3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Viktor 15.8.2008 15:02

Re: Ne.

A já si pořád říkám, co to je za  .. ehm ... co vždycky jede po dálnici v levým svých 125 a neuhne a nepřidá. Ještě že jste se čestně přiznal!

hlavson 15.8.2008 9:44

na co je policie

Problém je ten, že dopravní policie naprosto zapomněla k čemu je. Policie je k tomu, aby se na silnicích jezdilo bezpečně, nikoliv k tomu aby vybírala pokuty. vybírání pokut není cílem, ale jedním z prostředků. Nemusí vybrat ani korunu pokut, je naprosto jedno jak to bude dělat a pokud bude na silnicích bezpečno a bude se jezdit podle předpisů, splnila své poslání. Takže pokud na někoho zablikám a on zpomalí a pojede podle předpisů - policie splnila svůj úkol.

(Je z hlediska logiky jako onen starý vtip - co nesmí mít o svatební noci nevěsta u sebe? Kolena.)

šimon klein 15.8.2008 10:34

Re: na co je policie

zcela souhlasím - blikání vadí jen penězchtivé policii, protože kromě toho tak přichází i o slastnou možnost buzerace z drtivé části za prkotiny....ale mám pro ně návrh - instalace kamerových (zonálních) radarů, to nikdo většinou nepozná......

Honza42 15.8.2008 12:13

Re: Re: na co je policie

To by se mně taky líbilo. To má totiž každej v navigaci.

šimon klein 15.8.2008 12:36

Re: Re: Re: na co je policie

tak z těch všech "každejch" vynechte např. naší firmu - cca 150 aut a určitě tisícovky dalších. A kromě toho si z těch úseků nikdo nic nedělá, protože tam měřej jen občas. Tak ať měřej častěji..:-)

Miloš Zfrantišku 15.8.2008 9:30

Logika českého politika

Upozornit piráta silnic na hlídku je v pořádku. Ten bude účastníkem silničního provozu, i díky vašemu blikání tak dlouho, až zabije třeba Vás.

PetrN 15.8.2008 12:52

Re: Logika českého politika

R^R^R^

Corsini 15.8.2008 8:24

To píšete o EU? Sedí to na 100 %

"Do ničeho se nemíchej a nic se ti nestane. Znali jsme to za nadvlády fašismu, komunismu a známe to i dnes, za nadvlády samozvaných a do sebe uzavřených politických rádoby elit. Oni nás totiž takové potřebují. Protože bezezbytku platí „rozděl a panuj!“ Je v zájmu klientelisticky provázaných oligarchů, abychom si sebe vzájemně nevšímali a neuměli a nechtěli si pomáhat. Jen stát a jeho orgány tu je od toho, aby „pomáhal a chránil“. Samozřejmě po svém"

Geroge 15.8.2008 8:08

Souhlas

Bobo obvykle nemusím, ale tentokrát s ní bezvýhradně souhlasím R^

Pete 15.8.2008 9:12

Re: Souhlas

Naprosto výstižnéR^R^

jirka.s. 15.8.2008 10:16

Re: Souhlas

No bodejť, vždyť máme skoro každý řidičák! To by v tom byl čert, aby se někdo nechytil a u volební urny si neřekl "Hergot, vždyť ale ta bobo má pravdu", že?

A o nic jiného jí nejde! ;-(

V+H 15.8.2008 8:03

Novinka

Ono opravdu v tom Bruselu asi vědí už asi dnes, co všichni víme léta(Y)

kylchap 15.8.2008 8:02

Když tato

sympatická dáma nemůže být našimi pravicovými gentlemany napadána za obsah článku, tak je napadána osobně. 

jirka.s. 15.8.2008 10:29

Re: Když tato

Snažíš se dlouho, snažíš se marně, vorezlá dyšno! Tahleta "dáma" dá jenom tomu, koho potká! ;-P

emil 15.8.2008 7:59

Vyčůraná Bobo

Když zjistila, že její politická hodnocení z pohledu bruselského nadčlověka lidé odsuzují, dala se na populistické články, které řeší takové problémy, které lidi štvou. Prostě, naše milá vyčůraná Bobo sklouzla na lidem blízká témata. Je to hnus, stejně vás ale volit nebudu. Korouhvička, která jde tvrdě jen za svým egem v jakémkoliv polečenství, které jí vynese prachy. Fujtajbl, tohle tedy ne.

šimon klein 15.8.2008 9:32

Re: Vyčůraná Bobo

souhlasím s Vámi - a jakkoliv souhlasím s názorem Bobo na tuto věc (ostatně kromě penězchtivých esenbáků jsem zatím žádný souhlasný výrok s jejich praxí nezaznamenal), není a nebude to můj kůň v žádných volbách. Pouze klasický populismus to je.

arnal 15.8.2008 20:13

Re: Vyčůraná Bobo

Její rubrika je trefně pojmenována Základní instinkt.V případě paní europoslankyně jde o instinkt sebezáchovy ve funkci.

vladimír ondys 15.8.2008 7:58

Škoda, že diskuze není před článkem

Bliknul bych na ostatní čtenáře: Nebezpečí smyku, na obrazovce následuje populistický h.o.v.ň.o, které utrousila rudá kráva cestou ke korytu.Rv;-DR^

http://ondys.wordpress.com

Martin 15.8.2008 8:44

Re: Škoda, že diskuze není před článkem

Nejsi náhodou Topolánkův brácha ?Tvoje vulgarita přesně ukazuje,co jsi zač - nejsi schopen se vůbec dívat na věci střízlivě - něco na úrovni debila !Rv!!

jirka.s. 15.8.2008 10:34

Re: Re: Škoda, že diskuze není před článkem

Kdepak Topolánkův! On je jednovaječné dRátovo dvojče!

