prezidenta Klause. Jestli se budu stydět i za prezidenta Zemana to ukáže čas a jeho skutky.

R. Langer 31.1.2013 9:06

Re: Hulvátství

Je zábavné, jak se ti praví demokrati nemohou vyrovnat s právoplatnou a demokratickou volbou většiny. Dokonce to možná trochu naznačuje, že ta jejich "demokracie" nebude tak ryzí, jak nám neustále předkládají, a o které mimochodem já osobně mám konkrétně u pana Schwarzenberga značné pochybnosti...

R. Langer 31.1.2013 8:58

Re: Promiňte, ale

No, zrovna v tomto s panem Schwarzenbergem jako s jednou z mála věcí souhlasím. Nicméně je pravdou, že svoboda projevu a po projevu je u nás tradičně netradiční a málokdo to u nás chápe... :-P

R. Langer 31.1.2013 8:54

Ale ježišinky,

on někdo zvolil někoho jiného, než jste chtěl vy? Rozkopali vám demokraticky bábovičky? No to je nehorázné hulvátství, to vám řeknu! Správně to asi mělo přijít nařízením strany a vlády, jediné a neomylné. A vy byste v ní určitě seděl, co?

Tedy vypotil jste slušnou pitomost, to vám řeknu. A třeba já jsem nevolil proto, protože pro mě prostě byli všichni kandidáti nevolitelní, a podle mě je mohli volit jenom ti, kterým je všechno jedno. A opravdu se máte proč stydět, ale Klaus ani Zeman s tím opravdu nemají společného lautr nic. Chytráku! :-P

T. Vodvářka 31.1.2013 8:48

Re: Hulvátství

Pane Pernico, nechci Vám vnucovat jiný názor, ale právě proto, že si vážím sám sebe / a koneckonců i autor příspěvku/, souhlasím s dnešním příspěvkem. Všichni dobře víme, že pan Karel Schwarzenberg má své chyby, v kampani jich udělal několik /tou největší byla pravdomluvnost/. Vaše poslední věta však přesně kopíruje Blesk a podobné seriózní zdroje. Pokud byste je jednou odložil a začetl se do historických pramenů /vřele doporučuji sérii knih Petra Hory Hořejše "Toulky českou minulostí", zjistil byste, že právě rod Schwarzenbergů byl hnacím motorem české společnosti, jako jeden z prvních zavedl pro své zaměstnance důchody a pro sirotky a vdovy svých zaměstnanců finanční výpomoc po smrti živitele. O chování jeho rodiny před II. sv. válkou, o jeho podpoře E.Beneše v zahraničí /který se mu tak hezky odvděčil odebráním majetku jen proto, že ho měl "jaksi mnoho"/ už snad víte i Vy.

Miloš Zeman vyhrál proto, že použil podpásové způsoby boje, zatímco druhá strana toto nikdy neudělala. Pro mne zůstává K.Sch. čestným člověkem, Miloš Zeman podvodníkem. To, že bude nyní 5 let na Hradě sdělovat své bonmoty dolním 10 milionům /jaký hezký první bonmot,že?/, upřímně přeji jeho voličům s přáním, aby jim to po celou dobu vydrželo. Mým přístupem zůstává vypnutí rozhlasu či televize kdykoli uvidím podvodnikovu tvář.

Pěkný den.

J. Pernica 31.1.2013 7:48

Hulvátství

Mám ten pocit, že hulvátství je: když se knížete člověk na něco zeptá, když s knížetem nesouhlasí a o světe div se, je to lhář a satan satanovitý, když knížeti řekne, že plácá nesmysly. Knížecí prd bude smrdět stejně jako každý jiný, i když je knížecí. Přestaňte vzhlížet k něčemu co není jen proto, že pochází ze šlechtické rodiny. Začněte si vážit sami sebe a přestaňte vzhlížet k aristokracii jako k něčemu vznešenému. Jsou to úplně stejní lidé jako všichni ostatní, stejně hloupí, stejně chytří, stejně podlí, stejně čestní. Dalo si by se říci, že naopak pocházejí z rodin, které v historii pro majetek vraždili, kradli, podváděli, podlézali, zrazovali.

P. Pavlovský 31.1.2013 5:33

Aforismem proti bonmotům!

Stoupá-li  dno společnosti vzhůru, jde společnost  ke dnu!

P. Sulc 31.1.2013 3:58

Re: Promiňte, ale

Nechytra pani, noblesa nezpociva v moralistickych nazorech, ale v projevu a toleranci. Zastavat se svobody projevu nema z noblesou co delat, ale zpusob ano. Ovsem, bigotnim podezrelym zenstinam pozdniho veku se to nemusi libit, ty by mlade holky nejradeji oblekaly do teplaku.

M. Freiová 31.1.2013 1:31

Promiňte, ale

o jaké noblese to mluvíte? Pan Schwarzenberg se např. zastával vystoupení ženských z Pussy Riot:  ty Vám také připadají noblesní?

mf 

J. Brunner 31.1.2013 0:59

Jděte

už s tím skuhráním někam, že Vás to baví neustále opakovat mantry, které máte beztak jen z médií.