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/boj-o-hrad/pro-ratha-je-topolanek-jednicka_44162.html

Čtenář 15.8.2008 7:57

Pane Bože

smiluj se nad námi, ať nás tato dáma přestane "krmit" takovými bezcennými bláboly.

Jahus 15.8.2008 7:50

Jsi lhostejný, jsi náš

Vážená, policejní blbost kvate v celé Evpopě a možná i na světě. Právě proto je na ně tolik vtipů. Následující není vtip ale běžná praxe ze života.

Brno, autobusové nádraží Zvonařka, sobota dopoledne, nulový provoz , slepá ulice Rosická, ve vjezdu do ní značka zákaz stání. Protože je slepá v polovině ulice se otáčím a parkuji v protisměru, aby se mi lépe odjelo. Po třech krocích od auta vjíždí zpoza rohu policejní auto s blikajícím majákem a zastavuje, policajt vyskakuje a hned "Pane řidiči, víte čeho jste se dopustil?" Nevím je tu přece zákaz stání a já jdu jen klukovi k autobusu naproti. "Ne zákaz zastavení!" dí náš ochránce bezpečnosti silničního provozu! Značka zákaz zastavení je ale zřejmě na slepém konci zcela prázdné ulice. Ještě než jsem mohi reagovat, policajt pohotově pokračuje: "Pokutovat vás můžeme až dvěma tisíci ale spraví to dvě stovky, souhlasíte?" Kdo by nesouhlasil! No nekupte to. Okamžitou devadesátiprocentní slevu Vám nedají ani naproti ve Vaňkovce. Navíc jako bonus dostanete radu aby jste si přeparkovali na protější stranu kde je jen zákaz stání. 

A pak, že naše policie není lidumilná a nedbá o bezpečnost silničního provozu!

Stenly 15.8.2008 7:39

Co tím vlastně chtěla říci?

Protože je neschopná policie buďme solidární (i s darebáky?), obhajuje blikání řidičů a zároveň upozorňuje na katastrofální stav na našich silnicích? Tak při kom vlastně je. Paní Jano napište to znovu a chtěl bych trochu víc vlastního názoru na věc a ne jen nic neříkající pindy.

Martin Vičar 15.8.2008 7:26

Falešná solidarita

To zablikání je trošku rošťáctví, sympatické je i jako projev vzdoru "vyšší moci". Ale je logicky obhajitelné jako správné? Paní Bobošíková se pustila na dost tenký led. Kdo by zablikal, kdyby věděl, že upozorněný řidič druhý den přejede jeho dítě? Nebo sousedovo? Nebo cizí?

Vím, podle sebe, jak dlouho trvá, než člověk pochopí, že rychlejší jízdou ušetří jen směšně krátký čas. Nestojí to za to. Právě pochopení tohoto je projev ústupu lhostejnostipřevážení solidarity. Blikání jím není. Takže: Nebuďme k sobě lhostejní: neblikejme. Co vy na to?

Honza42 15.8.2008 7:38

Re: Falešná solidarita

Ano správně. Každý má být opatrný a zodpovědný. Proto nikdy neupozorněte třeba souseda, že je na chodníku ledovka. Ať si zláme hnátu, když je blbec neopatrnej.

Policie je úhlavním nepřítelem řidičů. Může si za to sama, a to tím, jak mizerně vykonává svou práci. Je bez autority, protože je hloupá, arogantní a vymáhá nesmysly a důležité věci ji utíkají.

To o těch přejetých dětech bylo roztomile pitomé. Nejste policajt?

ali 15.8.2008 7:56

Re: Re: Falešná solidarita

Jéééžišmarjá...jsme se špatně vyspinkali ???:-D Nejsem policajt - to fakt nehrozí, ale obdobné příspěvky plné žluči mě pudí reagovat - policie je úhlavním nepřítelem bl/bců:-D

Medvídek 15.8.2008 8:34

Re: Re: Re: Falešná solidarita

Smějete se vlastní naivitě ? Ten příspěvek je poněkud vzteklý, ale v zásadě pravdivý. Ten váš sice taky (myslím ta část poslední věty za pomlčkou), ale asi z jiného důvodu než jste to zřejmě myslel.;-P 

Roneček 15.8.2008 9:38

Re: Re: Falešná solidarita

R^R^R^

Venda 15.8.2008 9:23

Re: Falešná solidarita

Směšně krátký čas je otázkou proporcí. Na 15 kilometrech, jde minuta nahnat a může být sakra rozdíl jestli si píchnu za 10 vteřin 6, nebo minutu po šesté. Argument, že mám vyjet dřív je nesmysl. Stačí zašantročený klíče a celý časový plán je v háji. A tak potom jen tiše doufám, že to umím dost abych nic nepodělal. Nakonec vzhledem k počtu pospíchajících řidičů a skutečnému počtu nehod, to tiché doufání není zcela neopodstatněné. Když mám naději, že si natluču v méně jak 10% případů je to pravděpodobnost statisticky velmi významná. Ještě jeden citát z povídky před časem čtené. "Život je nebezpečnej. Zcela bezpečná, je až smrt." 

Zdravím a zbytečně nespěchejte.

kh 15.8.2008 7:16

Pokud dodrzuju zakony

je mi policajt za bukem naprosto ukradeny. Pokud tam bezely pres silnici srnky, tak uz tam nejsou a blikat na ridice z tohoto duvodu je irelevantni. Ohledne tech srnek se obvykle instaluje prislusna dopravni znacka, ktera znamena, ze musim dat nohu z plynu. Takze cely clanek je jen blabol.